Mitäs mieltä muut on tästä??
Kokemuksia?? Plussat ja miinukset!!!? Kommentteja!!http://www.hyonet.fi/tuotteet/gt125/gt125.htm
Tollaseen törmäsin tuolla hesassa järjestetyillä messuilla ja olin myyty...Tämä on juuri niin sporttinen, taloudellinen, suht tehokas(virittää täytyy tietysti) ja vielä mustana tämä..Ja kunnon taka nakkikin löytyy edessä 110/70-17 54H, takana 150/70-17 65H...
Hyosung Comet 125cc...
35
20523
Vastaukset
- jorma
ei toi mun mielest oo nii hieno!!!! mää pidän enmmän jostai hondan nsr:rän tyyppisist......ei se ainakaa oo hirveen kallis uutenakaa.... kyl sil varmaaa ajelis mut mää en ostais tota ku en pidä ton näkösist/mallisist :(
- pele
joo o kuntaas minä en pidä mistään nrs tai rs pyöristä...ei kyykkyjä EI!! Mutta makuasioista on turha kiistellä!=)
- Fredu^NSR
pele kirjoitti:
joo o kuntaas minä en pidä mistään nrs tai rs pyöristä...ei kyykkyjä EI!! Mutta makuasioista on turha kiistellä!=)
ite omistanki näsärin (:D) mut meinasin tollasen ostaa. päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa. mut jos tohon vaihtaa kaasarin isompaan ja tekee oman putken ja ostaa hyvän änkän niin eiköhän se sen jälkeen oo ihan kelpo peli ;) ainoo vaan et se painaa saatanasti, 150kg
- pele
Fredu^NSR kirjoitti:
ite omistanki näsärin (:D) mut meinasin tollasen ostaa. päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa. mut jos tohon vaihtaa kaasarin isompaan ja tekee oman putken ja ostaa hyvän änkän niin eiköhän se sen jälkeen oo ihan kelpo peli ;) ainoo vaan et se painaa saatanasti, 150kg
no jos näsäri painaa 132kg(en muista mutta jotai tollas) nii se on yks 18kg sinne tai tänne! Tossa on kuule alumiinia/rautaa tai mitä toi on se painaa siinä! Nsr:ssä on muovia joten se ei paljoo paina...
- Tuono-tyttö87
pele kirjoitti:
no jos näsäri painaa 132kg(en muista mutta jotai tollas) nii se on yks 18kg sinne tai tänne! Tossa on kuule alumiinia/rautaa tai mitä toi on se painaa siinä! Nsr:ssä on muovia joten se ei paljoo paina...
...kokeilla pyörää ihan ajamalla ennen ku päätät osaa. siis en halua mitenkään morkata pyörää, olen itsekkin meinannut ostaa sellasen mut kun kuukauden ootin sitä eikä tullu ni ostin toisen laisen. itse ajoin kevari kortin cometilla, eli autokoululla oli sellanen. Mielestäni huonoja puolia on se että vaihteita on vain neljä, ja pyörä kiintyy todella huonosti. varsinkin jos kuskina on painavampi tyyppi voi moottoritiellä tulla ongelmia virittämättömällä pyörällä... mutta onhan se hieno pyörä, hyvä ajatteva, taipuu aika hyvin (tuli todettua käsittely kokeessa) Mut jos meinaat ostaa sellasen ni suosittelen tilaamaan mahdollisimman pian ettei käy niin ku mulle että menee puolet ajo kaudesta hukkaan ku pyörää ei tuu. koko ajan kyllä luvattiin että se tule, mutta eipä näkyny.
- pele
Tuono-tyttö87 kirjoitti:
...kokeilla pyörää ihan ajamalla ennen ku päätät osaa. siis en halua mitenkään morkata pyörää, olen itsekkin meinannut ostaa sellasen mut kun kuukauden ootin sitä eikä tullu ni ostin toisen laisen. itse ajoin kevari kortin cometilla, eli autokoululla oli sellanen. Mielestäni huonoja puolia on se että vaihteita on vain neljä, ja pyörä kiintyy todella huonosti. varsinkin jos kuskina on painavampi tyyppi voi moottoritiellä tulla ongelmia virittämättömällä pyörällä... mutta onhan se hieno pyörä, hyvä ajatteva, taipuu aika hyvin (tuli todettua käsittely kokeessa) Mut jos meinaat ostaa sellasen ni suosittelen tilaamaan mahdollisimman pian ettei käy niin ku mulle että menee puolet ajo kaudesta hukkaan ku pyörää ei tuu. koko ajan kyllä luvattiin että se tule, mutta eipä näkyny.
anteeks nyt mut niit vaihteita on viisi! Pyörä kulkee vakiona joku 110km/h ja tuon mallisen pyörän omistaja sanoi että kyllä kiihtyy vakiona eli ei jalkoihin jää niinkuin hän lauseensa selvensi! En tiiä sitte minkä vuosmallisella oot ajellu jos vaihteita on NELJÄ ja kiihtyy ku mummo hangessa...Tais olla lisää kuristettu se autokoulun cometti...
- fadg
pele kirjoitti:
anteeks nyt mut niit vaihteita on viisi! Pyörä kulkee vakiona joku 110km/h ja tuon mallisen pyörän omistaja sanoi että kyllä kiihtyy vakiona eli ei jalkoihin jää niinkuin hän lauseensa selvensi! En tiiä sitte minkä vuosmallisella oot ajellu jos vaihteita on NELJÄ ja kiihtyy ku mummo hangessa...Tais olla lisää kuristettu se autokoulun cometti...
no onhan se vähän erilainen ku tankki on joku 170litrane, sellane saatanan mötikkä siin munien edessä. se just vaikeuttaa sitä ajoa. ja kulkee 103km/h vakiona.
- poika87
fadg kirjoitti:
no onhan se vähän erilainen ku tankki on joku 170litrane, sellane saatanan mötikkä siin munien edessä. se just vaikeuttaa sitä ajoa. ja kulkee 103km/h vakiona.
Mitäs tumpeloita te ootte... Pyörä on tietääkseni 4-tahti (jos ei ole häpeää ja menee sänkyn alle piiloon) Niin siinä ei ole mitään kuristuksia vaan se on yhtä laiska aina... Pyörää on myös hyvin vaikea virittää, koska se on 4-tahti.. Se ei oo sama asia kuin 2-tahti ja jos puörää viilaamalla saa tehoja irti nii sitä ei tule paljon ja se MAKSAA. Mie itse katoin kans kyseisiä mopoja mutta päädyin aprilia rs kun se o 2-tahti ja helmpompi virittää ja kulkee 11kw 130. Ja uus nsr on joku tunturin kopio.. Helvetti siinähän on polkupyörän renkaat. Kuka sillä viittii ajaa? EN sillä että aprilian keula olis sit jotain hienoimpia
- Joo o
poika87 kirjoitti:
Mitäs tumpeloita te ootte... Pyörä on tietääkseni 4-tahti (jos ei ole häpeää ja menee sänkyn alle piiloon) Niin siinä ei ole mitään kuristuksia vaan se on yhtä laiska aina... Pyörää on myös hyvin vaikea virittää, koska se on 4-tahti.. Se ei oo sama asia kuin 2-tahti ja jos puörää viilaamalla saa tehoja irti nii sitä ei tule paljon ja se MAKSAA. Mie itse katoin kans kyseisiä mopoja mutta päädyin aprilia rs kun se o 2-tahti ja helmpompi virittää ja kulkee 11kw 130. Ja uus nsr on joku tunturin kopio.. Helvetti siinähän on polkupyörän renkaat. Kuka sillä viittii ajaa? EN sillä että aprilian keula olis sit jotain hienoimpia
Vitut niitä 4-t ole kalliimpi/vaikeampi virittää! Täystehoseksi muuttaminen ei ole virittämistä! Virittäminen on sitä kun ostetaan uutta pyttyä tai kaasaria.. viilataan pako/imuaukkoja... Ja mitä vaikeeta on 4-T virittämisessä?
- mitä juttuja
Joo o kirjoitti:
Vitut niitä 4-t ole kalliimpi/vaikeampi virittää! Täystehoseksi muuttaminen ei ole virittämistä! Virittäminen on sitä kun ostetaan uutta pyttyä tai kaasaria.. viilataan pako/imuaukkoja... Ja mitä vaikeeta on 4-T virittämisessä?
Siis eikö kukaan ymmärrä että tämä pyörä on täysitehoinen jo ostettaessa, siinä ei ole mitään kuristuksia, avarammalla putkella, kaasarilla ja ilmanputsaria muokkaamalla voi hyvällä tuurilla pollen lisää saada ja vauhtia jonku 5km/h mutta siihen se sit jääkin. Tai ei, kyllä jos raha ei oo esteenä niin teettää jyrkemmät nokat, ostaa himo isot kaasarit avarrutaa kannet ja pistää turbon niin kyllä nelarikin jo melkein kakstehosen rinnalle pääsee, tosin ehkä fiksuin viritystapa tälle olisi hankkia 250cc cometin sylinterit koska ne sopivat tuohon suoraan, tosin kiertokanget on pieni ongelma kun ne on niin lyhyet mutta ainahan joku patentti keksitään. Ja huomio 250cc cometin huippunopeus on 140km/h eli eipä sillä teholla juhlita senkään jälkeen.
Minä päädyin comettiin lähinnä ulkonäön, taloudellisuuden, kestävyyden ja niiiiiin maukkaitten nelari äänien takia, itsellä on teharit = ei vaikutusta muutakuin ääniin, suutinsarja = ei vaikutusta mutta kun laitoin teharin niin kyllä se hieman tuntui, kansien porttaus = tuntui jo ihan kivasti perseen alla vakioon nähden mutta isommat suuttimet on hommattava ku käy melko laihalla. Huiput on nyt 125km/h mittariin ja tutkaan vingutin 116km/h eli sanoisin että helvetin hyvin katteettomalle 160kg painavalle nelaripiikille. Ja kyllä tällä viivoissa tehari mopo voittaa, sittten kun mopossa on 70cc sylinteri niin sillon on jo tiukoilla. - jeesjees
mitä juttuja kirjoitti:
Siis eikö kukaan ymmärrä että tämä pyörä on täysitehoinen jo ostettaessa, siinä ei ole mitään kuristuksia, avarammalla putkella, kaasarilla ja ilmanputsaria muokkaamalla voi hyvällä tuurilla pollen lisää saada ja vauhtia jonku 5km/h mutta siihen se sit jääkin. Tai ei, kyllä jos raha ei oo esteenä niin teettää jyrkemmät nokat, ostaa himo isot kaasarit avarrutaa kannet ja pistää turbon niin kyllä nelarikin jo melkein kakstehosen rinnalle pääsee, tosin ehkä fiksuin viritystapa tälle olisi hankkia 250cc cometin sylinterit koska ne sopivat tuohon suoraan, tosin kiertokanget on pieni ongelma kun ne on niin lyhyet mutta ainahan joku patentti keksitään. Ja huomio 250cc cometin huippunopeus on 140km/h eli eipä sillä teholla juhlita senkään jälkeen.
Minä päädyin comettiin lähinnä ulkonäön, taloudellisuuden, kestävyyden ja niiiiiin maukkaitten nelari äänien takia, itsellä on teharit = ei vaikutusta muutakuin ääniin, suutinsarja = ei vaikutusta mutta kun laitoin teharin niin kyllä se hieman tuntui, kansien porttaus = tuntui jo ihan kivasti perseen alla vakioon nähden mutta isommat suuttimet on hommattava ku käy melko laihalla. Huiput on nyt 125km/h mittariin ja tutkaan vingutin 116km/h eli sanoisin että helvetin hyvin katteettomalle 160kg painavalle nelaripiikille. Ja kyllä tällä viivoissa tehari mopo voittaa, sittten kun mopossa on 70cc sylinteri niin sillon on jo tiukoilla.paljonko tuli maksamaan tehari suuttimet kansien porautus???oon ite aatellu hommata cometin mutta tekis miel saaha se sitte kulkemaan vähä paremmin....
- ...
jeesjees kirjoitti:
paljonko tuli maksamaan tehari suuttimet kansien porautus???oon ite aatellu hommata cometin mutta tekis miel saaha se sitte kulkemaan vähä paremmin....
Jos se kevari kulkee sen 110km/h niin se nyt on melkosen sopiva vauhti. Ja kyllä nelaria on melko vaikea virittää. Oottakaa 2 vuotta niin saatte hommattua sen 600cc pyörän jossa tehoa sitten riittääkin ja vauhdin ei pitäisi olla ongelma.
- Comet 125
jeesjees kirjoitti:
paljonko tuli maksamaan tehari suuttimet kansien porautus???oon ite aatellu hommata cometin mutta tekis miel saaha se sitte kulkemaan vähä paremmin....
Joo elikkä tekään ette ole hokannut että tuohon saa turbo ahtimen laitettua.
- comet gt 125
poika87 kirjoitti:
Mitäs tumpeloita te ootte... Pyörä on tietääkseni 4-tahti (jos ei ole häpeää ja menee sänkyn alle piiloon) Niin siinä ei ole mitään kuristuksia vaan se on yhtä laiska aina... Pyörää on myös hyvin vaikea virittää, koska se on 4-tahti.. Se ei oo sama asia kuin 2-tahti ja jos puörää viilaamalla saa tehoja irti nii sitä ei tule paljon ja se MAKSAA. Mie itse katoin kans kyseisiä mopoja mutta päädyin aprilia rs kun se o 2-tahti ja helmpompi virittää ja kulkee 11kw 130. Ja uus nsr on joku tunturin kopio.. Helvetti siinähän on polkupyörän renkaat. Kuka sillä viittii ajaa? EN sillä että aprilian keula olis sit jotain hienoimpia
pistä se 2 tahti italialais romu muualle....kylhän se kulkeee mut myöskin hajoo
- Joel GT125R
Comet 125 kirjoitti:
Joo elikkä tekään ette ole hokannut että tuohon saa turbo ahtimen laitettua.
Moro!
Olitko tosissasi tuosta että saisi turbon väsättyy kiinni kyseiseen hyosung GT125:n, jos näin on niin PIRUN makeeta vastaile ja mistä saisi ostettua ??? - JJR635
Joel GT125R kirjoitti:
Moro!
Olitko tosissasi tuosta että saisi turbon väsättyy kiinni kyseiseen hyosung GT125:n, jos näin on niin PIRUN makeeta vastaile ja mistä saisi ostettua ???Täytyy kysäsytä kaverilta se sivu mut ei toho mitää omaa ahdinta oo mutta semmonen joka pistetää ilmanputsarin tilalle ja se puhaltaa ilmaa sinne kaasuttimeen nii sellane o ja maksaa 50 e saksas
- entinen nsr kuski
Fredu^NSR kirjoitti:
ite omistanki näsärin (:D) mut meinasin tollasen ostaa. päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa. mut jos tohon vaihtaa kaasarin isompaan ja tekee oman putken ja ostaa hyvän änkän niin eiköhän se sen jälkeen oo ihan kelpo peli ;) ainoo vaan et se painaa saatanasti, 150kg
"päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa." luulet siis että näsärillä pääsee lujaa? :D totuus on että ei pääse. jos lujaa haluaa ajaa niin osta kunnon moottoripyörä.
joku 1300cc hayabusa - -OOBEE-
JJR635 kirjoitti:
Täytyy kysäsytä kaverilta se sivu mut ei toho mitää omaa ahdinta oo mutta semmonen joka pistetää ilmanputsarin tilalle ja se puhaltaa ilmaa sinne kaasuttimeen nii sellane o ja maksaa 50 e saksas
Ihme pellet... ensinnäkin mihin tahansa bensalla kulkevaan saa turbon jos osaa. ja toi ilmanputsari juttu EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN TURBO!
- patup0ssu
JJR635 kirjoitti:
Täytyy kysäsytä kaverilta se sivu mut ei toho mitää omaa ahdinta oo mutta semmonen joka pistetää ilmanputsarin tilalle ja se puhaltaa ilmaa sinne kaasuttimeen nii sellane o ja maksaa 50 e saksas
turboahtimen turbiini saa pyörimis energiansa pako kaasujen virtauksesta ja sen liike-energian avulla aletaan ahtamaan polttoaine seoksia sylinteriin :) pieni ja aika oleellinen lisäys tuohon turbotukseen.
totta kai näitä voi turbottaa mutta 125 cc kokoinen sylinteri on vielä sitä kokoa ettei sillä mitään mahdottomia lisätehoja saada irti kuten esim suzukin 1000cc moottoripyöristä turbon lisäyksellä. - .............
entinen nsr kuski kirjoitti:
"päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa." luulet siis että näsärillä pääsee lujaa? :D totuus on että ei pääse. jos lujaa haluaa ajaa niin osta kunnon moottoripyörä.
joku 1300cc hayabusakaikki jaksaa jostain hayabusasta sössöttää. okei se on totta että se on aika kovapeli kiihtyy noin 2.8 sec sataan ja ilman kurei huippunopeus on messevä. mutta varustelu on paskaa kulutus saatananmoinen esim bemariltaki löytyy sportti pyöriä jokka kiihtyy 2.8 sec sataan ja huippunopeudet aivan samaa luokkaa. tosin niitä on kuristettu enemmän. mutta varustelu puoli on paljon parempi. nyt siis puhuin 1300cc vekottimista
- mikkopro
............. kirjoitti:
kaikki jaksaa jostain hayabusasta sössöttää. okei se on totta että se on aika kovapeli kiihtyy noin 2.8 sec sataan ja ilman kurei huippunopeus on messevä. mutta varustelu on paskaa kulutus saatananmoinen esim bemariltaki löytyy sportti pyöriä jokka kiihtyy 2.8 sec sataan ja huippunopeudet aivan samaa luokkaa. tosin niitä on kuristettu enemmän. mutta varustelu puoli on paljon parempi. nyt siis puhuin 1300cc vekottimista
realistinen 0-100km/h löytyy siinä 3.3 sec. ja sekin jos ajat pelkästään 1 vaihteella ei ole vaikeaa. Täystehonen hayabusa pamauttaa 145Kw. Ja busassa on 3 "tehokarttaa" (a,b,c). Siinä ei sitten ole myöskään mitään kureja.
- equu
entinen nsr kuski kirjoitti:
"päädyin kuitenkin näsäriin, koska haluan ajaa kovaa." luulet siis että näsärillä pääsee lujaa? :D totuus on että ei pääse. jos lujaa haluaa ajaa niin osta kunnon moottoripyörä.
joku 1300cc hayabusaLuulet siis että jollain busalla pääsee lujaa? XD totuus on että ei pääse. jos lujaa haluu mennä ni osta kunnon hävittäjälentokone. joku F-16
Vittu tääl puhutaan kevareista. Alkuperänen kysymys oli et mitä mieltä tääl ollaan Hyosung Comet 125 pyörästä, eikä siitä että mikä kaikista maailman kakspuyöräsistä kulkee lujimpaa.. NSR kulkee kevariks ihan vitusti tarpeeks jos on TT ja kiihtyyki. Kerrotko että missä saatanan perseessä meinasit sillä busallas (jota sulla pikkukyrpäsellä vitunhomo trollilla ei varmasti ees ole) ajaa edes 3-vaihetta isommalla? jos oot huomannu suomessa rajotukset on suurimmillaan 120km/h eli busalla mennään ehkä jopa kakkosella pintakaasulla. Eli maksoit ittes kipeeks 1,3L busasta, ku oisit voinu parilla tonnilla ostaa vaikka Aprilian RS 125, joka TT:nä kulkee sen ~170 km/h (SIINÄKIN JO 50 KM/H YLINOPEUTTA = KORTTI POIS)
- comet gt 125
juu viritys tekisi poikaa....mutta se on aika vaikea pistää vireemmäksi.
- NOONNI
Ei tarvii muuta ku vaihtaa 250cc pytty, sitte vaihtaa jyrkempi nokka-akseli, vaihtaa suurempi suutin, ja kiihdytys pumpullinen kaasari, laajentaa pakoaukkoa, vaihtaa putkisto, aikastaa sytytystä ja vaihtaa välit. silloin vauhti on päälle 170 km/h sigmaan. KYLLÄ LÄHTEE JA KOKEMUSTA LÖYTYY!!
JOTEN HAISTAKAA VITTU KAIKKI 2 TAHTISET PYÖRÄN OMISTAJAT:D :P - Vähän viisaampi
NOONNI kirjoitti:
Ei tarvii muuta ku vaihtaa 250cc pytty, sitte vaihtaa jyrkempi nokka-akseli, vaihtaa suurempi suutin, ja kiihdytys pumpullinen kaasari, laajentaa pakoaukkoa, vaihtaa putkisto, aikastaa sytytystä ja vaihtaa välit. silloin vauhti on päälle 170 km/h sigmaan. KYLLÄ LÄHTEE JA KOKEMUSTA LÖYTYY!!
JOTEN HAISTAKAA VITTU KAIKKI 2 TAHTISET PYÖRÄN OMISTAJAT:D :PHmm.. 250cc pytty? Tuo on kaksisylinterinen. Tarvii vaihtaa aika paljon muutaki ennen ku saa 250cc Cometin 125cc sylinterit kiinni. Voihan nuo vakiosylinterit porauttaa noin 80-kuutioisiksi.
Jyrkempi nokka? Yks nokka ei riitä. Tähän ei sitä paitsi saa virinokkia, täytyy teettää.
Suurempi suutin ja kiihdytyspumpullinen kaasari? Kaasarin säädöt kyllä riittää aika pitkälle. Tuossa on 2x26mm kaasarit, samat ku 250cc isoveikassa.
Laajentaa pakoaukkoa? Koko kansi pitää koneistaa.
Putkisto? Aika turhaa nelarissa. Tyhjentää vanhan kateista ja vaihtaa änkän nii se riittää.
Aikastaa sytytystä? Tarviiko tuohon edes sanoa mitään?
Vauhti tuon verran Sigmaan joka on kalibroitu päin persettä? 130km/h voi olla aika realistinen nopeus.
Vitut sulla mitään kokemuta oo. - 2-tahti teidenMAHTI
NOONNI kirjoitti:
Ei tarvii muuta ku vaihtaa 250cc pytty, sitte vaihtaa jyrkempi nokka-akseli, vaihtaa suurempi suutin, ja kiihdytys pumpullinen kaasari, laajentaa pakoaukkoa, vaihtaa putkisto, aikastaa sytytystä ja vaihtaa välit. silloin vauhti on päälle 170 km/h sigmaan. KYLLÄ LÄHTEE JA KOKEMUSTA LÖYTYY!!
JOTEN HAISTAKAA VITTU KAIKKI 2 TAHTISET PYÖRÄN OMISTAJAT:D :PNo jos aletaan miettiin että poika laittaa jotain 250cc pytyn nelariin ja sitte haistattaa paskat 2-tahtisten omistajille. Jos laittaa aprilia rs 125:een 250cc räsän koneen nii se menee yli 200km/h ja kepittää sun 250cc nelariromut miten vaan. KUSE MUUNTAJAAN KETTU!
- Himopärräilijä
Jos haluat kestävän pyörän niin osta joku 125cc Hyosung, ite oon rullastellu 25000km ja velipoika aiemmin 25000km ja konetta ei oo tarvinnu rempata, öljyt vaihtanu vähän useemmin kun ohjekirja on sanonu ja tilasin siihen suutin setin ja änkän, äänet muuttu vähän paremmaksi ja pikkasen toi pirteyttä lisää, ei se ehkä nopein ole mutta kyllä on ainakin kestänyt, kavereiden näsäreitä ja jammuja on korjailtu jo 5000km jälkeen,
tuolla meno on aika huoletonta ja toinen ku meet isomman pyörän vierelle risteykseen niin ne ihmettelee et "minkä kokonen toi oikein on??" Suosittelen... - slbr
ite omistan hyosung comet gt 125 R eli omasta mielestä toi hyosung on ihan sinänsä luotettava merkki koska kestää, ja vielä 2pyttynen kone ni vääntöä löytyy.. vähän laiska tää mun koska vielä hetkellisesti kaikki kuristukset putkistossa ja näin pois päin. hyosung 125 rungossa on se hyvä puoli että 250cc ja 600cc moottori menee runkoon suoraan... tehtaalla rungot valmistetaan kestämään 600cc konetta, mut myydään vaan kevareina ulos. kannattaa! komiat pärinätkin löytyy.
- Comet 125GT
Oma Hyosung Comet 125GT kulkee mittarin mukaa 120 alamäkee, eli todelline nopeus vois olla ehkä 110...115. Eihä sillä 2-t vehkeitä voiteta eikä edes kaikkii nelareit mut parempaa laitetta luotettavuudessa saa hakea. Omalla 30tkm ajettu ja taitaa olla alkuperäset männätki, mut ei se silti tunnu et tarttis vaihtaa. Kaverin pyöräl vedetty jo 70tkm rikki eikä vielä tunnu edes loppuunajetulta. Itte vaihoin Akrapovicin putkenki vaa äänien takia. Eikä oo yks ja kaks isommalla pyörällä ajelevia kavereita ollu kun on tullu kysyy, et miten vanha sä oikeen oot kun ajelet 600-kuutioisel vaik näytät alle 18-vuotiaalt.
- 54668
Hei tietääkö kukaan mitkä pääsuuttimet 125 cometissa on vakiona ja millä kierteellä ne on???
- smouli
90 000 samalla männällä (Y) oha se aikas luuska mut kestävä ! :D
- äyäyoskar
oon kuullu huhun et joku ois saanu cometin keulan nykäsemään lähös kytkinpommilla?
- dfg4
Tottakai se nyt nousee kytkinpommilla...
- jyggrggff
Kaikki pyörät keulii, kaikki kuskit ei!
- Cometillaajanut
Eihä tuoho comettii saa oikee millää muutamaa hepokattia lukuunottamatta viriä. Tiettysti jos koko koneen vaihtaa ni sit se kulkee. suuttimia vaihtelemalla voi saada ehkä kiihdytyksistä kuoleet kohdat pois, mutta varsinaisesti ei huipputeho nouse. Se täytyy kuitenkin sanoa että tuo 2 pyttynen kone on jo vakiona kevariksi hyvin vääntävä kone eikä paljoa jää viivoilla muihin vakio kevareihin esim. Dukeen vaikka painavampi onkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082