kenen kanssa kauris sopii parhaiten!!!!

F-kauris

tässä on kolme parasta horoskoopi-merkkiä joiden kanssa kauris sopii yhteen

skorpioni
kalat
härkä

muuten todella hyvin toimeentuleva

vaaka
leijona
oinas

17

5160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä...

      Kauris sopii parhaiten..(tässä kolme)
      krapu
      härkä
      neitsyt
      JA muuten toimeentuleva
      vaaka
      neitsyt
      vesimies

      • kultsipuppeli

        mä oon samaa mieltä siitä et kauris tulee hyvin toimeen ravun kans. mä oon ollu yli 1,5 kk yhes yhen ravun kaa ja meillä menee tosi hyvin. useimpien kauriitten kiinalainen merkki on hevonen ja elementti on metalli. samoin ravun ja neitsyen ja kaksosen.


      • Beautiful1
        kultsipuppeli kirjoitti:

        mä oon samaa mieltä siitä et kauris tulee hyvin toimeen ravun kans. mä oon ollu yli 1,5 kk yhes yhen ravun kaa ja meillä menee tosi hyvin. useimpien kauriitten kiinalainen merkki on hevonen ja elementti on metalli. samoin ravun ja neitsyen ja kaksosen.

        Kauris tulee tosi hyvin toimeen Kalojen kanssa..oma poikaystävä on kalat ja paras ystävä.. Lisäksi minulla on tosi hyvinä ystävinä Rapu ja vesimies. Oinas ja kaksonen on myös sellaisia merkkejä joiden kanssa tulee toimeen..


      • Kalatar
        Beautiful1 kirjoitti:

        Kauris tulee tosi hyvin toimeen Kalojen kanssa..oma poikaystävä on kalat ja paras ystävä.. Lisäksi minulla on tosi hyvinä ystävinä Rapu ja vesimies. Oinas ja kaksonen on myös sellaisia merkkejä joiden kanssa tulee toimeen..

        tosta olen täysin samaa mieltä kanssasi..kauriille tekee terää kalan seura..kuin myös päinvastoin=)


      • Nepsu
        kultsipuppeli kirjoitti:

        mä oon samaa mieltä siitä et kauris tulee hyvin toimeen ravun kans. mä oon ollu yli 1,5 kk yhes yhen ravun kaa ja meillä menee tosi hyvin. useimpien kauriitten kiinalainen merkki on hevonen ja elementti on metalli. samoin ravun ja neitsyen ja kaksosen.

        Sinä nimimerkillä samaa mieltä kirjoitit noista kiinalaisista horoskoopeista. Ei useimmat kauriit ole hevosia, vaan kiinalainen horoskooppi menee vuosien mukaan. Syntymävuosi määrää merkin. Itse olen kiinalaisessa horoskoopissa lohikäärme ja merkki on tuli.


      • kaurismies -67
        Nepsu kirjoitti:

        Sinä nimimerkillä samaa mieltä kirjoitit noista kiinalaisista horoskoopeista. Ei useimmat kauriit ole hevosia, vaan kiinalainen horoskooppi menee vuosien mukaan. Syntymävuosi määrää merkin. Itse olen kiinalaisessa horoskoopissa lohikäärme ja merkki on tuli.

        Kiinalainen horoskooppi ei mee tasavuosittain olen itse syntynyt 1967 1801 niin mä oon tulihevonen! Mut e siitä!


      • Anonyymi
        Beautiful1 kirjoitti:

        Kauris tulee tosi hyvin toimeen Kalojen kanssa..oma poikaystävä on kalat ja paras ystävä.. Lisäksi minulla on tosi hyvinä ystävinä Rapu ja vesimies. Oinas ja kaksonen on myös sellaisia merkkejä joiden kanssa tulee toimeen..

        Totta
        Mun paras kaveri on kala ja on oltu kavereita kohta 11 vuotta


    • kaa...kauris

      Itse olen tullut aina hyvin toimeen jousimiesten, härkien, skorppareiden, oinaiden ja kaksosten kanssa..

      Rapu on ollut ok, samoin leijona ja kalat...

      Vaaka on ollut joskus hankalampi yhtälö, samoin Oinaat parisuhteissa...

    • KaurisN

      Kaurisnainen sopii erittäin hyvin leijonamiehen kanssa. Suosittelen.

    • eräs kauris

      Tulen kyllä hyvin toimeen ihmisten kuin ihmisten kanssa vaikka en ole koskaan heidän horoskooppimerkkiään kysynyt, enkä aio kysyä.

      Täällä on hauskoja kommentteja horoskoopeista tyyliin:"Olen ollut Rapu-poikafrendini kaa yhessä jo kaks viikkoo ja tooosi hyvin menee." Huh huh!

    • minävaan

      olen sitä mieltä että myös rapu voi tulla loistavasti toimeen kauriin kanssa..varsinkin niin päin että rapunainen ja kaurismies.

      • Lumienkeli

        Samaa mieltä, meillä kaurisN rapuM ja loistavasti tullaan toimeen!!! Vaaka oli suuri erehdys..


      • Anonyymi
        Lumienkeli kirjoitti:

        Samaa mieltä, meillä kaurisN rapuM ja loistavasti tullaan toimeen!!! Vaaka oli suuri erehdys..

        Vaaka ystävän ihan kauhee !


    • caprice

      omassa kokemuksessani:
      kauris:tulen juttuun kaikkien kauriiden kanssa, monenlaisia olen tavannut. Heitä tavallaan kunnioittaa omalla maaperällään. Seurustelusuhde kauriin kanssa tuskin onnistuisi

      vesimies:en tunne montaa, mutta mukavilta vaikuttavat, tosin en välttämättä ihastuisi vesimieheen, mutta mukavia juttuja.

      kalat:Ystävättäreni on kalat, oikein hauska tyyppi,mutta välillä todella ailahteleva. Exäni oli kalat, todella suloinen, mutta liian herkkä minun persoonalleni.

      oinas:Oinasmiesten kanssa tulen yleensä hyvin juttuun(jos päästävät niin lähelle),naiset onkin jo vaikeampi pala.

      härkä:Pidän härkäihmisistä todella paljon, sekä miehet että naiset ovat mukavia. Parisuhteessa härkämies on todella hauskaa seuraa.

      kaksoset:Aina olen tullut juttuun myös kaksosten kanssa,huumori heidän kanssaan menee täysin yksiin ja ystäväpiirissäni on monia.

      rapu:Rapunaiset ovat todella mainioita, miehestä en osaa sanoa, pysytisinkö parisuhteeseen.

      leijona:Ihan mukavia ihmisiä.en osaa sanoa negatiivista,paitsi että ovat todella huomion haluisia.

      neitsyt:Tulen juttuun hyvin, heiltä saa viisaita neuvoja.

      vaaka:huonoja kokemuksia vaakanaisista,mutta kaikkien kanssa pyrin aina tulemaan toimeen.

      skorpioni:Miehet ovat aika salaperäisiä,mutta tosi reiluja, naiset oikein jänniä tyyppejä

      jousimies:naiset ovat todella hauskoja, miehiä on helppo lähestyä,mutta kokemuksieni mukaan joku ihmeen suojamuuri heillä on.(?)

    • capricornio

      Aika samansuuntaisia kaikkien vastaukset. Oma kokemukseni on, että

      Naisista parhaiten tulen toimeen:
      kalat
      oinas
      jousimies

      MiehistÄ puolestaan:
      kauris
      kalat
      härkä
      neitsyt

      • mimmu

        rupes jotenki ärsyttämään kun luin noita kommentteja. ehkä kauris sopiikin hyvin noiden kertomienne horoskooppien kanssa yhteen, mutta kenenkään ei kannata elää pelkkien horoskooppien mukaan. Jos tutustut henkilöön, joka on horoskoopiltaan joku, jonka ei pitäisi sopia sinulle, älä ihmeessä lopeta tuttavuuden tekemistä siihen. jokainen ihminen on erilainen, ja nämä horoskoopit, joista täällä jutellaan, ovat auringossa. eikä varsinkaan sen perusteella pitäisi vetää liian suuria johtopäätöksiä.
        en sitten haluu suututtaa ketään tällä kommentilla (:


    • Anonyymi

      Kauris tulee parhaimman makuiseksi lisäämällä siihen pekonia. Muutoin niin kuivahko ja riistalihan makuinen jää vähän vaisuksi. Sopii hyvin keitettyjen perunoiden tai muusin kanssa ja puolukkasurvoksen sekä pippurikastikkeen kera.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe