Hei!
Nyt olisi saatavilla edullisesti Gameboy advance SP käsipelikonsoli.
Mukana on tietenkin itse konsoli, laturi ja kaikki pakkaukset ja ohjeet.
Mukaan saat myös kaksi peliä:
-Golden sun jota on tituleerattu GBA:n parhaaksi roolipeliksi.
-Tony Hawk´s pro skater3 joka on myös kerännyt hyviä arvosteluja ympäri maailmaa.
Kaikkiin peleihin ja itse konsoliin tulee kaikki mukana tulleet laput/ohjeet ja paketitkin on hyvässä kunnossa.
Jos haluat saat kaupanpäälle myös pokémon RED klassikkopelin.
Lisätietoja laitteesta saat tästä
http://www.nintendo-fi.com/product/index.asp?mainid=20&subid=42&id=32
Ja vielä hinta, elikkä pyytäisin tästä paketista 100€ elikkä kyseessä ei ole mikään kova hinta.
Ottakaa yhteyttä jos olette kiinnostuneita tekemään kauppoja kanssani.
osoite on [email protected]
GBA SP myynnissä
matti
4
731
Vastaukset
- ray
ostan gba sp:n en halua pokemon redia
- matti
sori, kaupat on jo tehty.
- hacker
ihan vinkki vaan mee johonkin muualle kaupitteleen sitä vaikka http://www.huuto.net siä pitäää rekisteröityä ni siä saa olla varma että
saa sen tuotteen jos maksu pitäää laittaa etu käteen! - jomppa95
Oisko pokemon red viel myynnissä ? ostasin jos ei paljoo maksa. voit lähettää sähköpostiin yksityisviestii [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305