Kertokaahan nyt mulle rusettiluistelun idea. Taitaa olla aika iso aukko sivistyksessä kun en tiedä... Siis ihan kaikki rusettiluistelusta, oon ihan pihalla. Kiinnostais ehkä mennä koittamaan, jos vaan ensin tietäis mitä se on.:)
Rusettiluistelu
5
1379
Vastaukset
- apila
tarkotatko sä muodostelmaluistelua?
- luistelija
En tiedä, onko rusettiluistelu muodostelmaluistelua? Kyllä mä muodostelmaluistelun tiedän, et jos se on sitä niin ei sit tarvi selittää... Mut en usko että se on sitä. Usein näkee ilmoituksen esim. "rusettiluistelua ystävänpäivänä, 1€/rusetti, tiedossa ystävän etsimistä ..." jne.
Siis mikä rusetti? Mitä sillä tehdään? Mitä ystävän etsimistä? - luistin
luistelija kirjoitti:
En tiedä, onko rusettiluistelu muodostelmaluistelua? Kyllä mä muodostelmaluistelun tiedän, et jos se on sitä niin ei sit tarvi selittää... Mut en usko että se on sitä. Usein näkee ilmoituksen esim. "rusettiluistelua ystävänpäivänä, 1€/rusetti, tiedossa ystävän etsimistä ..." jne.
Siis mikä rusetti? Mitä sillä tehdään? Mitä ystävän etsimistä?Mikäli mä jotain jostain tiedän niin rusettiluistelu tarkottaa sitä, että luistinradalla miehille ja naisille jaetaan ns. numerolaput ja sitten vain täytyy etsiä oma pari. sen kanssa sitten luistelee ja viettää iltaa....
- muokkaaja
luistelija kirjoitti:
Siis mikä rusetti? Mitä sillä tehdään? Mitä ystävän etsimistä?Kyllä, haetaan parit (ruseteilla, numeroilla tms) ja sitten luistellaan, nimi liittyy myös "rusetti"asentoon, otteeseen, jossa luistellaan.
Muodostelmaluistelu onkin täysin eri juttu.
- 552
kokeilla mmm itte sitä ja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44822