Hei! olisin kysellyt kreikasta. Kun etsin nyt sellasta kaikinpuolin tyydyttävää lomakohdetta, viimekertainen matka kun oli täys floppi!:/. niin haluisin löytää nyt sellasen varman mestan jossa varmasti nauttii lomasta:). Lämpövaatimukset on korkeat,sillä haluan oikein kuumaan paikkaan,ja vaaleat hiekkarannat kiinnostaa. kaunis ja nuorekas saisi kohde olla. tässä kriteereitä.. löytyyköhän maailmasta mitn tämän suuntaistakaan mestaa.. mottoni kun on jos kerran tehdään jotain niin sitten kunnola! eli rentoutumaan ja nauttimaan olisin menossa..:) kertokaa ihmeessä ehdotuksia,jos tulee mieleen.. olen pulassa kaikkien esitteiden kanssa..Kesällä olen lähdössä!
Kysymyksiä kreikasta!
11
2403
Vastaukset
- lomailija
kreeta vois olla kova sana! itse lähden sinne kesällä, rethymnon tai hania hyviä paikkoja! loistavat rannat ja yli 30 lämmintä=)
- señora
Kreeta sopii hyvin lämpöä haluavalle Kreikan ystävälle. Pohjoisessa ovat vaaleat hiekkarannat, mutta etelässä vielä lämpimämpi, muttei niin paljon yöelämää kuin pohjoisessa.
Itse olimme 3 viikkoa lokakuussa Kreetan eteläpuolella Koutsounari-nimisessä pienessä paikassa, lähin vähän isompi kaupunki, missä diskoja yms. on Ierapetra, mikä on mannereuroopan eteläisin kaupunki!- abityttö
Kreetaa suosittelisin minäkin...:D
- laura
suosittelisin ehdottomasti kossia! oltiin viime vuonna eikä lähes mitään pahaa sanottavaa löydy.. ainoa mihin mulla meni hermot oli ruotsalaiset ja jos pohjoismaalaisia kaipaat niin sittenhän se on vaan sulle plussaa :)
kossilla on kreikan paras iltaelämä (ehdotomasti kannattaa käydä baarikadulla!), siellä on tajuttoman kuuma ainakin keskikesän aikaan, upeita rantoja lukemattomia (mm. tingaki, paradise beach) tosin ihan keskustassa on kivikko rantoja mutta noille pääsee tosi kätevästi bussilla.. vaikka kos on turistikohde se ei oo niin paha kun kanariansaarteen kohteet. mukava, suhteellisen pieni lomamesta jossa on vielä kiva vanhakaupunki.. eli jos oot nuori ja haluat viettää iltaa muuaallakin kun hotellissa suunnista kosille! :)- Ladylight:)
juu kiitti! kossia mä oon ajatellukin.. löytäs viel sellasen kivan hotellin. oon 18 vuotta joten nuorekasta iltaelämää ois kiva olla. olin teneriffalla,ja se ei iskeny yhtään.. en muutenka oikeen tosta espanjan seuduista tykkää.:/ joten ajattelinkin kreikkaa..jaksaakohan olla 2 viikkoa. ? hmm:)
- laura
Ladylight:) kirjoitti:
juu kiitti! kossia mä oon ajatellukin.. löytäs viel sellasen kivan hotellin. oon 18 vuotta joten nuorekasta iltaelämää ois kiva olla. olin teneriffalla,ja se ei iskeny yhtään.. en muutenka oikeen tosta espanjan seuduista tykkää.:/ joten ajattelinkin kreikkaa..jaksaakohan olla 2 viikkoa. ? hmm:)
oltiin ite kaverin kanssa vaan 1 viikko, mutta toiset jäi vielä yheks viikoks meidän jälkeen.. jos sun suunnitelmas on vaan relata ja ottaa arskaa ja välillä juhlia niin eiköhän kaks viikkoa mee ihan hyvin. me taas ei rannoilla hirveesti viihdytä joten yks viikko lähinnä bailaamista sai riittää.. nyt ollan lähössä 2 kk:n päästä uudestaan reissuun, tosin espanjaan, 11 päiväksi :) se on varmaan just sopiva, ei liian vähän eikä liian paljon.
meillä oli hotellina finnmatkojen oscar, ihan hyvä. sopivan matkan päästä keskustasta, kivat, tosin pienet huoneet ja mahtava uima-allas alue. ja hinta-laatu suhdekin oli ihan kohdallaan. niiden meiän kavereiden hotellia en muista, mutta siinä ei ollut ees uima-allasta tai mitään.
sellasta beach and boogie hotellia en suosittele. kossilla riittää varmasti menoa ilman että hotelli on täynnä bilettäjiä (ne nimittäin tekee sitä 24/7 eikä siellä voi ees nukkua ilman että joku tulee koputtaa ovelle ja pyytää bileisiin)
kanariaan verrattuna kreikka on paljon kauniimpi ympäristöltään ja muutenkin parempi. harmi vaan että talvella kreikkaan ei voi matkustaa, eli pakko mennä espanjaan
toivottavasti tuli lisää jotain informaatiota :) - taas menos
laura kirjoitti:
oltiin ite kaverin kanssa vaan 1 viikko, mutta toiset jäi vielä yheks viikoks meidän jälkeen.. jos sun suunnitelmas on vaan relata ja ottaa arskaa ja välillä juhlia niin eiköhän kaks viikkoa mee ihan hyvin. me taas ei rannoilla hirveesti viihdytä joten yks viikko lähinnä bailaamista sai riittää.. nyt ollan lähössä 2 kk:n päästä uudestaan reissuun, tosin espanjaan, 11 päiväksi :) se on varmaan just sopiva, ei liian vähän eikä liian paljon.
meillä oli hotellina finnmatkojen oscar, ihan hyvä. sopivan matkan päästä keskustasta, kivat, tosin pienet huoneet ja mahtava uima-allas alue. ja hinta-laatu suhdekin oli ihan kohdallaan. niiden meiän kavereiden hotellia en muista, mutta siinä ei ollut ees uima-allasta tai mitään.
sellasta beach and boogie hotellia en suosittele. kossilla riittää varmasti menoa ilman että hotelli on täynnä bilettäjiä (ne nimittäin tekee sitä 24/7 eikä siellä voi ees nukkua ilman että joku tulee koputtaa ovelle ja pyytää bileisiin)
kanariaan verrattuna kreikka on paljon kauniimpi ympäristöltään ja muutenkin parempi. harmi vaan että talvella kreikkaan ei voi matkustaa, eli pakko mennä espanjaan
toivottavasti tuli lisää jotain informaatiota :)oon samaa mieltä.noi kreikan mestat on hyviä.siistejä, ihmiset mukavia, siis paikalliset.niin kosilla, kreetalla, rodoksella jne. kuten totesit ei talvi mestoja.ollaankin lähössä kanarialle siellä on nyt lämmintä.hyviä reissuja kaikille teille.
- Ladylight:) :)
laura kirjoitti:
toivottavasti tuli lisää jotain informaatiota :)oon ihan samaa mieltä et kanarialle ja espanjaan mennään talvella! olin itekin talvella.. mut nytten ku lähdös heinäkuussa niin kreikka arm. hyvä paikka. juu,mä taas viihdyn rannalla erittäin hyvin..oikee auringonpalvoja:). mut illan tullen drinkit siintää jo mielessä..haha! aika normaalia. kiitos paljon tiedoista sulle..tivotaan että natsais hyvin nyt tää matkojen suunnittelu..aina vähän härdelliä..:)
- Räkä
Olen tänä kesänä menossa korfulle. Muutama vuosi sitten olin kaupungissa ja suomalaiset olivat hyvässä maineessa paikallisten joukossa.
Saari on täynnä brittejä, mistä johtuu paikallisten hyvä englanninkielen taito joka yltää pieniin kyliin saakka. Tiet ovat kuin tehtyjä skootterilla ajamiseen.
Keväällä on aika epävakaista, mutta juhannuksen jälkeen lämmintä ja poutaa riittää syksyyn saakka. Vähän niin kuin suomessakin.- señora
Korfu on kyllä kiva ja siisti paikka, mutta ei ollenkaan lämmön puolesta verrattavissa Kreetaan tai Rhodokseen. Siellä on kesä huomattavasti lyhyempi, koska on paljon pohjoisempana!
- musta on
eli KOS,KREETA JA ROHDOS.Siistit paikat ja ystävälliset ihmiset.Ei muuta kuin HYVÄÄ LOMAA.
toivoo paljon etelän maissa matkanneet tipe ja pipe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984