kenellä ferrari haminassa?

???

12

3253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toosa

Lenkkerillähän sellanen on ainakin..
      Taitaa myös hänen pojallaan jonkunnäköinen ferrari olla.

• käpykylä

...siitä, että Haminassa on niin pieni ja kurja käpykylä, että jos vähänkin paremman auton hankkii, päätyy kateellisten kyttääjien ykköspuheenaiheeksi.

Haminassa pitää ajaa Ladalla, jos haluaa sulautua joukkoon.

• eikun
        käpykylä kirjoitti:

...siitä, että Haminassa on niin pieni ja kurja käpykylä, että jos vähänkin paremman auton hankkii, päätyy kateellisten kyttääjien ykköspuheenaiheeksi.

"Haminassa pitää ajaa Ladalla, jos haluaa sulautua joukkoon.", ei ladalla vaan nissanilla!!

Rytkölän veljesten lambourgineitä (miten ikinä kirjoitetaankaan) tuli koko suomen uutinen...
        Se taas kertoo sen, että suomi on yhtä tuppukylää koko maa.

Tolla ladalla ajelu jutulla on kyllä perää... Haminahan on tunnetusti täynnä ulkomaan matkaajia suuresta ja mahtavasta venäjästä. Heidän ajopelinsä taas järjestäen on Lada merkkisiä..

• otto

Ristniemen entisellä mittakepin jatkollahan se on??

• Erkki Lihasjärvi

Minulla on kyllä yksi punainen Modena F1 Haminassa. Sikäläinen kuljettajani pitää siitä huolta siellä. Itse asun lähinnä Espoossa mutta minulla on bisneksiä myös kaakossa.

• vitsi

=)))

• NINJA

Kenellä on Haminassa Suzuki Alto-83. Näyttää olevan vielä timmi peli. Olisin kiinnostunut ostamaan, kun -68 Hillman Minxini on hiukan ruostunut helmasta.

• mies savosta

hyvä katiska. Olen asunut siinä monta vuotta mutta se on edelleen kuin uusi.

• samppa
    • mie vaa....

no on ainaki yhel katril neuskist.... sai eilen... kannattaa katsoa ja ihastella....

• Anonyymi

k kanuun ostolakko jatkuu myös kaupan lakon aikana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1789
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1121
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1106
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      972
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      846
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      151
      828
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      751
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      52
      681
    Aihe