Hyosung Comet 125cc...

pele,,

Mitäs mieltä muut on tästä??
Kokemuksia?? Plussat ja miinukset!!!? Kommentteja!!http://www.hyonet.fi/tuotteet/gt125/gt125.htm

Tollaseen törmäsin tuolla hesassa järjestetyillä messuilla ja olin myyty...Tämä on juuri niin sporttinen, taloudellinen, suht tehokas(virittää täytyy tietysti) ja vielä mustana tämä..Ja kunnon taka nakkikin löytyy edessä 110/70-17 54H, takana 150/70-17 65H...

35

20347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorma

      ei toi mun mielest oo nii hieno!!!! mää pidän enmmän jostai hondan nsr:rän tyyppisist......ei se ainakaa oo hirveen kallis uutenakaa.... kyl sil varmaaa ajelis mut mää en ostais tota ku en pidä ton näkösist/mallisist :(

      • pele

        joo o kuntaas minä en pidä mistään nrs tai rs pyöristä...ei kyykkyjä EI!! Mutta makuasioista on turha kiistellä!=)


      • Fredu^NSR
        pele kirjoitti:

        joo o kuntaas minä en pidä mistään nrs tai rs pyöristä...ei kyykkyjä EI!! Mutta makuasioista on turha kiistellä!=)

        ite omistanki näsärin (:D) mut meinasin tollasen ostaa. päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa. mut jos tohon vaihtaa kaasarin isompaan ja tekee oman putken ja ostaa hyvän änkän niin eiköhän se sen jälkeen oo ihan kelpo peli ;) ainoo vaan et se painaa saatanasti, 150kg


      • pele
        Fredu^NSR kirjoitti:

        ite omistanki näsärin (:D) mut meinasin tollasen ostaa. päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa. mut jos tohon vaihtaa kaasarin isompaan ja tekee oman putken ja ostaa hyvän änkän niin eiköhän se sen jälkeen oo ihan kelpo peli ;) ainoo vaan et se painaa saatanasti, 150kg

        no jos näsäri painaa 132kg(en muista mutta jotai tollas) nii se on yks 18kg sinne tai tänne! Tossa on kuule alumiinia/rautaa tai mitä toi on se painaa siinä! Nsr:ssä on muovia joten se ei paljoo paina...


      • Tuono-tyttö87
        pele kirjoitti:

        no jos näsäri painaa 132kg(en muista mutta jotai tollas) nii se on yks 18kg sinne tai tänne! Tossa on kuule alumiinia/rautaa tai mitä toi on se painaa siinä! Nsr:ssä on muovia joten se ei paljoo paina...

        ...kokeilla pyörää ihan ajamalla ennen ku päätät osaa. siis en halua mitenkään morkata pyörää, olen itsekkin meinannut ostaa sellasen mut kun kuukauden ootin sitä eikä tullu ni ostin toisen laisen. itse ajoin kevari kortin cometilla, eli autokoululla oli sellanen. Mielestäni huonoja puolia on se että vaihteita on vain neljä, ja pyörä kiintyy todella huonosti. varsinkin jos kuskina on painavampi tyyppi voi moottoritiellä tulla ongelmia virittämättömällä pyörällä... mutta onhan se hieno pyörä, hyvä ajatteva, taipuu aika hyvin (tuli todettua käsittely kokeessa) Mut jos meinaat ostaa sellasen ni suosittelen tilaamaan mahdollisimman pian ettei käy niin ku mulle että menee puolet ajo kaudesta hukkaan ku pyörää ei tuu. koko ajan kyllä luvattiin että se tule, mutta eipä näkyny.


      • pele
        Tuono-tyttö87 kirjoitti:

        ...kokeilla pyörää ihan ajamalla ennen ku päätät osaa. siis en halua mitenkään morkata pyörää, olen itsekkin meinannut ostaa sellasen mut kun kuukauden ootin sitä eikä tullu ni ostin toisen laisen. itse ajoin kevari kortin cometilla, eli autokoululla oli sellanen. Mielestäni huonoja puolia on se että vaihteita on vain neljä, ja pyörä kiintyy todella huonosti. varsinkin jos kuskina on painavampi tyyppi voi moottoritiellä tulla ongelmia virittämättömällä pyörällä... mutta onhan se hieno pyörä, hyvä ajatteva, taipuu aika hyvin (tuli todettua käsittely kokeessa) Mut jos meinaat ostaa sellasen ni suosittelen tilaamaan mahdollisimman pian ettei käy niin ku mulle että menee puolet ajo kaudesta hukkaan ku pyörää ei tuu. koko ajan kyllä luvattiin että se tule, mutta eipä näkyny.

        anteeks nyt mut niit vaihteita on viisi! Pyörä kulkee vakiona joku 110km/h ja tuon mallisen pyörän omistaja sanoi että kyllä kiihtyy vakiona eli ei jalkoihin jää niinkuin hän lauseensa selvensi! En tiiä sitte minkä vuosmallisella oot ajellu jos vaihteita on NELJÄ ja kiihtyy ku mummo hangessa...Tais olla lisää kuristettu se autokoulun cometti...


      • fadg
        pele kirjoitti:

        anteeks nyt mut niit vaihteita on viisi! Pyörä kulkee vakiona joku 110km/h ja tuon mallisen pyörän omistaja sanoi että kyllä kiihtyy vakiona eli ei jalkoihin jää niinkuin hän lauseensa selvensi! En tiiä sitte minkä vuosmallisella oot ajellu jos vaihteita on NELJÄ ja kiihtyy ku mummo hangessa...Tais olla lisää kuristettu se autokoulun cometti...

        no onhan se vähän erilainen ku tankki on joku 170litrane, sellane saatanan mötikkä siin munien edessä. se just vaikeuttaa sitä ajoa. ja kulkee 103km/h vakiona.


      • poika87
        fadg kirjoitti:

        no onhan se vähän erilainen ku tankki on joku 170litrane, sellane saatanan mötikkä siin munien edessä. se just vaikeuttaa sitä ajoa. ja kulkee 103km/h vakiona.

        Mitäs tumpeloita te ootte... Pyörä on tietääkseni 4-tahti (jos ei ole häpeää ja menee sänkyn alle piiloon) Niin siinä ei ole mitään kuristuksia vaan se on yhtä laiska aina... Pyörää on myös hyvin vaikea virittää, koska se on 4-tahti.. Se ei oo sama asia kuin 2-tahti ja jos puörää viilaamalla saa tehoja irti nii sitä ei tule paljon ja se MAKSAA. Mie itse katoin kans kyseisiä mopoja mutta päädyin aprilia rs kun se o 2-tahti ja helmpompi virittää ja kulkee 11kw 130. Ja uus nsr on joku tunturin kopio.. Helvetti siinähän on polkupyörän renkaat. Kuka sillä viittii ajaa? EN sillä että aprilian keula olis sit jotain hienoimpia


      • Joo o
        poika87 kirjoitti:

        Mitäs tumpeloita te ootte... Pyörä on tietääkseni 4-tahti (jos ei ole häpeää ja menee sänkyn alle piiloon) Niin siinä ei ole mitään kuristuksia vaan se on yhtä laiska aina... Pyörää on myös hyvin vaikea virittää, koska se on 4-tahti.. Se ei oo sama asia kuin 2-tahti ja jos puörää viilaamalla saa tehoja irti nii sitä ei tule paljon ja se MAKSAA. Mie itse katoin kans kyseisiä mopoja mutta päädyin aprilia rs kun se o 2-tahti ja helmpompi virittää ja kulkee 11kw 130. Ja uus nsr on joku tunturin kopio.. Helvetti siinähän on polkupyörän renkaat. Kuka sillä viittii ajaa? EN sillä että aprilian keula olis sit jotain hienoimpia

        Vitut niitä 4-t ole kalliimpi/vaikeampi virittää! Täystehoseksi muuttaminen ei ole virittämistä! Virittäminen on sitä kun ostetaan uutta pyttyä tai kaasaria.. viilataan pako/imuaukkoja... Ja mitä vaikeeta on 4-T virittämisessä?


      • mitä juttuja
        Joo o kirjoitti:

        Vitut niitä 4-t ole kalliimpi/vaikeampi virittää! Täystehoseksi muuttaminen ei ole virittämistä! Virittäminen on sitä kun ostetaan uutta pyttyä tai kaasaria.. viilataan pako/imuaukkoja... Ja mitä vaikeeta on 4-T virittämisessä?

        Siis eikö kukaan ymmärrä että tämä pyörä on täysitehoinen jo ostettaessa, siinä ei ole mitään kuristuksia, avarammalla putkella, kaasarilla ja ilmanputsaria muokkaamalla voi hyvällä tuurilla pollen lisää saada ja vauhtia jonku 5km/h mutta siihen se sit jääkin. Tai ei, kyllä jos raha ei oo esteenä niin teettää jyrkemmät nokat, ostaa himo isot kaasarit avarrutaa kannet ja pistää turbon niin kyllä nelarikin jo melkein kakstehosen rinnalle pääsee, tosin ehkä fiksuin viritystapa tälle olisi hankkia 250cc cometin sylinterit koska ne sopivat tuohon suoraan, tosin kiertokanget on pieni ongelma kun ne on niin lyhyet mutta ainahan joku patentti keksitään. Ja huomio 250cc cometin huippunopeus on 140km/h eli eipä sillä teholla juhlita senkään jälkeen.

        Minä päädyin comettiin lähinnä ulkonäön, taloudellisuuden, kestävyyden ja niiiiiin maukkaitten nelari äänien takia, itsellä on teharit = ei vaikutusta muutakuin ääniin, suutinsarja = ei vaikutusta mutta kun laitoin teharin niin kyllä se hieman tuntui, kansien porttaus = tuntui jo ihan kivasti perseen alla vakioon nähden mutta isommat suuttimet on hommattava ku käy melko laihalla. Huiput on nyt 125km/h mittariin ja tutkaan vingutin 116km/h eli sanoisin että helvetin hyvin katteettomalle 160kg painavalle nelaripiikille. Ja kyllä tällä viivoissa tehari mopo voittaa, sittten kun mopossa on 70cc sylinteri niin sillon on jo tiukoilla.


      • jeesjees
        mitä juttuja kirjoitti:

        Siis eikö kukaan ymmärrä että tämä pyörä on täysitehoinen jo ostettaessa, siinä ei ole mitään kuristuksia, avarammalla putkella, kaasarilla ja ilmanputsaria muokkaamalla voi hyvällä tuurilla pollen lisää saada ja vauhtia jonku 5km/h mutta siihen se sit jääkin. Tai ei, kyllä jos raha ei oo esteenä niin teettää jyrkemmät nokat, ostaa himo isot kaasarit avarrutaa kannet ja pistää turbon niin kyllä nelarikin jo melkein kakstehosen rinnalle pääsee, tosin ehkä fiksuin viritystapa tälle olisi hankkia 250cc cometin sylinterit koska ne sopivat tuohon suoraan, tosin kiertokanget on pieni ongelma kun ne on niin lyhyet mutta ainahan joku patentti keksitään. Ja huomio 250cc cometin huippunopeus on 140km/h eli eipä sillä teholla juhlita senkään jälkeen.

        Minä päädyin comettiin lähinnä ulkonäön, taloudellisuuden, kestävyyden ja niiiiiin maukkaitten nelari äänien takia, itsellä on teharit = ei vaikutusta muutakuin ääniin, suutinsarja = ei vaikutusta mutta kun laitoin teharin niin kyllä se hieman tuntui, kansien porttaus = tuntui jo ihan kivasti perseen alla vakioon nähden mutta isommat suuttimet on hommattava ku käy melko laihalla. Huiput on nyt 125km/h mittariin ja tutkaan vingutin 116km/h eli sanoisin että helvetin hyvin katteettomalle 160kg painavalle nelaripiikille. Ja kyllä tällä viivoissa tehari mopo voittaa, sittten kun mopossa on 70cc sylinteri niin sillon on jo tiukoilla.

        paljonko tuli maksamaan tehari suuttimet kansien porautus???oon ite aatellu hommata cometin mutta tekis miel saaha se sitte kulkemaan vähä paremmin....


      • ...
        jeesjees kirjoitti:

        paljonko tuli maksamaan tehari suuttimet kansien porautus???oon ite aatellu hommata cometin mutta tekis miel saaha se sitte kulkemaan vähä paremmin....

        Jos se kevari kulkee sen 110km/h niin se nyt on melkosen sopiva vauhti. Ja kyllä nelaria on melko vaikea virittää. Oottakaa 2 vuotta niin saatte hommattua sen 600cc pyörän jossa tehoa sitten riittääkin ja vauhdin ei pitäisi olla ongelma.


      • Comet 125
        jeesjees kirjoitti:

        paljonko tuli maksamaan tehari suuttimet kansien porautus???oon ite aatellu hommata cometin mutta tekis miel saaha se sitte kulkemaan vähä paremmin....

        Joo elikkä tekään ette ole hokannut että tuohon saa turbo ahtimen laitettua.


      • comet gt 125
        poika87 kirjoitti:

        Mitäs tumpeloita te ootte... Pyörä on tietääkseni 4-tahti (jos ei ole häpeää ja menee sänkyn alle piiloon) Niin siinä ei ole mitään kuristuksia vaan se on yhtä laiska aina... Pyörää on myös hyvin vaikea virittää, koska se on 4-tahti.. Se ei oo sama asia kuin 2-tahti ja jos puörää viilaamalla saa tehoja irti nii sitä ei tule paljon ja se MAKSAA. Mie itse katoin kans kyseisiä mopoja mutta päädyin aprilia rs kun se o 2-tahti ja helmpompi virittää ja kulkee 11kw 130. Ja uus nsr on joku tunturin kopio.. Helvetti siinähän on polkupyörän renkaat. Kuka sillä viittii ajaa? EN sillä että aprilian keula olis sit jotain hienoimpia

        pistä se 2 tahti italialais romu muualle....kylhän se kulkeee mut myöskin hajoo


      • Joel GT125R
        Comet 125 kirjoitti:

        Joo elikkä tekään ette ole hokannut että tuohon saa turbo ahtimen laitettua.

        Moro!
        Olitko tosissasi tuosta että saisi turbon väsättyy kiinni kyseiseen hyosung GT125:n, jos näin on niin PIRUN makeeta vastaile ja mistä saisi ostettua ???


      • JJR635
        Joel GT125R kirjoitti:

        Moro!
        Olitko tosissasi tuosta että saisi turbon väsättyy kiinni kyseiseen hyosung GT125:n, jos näin on niin PIRUN makeeta vastaile ja mistä saisi ostettua ???

        Täytyy kysäsytä kaverilta se sivu mut ei toho mitää omaa ahdinta oo mutta semmonen joka pistetää ilmanputsarin tilalle ja se puhaltaa ilmaa sinne kaasuttimeen nii sellane o ja maksaa 50 e saksas


      • entinen nsr kuski
        Fredu^NSR kirjoitti:

        ite omistanki näsärin (:D) mut meinasin tollasen ostaa. päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa. mut jos tohon vaihtaa kaasarin isompaan ja tekee oman putken ja ostaa hyvän änkän niin eiköhän se sen jälkeen oo ihan kelpo peli ;) ainoo vaan et se painaa saatanasti, 150kg

        "päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa." luulet siis että näsärillä pääsee lujaa? :D totuus on että ei pääse. jos lujaa haluaa ajaa niin osta kunnon moottoripyörä.
        joku 1300cc hayabusa


      • -OOBEE-
        JJR635 kirjoitti:

        Täytyy kysäsytä kaverilta se sivu mut ei toho mitää omaa ahdinta oo mutta semmonen joka pistetää ilmanputsarin tilalle ja se puhaltaa ilmaa sinne kaasuttimeen nii sellane o ja maksaa 50 e saksas

        Ihme pellet... ensinnäkin mihin tahansa bensalla kulkevaan saa turbon jos osaa. ja toi ilmanputsari juttu EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN TURBO!


      • patup0ssu
        JJR635 kirjoitti:

        Täytyy kysäsytä kaverilta se sivu mut ei toho mitää omaa ahdinta oo mutta semmonen joka pistetää ilmanputsarin tilalle ja se puhaltaa ilmaa sinne kaasuttimeen nii sellane o ja maksaa 50 e saksas

        turboahtimen turbiini saa pyörimis energiansa pako kaasujen virtauksesta ja sen liike-energian avulla aletaan ahtamaan polttoaine seoksia sylinteriin :) pieni ja aika oleellinen lisäys tuohon turbotukseen.

        totta kai näitä voi turbottaa mutta 125 cc kokoinen sylinteri on vielä sitä kokoa ettei sillä mitään mahdottomia lisätehoja saada irti kuten esim suzukin 1000cc moottoripyöristä turbon lisäyksellä.


      • .............
        entinen nsr kuski kirjoitti:

        "päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa." luulet siis että näsärillä pääsee lujaa? :D totuus on että ei pääse. jos lujaa haluaa ajaa niin osta kunnon moottoripyörä.
        joku 1300cc hayabusa

        kaikki jaksaa jostain hayabusasta sössöttää. okei se on totta että se on aika kovapeli kiihtyy noin 2.8 sec sataan ja ilman kurei huippunopeus on messevä. mutta varustelu on paskaa kulutus saatananmoinen esim bemariltaki löytyy sportti pyöriä jokka kiihtyy 2.8 sec sataan ja huippunopeudet aivan samaa luokkaa. tosin niitä on kuristettu enemmän. mutta varustelu puoli on paljon parempi. nyt siis puhuin 1300cc vekottimista


      • mikkopro
        ............. kirjoitti:

        kaikki jaksaa jostain hayabusasta sössöttää. okei se on totta että se on aika kovapeli kiihtyy noin 2.8 sec sataan ja ilman kurei huippunopeus on messevä. mutta varustelu on paskaa kulutus saatananmoinen esim bemariltaki löytyy sportti pyöriä jokka kiihtyy 2.8 sec sataan ja huippunopeudet aivan samaa luokkaa. tosin niitä on kuristettu enemmän. mutta varustelu puoli on paljon parempi. nyt siis puhuin 1300cc vekottimista

        realistinen 0-100km/h löytyy siinä 3.3 sec. ja sekin jos ajat pelkästään 1 vaihteella ei ole vaikeaa. Täystehonen hayabusa pamauttaa 145Kw. Ja busassa on 3 "tehokarttaa" (a,b,c). Siinä ei sitten ole myöskään mitään kureja.


      • equu
        entinen nsr kuski kirjoitti:

        "päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa." luulet siis että näsärillä pääsee lujaa? :D totuus on että ei pääse. jos lujaa haluaa ajaa niin osta kunnon moottoripyörä.
        joku 1300cc hayabusa

        Luulet siis että jollain busalla pääsee lujaa? XD totuus on että ei pääse. jos lujaa haluu mennä ni osta kunnon hävittäjälentokone. joku F-16

        Vittu tääl puhutaan kevareista. Alkuperänen kysymys oli et mitä mieltä tääl ollaan Hyosung Comet 125 pyörästä, eikä siitä että mikä kaikista maailman kakspuyöräsistä kulkee lujimpaa.. NSR kulkee kevariks ihan vitusti tarpeeks jos on TT ja kiihtyyki. Kerrotko että missä saatanan perseessä meinasit sillä busallas (jota sulla pikkukyrpäsellä vitunhomo trollilla ei varmasti ees ole) ajaa edes 3-vaihetta isommalla? jos oot huomannu suomessa rajotukset on suurimmillaan 120km/h eli busalla mennään ehkä jopa kakkosella pintakaasulla. Eli maksoit ittes kipeeks 1,3L busasta, ku oisit voinu parilla tonnilla ostaa vaikka Aprilian RS 125, joka TT:nä kulkee sen ~170 km/h (SIINÄKIN JO 50 KM/H YLINOPEUTTA = KORTTI POIS)


    • comet gt 125

      juu viritys tekisi poikaa....mutta se on aika vaikea pistää vireemmäksi.

      • NOONNI

        Ei tarvii muuta ku vaihtaa 250cc pytty, sitte vaihtaa jyrkempi nokka-akseli, vaihtaa suurempi suutin, ja kiihdytys pumpullinen kaasari, laajentaa pakoaukkoa, vaihtaa putkisto, aikastaa sytytystä ja vaihtaa välit. silloin vauhti on päälle 170 km/h sigmaan. KYLLÄ LÄHTEE JA KOKEMUSTA LÖYTYY!!

        JOTEN HAISTAKAA VITTU KAIKKI 2 TAHTISET PYÖRÄN OMISTAJAT:D :P


      • Vähän viisaampi
        NOONNI kirjoitti:

        Ei tarvii muuta ku vaihtaa 250cc pytty, sitte vaihtaa jyrkempi nokka-akseli, vaihtaa suurempi suutin, ja kiihdytys pumpullinen kaasari, laajentaa pakoaukkoa, vaihtaa putkisto, aikastaa sytytystä ja vaihtaa välit. silloin vauhti on päälle 170 km/h sigmaan. KYLLÄ LÄHTEE JA KOKEMUSTA LÖYTYY!!

        JOTEN HAISTAKAA VITTU KAIKKI 2 TAHTISET PYÖRÄN OMISTAJAT:D :P

        Hmm.. 250cc pytty? Tuo on kaksisylinterinen. Tarvii vaihtaa aika paljon muutaki ennen ku saa 250cc Cometin 125cc sylinterit kiinni. Voihan nuo vakiosylinterit porauttaa noin 80-kuutioisiksi.
        Jyrkempi nokka? Yks nokka ei riitä. Tähän ei sitä paitsi saa virinokkia, täytyy teettää.
        Suurempi suutin ja kiihdytyspumpullinen kaasari? Kaasarin säädöt kyllä riittää aika pitkälle. Tuossa on 2x26mm kaasarit, samat ku 250cc isoveikassa.
        Laajentaa pakoaukkoa? Koko kansi pitää koneistaa.
        Putkisto? Aika turhaa nelarissa. Tyhjentää vanhan kateista ja vaihtaa änkän nii se riittää.
        Aikastaa sytytystä? Tarviiko tuohon edes sanoa mitään?
        Vauhti tuon verran Sigmaan joka on kalibroitu päin persettä? 130km/h voi olla aika realistinen nopeus.
        Vitut sulla mitään kokemuta oo.


      • 2-tahti teidenMAHTI
        NOONNI kirjoitti:

        Ei tarvii muuta ku vaihtaa 250cc pytty, sitte vaihtaa jyrkempi nokka-akseli, vaihtaa suurempi suutin, ja kiihdytys pumpullinen kaasari, laajentaa pakoaukkoa, vaihtaa putkisto, aikastaa sytytystä ja vaihtaa välit. silloin vauhti on päälle 170 km/h sigmaan. KYLLÄ LÄHTEE JA KOKEMUSTA LÖYTYY!!

        JOTEN HAISTAKAA VITTU KAIKKI 2 TAHTISET PYÖRÄN OMISTAJAT:D :P

        No jos aletaan miettiin että poika laittaa jotain 250cc pytyn nelariin ja sitte haistattaa paskat 2-tahtisten omistajille. Jos laittaa aprilia rs 125:een 250cc räsän koneen nii se menee yli 200km/h ja kepittää sun 250cc nelariromut miten vaan. KUSE MUUNTAJAAN KETTU!


    • Himopärräilijä

      Jos haluat kestävän pyörän niin osta joku 125cc Hyosung, ite oon rullastellu 25000km ja velipoika aiemmin 25000km ja konetta ei oo tarvinnu rempata, öljyt vaihtanu vähän useemmin kun ohjekirja on sanonu ja tilasin siihen suutin setin ja änkän, äänet muuttu vähän paremmaksi ja pikkasen toi pirteyttä lisää, ei se ehkä nopein ole mutta kyllä on ainakin kestänyt, kavereiden näsäreitä ja jammuja on korjailtu jo 5000km jälkeen,
      tuolla meno on aika huoletonta ja toinen ku meet isomman pyörän vierelle risteykseen niin ne ihmettelee et "minkä kokonen toi oikein on??" Suosittelen...

    • slbr

      ite omistan hyosung comet gt 125 R eli omasta mielestä toi hyosung on ihan sinänsä luotettava merkki koska kestää, ja vielä 2pyttynen kone ni vääntöä löytyy.. vähän laiska tää mun koska vielä hetkellisesti kaikki kuristukset putkistossa ja näin pois päin. hyosung 125 rungossa on se hyvä puoli että 250cc ja 600cc moottori menee runkoon suoraan... tehtaalla rungot valmistetaan kestämään 600cc konetta, mut myydään vaan kevareina ulos. kannattaa! komiat pärinätkin löytyy.

      • Comet 125GT

        Oma Hyosung Comet 125GT kulkee mittarin mukaa 120 alamäkee, eli todelline nopeus vois olla ehkä 110...115. Eihä sillä 2-t vehkeitä voiteta eikä edes kaikkii nelareit mut parempaa laitetta luotettavuudessa saa hakea. Omalla 30tkm ajettu ja taitaa olla alkuperäset männätki, mut ei se silti tunnu et tarttis vaihtaa. Kaverin pyöräl vedetty jo 70tkm rikki eikä vielä tunnu edes loppuunajetulta. Itte vaihoin Akrapovicin putkenki vaa äänien takia. Eikä oo yks ja kaks isommalla pyörällä ajelevia kavereita ollu kun on tullu kysyy, et miten vanha sä oikeen oot kun ajelet 600-kuutioisel vaik näytät alle 18-vuotiaalt.


    • 54668

      Hei tietääkö kukaan mitkä pääsuuttimet 125 cometissa on vakiona ja millä kierteellä ne on???

    • smouli

      90 000 samalla männällä (Y) oha se aikas luuska mut kestävä ! :D

    • äyäyoskar

      oon kuullu huhun et joku ois saanu cometin keulan nykäsemään lähös kytkinpommilla?

      • dfg4

        Tottakai se nyt nousee kytkinpommilla...


    • jyggrggff

      Kaikki pyörät keulii, kaikki kuskit ei!

    • Cometillaajanut

      Eihä tuoho comettii saa oikee millää muutamaa hepokattia lukuunottamatta viriä. Tiettysti jos koko koneen vaihtaa ni sit se kulkee. suuttimia vaihtelemalla voi saada ehkä kiihdytyksistä kuoleet kohdat pois, mutta varsinaisesti ei huipputeho nouse. Se täytyy kuitenkin sanoa että tuo 2 pyttynen kone on jo vakiona kevariksi hyvin vääntävä kone eikä paljoa jää viivoilla muihin vakio kevareihin esim. Dukeen vaikka painavampi onkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe