Sirius Musta!!!!

Artemis

Apuva!!! Mulla on tosi paha ongelma!!! Oon ihan hulluna Sirius Mustaan!! Se on NIIN ihana.. Ja sitten kun se vielä *sensuroitu* siinä viidennessä kirjassa!!! Mä kuolen!!
[Mut tulee varmaan kohta piipaa-auto hakeen...]

Anteex, että valitan, mut sitä vaan mun piti kysyä, että onko muilla vastaavaa "ongelmaa"?!?!

33

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gemma

      Mä tunnen yhden.

    • Siriusmusta

      ku mä luin sitä kirjaa mulle tuli ain aihana komee rohkee mielikuva siit siriusmustasta. se on varmaan ihana

      • Artemis

        Se ON ihana....


      • Veronica
        Artemis kirjoitti:

        Se ON ihana....

        HÄN on NIIN ihana, että ihan PYÖRRYTTÄÄ...


      • Gemma
        Veronica kirjoitti:

        HÄN on NIIN ihana, että ihan PYÖRRYTTÄÄ...

        Juuri sinua minä tarkoitin siinä, että tiedän jonkun. :)

        Mutta älä TAAS etsi netistä Gary Oldmanin kuvaa ja tuijota sitä puolta tuntia.. :)


    • FantasyForever

      niin, se on paras hahmo koko sarjassa ja sittenkin siitä tehdään Azkabanin Vangissa ihan tyhmän näkönen!

    • persikka

      mäkin luin viidennen kirjan ja itkin kun sirius kuoli...olin masentunutkin pari viikkoa...
      Nyt kun ajattelen siriusta niin olo tulee surulliseksi, olin aivan kauhea sirius-fani

      :(

    • -nynaeve-

      *huokaa syvään* se on niin surullista!!! kun luin 3.osan ekan kerran olin aivan sekaisin. sain itsekkin sellasen vaikutteen että se on KOMEA!!!!!
      joka kerta kun luen jossain sanan sirius niin tuntuu että sydän pysähtyy... lupin on kanssa mun mielestä tosi ihana hahmo mut sirius on vaan PARAS!!! mua harmitta aivan kamalasti sen...hmm... 5.osan tapahtumat.... :( siitä on tehty siinä leffassa aivan KARSEE!!! olin totaalisesti järkyttynyt! ja olen vielläkin..
      .......................
      *miettii hetken mitä höpöttää*
      kai mullakin on päässä niksahtanut jotain ja PAHASTI siriuksen suuntaan...
      *wirn*
      se on vaan niin sulonen ja ihana ja komea ja jajajajajjajajjajajjaja....
      *vinksahti täydellisesti*

      • Nekku

        ...tosi Sirius-fanin ja se on *tättärärää* minä itse :)
        Mä olin suoranaisesti shokissa, ku mä luin vitosen. Onneks oon päässy siitä yli jo aika hyvin...
        Mäkin kuvittelin Sirren komeaksi mut siinä leffassa se näyttää ihan juopolta...!


        SIRIUS 4-EvEr!!!


      • Dilia
        Nekku kirjoitti:

        ...tosi Sirius-fanin ja se on *tättärärää* minä itse :)
        Mä olin suoranaisesti shokissa, ku mä luin vitosen. Onneks oon päässy siitä yli jo aika hyvin...
        Mäkin kuvittelin Sirren komeaksi mut siinä leffassa se näyttää ihan juopolta...!


        SIRIUS 4-EvEr!!!

        Ei saa haukkua Gary Oldmania juoponnäköiseks.


      • Veronica

        ...mutta ei se yksi kansikuva mun mieltäni ainakaan kaivele.
        Mä vaan aattelen, että siinä on joku muu.
        Lisäksi!
        Se on kansikuvan tekijän typerä mielikuva Siriuksesta.
        (mistäköhän se kuvataiteilija on karannut?)
        Minä en ainakaan aio lannistua mokoman kuvan ja leffan takia.
        Sirius ON komea ja PYSYY komeana.
        *huokaus*
        Ah! Kuinka komea se onkaan!


      • Nekku
        Dilia kirjoitti:

        Ei saa haukkua Gary Oldmania juoponnäköiseks.

        ...Ei Gary oo juopon näkönen yhtään ei niin yhtään mutta siitä on tehty siihen leffaan sennäkönen......
        No jaa ihan sama. Meen kuitenkin kattoo sen lehvan vaikka mikä olis :)


    • Sirius

      Moi!
      Mulla on "lähes" samanlainen propleema.
      Nimittäin mä ihailen sen luonnetta.
      Siis, täytyy nostaa hattua J.K. Rowlingille.
      ;)
      ÄH! Et sä siihen kuole, mutta itkeä voita, surra, lopettaa lukemisen, heittää kirjan ulos ikkunasta, murskata lähimpänä olevan ja saada seuraavat 13 vuotta raivokohtauksia.
      Iloista 13 vuotta!
      ;)
      Ai niin! Ja jos haluat keskustella piipaa-auton omistajien kanssa löytyy keskustelusta:
      Jästi hävisi!!!
      Eti sieltä ja osallistu hullujenhuoneen kapinaan
      ;)

      • Tyttö Korpinkynnestä

        IHANA!!!!!!Se on sulonen ja mahtava ja kaikkea...
        se on niin huippu...
        *kun lukee vitoskirjaa lukee kun Sirius kuolee alkaa huutamaan,kirkumaan ja hyppii pitkin seiniä*
        Se ei saa kuolla*alkaa repimään vitoskirjan sivut ja poltta ne yksitellen*
        Mä alan pyromaaniksi*sitten huomaa kuinka ihana kirja ja lopettaa sivujen polttamsien*
        Anteeksi*itkee*
        (mul on tänään pöljä päivä joten ei kantsi välittää näitä mun kirjoituksista^-^)


    • marjut

      mie sydän sirius! ihku heppu! iiiiih!

      Joo elikkäs on mulla semmonen ongelma, siis sairaus nimeltä SiRiUs. Taudinkuvaan kuuluu outo tuijottelu musta hiuksiseen hissan opeen, salaperäisten rituaalien suorittaminen (rituaaliin kuuluu mm. J.K:n naaman tuhriminen:) ja kaikkien lemmikkien nimeäminen siriukseksi, alastoriksi(??) ja remukseksi.. jne.

      Mulla kyllä ei oo nyt mitään "omaa" lemmikkiä jotka voisin nimetä noilla nimillä, mut kun saan kolme suloista koiraa niiden nimet tulevat olemaan Sirius, Alastor ja Remus... tai Sirius, James ja Remus..

      *poistuu potemaan tautia*

      • Artemis

        SPOILAA!!!!


        Mut on pelastettu, en oo yksin tässä maailmassa ainoana hulluna Sirius-fanaatikkona!!!!
        Gary Oldman olis mun mielestä söpömpi jos sillä olis ne pitkät suorat hiukset ja se parta... Aaah.. Oon nähny sen kuvan netissä, nääs....
        Mut mulla on kaapin ovaet täynnänetistä otettua (LUVALLA) Potter-fanitaidetta, ja puolet niistä on kuvia siriuksesta.. Ja Sirren yks kuva on kehyksissä... Niitä mä sitten aina iltasin tuijottelen...

        Sirius on oikea KultaHaliMussuLössyMutuLutuSöpöläinen!!!!!!!!!!!!


    • kauppias

      ...tilaisiteko te sen vesishänhyn?eth tuhta azkabanista tuodaan sirius mhustha.muth eih liianh nuorenah.aih jhoo-o!she eih siihs thullu theille?shori phikku khömmähdyshh!ooohn vähäh ottahnuh mieshthä vhäkhevämphää!*huojuu*nho hehhheeehhh! shorkeh!aih et siriush tulish kahvhillehh?eih thaidah käyhä nhii sillhh ankheuhtthajat eih lhuovuh shiit.muth khäskhen shen lhähetthääh sullhe ysthävhähn-khortthi.mhoih!*sammuu rappusille.

      tämä oli pelkkä sekoilu!älä ota sitä vakavasti!

      :D moikka!

    • Chusi

      Ehe.. mä vähä luulen et en tiiä ketää joka tykkäis pottereist mut ei rakastais siriusta.. *kuuluu tähän enemmistöön* vaik emmä kyl usko (vaikka niin varmaan onkin..) että kukaa vois olla nii lääpällää siihe ku mä oon.. *kuolaa jo pelkästä ajatuksesta*
      Mut siit Gary Oldmanist mä en tykkää.. :S se ei näytä siltä siriukselt joks mä sen kuvittelin.. :'(

    • Kristal

      Mulla on kans sama ongelma...MÄ OON TOTAALISEN KOUKUSSA KOKO HAHMOON.Se vaan on niiiin iiihanaaa!!!!se on paras se on mahtava se on.... Kaikkea...Mä suorastaan meinasin nakata kirjan seinään kun kuulin et Sirius kuole *byäää*

      • Pientä

        Kirjan seinään nakkaaminen on aika pientä siihen verrattuna, että sanot olevasi totaalisen koukussa. Ja sitä paitsi sä et nakannu sitä kirjaa, vaan MEINASIT nakata sen seinään. Niin.


    • Unohtumaton

      Pyyh... En sanoisi tuota ongelmaksi. Mitä pahaa on "olla hulluna" johonkin elokuvatähteen/kirjasankariin? Kyllä tämä ihastus ajan myötä haalenee, ja kiinnostus lopahtaa, halusitpa tai et. Minulla on itseasiassa tästä kokemusta. Mutta (vaikka en halunnut) lopulta Sirius ei enää kiinnostanut minua. Sirius vain jäi (näin dramaattisesti sanoen) elämään muistoissani, vaikka en itse sitä hoksaakkaan. Syvällä sisimmässään sitä ei unohda koskaan.

    • SIRIUS 4 EVERR <333

      HHHEEEIII kyufklösytpk En ookkaa ainut

    • Byäääh

      Miks Siriuksen piti kuollaaaa ;(. Ja Lupininki viel... :( Ne oli mun lempihahmoi...

    • hp-fani

      mistä saa harry potter pussilakanasetin?

    • FreddiiiiTonksSirius

      No, mä oon Tonks ja Sirius riippuvainen.....Ja tietusti yks... Ihhhanin tyyppi ikinä*päpäpäpppäääpäpäääää* Fred!

    • I love sirius

      Sirius on niin ihana♥♥ Onneksi en ole vielä surrut Siriuksen kuolemaa:( kun olen vasta Harry potter ja liekehtivässä pikarissa, mutta sirius on niin ihana vaikka elokuvissa se on ihan eri hahmo kuin kirjassa♡♡♡♡

    • SiriusSiriusSirius

      Sama ongelma

    • Rohkelikkotyttö

      Sama ongelma. En mä siitä leffojen Siriuksesta sekaisin oo menny mut kuitenkiin. Sirius ei olis saanu kuolla! Rakastan lukea kaikkia kelmificcejä, suurena syynä Sirius♥ Olen saanut siitä sellaisen kuvan kanssa, että se on oikeasti hyvännäköinen (no täytyy ollakin että saa ihmisten päät sekaisin esiintymällä kirjoissa ja fanfictioneissa xD)

      Enpäs keksi mitään järkevää, mutta I♥Sirius Black

    • 10Sirius10

      Minusta Sirius on koko sarjan PARAS!!! Hahmo. Minusta Sirius ei olisi saanut kuolla,ja reagoin asiaan suunnilleen samalla tavalla kuin Harry. Minulla on todella vilkas mielikuvitus ja pystyn kuvittelemaan asioita ja tapahtumia päässäni,joten olen toipunut järkytyksestä jo ajat sitten:-)

    • 20L

      Miks sirius mä tykkään siit älyttömästi mul on 20 lempityyppii mut suurin osa kuolee kuten villisilmä kuutamo voldemort dumbledore

    • Anonyymi

      Tiedän tunteen mulla on sama *ongelma*

    • Anonyymi

      Rakastan Sirius Mustaa ever❤❤

    • Sirius on täydellinen ja ihana❤❤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe