aapo

alpo

Herätyskello soi!
Tarraudun vaistomaisesti vasaraan ja lyön kellon säpäleiksi. Säpsähdän kuitenkin nopeasti ”todellisuuteen”. Työpaikkahaastattelu, sehän on tänään. Apua, mitä minä laitan päälleni ja mitä minä kysyjille vastaisin.
Kertoisinko köyhyyden, laudat eessä ovien. Tai sen kaiken rikkauden, jonka ehdin siirtää Gayman saarille.

Laitetaan tuo peruspuku ja siihen konstailematon kravatti, yep yep yep. Vilkaisu peiliin, avot, ja sitten menoks!

Puolen tunnin kuluttua ohjastan Alfa Romeo 166:n hienon toimistorakennuksen parkkihalliin. Hissillä ylös aulaan, jossa vastaanotossa odottaa aivan käsittämättömän upea blondi. Täytän nopeasti vierailijatiedot, jonka jälkeen blondi lähtee saattamaan minua neukkariin.

Neukkarissa ripustan ulkotakin naulaan ja kengät siihen somasti alle. Juuri kun olen aikeissa istuutua, blondi kiskaisee minut kravatista päälleen pöydälle. Kuumat huulet painuvat huulilleni ja reidet leviävät auki. Tunnen kuinka hän avaa vetoketjuni ja ohjaa nyt jo ”kivettyneen” akselini kosteikkoon. Ei ei, saan huudettua, mutta liian myöhään.
Poikuus meni ja millä tavalla. Lähtiessään blondi antaa vielä suukon poskelleni ja kiittää. Pelkkä kiitos, no johan on markkinat, ajattelen.

Viidentoista minuutin kuluttua ovesta astuu sisään haastattelija, otaksun. Tervehdimme..
- Hyvää päivää, te varmaankin haette meillä vapaan olevaa trukkikuskin paikkaa?
- No mooe. joo kyllä kait.
- No hyvä. Istuudutaan ja käydään vähän asioita läpi.

Noin 28-vuotias naishenkilö istuutuu vastapäätäni. Mieleni myllertää. Siis ei tämä voi olla totta, nainen on vielä vetävämpi kuin vastaanoton blondi, ja mikä vartalo.

- Osaatteko laulaa?
- Jonkun verran on tullut harjoiteltua.

Tunnen kuinka naisen varpaat lähestyvät genitaalialueitani.

- Osaatteko esiintyä?
- Jonkun verran on tullut esiinnyttyä. Enimmäkseen piirikunnallisella tasolla.

Nainen pujahtaa pöydän alle ja hetken päästä kiertokankeni on brunetten suussa. Ei ei, saan huudettua, mutta liian myöhään.

Brunette palaa paikalleen, kohottaa katseensa minuun. Katse on tutkiva ja arvioiva. Lopulta hän sanoo..

- Olen niin onnellinen puolestasi. Juuri tätä varten työpaikkahaastattelut on tehty. Sinä olet minun esikuvani, olet jatkossa. Ensi kierros onkin sitten vähän vaativampi. Nähdään.

Herätyskello soi, ja tällä kertaa oikeasti!

Ei auta enää uinua.
Nousen ylös sängystä ja päästän kissan ulos.

3

4713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hooo

      aika jännä juttu

    • Erkki

      Mä tykkäsin!

      • Niina

        joo oli se ihan ok. juttu... vähän sekava kylläkin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe