Sinä joka veit lompakkoni. Saat 50e että annat sen takaisin.
Aika: 30.1.2004 klo 01.30
Paikka: Lahti, Ravintola La Vida.
Se on minulle huomattavasti tärkeämpi kuin sinulle.-M21-
Sinä joka veit lompakkoni
8
4646
Vastaukset 8
- Voi sinua
Voi sinua raukkaa... 50 eukkoa ei riitä... enemmän =)
- kkk
jos joku on sen varastanu niin tuskin se sen tulee sulle palauttamaan. tai niin ainakin luulisin.
- koppakuori
Tai ainakaan palauttamaan sillä, että siitä ilmottelee täällä keskustelupalstoilla. Haaahhaah, että naurattaa tollanen epätoivoisuus!
- mä se olin...
...saat sen takasin kuhan hinta nousee 200%
- varas
mulla sattus löytymään noita ylimääräsiä lompakoita. Rupees laittamaan osoitetietojas niin lähetän sulle lompakon ja tilinumeroni!:)
- entinen varas
jos kerran on päässyt pakoon miksi pitäisi 50euron takia ottaa riskin että jää poliiseille kiinni
- Tony
No yleensähän varkaat ovat niin helevetin tyhmiä että ottavat riskin jos vaikka saisivat vielä pienenkin summan lisää jostain. Ja se poliisille kiinni jääminen on aika pieni riski verrattuna siihen että jää kiinni sille jolta on ryöstänyt. Minä ainakin rankaisisin oman käden oikeudella ihan eri tuomion kuin mitä poliisilta on odotettavissa.
- mugger
A.N.T.E.E.X.I!!!! olen paha ihminen! *mäiskis* mut sulle yks pikku vinkki.... get a life....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656