ollikkala v.77-79

tirlittan

Onko ketään asunut silloin siellä???ketä liikkui pihoilla ja mistä kulman jengit koostui?? vai oliko niitä???miten nyt menee??kuka muistaa kenetkin...???

15

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jullikka

"Onko ketään asunut silloin siellä?"
      Kyllä siellä varmaan oli useitakin asukkaita.

• niinpä

kysyjä tarkoittikin ketään paikallaolijoista...hemmetin dorka...oletkin varmaan just ollikkalasta koska vastasit kuin lukutaidoton kolmevuotias...ja useimmat siellä asuvat ovat juuri jälkeenjääneitä yksilöitä....

• Jullikka

Ollikalasta enkä polttele kouluja. Dorka saatan kyllä olla, mutta jos samalle asteikolle laitetaan salolaiset, olen sieltä fiksuimmasta päästä! Miksi herjaat lukutaitoani kun kysyjäkään ei osaa kirjoittaa?

Kippis vaan, piikittäkää toisianne!

• smooth

niimpä....toiset haukkus mua aina koulussa oudoksi ja hulluksi, mut äiti sanoi et oon yksilö ;o)
        nimim: yläviatnamissa asuva lukutaidoton kolmevuatias :o) ....MUAHHAHAHHAAHHAAAAAAA!!!

• niinpä

Rähmätassu jullikka mullikka sun kanssa...kysyjän viestissä ei ole virheitä...sen takia sinulle kommenttini osoitin....

• Jullikka

Virkkeet aloitetaan isolla kirjaimella. välimerkkien jälkeen tulee väli jne. Jos olisin koulussa kirjoittanut moin, olisin jäänyt luokalle.
        Mut ei se saloss simmotti tärkeet tietenkkä ole, kunha vaa panaanii saa kaupast ja ipaneemas illal istuu.

• niinpä...
        Jullikka kirjoitti:

Virkkeet aloitetaan isolla kirjaimella. välimerkkien jälkeen tulee väli jne. Jos olisin koulussa kirjoittanut moin, olisin jäänyt luokalle.
        Mut ei se saloss simmotti tärkeet tietenkkä ole, kunha vaa panaanii saa kaupast ja ipaneemas illal istuu.

no minä en ole salosta lainkaan vaan ihan muualta...ja meilläpäin on tapana kirjoitella lyhyesti ja ytimekkäästi...luulen kuitenkin olevani sivistyneenpi kuin sinä ja olen taatusti enemmän kouluja käynyt kuin sinä joten voisit jo lopetella kaikkien mollaamisen...muuten olen stadissa nyt ja oikeasti hima löytyy hypsistä ja duunikseni kirjoitan pakinoita ja teen muitakin toimittajan hommia...voit esim.lukea niitä alibista...pääduunikseni olen ala-asteella erityisopettaja..joten revi tytsi siitä

• Jullikka
        niinpä... kirjoitti:

no minä en ole salosta lainkaan vaan ihan muualta...ja meilläpäin on tapana kirjoitella lyhyesti ja ytimekkäästi...luulen kuitenkin olevani sivistyneenpi kuin sinä ja olen taatusti enemmän kouluja käynyt kuin sinä joten voisit jo lopetella kaikkien mollaamisen...muuten olen stadissa nyt ja oikeasti hima löytyy hypsistä ja duunikseni kirjoitan pakinoita ja teen muitakin toimittajan hommia...voit esim.lukea niitä alibista...pääduunikseni olen ala-asteella erityisopettaja..joten revi tytsi siitä

Hmmmmm.... hmmmmm.... Ollos ylistetty, oi suuri ja oppinut! Minä vaivainen sivistymätön pakana Sinua suuresti kunnioitan. Mittaamaton täytyy olla ihmisen sivistys, joka pakinoita Alibiinkin kirjoittaa.
        Olisiko mahdollista saada Sinulta erityisopetusta tämän analfabetiani parantamiseksi?

• saloPUNX
        Jullikka kirjoitti:

Hmmmmm.... hmmmmm.... Ollos ylistetty, oi suuri ja oppinut! Minä vaivainen sivistymätön pakana Sinua suuresti kunnioitan. Mittaamaton täytyy olla ihmisen sivistys, joka pakinoita Alibiinkin kirjoittaa.
        Olisiko mahdollista saada Sinulta erityisopetusta tämän analfabetiani parantamiseksi?

VITTU... MITÄ YLEISTYSTÄ ETTÄ KAIKKI JOTKA ASUU OLLIKKALASSA ON JÄKEENJÄÄNEITÄ,, TÄSSÄ EI VOI KUN NAURAA..
        HANKKIKAA ELÄMÄ.. (=

• Jullikka
        niinpä... kirjoitti:

Oletkos kypsynyt kun et enää puhu mulle mitään? Rupesin näet tykkäämään tyylistäsi autoglorifiointeineen. Lienet rustaat jotain kivaa konnapakinaa Alibiin?

Enhän minäkään toki Salossa asu, mutta työn puolesta siellä on usein liikuskeltu. Eikä mulla mitään ollikkalalaisia vastaan ole, joka paikassa on omat Jakomäkensä....

Hyvää jatkoa vaan, koeta pitää oppilaasi kurissa ja herran (rouvan?) nuhteessa!

• Ex-salolainen
        niinpä... kirjoitti:

Sori vaan "niinpä", mutta kyllä tuon Jullikan kirjoitusasu ja kielioppi on melko moitteetonta!
        Eikö edes Alibin toimittaja tiedä, että lauseet todella alkavat isolla alkukirjaimella?!

Muutenkin epäilen tuota "ala-asteella erityisopettajana" - jokainen virkkeesi päättyy kolmeen pisteeseen!!!! (osoitus muusta kuin akateemisen kielen hallinnasta)

Kirjoitusasun lisäksi tekstisi vaikuttaa substanssiltaan hieman kypsymättömältä, myönnettäköön, että olihan tuon Jullikankin ensimmäinen kommentti melko provosoiva. Toisaalta, pitikö sinun lähteä leikkiin mukaan ja vajota samalle tasolle?!

• Jullikka
        Ex-salolainen kirjoitti:

Sori vaan "niinpä", mutta kyllä tuon Jullikan kirjoitusasu ja kielioppi on melko moitteetonta!
        Eikö edes Alibin toimittaja tiedä, että lauseet todella alkavat isolla alkukirjaimella?!

Muutenkin epäilen tuota "ala-asteella erityisopettajana" - jokainen virkkeesi päättyy kolmeen pisteeseen!!!! (osoitus muusta kuin akateemisen kielen hallinnasta)

Kirjoitusasun lisäksi tekstisi vaikuttaa substanssiltaan hieman kypsymättömältä, myönnettäköön, että olihan tuon Jullikankin ensimmäinen kommentti melko provosoiva. Toisaalta, pitikö sinun lähteä leikkiin mukaan ja vajota samalle tasolle?!

Kiitos vain kehuista! Koetan parantaa tapojani ja lakata kiusaamasta toisia kirjoittelijoita. Itse asiassa en voinut vastustaa kiusausta vähän jäynäillä kun salolaisista on kysymys.

Hyvää loppuvuotta vaan kaikille, myös salolaisille!

• Ex-salolainen
        Jullikka kirjoitti:

Kiitos vain kehuista! Koetan parantaa tapojani ja lakata kiusaamasta toisia kirjoittelijoita. Itse asiassa en voinut vastustaa kiusausta vähän jäynäillä kun salolaisista on kysymys.

Hyvää loppuvuotta vaan kaikille, myös salolaisille!

minulta, vastaan, että näiden sivujen yksi funktioista on hieman kärjistää asioita, jotta syntyisi kunnon keskusteluja. Suomeksi sanottuna, vittuilu on ihan ok - vastaanottajan vika, mikäli ottaa kaiken tosissaan ja vetää siitä vielä herneet nenään!!! =)

• minttu

oon asunu siihen aikaan siellä.tosin oli aika pieni sillon.,mä muistan sielt montaki ihmistä! oli hietalahden sami,tapsa,sjömannit ja monia muita...oletko sä asunu siel?

• minttu

...niin ja tää sama porukka keksi sillo nimitykset ala ja ylävietnam.mukava huomata,et niit käytetää vielki!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      151
      4489
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      198
      3959
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      34
      2689
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2462
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      34
      2209
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      5
      1790
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1558
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1444
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1321
    10. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      34
      1305
    Aihe