Sängyllä mahallaan

Rouva

Vaikka en erityisemmin anaaliseksistä pidäkään, niin toisinaan haluan, että mieheni tavallaan "raiskaa" minut perseeseen.

Yleensä tilanne etenee niin, että minulle laitetaan kovakouraisesti käsiraudat ja minut tönäistään sängylle mahalleni. Hame tai housut vedetään polviin. Persettäni ja pilluani levitellään ja perseeni nuollaan ja syljetään läpimäräksi. Sitten minun pitää kiltisti katsella eteenpäin ja nostaa persettäni naitavaksi.

Mieheni tulee sisääni. Kyrpä solahtaa sisään melko helposti, koska olen tässä vaiheessa aivan kiimassa ja naitavissa. Kyrpä avaa perseeni ja kun se on kokonaan sisässä, niin persettäni saa nussia niin kovaa, kun haluaa. Mieheni rynkyttää kunnolla ja syvälle. Kun mieheni on saamassa, niin hän laittaa kätensä pillulleni ja hieroo minulle orgasmin samalla, kun painelee viimeiset työnnöt pohjaan asti ja roiskii spermansa suoleeni.

Jälkeenpäin nolottaa.

8

15620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra

      Vaikka en erityisemmin anaaliseksistä pidäkään, niin toisinaan haluan, että vaimoni tavallaan "raiskaa" minut perseeseen.

      Yleensä tilanne etenee niin, että minulle laitetaan kovakouraisesti käsiraudat ja minut tönäistään sängylle mahalleni. Housut vedetään polviin. Persettäni levitellään kassejani revitään ja perseeni nuollaan ja syljetään läpimäräksi. Sitten minun pitää kiltisti katsella eteenpäin ja nostaa persettäni naitavaksi.

      Vaimoni tulee (nyrkillään) sisääni. Nyrkki solahtaa sisään melko helposti, koska olen tässä vaiheessa aivan kiimassa ja naitavissa. Nyrkki avaa perseeni ja kun se on kokonaan sisässä, niin persettäni saa raiskata niin kovaa, kun haluaa. Vaimoni rynkyttää kunnolla ja syvälle. Kun vaimoni on kyllästynyt, niin hän laittaa kätensä pililleni ja venuttaa minulle orgasmin samalla, kun painelee viimeiset työnnöt pohjaan asti ja raapii kynsillään suoleni riekaleiksi.

      Jälkeenpäin haluttaa.

    • tuu tekee seksiä

      moi tehää seksii

    • lola

      Jos sä et halua että sulle tehdään noin niin kannattais erota sun miehestäs.

      • Rouva vieraissa

        Oli kolme nuorta kylässä, en tiedä miten siinä niin kävi humalassa että nuoret pojat riisu housuni nilkkoihin. Siinä mahallaan sai sit jokaiselta, halusivat vielä pyllyyn että tuntu kun mieheni ei ikinä nainut anaaliin. Kesti ja kesti mut sairaasti nautin kun pojat (raiskas molemmat reijät). Haluisin uudestaan vaikka olivatkin yli 30v nuorempia, kaippa nauttivat kimppa kivasta.


      • Vieraissa nuoren kan
        Rouva vieraissa kirjoitti:

        Oli kolme nuorta kylässä, en tiedä miten siinä niin kävi humalassa että nuoret pojat riisu housuni nilkkoihin. Siinä mahallaan sai sit jokaiselta, halusivat vielä pyllyyn että tuntu kun mieheni ei ikinä nainut anaaliin. Kesti ja kesti mut sairaasti nautin kun pojat (raiskas molemmat reijät). Haluisin uudestaan vaikka olivatkin yli 30v nuorempia, kaippa nauttivat kimppa kivasta.

        Eksyin naisten illan käymään baarissa ja siellä oli hiljasta mut nuori mies tuli pöytään rupes juttelemaan ja katseli kokoajan rintojani kun oli uusi avonainen pusero päällä. Sitten menin sen luo jatkoille ja vaikka oli nuori niin rupes hyväilemään rintoja, hameenalle sormia työntää. Kyllä vanha nainen kiihottu kun sai pojalta housut pois kun seiso kunnolla. Miehelläni ei muna toiminut pitkään aikaan ja sain pitkään nuoren paksua, kyllä halut heräs. On treffattu pojan kanssa ja vanhana oppinut pitämään anaali seksistä, myös pojalle dildolla.


      • Vieraissa nuoren kan kirjoitti:

        Eksyin naisten illan käymään baarissa ja siellä oli hiljasta mut nuori mies tuli pöytään rupes juttelemaan ja katseli kokoajan rintojani kun oli uusi avonainen pusero päällä. Sitten menin sen luo jatkoille ja vaikka oli nuori niin rupes hyväilemään rintoja, hameenalle sormia työntää. Kyllä vanha nainen kiihottu kun sai pojalta housut pois kun seiso kunnolla. Miehelläni ei muna toiminut pitkään aikaan ja sain pitkään nuoren paksua, kyllä halut heräs. On treffattu pojan kanssa ja vanhana oppinut pitämään anaali seksistä, myös pojalle dildolla.

        Kouluta hyvä palvelia itsellesi joka tekee mitä haluat ja ota se siivoamaan kotisi kun mies on töissä.
        Annat palkinnon jos työt on tehty kunnolla jos taas ei rangaiset sitä.


    • kdidndk

      Mhh taas hyvä mutta lyhyt...

    • Siitä vaan jos tekee mieli nuorta jolla seisoo kunnolla ja hyvää oppia nainista.
      Ota siitä rakastaja itsellesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe