Taksia tilaamassa...

taia

Nyt sen ymmärtää, miksi ulalla ollaan välillä ihan ulalla..

"Olin joskus taksikeskuksessa tilausvälittäjänä. Siellä niitä kukkasia oli jos jonkinlaisia. Tässä parhaiten mieleenjääneet":

(M=minä A=asiakas)

1. Vitun lehmä! (Asiakas on parikymppinen kundi)

M: "Lähitaksi hyvää iltaa!"
A: "Mä tarttisin taksin!"
M: "Mikä on osoitteenne?"
A: "No mä oon täällä Nurmijärvellä"
M: "Saanko osoitteen?"
A: "Vitustako mä tiedän mitään osoitetta!"
M: "Missäpäin Nurmijärveä olet? Kirkonkylällä? Klaukkalassa?"
A: "Emmätiiä. Nurmijärveä tää on."
M: "Oletko jonkun luona kylässä vai jossain ulkona?"
A: "No ulkona"
M: "Onko siellä mitään kadunviittaa tai taloja tai vaikka jotain kauppaa tai ravintolaa?"
A: "No ei oo"
M: "minä en kyllä valitettavasti voi näillä tiedoilla lähettää taksia, pitäisi saada jokin osoite."
A: "No vittu kun mä en tiedä mitään osoitetta!"
M: "Voisitko yrittää selvittää osoitteen, en valitettavasti voi lähettää taksia ilman sitä?"

(Asiakas peittää kädellä kännykän luuria ja sanoo kaverilleen)

A: "Voi vittu! Voiksa kuvitella! Tää vitun lehmä ei lähetämulle taksia koska mä en tiedä missä mä oon!!!

2. Täällä on vaan yksi kauppa (Keski-ikäinen mies)

M: "Lähitaksi hyvää päivää"
A: "Laitatko mulle taksin tänne Espooseen"
M: "Minnepäin Espoota?"
A: "No mä oon tässä kaupan edessä, ei täällä oo ku yks kauppa."

3. Sataako huomenna? (Vanhempi herra)

M: "Lähitaksi hyvää iltaa"
A: "Tilaisin taksin aamuksi"
M: "Mihin aikaan olisi lähtö?"
A: "Sataako huomenna?"
M: "Nyt en valitettavasti ole säätiedoitusta kuullut, en osaa sanoa."
A: "No, mikäli huomenna sataa, haluan taksin klo 6:55. Mikäli ei sada, taksin tulisi olla täällä klo 7:05.
M: "Valitettavasti tähän ohjelmaan pitisi saada yksi kellonaika, en voi laittaa tähän vaihtoehtoja."
A: "Neiti on palveluammatissa. Näpyttele nyt vaan sinne tietokoneelle niinkuin sanoin!"
M: "Valitettavasti tämä tietokone ei tiedä sataako, ja tähän tarvitsee nyt laittaa jokin kellonaika, jotta kone osaa lähettää tilauksen oikeaan aikaan kuljettajalle. Laitetaanko klo 6:55 vai klo 7:05?"
A *huutaa*: "Neiti on nyt vaan hyvä ja näpyttelee sinne koneelle niinkuin sanoin. jos sataa,
haluan auton klo 6:55, mutta mikäli ei sada, en tarvitse sitä ennenkuin klo 7:05!!"

4. Vittuako se sulle kuuluu missä mä taksiani odotan (keski-ikäinen mies)

M: "Lähitaksi hyvää päivää"
A: "Saisinko taksin tänne Se-ja-se-katu 2 (kerrostaloaluetta, missä on paljon taloja ja useita parkkipaikkoja)"
M: "Onko rappukirjainta?"
A: "On, mutta ei sillä ole väliä"
M: "Odotatteko taksia siis parkkipaikalla? Vai kadulla?"
A: "No vittuako se sulle kuuluu missä mä taksiani odotan!"

5. Saanko taksin lentokentälle (tätä tapahtui alvariinsa)

M: "Lähitaksi"
A: "Saisinko taksin lentokentälle?"
M: "Emme valitettavasti voi ottaa tilauksia lentokentälle, siellä on taksitolppa sekä kotimaan että ulkomaanterminaalin edessä."
A: "Siis mitä! Ette voi ottaa tilausta vastaan!Mitä pelleilyä tämä on?"
M: "Niin. Valitettavasti lentokentällä on sellainen käytäntö, että taksit täytyy jonottaa terminaalin edestä tolpalta. En voi ottaa
sinne yksittäisiä tilauksia vastaan. Voin kyllä ilmoittaa että siellä on autoille tarvetta."
A: "Tämä on hävytöntä!! Törkeää! Millä minä nyt sitten pääsen täältä Kauniaisista/Espoosta/mistävaan sinne kentälle?
M: "Niin, siis haluatte taksin kotiosoitteeseenne, mistä menette lentokentälle?"
A: "No niinhän minä sanoinkin. Haluan taksin lentokentälle."

2

1822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 238

TOSI HYVIÄ!!!!! XDXDXD!!! Ja tositapauksiako? Pidän tommosista "Perustuu tositapahtumiin" vitseistä ^w^
      Mahtavaa!

• Nomad

Kiitos sait minut hymyilemään ja nauramaan tänään.
      Aurinkoisempaa jatkoa sinulle toivotan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe