niin elikkkä onko muita 27.5 syntyneitä, ja jos on..niin voisitteko laittaa vielä kellonajan? (ei tietenkään pakko)
mutta mutta, toivotaan nyt että joku löytyy. :)
muita 27.5 syntyneitä?
11
1668
Vastaukset
- !kaksonen!
En nyt ihan oo 27.5 syntyny, mutta lähes. Pari päivää aikaisemmin... Oon syntyny puoli kolmelta yöllä.
- sikiri
mie olen syntynyt kyseisenä päivänä.klo 7.45.
muuten olen välillä arvotus itsellenikin,mutta kevät on mun vuodenaika ja tykkään touhuta parissa matkoja muita mukavia kokemuksia.arki sujuu yksinkin. - netta
sikiri kirjoitti:
mie olen syntynyt kyseisenä päivänä.klo 7.45.
muuten olen välillä arvotus itsellenikin,mutta kevät on mun vuodenaika ja tykkään touhuta parissa matkoja muita mukavia kokemuksia.arki sujuu yksinkin.niin jmukavaa, että, teitäkin löytyy:)
ja samanlainen luonnekkin taitaa meillä kirjotuksesi perusteella olla, hienoa :)
- spirit87
Mä oon syntyny kans 27.5... Taisin syntyy 17.52 tai jotain sinne päin... Luonteeltani oon aika huumorintajune... (välillä niin ettei kukaan tajuu sitä) Sit tutustun helposti muihin ihmisiin, yms...
- vaaka-Marilyn
Mun rakkaani on syntynyt 27.05. 1986 ja muistaakseni kello...ööh...aamuyöllä?
- kitta
olen onnellinen 27.5 -43 syntynyt,mutta en tiedä
olenko huomenna onnelinen,näin olen tänään,ja
aamulla katotaan onko toinen fiilis.- HobeaFizu
Juuh, eli 27.5. olen syntynyt.. :)
Kellonaika.. öö, muistaakseni 15.00.
- Tanjuska
..syntynyt 27.05.1977 ja klo 15.15 perjantaina.onko ketään tähän aikaan ja samana vuonna ja mistä päin?Olen aika hirveen ihana tai ihan hirveä luonteeltani ja omaan ennaltaaistimisen lahjat.
- ouzeejeei
mäkin oon 27.5 klo. 18.46
- JK
VAI NIIN
- Anonyymi
Kellonaikaan en tiedä mutta 27.5 hgin naisten klinikalla synnyin -67
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886