Ostaako mies molemmat kihlasormukset? vai ostetaanko ne puoliksi? vihkisormuksen ostaa tietenkin mies.. kiitos vastauksista.
Kuka maksaa?
8
3174
Vastaukset
- pian naimisiin
Me ostettiin 2001 vuonna kihlat puoliksi, nyt ollaan valitsemassa vihkisormusta ja uskon, että maksetaan taas puoliksi....Molemmilla on yhtä "hyvät" opiskelijoiden tulot ja on mielestäni reilua ettei miehen tarvitse yksin maksaa vihkisormusta.
- BlackHeartAngel
..ostetaan..
Toki, jos mies vaikkapa parempi tuloiltaan niin hän sitten..?- Nana
Meillä kihlat maksoi minun isäni.
Se on suvun vanha perinne,että isä maksaa tyttärensä kihlat.
Myös häät isäni maksaa,vihkisormuksen maksaa suhlo.
- weeperi
meillä on ja oli ennen häitä miehen kans yhteiset rahat ni ei tarvinnu paljon miettiä et kuka maksaa.. miksi nykyään monet ihmiset pitää rahat erillään jos naimisiin menee tai asuu yhdessä?? eikö luota siihen et pysyy yhdes vai mikä on pointti?? turhaa kinastelua vaan saa aikaiseksi jos toisella on suurempi palkka yms... helpointa on elää yhteisillä rahoilla. mun palkasta maksetaan asunto- ja autolaina ja mihen palkka käytetään kaikkeen muuhun elämiseen mitä jää..
- *N*
meilläkin yhteiset rahat ollut siitä asti kun yhteen muutettiin. ihmettelemme kovasti kaveripiiriämme, jossa kaikki asuvat jo tyttö-/poikaystävän kanssa yhdessä, kaikilla on omat rahat ja aina vaan lainataan toiselta ja maksetaan takaisin.... Eivätkö ihmiset luota rakkaaseensa??? Mä ainakin luotan ja molemmat tiedämme aina tasan tarkkaan kuinka paljon rahaa on tilillä.
Sitten sormus asiaan... Meillä mies osti ja maksoi kihlasormukset. Itse en tiennyt koko asiasta mitään ennen kuin hän kosi.
Että näin täällä!
*N*
- homo
homo maksaa
- kaaso
meillä sulhanen maksoi molemmat, mutta useimmat ystäväni ovat tehneet nioin että pari ostaa toistensa sormukset, nätti tapa minusta :)
- A78
Perinteen mukaan mies maksaa naisen kihlasormuksen ja nainen miehensä sormuksen. Kihlasormus on ikään kuin lahja puolisolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993