Kesän alussa ois hankinnan alla tuollainen.Vm 95, ajettu 280 tkm, kaiken näköistä herkkua löytyy, hyvässä kunnossa muutenkin. Mikä olisi sopivan suuruinen tarjous? Myyjä pyytää 9000 €, mutta mielestäni hieman liian korkea ajokilometreihin verrattuna. Onko kyseisessä mallissa jotain tyyppi vikoja?
Mazda 626 2.5 V6
7
725
Vastaukset
- L-200
No niin.
Edellinen autoni oli tuota GE-koppaa, tosin 1,8 moottorilla. Tarkista ainakin käsijarrun toiminta, omassani oli käsijarrun mekanismi jumissa, vi**umainen korjata ja osat maksaa maltaita(muistaakseni 1kpl käsijarruvaijeri 100E), että revitään tästä sitten huumoria. 1,8l moottorin tyyppivika on alimitoitettu öljypumppu, jolloin hydrauliset nostajat kuluvat ja koneesta kuuluu kivaa rallatusta. Ongelma poistuu kun uusii öljypumpun(hinta luokkaa 600E), ja remontti alkaa operaatiolla: moottori irroita. Siinä on miettimistä että mitä on insinööri mahtanut miettiä kun on pitänyt sijoittaa öljypumppu siten ettei sitä voi vaihtaa purkamatta koko etutilaa. Kori saisi olle hieman jäykempää tekoa, muuten auton ajettavuus on hyvä ja rauhallinen. Tarkista kuitenkin koko kori ruosteen varalta,jos näyttää pahalle niin unohda koko auto. En osaa sanoa tuon v-6 kestävyydestä, mutta luulisi jos autoa on yhtään hoidettu kunnolla eikä revitelty pilalle niin voihan se olla että kone kestää vielä tuollaiset 100tkm. Jos itselle olisin hankkimassa niin en maksaisi noin paljon ajetusta kuin korkeintaan 6000-6500 E, ja tuohon hintaan sen pitää olla jo hyvässä kunnossa. Yhtään kalliimpi niin kannattaa hakea saksasta, saa todennäköisesti vähemmän ajetun ja paremmassa kunnossa olevan. Jos se auto mitä katselet on HB-mallia niin tarkista tavaratila ruosteen varalta, osaa olla ilkeissä paikoissa ruostetta(takatolpat,helmat,posket). Tarkista akselistot huolella, takavakaaja jos repsahtaa ajossa niin meno on kuin juopolla ajokoiralla, itselle katkesi koiranluu takaa ja sen huomasi kyllä. Jos ei siinä autossa isoja pommeja ole niin muuten se kyllä on hyvä peli.
Jaa miksikö sitten vaihdoin omani pois? Teki mieli isompaa kulkinetta, siinä syy, ei mazdan vika ollut tämä autonvaihto.
Terveisin.
L-200 - M6 GT
Mulla oli vm-92 V6 ja sitä ennen MX-3, kutosella myös...molemmista hajosi virranjakajasta pulssianturi n.120tkm tienoilla ja vähän aiemmin meni tulpanjohdot etummaisesta kannesta.Tähän 626:een johdot oli kyllä jo vaihdettu edellisen omistajan toimesta.Uusi jakaja maksaa reilu 700 egee ja tulpanjohdot muistaakseni n.200. Näitä edellisenä autona oli 323F GT ja yllätys,että siihenkin joutui vaihtamaan jakajan ja johdot... Paskaa säkää,vai merkkivika,päätelköön jokainen itse.Mutta muuten ihan kivoja autoja ollut kaikki ja nykyinenkin auto on Mazda...uusi kylläkin.
- Anonyymi
Hyvä ja hyvin vääntävä kone kyseessä. Kunhan korin kunnon tarkistaa ettei ole ruoste päässyt pahasti iskemään. Tarkasta myös koska jakopää on rempattu
Mielestäni 9000€ kuulostaa hieman korkealta, koita siis tinkiä!- Anonyymi
Vastasit kohta 16 vuotta vanhaan ketjuun. Tänä päivänä jo 900e kuulostaisi liian kalliilta tuollaisesta autosta.
- Anonyymi
Voiko V6:lla ajaa E85 Bensalla. VM 92? AAttelin kokkeilla.
- Anonyymi
Tyylikäs peli
- Anonyymi
Kyllä voi, kunhan ensin käyt esim. Harisella laitattamassa viinasoftan autoosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745