ruskaretkellä lapissa

matkaaja

Vihdoin sain itsestäni irti sen, että varasin itselleni ruskaretkeen rahaa ja aikaa. Kesälomasta tietysti olin kerännyt muutaman päivän, jotta saisin toteutettua haaveeni. Olin onnellinen, kun sain irrotettua itseni pääkaupungin tukalasta miljööstä. Saavuin määränpäähäni ja majoituin hotelliini. Olin vähän väsynyt matkasta, mutta eihän sitä hotellihuoneeseen jäädä. Lähdin katselemaan minkälaisia muut hotellivieraat olivat. Ja jos vaikka tapaisi jonkun alkuperäisen paikkakunnan asukkaankin. Ivalohan on maailman kuulu turisti kohde. Alakerran baarissa istahdin pöytään ja tilasin drinkin. Ja heti naapuripöydästä kuului kutsu:" Onko neiti yksin vai voiko neitiä kutsua istumaan samaan pöytään?" Mikä ettei, ajattelin ja liityin tähän seurueesen. Sain kuulla, että kaksi miestä olivat paikallisia ja yksi pariskunta oli tullut Etelä-Suomesta ihailemaan ruskaa, niinkuin minäkin. Toinen paikallinen esittäytyi Aslakiksi ja toinen oli Ville. Kumpikin olivat naimattomia poroisäntiä. Jotenkin juttua alkoi tulla ja ilta eteni. Tunti ennen valomerkkiä Aslak kysyi:"Onko neiti muuten aikaisemmin ollut näin ylhäällä?"
"En. Tämä on ihan ensimmäinen kerta. Vähän jännittää!" sanoin.
"No meillä on tapana täällä Lapissa pitää hyvää huolta niistä, jotka ovat ensimmäistä kertaa täällä. Saanko olla sinulle sellainen matkaopas, minä kun tiedän ne tämän paikkakunnan parhaimmat nähtävyydet. Eikä maksa muuta kuin ystävällisyyden. Mitä mieltä olet?" Aslak kysyi.
"Tuohan kuulostaa hyvältä" vastasin ja niin ilta jatkui valomerkkiin. Kun olimme lähdössä pois Aslak tarttui käteeni ja pyysi, etteikö hän voisi saattaa neitä hotellihuoneeseen nyt kun olin pestannut hänet matkaoppaakseni.
"Tule vain." sanoin. Ja niin lähdettiin. Aavistelin, että tästähän saattaa tulla kunnon ruskareissu ja syysloma...

Hotellihuoneeseen kun pääsimme, Aslak tarttui jälleen kädestäni ja sanoi:" Neiti on todella kaunis. Saako sinua lähestyä vielä..?" Hänen kätensä tiukensi otettaan ja toisella kädellä Aslak alkoi silittämään olkavartta. Yllätyin, mutta juomani drinkit hämärsivät arvostelukykyäni. Pidin hänen pehmeästä silityksestä ja haluisin sitä yllättäen enemmän. "Tuletko yömyssylle? Varmaan drinkkibaarissa on jotain, mitä voimme ottaa!" sanoin. Hän oli myöntyväinen. Otimme viskit ja istahdimme yhdelle vuoteelle. Aslak ei paljoa juonut. Hän alkoi katsomaan minua mustilla silmillään tiukasti. Aluksi vähän pelotti, mutta kun hän jatkoi silittämistäni, tiesin missä mennään. Jätin viskini ja lähestyin Aslakkia. Hän aukaisi puseroni ja suuteli kaulaani. hän löysi tien muihin vaatekappaleisiini ja minä olin alasti. Hän kaatoi minut sängylle, nuoli rintani, imi klitoristani, siveli reisiäni; toisin sanoen, hän valloitti minut siten, ettei minua oltu valloitettu aikaisemmin.

Mielessä kävi, että tämä ei saa loppua. Aslak halusi vielä lisää nuolla ja minä jo vaikeroin. Huohotin, että minä haluan hänet sisälle. "Tule ja nai minua!" Aslak nousi ja levitti jalkojani lisää. Hänellä oli kalu todella kovana. "Haluatko edestä vai takaa?" hän kysyi. "Haluan, haluan, haluan, ihan sama kunhan tulet jostain!!!!" huohotin.

Ja Aslak ihan kuin ilves hyökkäsi päälleni, kaivoi kädellään reittinsä emättimeeni selväksi, koska minulla on sen verran paljon karvotusta alapäässä. En henkilökohtaisesti pidä posliinista, se on naurettavaa. Mutta Aslak aluksi työnsi lempeästi kyrpänsä lähtöviivalle ja sen jälkeen survaisi voimalla. Parahdin sekä kivusta, että nautinnosta. Ja siitä alkoi kiiman lisääntyminen; huohotin ja huusin:" Lisää ..vielä...vielä...vi..e..l..ä..!!! Ja sitten lihaksieni laukesivat. Sätkin ja kouristelin, emätin vaati jotain sisälleen. Kun rauhoituin, huomasin, että Aslakkin oli saanut. Siemennesteen ja muiden eritteiden "tuoksu" oli ilmeinen.

Aslak kysyi:"Enhän minä vain satuttanut sinua?"
Minä vastasin:"Et, vaan sinä olet tehnyt lomastani täydellisen, vaikka en ole vielä nähnyt yhtään ruskaa tai saatikka niitä nähtävyyksiä, josta sinä puhuit."

Aslak lähti kotiin ja tuli seuraavana aamuna hakemaan minua hotellilta maastomönkijällään aamiaisen jälkeen. Minua melkein itketti nähdä tämä kolttasaamelainen, koska hänen ystävällisyytensä oli sitä tasoa, mitä harvoin kohtaa.

Iltapäivällä pysähdyimme Aslakin laavulle. Siellä en voinut olla suutelematta tätä matkaopastani. "Minua muuten haluttaisi nähdä lisää niitä nähtävyyksiä, mitä sinä jo eilen esitit?! ehdotin. Ja niin ruskareissusta tuli huippujen huippu; rakasteltiin laavulla, tunturilla, hotellissa. Onneksi ei ollut enää sääskiä!!

7

17807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nadja

      Juu minä tietää et Aslak kova panomies. kaikki me tytöt täältä Manskista tietää se... ja hyvä maksamaa myös dollareilla.

    • Olga

      Maksa juka kerta aina kas kerta raha, että sa paljala rakastata. Mina pekä kyl tauti, mutta Aslak masa palju raha.

    • Anonyymi

      Olin lapissa ruskaa ja pakkasta ihailemassa..tapasin espanjalaisen senjoriitan hotellin aulassa. Illan tullen menimme baariin, mut molemmat omassa seurueessa...mutta juttelimme. Hotellihuoneessa nukuimme vierekkäin,mutta eri huoneissa..Vain betoniseinä meidät erotti toisistaimme.. Mutta lemmen ajatus tuntui hyvältä.

      • Anonyymi

        Ja tuntuu varmaa vieläkki🥰


      • Anonyymi

        Taitaa olla samanlaisia lapinlisiä kuin kääpiöporomiehen kirjoittama sepustus.


    • Anonyymi

      Myöjemmin Aslak ihmetytti kyrpäänsä kännisen joulupukin suussa ja perseessä. Itsekin hän oli ihan tillin tallin.😜sen pituinen se.

    • Anonyymi

      Kyllähän kunnon loma ja lomaseikkailu piristää kummasti olipa sitten mies tai nainen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe