JAWA 634 AC laturi ja kärjetön sytytys, mistä?

kesä tulossa ja peli palasina

Miettinyt onko järkeä laittaa täristävään haisevaan ja kehno jarruiseen pyörään xxx määrä euroja vastaus oli kyllä ! silti halpaa keino hankkia nuha.

Mitähän ne maksaa ? ja mistä?

11

5462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jawaperak

Käy katsomassa sivuiltani tietoa "järjettömästä"
      sytkästä, kaikissa omissa pyörissäni on käytössä ja homma toimii kuin junan vessa.
      T sami
      www.liikkeet.info/kontto

• toimii

Järjetön sytytys ja hierova 2t värinä, muuta ei jawamies kaipaa.

• VAROITU VIRUS!!!!!

VIRUS SIVULLE MENEE!!!!!

• VIRUS¨! VAROITUS!

VIRUS!! VAROITUS!!
        (www.liikkeet.info/kontto ) ON VIRUS!

• LuotettaviaLähteitä

• Jussi

Mulla on myös 350cc 634-malli vm-75 ja siitä hajosi latausrele toissa syksynä. Viime keväänä hommasin Helsingin kirkolta uuden elektronisen säätimen, mutta jätin vielä vanhan DC-laturin ja kärjet toimintaan. Sehän rupesi vehje lataamaan lähes kahdensaa Volttia ja akku pysymään täytenä. Pyörä on ollut mulla lähes 13v. ja rahaa on tärveltynyt varaosiin ja huoltoihin pari mummon tonttua, eli halpaa ajoa. Ketjutkin on pysynyt ehjänä kaikki nämä vuodet ja 50tkm, kiitos suojakordareiden... Vehje on kerran minun aikanani hoonattu ja rengastettu. Paljonko lienee kaikkiaan ajettu? Ja kovaa ajoa on ollut, hilla, marja, hirven salakaato, kalja ja kalareissut aina Aunuksessa asti. Huom! Jawa ei ole myynnissä. Muovipyöriä vaihdellaan, mutta Jawalla ajetaan. Ei tarvita suutinsarjoja, eikä slipareita, vaan kovaa ajoa...

• JussiT

Mulla on on myös säädinongelma.

Kerrohan tarkemmin, mistä elektronisen säätimen hommasit.

• Aclaturijakäretön

Mistä voi ostaa?

• Hidasprojekti

12 v mennyt eikä ole vieläkään jawassa kärjetöntä ja ac laturia.

• Hidasmuttakankea

Ja nyt on mennyt 14v ja vieläkään ei ole kärjetöntä eikä vaihtovirta latausta! Pyörä seisoo edellen ja odottaa. Alkaa kuskin voimatkin jo vähetä. Mistä tilaan osat?

• Onsevaanniin

Jahwetti se uinuu osien puutteessa, mutta IC 350 tykkää kun sillä ajellaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      48
      5061
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      27
      3724
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3483
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2838
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      91
      2729
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2680
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      13
      1871
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1656
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      202
      1498
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      153
      1351
    Aihe