Taksia tilaamassa...

taia

Nyt sen ymmärtää, miksi ulalla ollaan välillä ihan ulalla..

"Olin joskus taksikeskuksessa tilausvälittäjänä. Siellä niitä kukkasia oli jos jonkinlaisia. Tässä parhaiten mieleenjääneet":

(M=minä A=asiakas)

1. Vitun lehmä! (Asiakas on parikymppinen kundi)

M: "Lähitaksi hyvää iltaa!"
A: "Mä tarttisin taksin!"
M: "Mikä on osoitteenne?"
A: "No mä oon täällä Nurmijärvellä"
M: "Saanko osoitteen?"
A: "Vitustako mä tiedän mitään osoitetta!"
M: "Missäpäin Nurmijärveä olet? Kirkonkylällä? Klaukkalassa?"
A: "Emmätiiä. Nurmijärveä tää on."
M: "Oletko jonkun luona kylässä vai jossain ulkona?"
A: "No ulkona"
M: "Onko siellä mitään kadunviittaa tai taloja tai vaikka jotain kauppaa tai ravintolaa?"
A: "No ei oo"
M: "minä en kyllä valitettavasti voi näillä tiedoilla lähettää taksia, pitäisi saada jokin osoite."
A: "No vittu kun mä en tiedä mitään osoitetta!"
M: "Voisitko yrittää selvittää osoitteen, en valitettavasti voi lähettää taksia ilman sitä?"

(Asiakas peittää kädellä kännykän luuria ja sanoo kaverilleen)

A: "Voi vittu! Voiksa kuvitella! Tää vitun lehmä ei lähetämulle taksia koska mä en tiedä missä mä oon!!!

2. Täällä on vaan yksi kauppa (Keski-ikäinen mies)

M: "Lähitaksi hyvää päivää"
A: "Laitatko mulle taksin tänne Espooseen"
M: "Minnepäin Espoota?"
A: "No mä oon tässä kaupan edessä, ei täällä oo ku yks kauppa."

3. Sataako huomenna? (Vanhempi herra)

M: "Lähitaksi hyvää iltaa"
A: "Tilaisin taksin aamuksi"
M: "Mihin aikaan olisi lähtö?"
A: "Sataako huomenna?"
M: "Nyt en valitettavasti ole säätiedoitusta kuullut, en osaa sanoa."
A: "No, mikäli huomenna sataa, haluan taksin klo 6:55. Mikäli ei sada, taksin tulisi olla täällä klo 7:05.
M: "Valitettavasti tähän ohjelmaan pitisi saada yksi kellonaika, en voi laittaa tähän vaihtoehtoja."
A: "Neiti on palveluammatissa. Näpyttele nyt vaan sinne tietokoneelle niinkuin sanoin!"
M: "Valitettavasti tämä tietokone ei tiedä sataako, ja tähän tarvitsee nyt laittaa jokin kellonaika, jotta kone osaa lähettää tilauksen oikeaan aikaan kuljettajalle. Laitetaanko klo 6:55 vai klo 7:05?"
A *huutaa*: "Neiti on nyt vaan hyvä ja näpyttelee sinne koneelle niinkuin sanoin. jos sataa,
haluan auton klo 6:55, mutta mikäli ei sada, en tarvitse sitä ennenkuin klo 7:05!!"

4. Vittuako se sulle kuuluu missä mä taksiani odotan (keski-ikäinen mies)

M: "Lähitaksi hyvää päivää"
A: "Saisinko taksin tänne Se-ja-se-katu 2 (kerrostaloaluetta, missä on paljon taloja ja useita parkkipaikkoja)"
M: "Onko rappukirjainta?"
A: "On, mutta ei sillä ole väliä"
M: "Odotatteko taksia siis parkkipaikalla? Vai kadulla?"
A: "No vittuako se sulle kuuluu missä mä taksiani odotan!"

5. Saanko taksin lentokentälle (tätä tapahtui alvariinsa)

M: "Lähitaksi"
A: "Saisinko taksin lentokentälle?"
M: "Emme valitettavasti voi ottaa tilauksia lentokentälle, siellä on taksitolppa sekä kotimaan että ulkomaanterminaalin edessä."
A: "Siis mitä! Ette voi ottaa tilausta vastaan!Mitä pelleilyä tämä on?"
M: "Niin. Valitettavasti lentokentällä on sellainen käytäntö, että taksit täytyy jonottaa terminaalin edestä tolpalta. En voi ottaa
sinne yksittäisiä tilauksia vastaan. Voin kyllä ilmoittaa että siellä on autoille tarvetta."
A: "Tämä on hävytöntä!! Törkeää! Millä minä nyt sitten pääsen täältä Kauniaisista/Espoosta/mistävaan sinne kentälle?
M: "Niin, siis haluatte taksin kotiosoitteeseenne, mistä menette lentokentälle?"
A: "No niinhän minä sanoinkin. Haluan taksin lentokentälle."

2

1919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 238

TOSI HYVIÄ!!!!! XDXDXD!!! Ja tositapauksiako? Pidän tommosista "Perustuu tositapahtumiin" vitseistä ^w^
      Mahtavaa!

• Nomad

Kiitos sait minut hymyilemään ja nauramaan tänään.
      Aurinkoisempaa jatkoa sinulle toivotan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      179
      9703
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      126
      4191
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      113
      3959
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      424
      3706
    5. 60
      3477
    6. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      46
      2764
    7. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      18
      2142
    8. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      1979
    9. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1571
    10. Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat

KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu
      Kemijärvi
      10
      1391
    Aihe