Sinä joka veit lompakkoni. Saat 50e että annat sen takaisin.
Aika: 30.1.2004 klo 01.30
Paikka: Lahti, Ravintola La Vida.
Se on minulle huomattavasti tärkeämpi kuin sinulle.-M21-
Sinä joka veit lompakkoni
8
4562
Vastaukset
- Voi sinua
Voi sinua raukkaa... 50 eukkoa ei riitä... enemmän =)
- kkk
jos joku on sen varastanu niin tuskin se sen tulee sulle palauttamaan. tai niin ainakin luulisin.
- koppakuori
Tai ainakaan palauttamaan sillä, että siitä ilmottelee täällä keskustelupalstoilla. Haaahhaah, että naurattaa tollanen epätoivoisuus!
- mä se olin...
...saat sen takasin kuhan hinta nousee 200%
- varas
mulla sattus löytymään noita ylimääräsiä lompakoita. Rupees laittamaan osoitetietojas niin lähetän sulle lompakon ja tilinumeroni!:)
- entinen varas
jos kerran on päässyt pakoon miksi pitäisi 50euron takia ottaa riskin että jää poliiseille kiinni
- Tony
No yleensähän varkaat ovat niin helevetin tyhmiä että ottavat riskin jos vaikka saisivat vielä pienenkin summan lisää jostain. Ja se poliisille kiinni jääminen on aika pieni riski verrattuna siihen että jää kiinni sille jolta on ryöstänyt. Minä ainakin rankaisisin oman käden oikeudella ihan eri tuomion kuin mitä poliisilta on odotettavissa.
- mugger
A.N.T.E.E.X.I!!!! olen paha ihminen! *mäiskis* mut sulle yks pikku vinkki.... get a life....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja6814015Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va115593Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545511Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005099SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1154366"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873581Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan123381Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093068HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.152995Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan552577