alistus

kalle

tuttavapariskunta Riitta ja Lauri olivat kutsuneet minut kyläilemään, drinkit juotiin ja Riitta oli laittanut juomaani jotain ainetta koska nukahdin totaalisesti.
Heräsin makuuhuoneesta ,makasin sängyllä sidottuna, edessäni olevasta peilistä näin ,että minut oli puettu naiseksi, jalassani oli valkeat tiukat pikkuhousut, mustat stay upp sukat, päälläni olivat myöskin rintsikat ja huuleni oli punattu ja minut oli meikattu.
Riitta tuli huoneeseen, no mitnkäs tämä pikkurouva jaksaa hän naureskeli, minun pikkupöksyni sopivat sinulle hienosti hän naureskeli ja kutitteli housujen läpi kulliani, minulla alkoi seisomaan ja Riitta huusi miehensä paikalle, katsos pikku narttua,Lauri sanoi ja avasi housunsa ja kaivoi ison jäykistyneen peniksensä esiin, nuole ja ime hän pakotti sen suuhuni ja minun oli pakko alistua, rytmikkäästi hän pumppasi suussani elintään, kunnes laukesi ja minun oli nuoltava kaikki, sitten Riitta asettui päälleni, hän työnsi tuuheakarvaisen vittunsa suuni eteen ja aloin nuolemaan, lipittelin kunnes Riitta laukesi.
Minut käännettiin sitten vatsalleni, Lauri riisui pikkuhousut jalastani, veti ne nilkkoihin, Riitta alkoi rasvaamaan käsivoiteella peräaukkoani, ja rasvasi sitten miehensä kullin, he nauroivat että nyt saa rouva kyytiä, Lauri työnsi kullinsa sisääni ja se luiskahti helposti perille, ah kun on tiukkaa tavaraa hän voihki ja työnteli tasaisin rytmein, en voinut mitään sille että kiihotuin tilanteesta ja kullini alkoi seisomaan, riitta nauroi katso se nauttii tästä, samalla Riitta nipisteli muniani ja kulliani ja kun Lauri lopulta laukesi sisääni, sain itsekin mahtavan orgasmin, sen jälkeen sain nuolla taas Laurin spermaisen kullin ja hän laski toisenkin lastin suuhuni, sitten Riitta asettui päälleni ja runkkasi kullini seisomaan, hän työnsi kullini pilluunsa ja ratsasti päälläni pitkään kunnes laukesin taas, sain sen jälkeen nuolla Riitan pillusta omat spermani.
Sitten he asettivat minut kontilleni takapuoli pystussä ja Riitta aloitti piiskauksen, julmasti hän sivalteli peppuani, kunnes lupasin olla heidän orjansa.
Minut puettiin sen jälkeen Naiseksi, alusvaatteita ja hametta myöten, menimme tatuointiliikkeeseen, naispuolinen tatuoija tatuoi pakaraani sydämen kuvan ja siihen tuli omistajieni nimikirjaimet, samoin kullini varteen piiloon sisäpuolelle tatuoitiin pieni merkki,nyt olin heidän omaisuuttaan.
Kaikki karvani ajeltiin myöskin ,nyt alkoi osani Riitan ja Laurin omistuksessa, he puhelivaat että tulevaisuudessa minut leikattaisiin naiseksi, minulle tehtäisiin oikea vittu, lasetekniikalla se kävisi helposti, sitten he ehkä naittaisivat minut jollekin isokulliselle miehelle, sillä ehdolla että heillä olisi ikuinen käyttöoikeus minuun..
saas nähdä miten käy..

3

7503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

HOHHOIJAA!!!!

• Jack

Ei nyt niin paska.
      Mutta kertoisitko että mitä tarkoittaa kullin varteen sisäpuolelle?? Hmm..

• rolle11

hyvä kirjoitus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3109
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      74
      3014
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2870
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      2027
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1647
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1585
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      21
      1532
    Aihe