muita 27.5 syntyneitä?

kaksostyttönen*

niin elikkkä onko muita 27.5 syntyneitä, ja jos on..niin voisitteko laittaa vielä kellonajan? (ei tietenkään pakko)
mutta mutta, toivotaan nyt että joku löytyy. :)

11

1698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !kaksonen!

En nyt ihan oo 27.5 syntyny, mutta lähes. Pari päivää aikaisemmin... Oon syntyny puoli kolmelta yöllä.

• sikiri

mie olen syntynyt kyseisenä päivänä.klo 7.45.
        muuten olen välillä arvotus itsellenikin,mutta kevät on mun vuodenaika ja tykkään touhuta parissa matkoja muita mukavia kokemuksia.arki sujuu yksinkin.

• netta
        sikiri kirjoitti:

mie olen syntynyt kyseisenä päivänä.klo 7.45.
        muuten olen välillä arvotus itsellenikin,mutta kevät on mun vuodenaika ja tykkään touhuta parissa matkoja muita mukavia kokemuksia.arki sujuu yksinkin.

niin jmukavaa, että, teitäkin löytyy:)
        ja samanlainen luonnekkin taitaa meillä kirjotuksesi perusteella olla, hienoa :)

• spirit87

Mä oon syntyny kans 27.5... Taisin syntyy 17.52 tai jotain sinne päin... Luonteeltani oon aika huumorintajune... (välillä niin ettei kukaan tajuu sitä) Sit tutustun helposti muihin ihmisiin, yms...

• vaaka-Marilyn

Mun rakkaani on syntynyt 27.05. 1986 ja muistaakseni kello...ööh...aamuyöllä?

• kitta

olen onnellinen 27.5 -43 syntynyt,mutta en tiedä
      olenko huomenna onnelinen,näin olen tänään,ja
      aamulla katotaan onko toinen fiilis.

• HobeaFizu

Juuh, eli 27.5. olen syntynyt.. :)
        Kellonaika.. öö, muistaakseni 15.00.

• Tanjuska

..syntynyt 27.05.1977 ja klo 15.15 perjantaina.onko ketään tähän aikaan ja samana vuonna ja mistä päin?Olen aika hirveen ihana tai ihan hirveä luonteeltani ja omaan ennaltaaistimisen lahjat.

• ouzeejeei

mäkin oon 27.5 klo. 18.46

• JK

VAI NIIN

• Anonyymi

Kellonaikaan en tiedä mutta 27.5 hgin naisten klinikalla synnyin -67

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      113
      3420
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      523
      2810
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      95
      1821
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1376
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1334
    6. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    7. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      88
      1063
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      37
      1037
    9. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      87
      1006
    10. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      103
      1004
    Aihe