Evian tytölle nimeksi?

Katariina

Tyttö syntyi ja sain tosi kivan idean tytön nimeksi. Join tuossa eräänä päivänä Evian-pullovettä ja siitä tulikin tuo Evian mieleen. Koko nimeksi tulisi siis Evian Oona Aliisa.

Isoveljen nimi on Miro Samuel.

Mitä mieltä nimestä Evian? Entäpä Miron nimestä? Itse ollaan kovasti tykätty ja Mirokin pitää nimestään. Kiitos vastauksista jo eutkäteen.

5

1417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      mutta minusta tuo Evian ei kuulosta ollenkaan nimeltä. Ja siitä tulee mieleen vain ne lähdevesipullot.

      • Anonyymi

        Oma nimeni on Evian eikä kukaa oo ensimmäisenä sanonu mulle että "ai niinku se vesipullo"


    • evian

      minulla siis tuo evian ja itsekin keksin sen hetken mielijohteesta vesipullon kyljestä :)

      Periaatteessa Evian olisi ihan kaunis nimi, mutta tosiaan se lähdevesi siitä ensimmäisenä tulee mieleen.. Mirolla on ihana nimi :}

    • nukka

      Suomessa on neljä Evian-nimistä tyttöä, joista yksi on syntynyt vuosina 1980-99 ja kolme 2000-2003.

      Ihan käypä nimi, varsinkin jos sopii sukunimeen.

    • evian2

      Hehee mun nimi on evian mut se ei välttämät sopis noitten muitten nimien lisäks... 🤷🏻‍♀️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe