voe helvetti mikä rengas ei mitään asiaa turvalliseen talviautoiluun ,ei pitoa ei sivupitoa turvallinen nopeus maantiellä 50kmh sen jälkeen pitää rukoilla sun haltuus herra.ainut hyvä puoli pitää ilmat sisällä
michelin ivalo
8
2263
Vastaukset
- Ei todellakaan
Sama juttu mullakin. Teinivuosien merkittömät pinnoitetutkin hakkaavat Ivalot talviominaisuuksissa. Niissä ei tosin pysynyt ilma sisällä kovin kauan kerrallaan. Hyi hitto!
- Old story short.
Huvittavaa lukea näitä Nokia-myyjien provoja kilpailijasta. Hehheh..
- tyhmäpoika iski taas
Old story short. kirjoitti:
Huvittavaa lukea näitä Nokia-myyjien provoja kilpailijasta. Hehheh..
ja vielä yllättävämpää jos joku kaivaa vuoden 2004 jutun.
- Suokki
Sanoa muuta ja mä kaivoin sen nyt hehe.. Paras rengas Ivalo yhä käytössä paisto leima 2006 Kitka nasta.. Nastat menny mutta pintaa on ja pehmeet.. Ja uskaltaa ajaa ja lujaa pitää joka suuntaan vakaa rengas sääli kun ei tehdä enää ostasin heti jos löytys
- baijeri
..niin hemmetisti!Olen aika pettynyt.
- enää osaa
Nämä Michelinin Ivalo -mallit ovat pärjänneet testeissäkin huonosti. Ei taida tehdasta enää kiinnostaa talvirenkaiden vakava kehittely.
Aikanaan Michelin teki hyviä talvirenkaita. Erinomainen nappulakuvioitu malli oli myynnissä 80-luvun lopulla ja 90-luvun alussa. Tuon renkaan mallimerkintää en muista, mutta paljon parjattu Ivalo korvasi sen.- 330d
Talvirenkaat pitää näemmä nykyisin ostaa pohjoismaisilta valmisttajilta. Kesärenkaat on sitten eri juttu. Ostin loppukesästä Michelin Pilot Sportit eikä juuri ole valittamista. Uraherkkyys hieman kasvoi entisiin nähden, mutta pito on järisyttävän hyvä.
- Rosvoja
Voissa paistettu ja margaariinissä voideltu, Kiinasta saa edullisesti kunnon gumia, mää tilaan kontillisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197