kenellä ferrari haminassa?

???

12

3160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toosa

Lenkkerillähän sellanen on ainakin..
      Taitaa myös hänen pojallaan jonkunnäköinen ferrari olla.

• käpykylä

...siitä, että Haminassa on niin pieni ja kurja käpykylä, että jos vähänkin paremman auton hankkii, päätyy kateellisten kyttääjien ykköspuheenaiheeksi.

Haminassa pitää ajaa Ladalla, jos haluaa sulautua joukkoon.

• eikun
        käpykylä kirjoitti:

...siitä, että Haminassa on niin pieni ja kurja käpykylä, että jos vähänkin paremman auton hankkii, päätyy kateellisten kyttääjien ykköspuheenaiheeksi.

"Haminassa pitää ajaa Ladalla, jos haluaa sulautua joukkoon.", ei ladalla vaan nissanilla!!

Rytkölän veljesten lambourgineitä (miten ikinä kirjoitetaankaan) tuli koko suomen uutinen...
        Se taas kertoo sen, että suomi on yhtä tuppukylää koko maa.

Tolla ladalla ajelu jutulla on kyllä perää... Haminahan on tunnetusti täynnä ulkomaan matkaajia suuresta ja mahtavasta venäjästä. Heidän ajopelinsä taas järjestäen on Lada merkkisiä..

• otto

Ristniemen entisellä mittakepin jatkollahan se on??

• Erkki Lihasjärvi

Minulla on kyllä yksi punainen Modena F1 Haminassa. Sikäläinen kuljettajani pitää siitä huolta siellä. Itse asun lähinnä Espoossa mutta minulla on bisneksiä myös kaakossa.

• vitsi

=)))

• NINJA

Kenellä on Haminassa Suzuki Alto-83. Näyttää olevan vielä timmi peli. Olisin kiinnostunut ostamaan, kun -68 Hillman Minxini on hiukan ruostunut helmasta.

• mies savosta

hyvä katiska. Olen asunut siinä monta vuotta mutta se on edelleen kuin uusi.

• samppa
    • mie vaa....

no on ainaki yhel katril neuskist.... sai eilen... kannattaa katsoa ja ihastella....

• Anonyymi

k kanuun ostolakko jatkuu myös kaupan lakon aikana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6208
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      69
      4075
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      19
      3102
    4. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      34
      3025
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      193
      2898
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2522
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2449
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      19
      2390
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      150
      1469
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      320
      1468
    Aihe