SielunKumppani

OinasKalat

Uskoin kauan että ihanteellisin pari minulle olisi Kuu merkiltään Kalat ja Aurinko merkiltään Leijona. Itse olen Kuu-Kalat ja Auriko-Oinas, joten uskoin vahvasti että olisimme täydellinen pari.
Uskoin, että elämässä täydentäisimme toisiamme kaikessa.

Eräänä päivänä tapasin miehen jota en voinut vastustaa..eikä hän minua. Kun puhuimme toisillemme tuntui ihan kun tietäisimme mitä toistemme sisällä on.
Tunsin oloni niin rauhalliseksi hänen seurassaan, mikään ympärillä ei häirinnyt meitä..ei edes sellaiset asiat jotka normaalisti tekevät minut agressiiviseksi.

Myöhemmin otin selvää.. hän oli se jota olin etsinyt..Kalat-kuu&Aurinko-Leijona... vieläpä Kiinalaisessa horoskoopissa Kukko ja minä Puhveli... Ihanteellinen yhdistelmä.. :) Rakastuimme toisiimme..ja se on ollut elämässäni mahtavin kokemus sillä en ikinä uskonut että löytäisin aitoa rakkautta.

Menimme heti kihloihin syksyllä 2002 ja muutaman kuukauden päästä naimisiin.. nyt meillä on vauvakin.. Ihanaa..
Emme ole ollet päivääkään erossa toisistamme..
Ja aina kun katson häntä silmiin olen tunteiden vallassa..se tunne mikä alkoi silloin kun näin häntä ensimmäistä kertaa, uskokaa pois ettei ole lakannut tänä päivänäkään eikä varmasti ikinä tule loppumaan... Se on eläväinen, kestävä ja ikuinen tunne, ei hetkellinen ihastuminen mikä loppu aikanaan.
Tulen rakastamaan häntä toisessa elämässäkin.. ja uskon että tulen tapaamaan häntä toisessa elämässä.. sillä uskon että olen elänyt ennenkin ja olen tuntenut kaikki nämä rakastamani ihmiset ympärilläni.

Uskokaa pois että on mahdollista että tunnistatte rakkautenne horoskooppienne avulla.

Onko ketään, joka on kokenut samantapaista?

15

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soulmate

      Missä olet perehtynyt noihin vastamerkkeihin,OinasKalat?

      Osaisitko sanoa mikä merkki olisi minulle täydellinen kumppani tähtien perusteella?? Olen nainen, aurinko härässä, kuu kauriissa, nouseva merkki neitsyt ja venus kaksosissa.

      Onnea teille jatkossakin :-)

      • OinasKalat

        Mielestäni jokainen tietää itse parhaiten mikä merkki sopii parhaiten.
        Ja kiitos. :)


    • Hanna

      Mulle tuli upee tunne kun luin ton sun juttus.
      Mahtavaa, et olette löytäneet toisenne! :)

      Onnea jatkossakin!!! ;)

      • OinasKalat

        Kiitos, ja onnea sinullekin.


    • oinasoinas

      Tämän naisen nouseva merkki on neitsyt, aurinko oinas, ja kuu oinas.

      Ilmaihmisten kanssa on ollut hauskaa ja intohimoista. Tulimerkkien kanssa sen sijaan todellista sielunkumppanuutta.

      Jotenkin minullakin oli tunne että aurinko jousimies olisi minulle se oikea. Aloin sitten seurustelemaan härän kanssa, ja koska alku oli vaikeaa, ajattelin että kyllä se jouskari vielä vastaan tulee...

      Miehen nousevan merkin selvittäminen kesti aikansa, mutta lopulta...Jousimies! Ja kuu härässä. Eli kummankin pääplaneetat ovat tuli- ja maamerkeissä. Ja nykyään meneekin loistavasti!

    • sarvekas

      Minun elämäni varrelle mahtuu mm. Kalat, Oinas,Leijona,skorpioni,toinen Kauris,Vesimies jne...

      Kenenkään kanssa en kokenut sellaista harmoniaa ja mielekkyyttä kuin Härän kanssa (nykyiseni 1.5 vuotta)Hänen kanssaan koin olevani turvassa ja rakastettu heti alusta asti. Vietetään paljon aikaa yhdessä...hän on kiinalaisessa jänis minä vuohi, että siinäkin määrin sovitaan yhteen. Ainoita hankaluuksia joskus aiheuttaa se että olen nouseva Jousimies (mikä selittää esim.aikaisemman oinaan,että tultiin toimeen)ja hän on nouseva rapu...että siitä sitä soppaa sitten joskus syntyy, mutta kaikki on aina pystytty selvittämään...

      Tuntuu siltä että vaikka meillä ei loppupeleissä sitä yhteistä tulevaisuutta olisikaan,löytäisin onneni varmaan jonkun härän kanssa...

    • Oinatar

      Olen löytänyt sielunkumppanini Ravusta jonka nouseva merkki on neitsyt :) Itse olen Oinas, nouseva rapu.

      • Astro-harrastaja

        Aurinko nousulle Bingo!


    • neiti jousimies

      Olen itse aurinko-jousimies ja kuu-neitsyt..seukkaan aurinko-neitsyt ja kuu-skorpionin kans..meillä on vahvaa vetovoimaa toisiamme kohtaan..varmaan tekee tuo yhteinen neitsyt..mutta mulle on sanottu että paras yhdistelmä mulle ois aurinko-vesimies ja kuu-neitsyt, sillä olen venus-vesimies ja kai siksi mieheni pitäisi olla samaa aurinkomerkkiä kuin mulla on venus.tosin en voi väittää uskovani aivan sokeena tuohon..mun mielestä jokainen ihminen on erilainen, ja vaikka tuo olisi se paras yhdistelmä..en halua jäädä odottelemaan sitä lopun elämääni..tämä suhde tuntuu oikeelta ja aion siihen keskittyä todella ja en odottaa sitä jotain oikeaa..voihan olla ettei sitä koskaan edes löydy! Mutta eihän sitä koskaan tiedä, missä puussa se piru istuu..kaikkea voi tapahtua!

      • OinasKalat

        Me kaikki olemme erilaisii ettei merkkien vuoksi pidäkään hylätä nykyistä kumppania jos suhde tuntuu oikealta.

        Ítse seurasin tunteitani sitten vasta huomasin että sovimme toisillemme todella hyvin myös horoskooppi merkeissä..

        Kuu-Kalat & Kuu-Kalat,
        Aurinko-Oinas & Aurinko-Leijona,
        Nouseva-Oinas & Nouseva-Vaaka,
        Merkurius Oinaassa & Merkurius Leijonassa,
        Venus Oinaassa & Venus Oinaassa
        Mars Härässä & Mars Ravussa

        Puhveli & Kukko...jne. :)


      • neiti jousimies
        OinasKalat kirjoitti:

        Me kaikki olemme erilaisii ettei merkkien vuoksi pidäkään hylätä nykyistä kumppania jos suhde tuntuu oikealta.

        Ítse seurasin tunteitani sitten vasta huomasin että sovimme toisillemme todella hyvin myös horoskooppi merkeissä..

        Kuu-Kalat & Kuu-Kalat,
        Aurinko-Oinas & Aurinko-Leijona,
        Nouseva-Oinas & Nouseva-Vaaka,
        Merkurius Oinaassa & Merkurius Leijonassa,
        Venus Oinaassa & Venus Oinaassa
        Mars Härässä & Mars Ravussa

        Puhveli & Kukko...jne. :)

        Niinpä..mutta kyllä meilläkin on kyllä yhteisiä merkkejä..en vielä tiedä mihin aikaan hän on syntynyt joten en tiedä hänen merkuriustaan tai nousevaa merkkiään..mutta
        aurinko-jousimies ja aurinko-neitsyt
        kuu-neitsyt ja kuu-skorpioni
        venus-vesimies ja venus-rapu (ongelmainen?!)
        mars-vesimies ja mars-kaksonen
        merkurius-jousimies ja ?
        nouseva- kaksonen ja ?
        saturnus-skorpioni ja
        mulla muut on yleisesti kauriissa, joten mussakin on paljon maa-merkkejä!
        Saa nyt nähdä..mutta musta tuntuu että hän on se oikea! Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin!


      • Pässi
        neiti jousimies kirjoitti:

        Niinpä..mutta kyllä meilläkin on kyllä yhteisiä merkkejä..en vielä tiedä mihin aikaan hän on syntynyt joten en tiedä hänen merkuriustaan tai nousevaa merkkiään..mutta
        aurinko-jousimies ja aurinko-neitsyt
        kuu-neitsyt ja kuu-skorpioni
        venus-vesimies ja venus-rapu (ongelmainen?!)
        mars-vesimies ja mars-kaksonen
        merkurius-jousimies ja ?
        nouseva- kaksonen ja ?
        saturnus-skorpioni ja
        mulla muut on yleisesti kauriissa, joten mussakin on paljon maa-merkkejä!
        Saa nyt nähdä..mutta musta tuntuu että hän on se oikea! Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin!

        Minä ja rakkaani :)

        Aurinko oinas ja Aurinko Rapu
        Kuu Oinas ja Kuu Kauris
        Venus Oinas ja Venus Kaksonen
        Merkurius Kalat ja Merkurius Rapu
        Mars Oinas ja Mars Rapu
        Nouseva Rapu ja Nouseva neitsyt

        Ei siis ehkä kirjojen mukaan sopiva pari, mutta sielunkumppanini olen löytänyt. Toinen ajattelee samalla tavalla, kiinnostunut samoista asioista, vahva ystävyys-romanttinen side. Meitä ei erota mikään :)


      • astroharrastaja

        Aurinko-Kuu yhtymä Bingo!
        Kuu-Aurinko oppositio Bingo!
        VenusMars yhtymä Bingo!
        Monta yhdistävää tekijää!!!
        Onnea, ei pelkkä aurinkomerkki mitään kerro :)


    • ihantosi

      Ei se sielukumppani minkään horoskooppien yms nousevien kautta löydy.. Kokemukset ne muokkaa ihmistä ja luonteesta se on kiinni ku se oikea itselle on.. Tämähän on vaan mun mielipide mut kyllä toi horoskooppeihin tosissaan uskominen kuulostaa ihan naurettavalta!!!

    • RuusunpunaisetLasit

      Yli kymmenen vuotta mennyt, onko vielä niin ihanaa? Se on sitä rakkauden alkuhuumaa jota sä oot kokenut. Sitten kun ruusunpunaiset lasit katoaa silmiltä ja alkaa se perusarki niin vasta siinä vaiheessa sen huomaa että onko toinen niin täydellinen ja se ihminen johon on rakastanut.. Ihan omasta kokemuksestani tämän sanon, varsinkin, miehet kyllästyy jos ne ei tosissaan rakasta naistaan vaan se on ollut sitä pelkkää huumaa.. Hiljaa hyvä tulee, ei hätiköiden :) Mä näen työssäni jopa yli 60 vuotta yhdessä olleita pareja ja ne on niitä aitoja sielunkumppaneita toisilleen. Heidän välisen syvän kiintymyksen ja rakkauden voi ihan aistia ja se on sitä tosirakkautta joka on kestänyt kaikenlaiset myrskyt :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe