Voiko kevarilla ajaa talvella? Ajaako kukaan? Laitetaanko silloin nastarenkaat?
Mitä olisi hyvä tietää talviajosta?
Puhun nyt lähinnä apriliasta, onko kukaan sellaisen omistaja ajanut talvella?
Talviajosta..
7
4607
Vastaukset
- Aprilia
En tiiä mitä siit tulee jos lähet jollai rs:llä ajaa talvella. Mut mul o ittellä Aprilia Pecaso ja hyvin o menny. En kyl oo ajanu talvella ns "laillisesti" mut koittanu oon. Nappula renkailla.
- Elä kehtaa
Kyykyllä ei kannata lähtee mihinkään ajelemaan ja ei ne nastarenkaat pidä kevarissa. Ainakaan kyykyssä. Jos oot ajanu mopolla talvella nii tiiät et lähtee aika vauhilla alta vaikka ois nastarenkaat ja kaikki vehkeet!
- repä perällä
kannattaa jos haluaa
- rätätätä
Itse ainakin ajan ktm exc mutta se sitten on eriasia kannattaako koska pojat puhuvat totta että se lähtee alta aika helposti ja laskua tulee kun jarrukahvoja ym. katkeilee. Itsellä siis 04 vm. Niin ei ole niin uniikki :)
Tosiaan jos nyt itse valitsisin ottaisin jonkun vanhan kawasaki kdx tai yamaha dt ja PIIKKI renkaat eli ei mitää pikku onnettomia nastoja :) - Hussepörrääjä
Ite ajelen 08 WRE hussella, hyvin painelee lintassa.
Ei siinä talviajossa muuta eroa kesään oo ku että osaa hiljentää vauhdin ajoissa ja ei lähe täydellä kaasulla samantien (siinä lähtee perä alta), ite toki käytän reilusti kaasua koska osaan sen verran sitä hallita. Kokemattomalle sanoisin että harjottele rauhassa. Itellä siis endurot pienillä nastoilla. - Jakkara POika ;D
HAHAHAHAHAHAAAAAHAAAHHAAAA! reps.
- viime viestille. - kooteeämmm
Ite ajelen kotkalla ilman mitää nastoja :P Toki edessä ja takana m s enskat et ei millää motoilla kuitenkaa :D Mut joo siis itellä ei ainakaa oo ollu mitn ongelmia pysyy pystyssä pelkästään noilla. Pitää vaa tietää ja tuntee pyörän käytös erilaisissa tilanteissa/pito-olosuhteissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057