Sinä joka veit lompakkoni. Saat 50e että annat sen takaisin.
Aika: 30.1.2004 klo 01.30
Paikka: Lahti, Ravintola La Vida.
Se on minulle huomattavasti tärkeämpi kuin sinulle.-M21-
Sinä joka veit lompakkoni
8
4598
Vastaukset
- Voi sinua
Voi sinua raukkaa... 50 eukkoa ei riitä... enemmän =)
- kkk
jos joku on sen varastanu niin tuskin se sen tulee sulle palauttamaan. tai niin ainakin luulisin.
- koppakuori
Tai ainakaan palauttamaan sillä, että siitä ilmottelee täällä keskustelupalstoilla. Haaahhaah, että naurattaa tollanen epätoivoisuus!
- mä se olin...
...saat sen takasin kuhan hinta nousee 200%
- varas
mulla sattus löytymään noita ylimääräsiä lompakoita. Rupees laittamaan osoitetietojas niin lähetän sulle lompakon ja tilinumeroni!:)
- entinen varas
jos kerran on päässyt pakoon miksi pitäisi 50euron takia ottaa riskin että jää poliiseille kiinni
- Tony
No yleensähän varkaat ovat niin helevetin tyhmiä että ottavat riskin jos vaikka saisivat vielä pienenkin summan lisää jostain. Ja se poliisille kiinni jääminen on aika pieni riski verrattuna siihen että jää kiinni sille jolta on ryöstänyt. Minä ainakin rankaisisin oman käden oikeudella ihan eri tuomion kuin mitä poliisilta on odotettavissa.
- mugger
A.N.T.E.E.X.I!!!! olen paha ihminen! *mäiskis* mut sulle yks pikku vinkki.... get a life....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1865116SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784189Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.732915SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2342327Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202138Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur411458Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2431285Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49905- 62846
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24835