Voiko kevarilla ajaa talvella? Ajaako kukaan? Laitetaanko silloin nastarenkaat?
Mitä olisi hyvä tietää talviajosta?
Puhun nyt lähinnä apriliasta, onko kukaan sellaisen omistaja ajanut talvella?
Talviajosta..
7
5364
Vastaukset
- Aprilia
En tiiä mitä siit tulee jos lähet jollai rs:llä ajaa talvella. Mut mul o ittellä Aprilia Pecaso ja hyvin o menny. En kyl oo ajanu talvella ns "laillisesti" mut koittanu oon. Nappula renkailla.
- Elä kehtaa
Kyykyllä ei kannata lähtee mihinkään ajelemaan ja ei ne nastarenkaat pidä kevarissa. Ainakaan kyykyssä. Jos oot ajanu mopolla talvella nii tiiät et lähtee aika vauhilla alta vaikka ois nastarenkaat ja kaikki vehkeet!
- repä perällä
kannattaa jos haluaa
- rätätätä
Itse ainakin ajan ktm exc mutta se sitten on eriasia kannattaako koska pojat puhuvat totta että se lähtee alta aika helposti ja laskua tulee kun jarrukahvoja ym. katkeilee. Itsellä siis 04 vm. Niin ei ole niin uniikki :)
Tosiaan jos nyt itse valitsisin ottaisin jonkun vanhan kawasaki kdx tai yamaha dt ja PIIKKI renkaat eli ei mitää pikku onnettomia nastoja :) - Hussepörrääjä
Ite ajelen 08 WRE hussella, hyvin painelee lintassa.
Ei siinä talviajossa muuta eroa kesään oo ku että osaa hiljentää vauhdin ajoissa ja ei lähe täydellä kaasulla samantien (siinä lähtee perä alta), ite toki käytän reilusti kaasua koska osaan sen verran sitä hallita. Kokemattomalle sanoisin että harjottele rauhassa. Itellä siis endurot pienillä nastoilla. - Jakkara POika ;D
HAHAHAHAHAHAAAAAHAAAHHAAAA! reps.
- viime viestille. - kooteeämmm
Ite ajelen kotkalla ilman mitää nastoja :P Toki edessä ja takana m s enskat et ei millää motoilla kuitenkaa :D Mut joo siis itellä ei ainakaa oo ollu mitn ongelmia pysyy pystyssä pelkästään noilla. Pitää vaa tietää ja tuntee pyörän käytös erilaisissa tilanteissa/pito-olosuhteissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1504916- 1883973
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1223639Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452940- 1381896
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441697Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.321430Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631404Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211281