Mieheni nirso!!!

kirsi

Mistä voi johtua nirsous eli mikään ei kelpaa,eikä kerrassaan mikään!Mieheni ei syö pizzaa,ei hampurilaista,ei kebabbia,ei kasviksia,ei salaatteja,keitoista jättää vihannekset syömättä,kermakastike on pahaa,tomaattinen jauhelihakastike on pahaa,kastikkeita ei käytä minkäänlaista,ei juo kahvia,sekin pahaa,sipuli on pahaa.Ihmettelette varmaan mitä mieheni sitten syö...noh,makkara ja ranskalaiset taitaa olla herkkua.Tympii välillä,kun mikään ei kelpaa.Ise pidän ruoan laitosta ja pidän maustetuista ja eksoottisista ruoista,mutta mieheni ei.Onko makuhermoissa vikaa,vai miten kaikki voi olla pahaa???!

36

7969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äijä

      miehesi laittaa se suokansa itse mistä tykkää.
      Nauti sinä sitten niistä ihanista herkuista, minä teen myös vain itselleni omia herkkuja hyvin monipuolista ja kokeiilen kaikkea mitä ruoaksi sanotaan.

    • kommentti

      Moukka mikä moukka!

      Sivistynyt ihminen ymmärtää myös ruokakulttuuria ja osaa tutustua ja totuttautua uusiin ruokiin. Ei tee numeroa ei-pitämättömyydestään, älyää olla hiljaa.

    • _J_

      Jos on mamma kasvattanut makkaralla ja ranskalaisilla, ei liene mitään enää tehtävissä. Onhan se ikävää jos haluaisi itse syödä ja tehdä herkkuja ja joku olmi nyrpistelee nokkaansa kaikelle.

    • Erik

      joka sitten ihmettelee, että kumma homma kun vaimo jätti vaikka kaikki asiat oli niin hyvin!

      • isoäiti

        jaksatko jakaa tulevaisuuden tuollaisen kanssa.
        Ruokailukin voi olla seikkailua ystävien kanssa
        erilaisten makujen ja aromien ääressä.
        Menetät paljon elämässä, jos jaksat hänen
        yksipuolista *ruokakulttuuriaan*


      • isoäiti vielä

        oli äskeinen tarkoitettu,,,anteeksi eric


    • Kumikarhu

      tarkoitukseni ei ole mollata, mutta jospa tavassasi kokata on jotain josta miehesi ei pidä? Käytätkö ruoissa outoja mausteita? Meinaan vaan, että kuinka joku mies voi olla pitämättä kerma- tai jauhelihakastikkeesta? Molemmat klassikoita. Nakit tai lihapullat kermasoosissa ja mummon muussi, tulee nälkä jo pelkästä ajatuksesta. Puhumattakaan pippuripihvistä kermasoossissa valkospuliperunoiden kera...

      Ennen kuin heität sen ukon ulos, mieti tätä. Kysy siltä miksi kaikki ruoat on pahoja?

      Hyväähän se makkara ja ranskalaisetkin on, muttei varmaan oikein terveellistä ainoana dieettinä...

      • kirsi

        enpä usko,että keittotaidossani vikaa,kun moni kuitenkin kehunut ruokiani...voiko makunystyröissä olla vikaa?haluisin tietää mistä moinen voisi johtua.En ole vaan tavannut koskaa ihmistä joka ei pidä mistään.leivän päällekkään ei kelpaa kuin kurkku.kinkut,juustot ja makkarat syön itse.kumma kun makkara kelpaa paistettuna..kala ei kelpaa,sieniä ei syö.Valkosipuliperunat,nam,minun mielestäni,mutta eipä mieheni mielestä..
        Sit kun kyläilee jonkun luona,niin sitten ihmetellään syömättömyyttä..
        Enhän minä kuitenkaan voi miestäni jättää tämän syömättömyyden takia,vaikka se pänniikin tosi paljon,kun nirsoillaan JOKA ruuasta.


      • juontaa?
        kirsi kirjoitti:

        enpä usko,että keittotaidossani vikaa,kun moni kuitenkin kehunut ruokiani...voiko makunystyröissä olla vikaa?haluisin tietää mistä moinen voisi johtua.En ole vaan tavannut koskaa ihmistä joka ei pidä mistään.leivän päällekkään ei kelpaa kuin kurkku.kinkut,juustot ja makkarat syön itse.kumma kun makkara kelpaa paistettuna..kala ei kelpaa,sieniä ei syö.Valkosipuliperunat,nam,minun mielestäni,mutta eipä mieheni mielestä..
        Sit kun kyläilee jonkun luona,niin sitten ihmetellään syömättömyyttä..
        Enhän minä kuitenkaan voi miestäni jättää tämän syömättömyyden takia,vaikka se pänniikin tosi paljon,kun nirsoillaan JOKA ruuasta.

        Tuli mieleeni, millaiset ruokailut on miehelläsi mahtanut olla lapsuudenkodissaan. Onko siellä syöty vain makkaraa ja ranskalaisia? Entä hänen opisketu- tms. aikansa? Jospa tuollainen yksipuolinen dieetti on sieltä peräisin?

        Mitään taikakeinoa en valitettavasti osaa sinulle antaa. Ehdotan kuitenkin, että edelleen valmistat kodissasi monipuolista ruokaa jo lasten (nykyisten tai tulevien?)tähden. Kyllä lapset oppivat uusiin makuihin ja ruoka-aineisiin, kun niitä vain pöytään tuo. Syököön miehesi edelleen jääkaapista HK:n sinistä, jos muu ei kelpaa.

        Lasten kasvatuksessa on tärkeää huomata myös tämä ruokapuoli. Muistan, miten liki aikuinen serkkutyttöni tuli käymään perheessämme ja kun toin tarjolle kalakeiton, hän todella sanoi : HYI! Oli siinä minulla emäntänä pitelemistä, että en kaatanut keittoa naisen päähän. Hänen perheessään ei oltu koskaan syöty kalaa.


      • 23vmiesvaimikkihiirikö

        Itsekin vihaan kermakastiketta. Maito on minusta varmaan kaikkein kuvottavin ruoka-aine mitä on olemassa. Täytyy myöntää että menettelen varmaan samalla tavalla kuin äskeisen kirjoittajan serkkutyttö jos mulle tarjotaan maitopohjaisia kalakeittoa.


    • Mamma

      Odota kun ikää tulee miehellesi lisää niin jopa alkaa salaatitkin kelvata. Niin kävi meilläkin vaikkei mieheni ollutkaan ihan yhtä nirso kuin sinulla, salatti säästettiin pupuille ja niin eteenpäin. No tarvittiin lääkäri toteamaan, että olis syytä alkaa syömään terveellisemmin jos aikoo pysyä viel pitempään hengissä. No nyt menee salaatit ja keittovihanneksetkin mukisematta alas kurkusta.

      • Ex-Sailor

        Onhan sinulla todella huoli. Entisena merimiehena ja kokkina tiedan asiasta sen verran, etta usein laivoihin tuli uusia miehia, jotka murisivat aina ja kaikesta mika liittyi ruokaan. Esim. kerran kysyin yhdelta mouruajalta, mika sitten on se oikea ruoka? Vastaus tuli valittomasti: - HK:n sininen. Siitta paikasta menin kylmahuoneeseen ja hain matruusille lenkin kateen. Muut soivat normaalia laivaruokaa kuten ennenkin, mutta pidin huolta etta talla erikoismiehella oli aina ja kaikkialla HK:ta saatavilla. Liki kolme kuukautta han jaksoi makkaraa syoda ja sitten tuli toppi. Alkoi syomaan kuin muutkin.

        Mita opimme tasta ? Pistat ukkosi makkaradieetille niin ja tietysti raskalaisia pitaa olla.


    • Neena

      Laita sinä vaan herkkuja itsellesi ja anna äijän paistella omansa... Jos ei ruuanlaitto maita, kuolkoon nälkään.

      Kyllä alkeellisimmatkin käytöstavat vaatii arvostamaan toisen työtä. Ellei sinun laittamasi ruuat maita, pistäköön paremmaksi ja loihtikoon sellaiset herkut, joista MOLEMMAT nauttivat.

      Minkä ihmeen tollon kanssa olet laittautunut yksiin? Ja nyt en puhu pelkästään makuhermoista....

    • Päivi

      Jos ruoka ei kelpaa niin anna ukkos kuolla nälkään!
      Se on aikuinen ihminen, jota sun ei tarvitse paapoa kuin jotain keskenkasvusta teiniä.

      Syö kuitenkin itse hyvin ja pyydä joskus ystäviä ja sukulaisia yhteiselle illanvietolle ruokapöydän ääreen. Miehesi saa kuulla sitten toisten suusta kuinka ruoka on herkullista ja suussa sulavaa sun muuta sellaista

    • Emmi

      ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ!
      Kyllä tuo siltä kuulostaa ettei miehelläsi ole kaikki kotona. Mä ainakin moisesta loukkaantuisin todella.
      Meitä on moneen junaan...

    • sisko

      Uskallatko lukea hänen kanssaan tätä keskustelurimpsua. Tästä mm hän voisi ymmärtää, että asia kiusaa Sinua todella. asia on varmasti terveyskysymys pidemmän päälle ja tietysti vaikuttaa suhteeseene. Jurppii ajan oloon

      • kirsi

        Tietää,että kyselen täällä,mutta ei halua lukea näitä ja vastaukset ärsyttää häntä.


      • yksi
        kirsi kirjoitti:

        Tietää,että kyselen täällä,mutta ei halua lukea näitä ja vastaukset ärsyttää häntä.

        tahi muuten makuaistin menettänyt. Vanhin tyttäreni jo 30 vuotta sitten ei syönyt mitään vihanneksia eikä hedelmiä mutta silti oli aina terveenä hoitorumpasta huolimatta. Toiset lapseni söivät kasviksia ja vihanneksia, kunnes heillä oli karmea ripuli ja sitä hoidettiin sitten monta vuotta. Eli, kyllä ihminen tietää mitä voi syödä. Jos elimistö ei hyväksy, niin ei hyväksy. Laita sinä itsellesi kaikkea herkkua ja miehellesi vaan ranskalaisia ja hyvää makkaraa.


      • vierestä seurannut
        kirsi kirjoitti:

        Tietää,että kyselen täällä,mutta ei halua lukea näitä ja vastaukset ärsyttää häntä.

        millaiseen mammanpoikaan oletkaan sekaantunut ja ne vielä pahenee vanhetessaan. Ei käy kateeksi.


      • Terveysnäkökulma
        yksi kirjoitti:

        tahi muuten makuaistin menettänyt. Vanhin tyttäreni jo 30 vuotta sitten ei syönyt mitään vihanneksia eikä hedelmiä mutta silti oli aina terveenä hoitorumpasta huolimatta. Toiset lapseni söivät kasviksia ja vihanneksia, kunnes heillä oli karmea ripuli ja sitä hoidettiin sitten monta vuotta. Eli, kyllä ihminen tietää mitä voi syödä. Jos elimistö ei hyväksy, niin ei hyväksy. Laita sinä itsellesi kaikkea herkkua ja miehellesi vaan ranskalaisia ja hyvää makkaraa.

        Juu, anna vaan makkaraa täydet annokset ja rasvasia ranskalaisia päälle.
        Ei kestä kauaakaan kun heittää veivinsä sydäriin ja pääset siitä eroon!


    • mievaan

      mun mies on kans nirso, mutta olen tullut johtotulokseen se on makuhermoista.
      mieheni ei syo lihaa, kalaa, kanaa...
      pizzaa vois vaikka syoda joka paiva...
      ja se sanoo etta se inhoo jotain makuja etta oksennus tulee

      • Jenna

        Mulla taitaa olla sama ongelma mieheni kanssa,tai oli,kunnes olen oppinut ymmärtämään hänen makuhermojaan.Kaikki ruoka täytyy näyttää hyvin yksinkertaiselta ja olla sitä esim:ei samalle lautaselle perunoita ja lihapullia vaan lihapullat pelkästäán,eikä myöskään mitään sotkuisen näköistä esim:keittoja.Kun huomasin tämän olen saanut hänet maistamaan monia ruokia,tosin niin innokas kokki en ole että jaksaisin aina maaritella toista syömäán,mutta kiva kun munkin ruuat nykyään joskus kelpaa.


    • oona

      Olen saanut kasvatuksen jossa ruokaa ja pöytätapoja kunnioitetaan.
      Myös omat lapseni hallitsevat nämä tavat.
      Koskaan ei kysytä ¨mitä ruokaa¨.
      Koskaan ei sanota ¨en tykkää¨, vaan kaikkea maistetaan.
      Periaate: jos ei kelpaa niin ole ilman.
      Hyvin on toiminut ja lapseni (3 kpl) ovat kaikkiruokaisia.
      Ainoa ruoka jota en valmista on maksa. Se kuvottaa minuakin, enkä halua lasten maksan sulattelevan sitä paskaa mitä eläimen maksa ei ole jaksanut polttaa. Mieluummin vaikka rautatabletteja jos on tarve.

      • Die

        En ymmärrä mitä ylpeilemisen aihetta siinä on, että onkasvattanut lapsensa mättämään naamaansa lähes mitä tahansa. Meillä aikoinaan kotona suositeltiin maistamaan erilaisia ruokia, koskaan ei pakotettu. Meistä, minusta ja veljestäni tuli ihan kunniallisia kansalaisia, veljeni syö hyvin monipuolisesti ja minä vähän rajoittuneemmin. Eipä rajoittuneisuuteni ole niitä häirinnyt kenen luona olen ollut syömässä. Jos en jostain pidä, en silloin ota sitä. So simple!


    • mikä juntti

      Kirjoituksestasi päätellen miehesi on juntti eikä nirso!

    • Poison

      Kait se hyvänen aika muutakin syö kuin makkaraa ja ranskalaisia? Siis tuolla ruokavaliollahan tulee terveysriskejä, puutostiloja yms. pikkukivaa.

    • kirppu

      Meitähän on moneen junaan monenmoista mammanpoikaa. Olin kavereilla yhtenä päivänä, käytiin kaupassa kun nälätti. Otettiin nakkeja, ranskalaisia ja kananugetteja. Mies oli onnesta soikeena kun oli niiiiiin hyvää. Sama mies ei osaa syödä kastikeruokaa jos on perunamuusia, ei koskaan kotona ole ollut kastiketta muusin kanssa :)

    • TÄÄLLÄ!

      Ei kelpaa sipuli, ei kelpaa salaatinlöehdet, pinaattilasagne kuulostaa käsittämättömän oudolta ja oliiveja taikka homejuustoa ei muka kukaan syö!

      Yhteinen tulevaisuus ja asuntokin ehkä edessä, ja minä rakastan eksoottisia ruokia ja erilaisia mausteita ja uusia makuja, mutta miehelle kaikki pitää olla niin yksinkertaista ja TYLSÄÄ! Ravintolassakin jätti annoksesta grillatut ananakset sivuun, vaikka olivat herkullisia mun mielestäni.

      Mikä voi ihmistä vaivata? Mä en aio moiselle nirppanokalle mummonmuussia ja lihakastiketta kokkailemaan kun yhdessä asutaan. Tehköön itse omat roskaruokansa, minä teen omani.

      • 54

        Rakastan homejuustoa, oliiveja, lähes kaikkea mahdollista. Mutta sipuli ei mene elimistööni. Henki salpautuu pelkästä hajusta. Eli pitää ymmärtää se, että joku voi oikeasti olla allerginen sipulille. Tunnen joitakin tapauksia, jotka ovat vielä pahempia kuin omani.

        Alkuperäisen viestistä on kulunut vuosia, mutta itse olisin pistänyt äijän ulkoruokintaan.


    • Kockman

      Onhan noita hassuja ihmisiä tullut kohdalle, esim kerran oltiin Tukholman risteilyllä entisen tuttava pariskunnan kanssa, ja se akka ei syönnyt mitään muuta seisovasta pöydästä kun ranskalaiset ja nakit ketsupilla. Kaksi annosta meno ja sama tulo reisulla, ei jälkkäri eikä mitään muuta.
      Toinen mielenkiintoinen tapaus. Kaveri ei tullut koskaan mukaan pizzalle, väitti että ei tykkä, mutta kerran kun kävin hänen luonaan niin pizzaa se söi ,sentin kerros ketsuppia päällä ja niinhän ei voi pizzeriassa syödä ilman että ihmiset naurais itsensä kuoliaaksi. Joten jos sä ruuttaisit ketsuppia ukkos ruokien päälle valmiiks niin se ehkä söis.

    • Syomaton

      Vanha ketju mutta pakko kommentoida, koska minulla on samanlainen ongelma kuin aloittajan miehellä.

      Lapsuudessa meille kyllä tarjoiltiin muutakin ruokaa ja jopa pakotettiin maistamaan eri ruokia, mutta aina tuli kaikki ylös. Ruokailutilanteet ja muutkin lapsuusmuistot ovat todella väkivaltaisia. Olen miettinyt, että väkivaltainen lapsuus voisi olla yksi syy asiaan. En vain tiedä miten.

      En ole itsekään tavannut yhtäkään ihmistä kuka söisi pelkästään samaa kuin minä (ja aloittajan mies) Ranskalaisia ja makkaraa. Itselläni täytyy olla myös tietyn merkkisiä ranskalaisia tai makkaraa. Muut merkit tulevat heti ylös.

      Nyt olen syönyt 7 vuotta ranskalaisia ja makkaraa (ikää 19v) ja joka kerta kun rohkenen tyttöystävälle sanoa, että haluan maistaa jotain niin hän tekee kyseistä ruokaa, mutta ruokailutilanteessa alkaa hiki virrata ja pelottamaan jokin mystinen asia aivan älyttömästi jonka johdosta joskus ei uskalla ollenkaan maistamaan kyseistä uutta ruokaa. Jos uskallan maistaa uutta ruokaa niin saatan pystyä pitämään ruuan sisälläni, jos en maista kuin yhden haarukallisen pieninä määrinä. Jos yhtään enemmän maistan niin samantien ylös.

      Apua kanssa kaivattaisiin tänne, koska tämä vaiva on todella ärsyttävä ja rajoittaa elämää paljon. Tulee myös paljon kiusallisia tilanteita.

      p.s syön siis muita kylmiä ruokia kuten leipää, omenaa, vanukasta, jugurttia ja juon paljon erilaisia juomia, mutta kaiken pitää olla tietyn makuista tai tietyn merkkistä. Omenan pitää olla golden delicious ja jugurtin valion banaanijugurttia. Ja jos tunnette jonkun jolla samanlaisia vaivoja niin olkaa heidän tukenaan ja apunaan sillä tämä on ihmiselle todella rankka vaiva.

      • toinen samanlainen

        Tiedän tunteen ja siihen on melko varmaan ne psyykkiset syyt. Mulla puhkesi nimittäin samankaltainen syömättömyys traumojen ( oma kolari ja läheisen kuolema) jälkeen.
        Sitä ennen söin surutta huoletta ihan kaikkea, ja oon ihan tunnettu hyvästä ruoanlaittotaidostani.
        Saatan tehdä muille vaikka mitkä herkut, itse maistan lusikallisen ja se
        on siinä. Oksennan yleensä sitten kun muut lähtee. Kyse ei ole bulimiasta mutta kun ei vaan maistu.
        Se mitä pystyn syömään, on salaatit, jogurtti, tehojuoma ja kana-nuudeli keitto.
        Jos ruokailu on ns pakkotilanne, vetoan migreeniin ja otan ihan niin vähän kun mahdollista, etten loukkaa isäntäväkeä.
        Kaikista mieluiten syön yksin niin ettei kukaan katso.

        Kallonkutistajalle menoa oon miettinyt kyllä, koska kyse on varmaan
        käsittelemättömästä surusta ja traumasta. Ja jonkin sortin turvatomuuden tunteesta, kenties. Näin päättelisin.


      • jklöasfdjl
        toinen samanlainen kirjoitti:

        Tiedän tunteen ja siihen on melko varmaan ne psyykkiset syyt. Mulla puhkesi nimittäin samankaltainen syömättömyys traumojen ( oma kolari ja läheisen kuolema) jälkeen.
        Sitä ennen söin surutta huoletta ihan kaikkea, ja oon ihan tunnettu hyvästä ruoanlaittotaidostani.
        Saatan tehdä muille vaikka mitkä herkut, itse maistan lusikallisen ja se
        on siinä. Oksennan yleensä sitten kun muut lähtee. Kyse ei ole bulimiasta mutta kun ei vaan maistu.
        Se mitä pystyn syömään, on salaatit, jogurtti, tehojuoma ja kana-nuudeli keitto.
        Jos ruokailu on ns pakkotilanne, vetoan migreeniin ja otan ihan niin vähän kun mahdollista, etten loukkaa isäntäväkeä.
        Kaikista mieluiten syön yksin niin ettei kukaan katso.

        Kallonkutistajalle menoa oon miettinyt kyllä, koska kyse on varmaan
        käsittelemättömästä surusta ja traumasta. Ja jonkin sortin turvatomuuden tunteesta, kenties. Näin päättelisin.

        Oletko katsonut muistaakseni liviltä tulevaa sarjaa Syöpöt? Siinä on tällaisia henkilöitä, joiden kanssa pari ammattilaista työskentelee, jotka eivät siis syö kuin jotain tiettyjä ruoka-aineita ja kyse on nimenomaan korvien välistä eikä allergioista. Siitä sarjasta voisitte saada jotain vinkkejä miten monipuolistaa ruokavaliota!


      • toinen samanlainen
        jklöasfdjl kirjoitti:

        Oletko katsonut muistaakseni liviltä tulevaa sarjaa Syöpöt? Siinä on tällaisia henkilöitä, joiden kanssa pari ammattilaista työskentelee, jotka eivät siis syö kuin jotain tiettyjä ruoka-aineita ja kyse on nimenomaan korvien välistä eikä allergioista. Siitä sarjasta voisitte saada jotain vinkkejä miten monipuolistaa ruokavaliota!

        Kiitos vihjeestä, valitettavasti meillä ei näy Liv. Ois kyllä kiva katsoa. Ei mullakaan mittän allergoita ole, ihan selvästi tää on psyykkistä.
        Erittäin läheinen ystäväni kuoli äkillisesti, olin itse toipumassa omasta kolarista ja isosta leikkauksesta silloin. Hautajaisissa söin viimeistä kertaa hirvipaistia, perunoita ja täytekakkua... sen koomin ei niitä ole voinut ees katsoa tai mahaa kääntää. Pikkuhiljaa jäi pois muutkin kokolihat mielleyhtymän takia.
        Kyllä muille pystyy tekemään ja maistamaan mutta alkasin varmaan kirkumaan jos eteen kannettaisi joku pihvi. Tuttavien kanssa sillontällön käydään syömässä (meikä salaattia) ja ne kehuu että halvaksi tulee tarjoaminen mulle...
        Päivän paras hetki kun pakollinen syöminen on suoritettu ja voi tehä ihan jotain muuta !


      • 1173
        toinen samanlainen kirjoitti:

        Kiitos vihjeestä, valitettavasti meillä ei näy Liv. Ois kyllä kiva katsoa. Ei mullakaan mittän allergoita ole, ihan selvästi tää on psyykkistä.
        Erittäin läheinen ystäväni kuoli äkillisesti, olin itse toipumassa omasta kolarista ja isosta leikkauksesta silloin. Hautajaisissa söin viimeistä kertaa hirvipaistia, perunoita ja täytekakkua... sen koomin ei niitä ole voinut ees katsoa tai mahaa kääntää. Pikkuhiljaa jäi pois muutkin kokolihat mielleyhtymän takia.
        Kyllä muille pystyy tekemään ja maistamaan mutta alkasin varmaan kirkumaan jos eteen kannettaisi joku pihvi. Tuttavien kanssa sillontällön käydään syömässä (meikä salaattia) ja ne kehuu että halvaksi tulee tarjoaminen mulle...
        Päivän paras hetki kun pakollinen syöminen on suoritettu ja voi tehä ihan jotain muuta !

        Livin Syöpöt-ohjelmaa voi katsoa myös netistä ruutu.fissä: http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=374800


    • ihme-narinaa

      Vittu mitä urputusta.....ota ero vai eikö persaukinen pysty?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe