valmet 702 vaihteisto

jukka

Onko kellään tietoa valmet 702 aluevaihtajasta? Onko kallis vika, kun ns. isompi puoli menee kepistä hyvin päälle, mutta käytännössä ei tapahdu minkäänlaista nopeudenmuutosta. Eli kannattaako ajella vaan hiukan hitaammin vai alkaa korjauksiin?

3

3261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moka???

Vika kuulostaa kovin tutulta vaikka meillä ei ole valmettia .
      Tuo vika ( en ole varma esintyykö tarkalleen samanlaisena yleensä ) on ollut joissakin Valmet 702 malleissa yleinen ja se on " valmistusvirhe " aikoinaan kun määrättyy sarjaan tuli korjauskelvottomia vaihteistoja !Ei kuulema voi korjata , mutta kannattaa lähettää "tulen katkuiset terveiset " valmistajalle sähköpostin kautta ( tosi ei se varmasti korjannu näin ) mutta saavatpahan lukea kotimaisten käyttäjien " kiitos-kirjeitä " hyvintehdyistä traktoreista !!!!!!!

• 702S

En oo tuollaisesta "tyypiviasta" kuulutkaan, vaikka meiilä on em Vallu ollut jo vuodesta -78.

Ettei vaan olis pelkästaan keppi irti alapäästä (tai siirtohaarukasta tms).
      Löytyykö sieltä vapaa alueiden välistä?

Tuskin sieltä mitään lisää menee rikki vaikkei korjaisikaan, ainakaan jos ei pahaa ääntä pidä.
      Yleensä noi Vallun lootat ja perät alkaa vanhemmiten ääntää niin p-keleesti. Silloin varsinkin jos paljon ajettu huonoilla öljyillä niin ovat tasasen loppu eikä oikeen kannatta korjata kun joka rattaan ja laakerin saa vaihtaa.

• kone mies

ei voi olla mitään kovin isoa vikaa voit avata huoletta itse sillä ae on helppo ja varsin selkeä rakenteeltaa tutki ensin kepit ja sitten loota kyllä sieltä vika löytyy ja on takuulla korjattavissa ei semmosta lootaa olekkaan jota ei voi korjata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe