Sinä joka veit lompakkoni. Saat 50e että annat sen takaisin.
Aika: 30.1.2004 klo 01.30
Paikka: Lahti, Ravintola La Vida.
Se on minulle huomattavasti tärkeämpi kuin sinulle.-M21-
Sinä joka veit lompakkoni
8
4475
Vastaukset
- Voi sinua
Voi sinua raukkaa... 50 eukkoa ei riitä... enemmän =)
- kkk
jos joku on sen varastanu niin tuskin se sen tulee sulle palauttamaan. tai niin ainakin luulisin.
- koppakuori
Tai ainakaan palauttamaan sillä, että siitä ilmottelee täällä keskustelupalstoilla. Haaahhaah, että naurattaa tollanen epätoivoisuus!
- mä se olin...
...saat sen takasin kuhan hinta nousee 200%
- varas
mulla sattus löytymään noita ylimääräsiä lompakoita. Rupees laittamaan osoitetietojas niin lähetän sulle lompakon ja tilinumeroni!:)
- entinen varas
jos kerran on päässyt pakoon miksi pitäisi 50euron takia ottaa riskin että jää poliiseille kiinni
- Tony
No yleensähän varkaat ovat niin helevetin tyhmiä että ottavat riskin jos vaikka saisivat vielä pienenkin summan lisää jostain. Ja se poliisille kiinni jääminen on aika pieni riski verrattuna siihen että jää kiinni sille jolta on ryöstänyt. Minä ainakin rankaisisin oman käden oikeudella ihan eri tuomion kuin mitä poliisilta on odotettavissa.
- mugger
A.N.T.E.E.X.I!!!! olen paha ihminen! *mäiskis* mut sulle yks pikku vinkki.... get a life....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990