myydään motocross polvi suojaimen 22€ sopiin pituulle ehkä 160 175cm tyypille, kun valistin väärä koko, koko taitaa olla m jotain. itse en harrasta motocrossa ajoa voi kysyä???
väri kokonaan musta
pollvisuojan pois
14
533
Vastaukset
- motocross
minkähän merkkiset lienee?? onko ns jääkiekkopolvisuojat??
- mikkol
ei ole merkkejä, mutta aika hyvä iskusuoja. voisimme jossain tapailla mm oulussa, turussa tai tamperella ja varma sopiin. melkein sopiin jäätkiekkoon.
pituus polvisuoja on 37 cm pitkä,
mike - motocross
mikkol kirjoitti:
ei ole merkkejä, mutta aika hyvä iskusuoja. voisimme jossain tapailla mm oulussa, turussa tai tamperella ja varma sopiin. melkein sopiin jäätkiekkoon.
pituus polvisuoja on 37 cm pitkä,
mikemä harrastan motocrossia et jos ne on ns polvituet ni olen kiinostunut
- mikkol
motocross kirjoitti:
mä harrastan motocrossia et jos ne on ns polvituet ni olen kiinostunut
missä päin voisimme tavata, itsen asun vihantissa. oulussa etelää 80 km vihantiin. lähellä raahea.
- mikkol
mikkol kirjoitti:
missä päin voisimme tavata, itsen asun vihantissa. oulussa etelää 80 km vihantiin. lähellä raahea.
meillä kotikunnalla on motorcross rata, mun serkun tekemään. itsen aja moottorikelkalla
- motocross
mikkol kirjoitti:
jos ne ei ole polvituet ni en osta muuten kyllä
- mikkol
motocross kirjoitti:
jos ne ei ole polvituet ni en osta muuten kyllä
kyllä on polvituen
- motocross
mikkol kirjoitti:
kyllä on polvituen
paljonko niillä olis hintaa??
- mikkol
motocross kirjoitti:
paljonko niillä olis hintaa??
25€
- mikkol
mikkol kirjoitti:
25€
siis 22€uroa
- mikkol
tarjoa hinta. polvisuoja ei ole nyt käyttetty vuoteen. väri musta kuvia voin lähettään myös niin tiedä varma minkälainen.
mikkol- Antsa
pistäs jotain kuvaa tulemaan
- mikkol
Antsa kirjoitti:
pistäs jotain kuvaa tulemaan
sitten to tai pe kuvia teille.
t. mikkol - mikkol
mikkol kirjoitti:
sitten to tai pe kuvia teille.
t. mikkolsun antaa mulle sähköpostin osoiteen, niin voin lähetään kuvia sulle, itsellä on
[email protected] kysy täss kautta
mikkol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875