olen muistanut tälläisen vasta

server

kirjoitin tässä äsken toi tuonne seuraavalle sivulel aiheeseen jotain että oletko nähnyt oikeest ufoa.

tämä koko komemukseni mitä siitä muistan on hyvin pelottava viellä ja jo siitä kirjoittaminen saa selkä karvat pystyyn.


mutta halvan kertoa tähän väliin omani kokemuksen.
oikeastaan tämä kokemus alkoi vasta kokemuksen jäkeen.

koska en sitä muistanut sillaiten.

kerran isäntä sanoi että kerranhan tuolaiset tulivat omeidänkin oven taakse maalle.
tv.stä tuli joku ihme avatuus sarja ja äiti sanoi että miksihän tälläisiä näytetään nykyään niin paljon.

samassakui ISÄ oli tuon sanonut niin tuntui että salama olisi iskenyt kirkaalta taivaalta.

PELOTTAA muuten oikeesti kirjoittaa tästä...se tunne vain valtaa...jotain outoa.
mutta kirjoitan vain rohkeesti.

siis se iski minuun niin. tapahtuma avaintui mieleeni. en tiedä olisiko tuo juttu pyyhitty mielestäni enkä sitä siksi muistanut.

tietoski niile jotka eivät tiedä että minulla on ollut ihmeellisiä kykyjä jo lapsesta asti.

mutta olimme mökillämmä. jossa mummi ja muutamat muut siellä silloin olijat ovat nähneet ufon.

mutta tämä tapahtui kun olin jotain 8 tai 10 vuotta.

tässä välissä on pakkoa sanoa että kun luin tätä aiheen ekaa viestiä niin muistin hämärästä että olenhan minikin nähnyt '"ufon" koitin mietti että missä tai milloin niin en muistanut. nyt tätä kirjittaeseesa osaan yhdenstää tämän näkemisen tähän juttuun.

ufon malin muistan kyllä hyvin, mutta juuri tätä kirjoittaedes tulee mieleen missä se oli ja milloin. se oli sellainen pitkän "sikarin" mutoinen. iso se oli koska vaikka se oli kaukana ja korkealla niin silti se oli taivaalla isokokoinen.

muistan että näin sen ja muistin että olihan täällä ennekin näynyt tuolaisia.
sen kärki oli miestä poissapäin...en kyllä tiedä mistä tuon tiedän, mutta tiedän vain jostain.

taisin jotain huuttaa sille ja huitoa..saatoin ehkä kutsuä myös tulemaan.

vähän ajan päästä sieltä pieni saman tapainen alus mutta varmaan 1500 kertaa pienepi..sekin näytti kyllä suurelta. siis voitte kuvitella minkä kokoinen tämä iso oli, kuin näin viellä 1500 kertaa pienmän kovin isona.

se leijui ensin vähän aikaa paikallan ja taisi kaartaa siinä isomman vieressä pienen lenkin.

tästä alkaen muisti kuvat olat heteria. no varmaan 1kk koko tämän jutun muistiin tulemisesta on vasta.

mutta jotan tälläistä muistelen...se tulee sietä meitä päin. ja muistaaakseni huudan että menkään poissa. olen peloissani mutta samalla innossani ja kiinostunut tietämään lisää.

niin tämän muistan että olin isälle näyttänyt myös mitä sielä on siis taivaalla. isä oli myös sitä katsellut ja sanonut että anna sen olla siellä rauhassa. ja mennyt sisälle sitten.

nyt huudan että sieltä ne tulee tänne päin, isä tulee katsomaan ja sanoo että nyt sisälle.
en tiedä missä pikkusiko on, mutta sekin tulee sisälle.

sitten taidetiin katsella sitä ikkunan takaa ja huomata että se vain lähestyy.

sitten kaikki muuttu entistä sumeammaksi...

se on oven takana....ovi on lukossa...se halvaa tulla sisälle....ei sitä päästetä. pelkään että se tulee jotenkin oven läpi.

olemme nyt keittiössä lattialla kyykyssä ja odotamme että se menisi poissa.

sitten en muista todellakaan mitä sitten tapahtui...

ilmeisesti se lähti vain poissa. tai pääsi sisälle ja pyyhi mielestä tapahtuman.

niin tuli vain mieleen että aivankuin olisin jännäänyt jotain poissa. tai jätinkin sen kohden tuolta tarkoituksella että huudan siis sitä ja pyydän että se ottasi munut mukaan. koska en tuota niin varmasti muista että sitä halusin kirjoittaa.

mutta aivankuin että olisin käynnyt siellä isomassa aluksessakin sisällä sitten.

se voisi selitää sen että en muista lopusta mitään. en sellaista pelkoa...jos olisin kännyt aluksen sisälle ja he olisivat palauttaneet takaisin niin olisin ollut kyllä luottavainen eikä sellaista pelkoa olisi ollut enään.
ja päiväkin olisi jatkunut aika normaalisti.

13

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • server

      tässä odotan kovasti kommettia teilä... aamusta asti olen odottatut heräsin jo 9 aikaan.

    • Epäilevä Tuomas

      Ennen kun rupean arvioimaan mitään mul olis yks kysymys: Pelottiko hirveesti, oliko kylmiä vilun väreitä?

      • server

        siis tämähän on palaantunu niin vasta mileeni että en oiken sitä itsekään ole viellä päässyt läpi käymään.

        mutta siis ei se tunne ollut tuolainen kylmiä vilunväräitä. se tuntuu jotenkin toiselta...
        en vain oiken osaa sanoa mitltä.

        sitä ei yleensä koe sellaista tuneetaa..

        ehkä se oli valhaa pelkoa, mutta kumminkin mielen kiintoa sitä asiaa kohtaa.


        mutta konnentoikaa että kuulostaako toi teistä täydeätä keksi tyltä.
        että tiedän kannataako siitä näin alku vaiheessa kertoa kellekään.

        itsepähän tiedä että nuo tapahtumat ovat tosia.


      • Epäilevä Tuomas
        server kirjoitti:

        siis tämähän on palaantunu niin vasta mileeni että en oiken sitä itsekään ole viellä päässyt läpi käymään.

        mutta siis ei se tunne ollut tuolainen kylmiä vilunväräitä. se tuntuu jotenkin toiselta...
        en vain oiken osaa sanoa mitltä.

        sitä ei yleensä koe sellaista tuneetaa..

        ehkä se oli valhaa pelkoa, mutta kumminkin mielen kiintoa sitä asiaa kohtaa.


        mutta konnentoikaa että kuulostaako toi teistä täydeätä keksi tyltä.
        että tiedän kannataako siitä näin alku vaiheessa kertoa kellekään.

        itsepähän tiedä että nuo tapahtumat ovat tosia.

        Minulla on itselläni ollut tilanne, jossa minua pelotti ja oli kylmiä väreitä vaikka ei ollut kylmä. Tilanne oli vakava kuten sinunkin eli ajoin demoneja pois ja näin siinä kaikkea mitä en olisi halunnut nähdä. Tuo minkä näit ei ollut UFO vaan demonin aikaan saama harha, joka ei ole harha. Mutta varo näiden asioiden kanssa ei ole leikkiminen vaan hyvin vaarallista. Spiritismi laudan pelaaminen kuuluu samaan gategoriaan tämän kanssa. Moni on kuollut näillä asioilla leikkimällä. Mutta turvaa herraan. Kun tämmöinen tapahtuma kohtaa sinua taas niin käytä Jeesuksen nimeä niiden pois ajamiseen. Niin teen minäkin ja siinä nimessä on todekka voimaa!
        Siunausta


      • server
        Epäilevä Tuomas kirjoitti:

        Minulla on itselläni ollut tilanne, jossa minua pelotti ja oli kylmiä väreitä vaikka ei ollut kylmä. Tilanne oli vakava kuten sinunkin eli ajoin demoneja pois ja näin siinä kaikkea mitä en olisi halunnut nähdä. Tuo minkä näit ei ollut UFO vaan demonin aikaan saama harha, joka ei ole harha. Mutta varo näiden asioiden kanssa ei ole leikkiminen vaan hyvin vaarallista. Spiritismi laudan pelaaminen kuuluu samaan gategoriaan tämän kanssa. Moni on kuollut näillä asioilla leikkimällä. Mutta turvaa herraan. Kun tämmöinen tapahtuma kohtaa sinua taas niin käytä Jeesuksen nimeä niiden pois ajamiseen. Niin teen minäkin ja siinä nimessä on todekka voimaa!
        Siunausta

        en mä oiken usko että se olisi joku paholainen.
        koska en ollut muistaakseni tehnyt mitään erikoista sen kutsumiksi. jos olisin kutsunut sitä paholista niin silloin tuo olisi ollut mahdollista.

        no en mä ole kuin erraan pyytänyt kummitusta menemään poissa ja selittänyt sille että sen pitää mennä eikä se kuulu tänne.
        en silloin kokenut mitään erikosta pelkoa. mutta eipä sitä ole sen jälkeen kuulunut. muitakin ole kysynyt että onko sitä näkynyt tai kuulunut niin ei kukaan ole enään senjälkee siitä kuullut.
        en kertonut kellekään että olin pyytänyt sitä lehtemään.


      • Epäilevä Tuomas
        server kirjoitti:

        en mä oiken usko että se olisi joku paholainen.
        koska en ollut muistaakseni tehnyt mitään erikoista sen kutsumiksi. jos olisin kutsunut sitä paholista niin silloin tuo olisi ollut mahdollista.

        no en mä ole kuin erraan pyytänyt kummitusta menemään poissa ja selittänyt sille että sen pitää mennä eikä se kuulu tänne.
        en silloin kokenut mitään erikosta pelkoa. mutta eipä sitä ole sen jälkeen kuulunut. muitakin ole kysynyt että onko sitä näkynyt tai kuulunut niin ei kukaan ole enään senjälkee siitä kuullut.
        en kertonut kellekään että olin pyytänyt sitä lehtemään.

        ...Pyytäny niitä halvatun demoneita tulee mutta ne vaan tulla tupsahti. voin vaikka kertoo koko jutun jos niin tahdot. Mutta varoitan etukäteen


    • ....

      Joo, ihan hyvä sci-fi-novelli olisi muuten ollut, mutta kirjoitusvirheitä oli pikkasen liikaa. Harjoittele oikeinkirjoitusta ja sitten kirjota uudestaan. Sinustahan voi tulla vaikka maailmankuulu kirjailija!

      "tietoski niile jotka eivät tiedä että minulla on ollut ihmeellisiä kykyjä jo lapsesta asti."

      Haluaisin kovasti kuulla, mitä nämä kyvyt ovat.

      • PeeJii

        kirjoittaminen ei taida kuulua niihin :DD


    • eetee

      Hah, kuulostaa railakkaalta kännissä koheltamiselta! Eiku sähän olitkin jotain 8-10.. No sit varmaan olit vaan ilosesti päästäs pipi - ja oot vieläkin. Niin ja samaa mieltä olen tuon yhden kanssa, et tais ne alienit samalla pyyhkiä sun mielestäs ton oikeinkirjotuksen tai sit ne syötti sun päähäs lukihäiriön. Olet raukkaparka tainnu unta nähä.

      • OLETTE OUTOJA

        Voi että näkin kaksi komeettia.

        eihän noissa ole mitään järkeä.

        on kaksi vaihto ehtoa että olen todella hullu jota en usko.

        tai sitten täällä kukaan olevista ei usko tälläiseen.

        VITTU hävetkää tekin aktiivi kirjoittelijat jotka näistä hirveesti kirjottelette.
        pistää MIETTIMÄÄN miksi että tähänkään viestiin vastaa...

        luulisi teiden ymmrärtävän mutta ei niin ei...ettähän ollet kukaan edes innostunut tapaamaan kun ehdottin monesti.

        että et tuolla asenteella tule oiken mitään kykyjä kehittämään.

        Te että tajuu kuinka tärkeä tämä "muisto" on minulle.


      • yksi
        OLETTE OUTOJA kirjoitti:

        Voi että näkin kaksi komeettia.

        eihän noissa ole mitään järkeä.

        on kaksi vaihto ehtoa että olen todella hullu jota en usko.

        tai sitten täällä kukaan olevista ei usko tälläiseen.

        VITTU hävetkää tekin aktiivi kirjoittelijat jotka näistä hirveesti kirjottelette.
        pistää MIETTIMÄÄN miksi että tähänkään viestiin vastaa...

        luulisi teiden ymmrärtävän mutta ei niin ei...ettähän ollet kukaan edes innostunut tapaamaan kun ehdottin monesti.

        että et tuolla asenteella tule oiken mitään kykyjä kehittämään.

        Te että tajuu kuinka tärkeä tämä "muisto" on minulle.

        noista paksanjauhajista. Toiset kokee ja näkee ja toiset eivät koe yhtään mitään. Juttele isäsi kanssa jos hän haluaisi jutella yhteisestä kokemuksesta. Minullakin on muistissani käynti ufossa ja en kokenut sitä minään negatiivisena. Päinvastoin koin sen suuren rakkauden hengen ja ne teki jotain kokeita minulla ja nyrkin kokoinen möykky hävisi vatsasta. Ne sanoi se on vastapalvelus sille jonka olin tehnyt. On asioita joita ei toiset ymmärrä, kun ovat skeptisiä eivätkä itse ole kokeneet sitä. Mutta Sinä, puhu heidän kanssaan jotka olivat paikalla ja verratkaa muistikuvianne.


    • Uskon sinua server.

      Minä olen myös nähnyt ufoja. Mahtavia aluksia ja valoilmiöitä. Mutta humanoideihin en loe törmännyt enkä itse asiassa haluakkaan/uskallakkaan. Sun kannattas puhua asiasta isäsi kanssa.

      Kokemuksesi muistutti muuten kovasti Signs-leffaa. Se voisi myös hyvin olla unta, mutta uskon että sinä itse tunnet sen olleen totta, sillon se on todennäköisesti ollut totta.

      Noitanoin sikarin muotoisia ufojahan on havaittu muuallakin. Jos olet asiasta kiinnostunut niin kehottaisin sinua lainaamaan uforaportti-kirjoja kirjastosta, niissä ihmiset kertovat hyvin saman tapaisista ufo kokemuksistaan.

      Oletko muuten tehnyt näkemästäsi vielä ufo raporttia? Täytäppäs uforaportti tuolla: www.suomenufotutkijat.fi, kokemuksesi on sen verran suuri että se saa varmasti palsta tilaa seuraavaan uforaporttiin.
      Tahtosin kysyä vielä että missä mökkisi sijaitsee? Onko muuta asutusta lähistöllä?

      Niin ja noista skeptikoista sun ei kandee välittää, ne on paskahousu pelkureita jotka haluavat vain kiistää kaiken. Minä olen mielestäni jonkin verran skeptikko ja uskon vasta kuin näen-tyyppi, mutta vuosien varrella olen hoksannut että ufot ovat totta ja tätä päivää
      Jos joku vielä väittää vastaan täytyy olla jotenkin vajaavainen älykkyys.
      Voimia sulle!

      • server

        kaikki tämän kaltaiset viestit auttavot muistamaan mitä tapauhtui.

        skeptikko pitääkin aina vähän olla ja pistää vastaa...tutkiskella asiaa mielessä.

        mutta nytkun mainitsit että missä päin mökki on niin kuusamossa vähän tänne ouluun päin pudasjäevellä.
        ja en muistanutkaan että siellähän niitä on kuulemani mukaan oikein 60-70 luvulla nähty paljonkin olen siis vain kuullut en lukenut.
        mutta enpä sitä muista vastako nyt kun mainitsit.
        muuta asutusta ei kaheesti ole olisiko joku 10 taloa.


        pitää katsoa että puhunko isän kanssa...jotenkin vain tuntuu että se ei ole viellä sallittua.

        AIKOMUS on kirjoittaa aivan kirja näistä jutusta....kunhan vain pääsee sitä kirjoittamaan rauhalliseen paikkaan.....tulkoot siitä vaikka oma kustannus kirja jos ei kukaan sitä hyväksy.

        vai että jonkun leffan juttua muistuttaa?
        Juuri tuo että olisiko se unta...

        mutta kaikea kummaa on tapahtunut pienestä pitäen...tämä ei ollut ensimäinen vierilu heiltä luonani...ovat käyneeet monesti yöölä olessani 4-6 ikäinen. mutta se oli erinlainen kirkkaan valon muodossa oleva tuli ikkunan läpi.
        tiesin odottaa sitä aina kauhulla koska tiesin että se tulee.

        näihin käynteihin liitty ihmeellinen muisto...jotenkin tähän liittuu asunnomme alttiassa nurkassa oleva reikä josta näkee rappukäytövään. sinne pystyy tyntämään käden, se oli kaapin pohjan alla.

        en tiedä vielläkään onko sitä reikää olemassa vai pitäisikö sieltä kaivaa se auki? onneksi asunto viellä meidän, mutta nyt vuokrattu.

        joskus vielä menen purkamaan sen kaapin ja kaivana vaikka lattiaan reiän...koska ilmiesti se on tehtävä....toivottavasti siellä on jotain tärkeää.

        niin SITÄ olin sanomassa televiosta ja unista.

        uskoisin tuon teorian oiken hyvin, jos meillä olisi ollut TV taikka minulla edes jotain hirveitä leluja. mutta silloin ainuana lapsena kasvoin hyvin valvotusti enkä ollut minkään sellaisen pahan kanssa tekemisissä.

        siis en ole voinnut saada mieli kuvitukseen mitään sellaista. vaan niiden on todella täytynyt tapahtua. kaiken lisäksi leikin vain yhden tytön kanssa. vielläkään en televuiosta välitä.

        mutta viellä tälläinen pointti että lapsena 5-8 vuotiaana suunilleen väitin aina että en ole täältä kotoisin ja selitin jotain aivan mahtavia teorioita siinä 6-8 vuoden iässä. mailan kaikkeudesta ja monista eri ulottuvuuksista tässä samassa mailmassa..

        tuskin vanhetkaan odes ymmärsivät mistä puhun. mutta muistan viellä nuo ajatuksen kirkaasati...ne tuntuu todella hienoilta ajatuksita näin viellä jälkeen päin ajateltuna...en tiedä pystyihinkö sellaisiä edes nyt käsittelemään mielessä.

        KYSYN että mistä tämä kaikki on tullut mieleen jo lapsena ilman mitään "rajua" lapsuuden juttuja.

        itse en ole muuta keksinyt kuin tosi tapahtumia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe