koiralleni pepelle tehtiin kastraatio ja jouduin itse ottamaan tikit pois kaksi tikkiä lähti helposti mutta kolmas on jumissa en saa sitä millään pois enkä viitsi repiäkkään onko vaarallista jos tikki jää sinne. Onko kenelläkään tietoa?
tikin poisto
2
719
Vastaukset
- vehnä
Tikit osaa kyllä joskus olla hankalia.
Jos tikki on sulavaa materiaalia, ei tarvitse poistaa. Jos tikki on sulamatonta lankaa, on se ehdottomasti poistettava, muuten se tulehtuu, onhan kyseessä kuitenkin vierasesine.
Jos se tuntuu oikein hankalalta poistaa, on ehkä viisaampi käväistä eläinlääkärissä. Ei sinulla ole tuttavapiirissä sairaanhoitajaa/terveydenhoitajaa joka voisi auttaa?- Sandra
Hyvin terävä kärkisiä saksia? Ota pinseteillä tikistä kiinni ja yritä saada ujutettua saksen kärki tikin alle. Kun poistat tikin, niin muista, että ihon pinnalla oleva tikin osa, ei saa kulkea ihon alla. Eli tikki täytyy katkaista aivan ihon rajasta ja sitten vedät pois niin, ettei ihon päällä ollut tikin osa kulje ihon alla ;) Joskus tikki saattaa katketa kun sitä yrittää "venyttää", että sakset sais alle. Silloin tikki lähtee pois kuin itsestään. Saitko elkkulekurilta tikin poisto välineet? Ne helpottais aika paljon ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473235Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362540
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572480- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100