Koska yhteys gynekologiin?

Kuinka paljon pillereiden lopettamisen jälkeen kannattaa ottaa yhteyttä gynekologiin, jos menkkoja ei vaan kuulu ja raskaustesti näyttää negaa.

Itsellä menossa kp 30, kun pillereiden kanssa kierto ollut se 28. Eikä menkkoja vaan kuulu.. Kierto ilmeisen sekaisin. Mitä sille voisi tehdä tai tehdäänkö vielä tässä vaiheessa mitään?
6837
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

lopetin kans juuri pillerit ja kierto meni heti ihan sekasi, menkkojen välillä oli viikko taukoo ja taas ne tuli, tosi kivuliaina. luulen et se kumminki on ihan normaalia ja aion odotella muutaman kuukauden niin eiköhän se tasoitu. mutta jos se huolestuttaa sinua kovin, käy lääkärissä tai terkkarin luona, ne ainakin osaa neuvoa varmasti.

Äänestä
  • Niinhän se varmaan on.. On vaan "kova" vauvakuume, että toivoisi sen vaan tärppäävän mahd pian ilman mitään hormonitoiminnan epäsäännöllisyyttä. Huoh..

    Ehkä mä nyt kuitenkin vielä odotan vkon ja katson tilannetta sitten uudestaan.

    Äänestä

  • Jojo kirjoitti:

    Niinhän se varmaan on.. On vaan "kova" vauvakuume, että toivoisi sen vaan tärppäävän mahd pian ilman mitään hormonitoiminnan epäsäännöllisyyttä. Huoh..

    Ehkä mä nyt kuitenkin vielä odotan vkon ja katson tilannetta sitten uudestaan.

    vauvakuume ainakin 40astetta. mut oon aatellu ottaa rennosti ja vauva tulee kun on tullakseen. ilmoittele kun tärppää, pidetään peukkuja!!!

    Äänestä

Hei vaan!

Itse lopetin pillerit 7.11.2003. Sen jälkeen tuli normaalisti tyhjennysvuoto. Tulihan sinulle se normaalisti pillereiden lopettamisen jälkeen?

Itsellä kierto ollut ihan sekaisin. Pillereillähän kierto on sen 28 päivää. Mulla ollut nyt kp 29, 16 ja 23. Kun on kierto epäsäännöllinen täytyy vaan kovasti toivoa, että tärppää. Ainakaan vielä en ole mihinkään ovulaatitestetihin mennyt. Aikaa on kuitenkin kulunut vasta vajaa kolme kuukautta.

Kannattaa siis ihan rauhassa odotella menkkoja. Olen kuullut, että joillakin on kierto saattanut olla yli 50 päivääkin pillereiden lopettamisen jälkeen.

Toivottavsti teillä tärppää pian, peukkuja pidän pystyssä ;-)

Äänestä

kun ite lopetin pillerit meni 2kk ennenkuin tuli menkat mut sit ne kesti kauan.odottelet vaan..niin minäkin tein..ja tuosta testistä ei kannata ressata ku mulla on kp49 jo menos ja menkkoi ei kuulu kaikki testit negoja ja ultrassa ei näkynyt mitään..et kaikki on mahollista

Äänestä

Plääh.. Ja menkathan alkoi eli kp 31. Mä jo elin toiveessa ja siksi niin innoissani huolestuin ;)

Ei muuta kuin uuteen yritykseen ja toivotaan, että tärppää seuraavasta. Pitää ilmeisesti harrastella enemmän ;)

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Jojo kirjoitti:

Kuinka paljon pillereiden lopettamisen jälkeen kannattaa ottaa yhteyttä gynekologiin, jos menkkoja ei vaan kuulu ja raskaustesti näyttää negaa.

Itsellä menossa kp 30, kun pillereiden kanssa kierto ollut se 28. Eikä menkkoja vaan kuulu.. Kierto ilmeisen sekaisin. Mitä sille voisi tehdä tai tehdäänkö vielä tässä vaiheessa mitään?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu