Onko Kotkassa mahdollisuutta harrastaa Jujutsua??
En ainakaan mistään löydä viitteitä siitä.
KOTKA + JUJUTSU!?!
8
1717
Vastaukset
- cypress
kyllä kotkan judoseuran aikido jaosto vetää taura muso ruyta kaks kertaa viikossa; perjantaina ja sunnuntaina.
lisätietoa saa:
http://users.kymp.net/mode0097/- tiedoton
Kiitos tuosta tiedosta. Harmi vaan, että treenit on juuri viikonloppuna kun olen ko. paikkakunnalla ainoastaan viikolla..:/.
Mistä noita Kotkassa harrastettavia kamppailulajeja saisi selville, kun edes kotkan liikuntatoimi ei osannut auttaa.
Netissä on paljon listattuna eri kaupunkien lajitarjonnasta, mutta ne eivät ole ajantasalla/koottu huolimattomasti. - HeXa
tiedoton kirjoitti:
Kiitos tuosta tiedosta. Harmi vaan, että treenit on juuri viikonloppuna kun olen ko. paikkakunnalla ainoastaan viikolla..:/.
Mistä noita Kotkassa harrastettavia kamppailulajeja saisi selville, kun edes kotkan liikuntatoimi ei osannut auttaa.
Netissä on paljon listattuna eri kaupunkien lajitarjonnasta, mutta ne eivät ole ajantasalla/koottu huolimattomasti.Mitä nyt itse Kotkassa asustelevana tiedän niin Kotkassa on mahdollista harrastaa ainakin näitä lajeja:
Karate (Shukokai)
Karate (Wado-ryu)
Iaido (Muso Shinden Ryu)
Aikido (Aikikai)
Kickboxing
Tae Kwon Do
Han Moo Do
Taura Muso Ryu kobujutsu
Judo
Taido
Taichi
Sitte mikäli Haminaan on mahdollista mennä niin
Brazilian jujutsu/Submission Wrestling/NHB
Judo
Karate (Shukokai)
Krav Maga
European Kyushu Jitsu Tuite
Han Moo Do
- !!!
Naapurissa Haminassa pääsee vääntämään bjj:tä jos matto nujuaminen kiinostaa.
- tiedoton
Entäs onko Haminassa vielä magaa?
Löysin netistä tietoa, että olis, mutten mitään yhteystietoja tms. Löysin yhden linkin seuran sivuille, mutta sekään ei sitten toiminut.. - !!!
tiedoton kirjoitti:
Entäs onko Haminassa vielä magaa?
Löysin netistä tietoa, että olis, mutten mitään yhteystietoja tms. Löysin yhden linkin seuran sivuille, mutta sekään ei sitten toiminut..Hamina combatilla treenaavat magaa ilmeisen aktiivisesti yhteystietoja ei oo antaa valitettavasti
- tiedoton
!!! kirjoitti:
Hamina combatilla treenaavat magaa ilmeisen aktiivisesti yhteystietoja ei oo antaa valitettavasti
..eipä sitten auta kun jatkaa salapoliisin hommia, mutta taas on päästy vähän eteenpäin!
- HeXa
Kotkassa Taura Muso Ryu:ta treenataan pe 18.30-20.00, La 10.00-11.30 ja su 13.00-14.00.
Eli ajat, jotka ovat Kotkan judoseuran aikidojaoksen sivuilla, ovat vanhentuneita.
Taura Muso Ryun harrastajamäärä on tosin melko pieni (n. 7-8) ja seura käy paljon leireillä.
http://koti.mbnet.fi/budo/kaupungit/kotka.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743