Onko normaalia, että vuoto on lähes mustaa? Mistä johtuu?
Kuukautisvuoto mustaa
6
3897
Vastaukset
- Eelim
Normaalisti kuukautisveri on melko kirkkaan punaista. Veri on tietääkseni sitä tummempaa, mitä enemmän siinä on tiettyjä aineita (ainakin rauta?).
Kuukautisveren tummuudesta en osaa kyllä sanoa mitään. Ehkä kannattaisi käydä kysäisemässä vaikka terveydenhoitajalta? - sweetheart
mulle kävi näin kesällä menkat tuli n2viikkoa myöhässä ja olivat todella niukat epäiltiin että olen raskaana kuitenkaan testit eivät vielä siinävaiheessa näyttäneet mitään ja sitten lähdettiin reissuun n. viikon päästä ja siellä alkoivat nämä toiset menkat ja veri oli n.3 ensimmäistä päivä ihan mustaa ja vaaleni siitä sitten pikku hiljaa ja epäiltiin että se olisi ollut keskenmeno,mutta sitä on vaikea jälkikäteen tietää! mutta syitä voi olla toki muitakin,luulisin.
mutta parhaiten saat toki tietää jos kysäiset terveyden hoitajalta tai lääkärilrä- joo
Mulla ainakin menkkojen loppupäivinä veri on tosi tummaa, tahmean ja paksun näköistä mönjää :)
- sweetheart
joo kirjoitti:
Mulla ainakin menkkojen loppupäivinä veri on tosi tummaa, tahmean ja paksun näköistä mönjää :)
juu mut mulla olikin ensimmäiset päivät sellaista,eikä muuten ole ikinä ollut menkkavuoto sellaista,ei edes viimeisinä päivinä vaikka se on kyllä toki silloin tummempaa,mutta ei niin tummaa ole ollut sitä ennen eikä sen jälkeen.Sehän sen loppumenkoissa tummuttaa kun se veri on jo niin sanottua vanhaa verta ja alkaa kuivumaan.
- nainen
toisinaan veri on mustaa/tummaa,ja se taas johtuu siitä kun veri hyytyy sisällesi.olet varmasti huomannut kun toisinaan siteessä on niin sanottu veri hyytymä,sekin on ihan normaalia.en kuitenkaan sanoisi sitä ihan normaaliksi jos sitä tulee joka kerta koko vuodon ajan,eli mikäli veri ei muutu punaiseksi kuukautisten aikana ollenkaan niin olisi ehkä syytä soitaa lääkäriin.
- Anonyymi
Mun vuoro on erittäin vähäistä tummaa tai ruskeaa. Mulla on tavallista enemmän veren hyytymistekiöitä ja veri ehtii hyytyä sellaiseksi ruskeaksi mönjäki xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424726- 572436
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691698Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2601693Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain521183Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921176Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331117- 681101
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691097