Moi!
Suunitteilla olisi reissu etelän lämpöön maaliskuun vikalla viikolla, Turkkiin näyttäisi olevan suht edukkaita matkoja, mutta lämpötila epäilyttää..Onko joku ollut Turkissa maaliskuun lopussa? Että millaista lämpötilaa on pidelly, kun kummiskin aurinkoa lähden sinne etelään hakemaan...
Turkin lämpötila maaliskuun lopussa
4
2305
Vastaukset
- minä
Moi vaan! En tiedä maaliskuusta mutta itse olen ollut huhti-toukokuun vaihteessa Alanyassa eikä ollut lämmintä joten aikai´semmin varmaan on vielä huonompi.
- minä vain
Ainakin huhtikuun alussa on jo ihan lämmintä, suurinpiirtein 20-25 astetta. Mut se voi tosin vaihdella, jos esim. sataa ni on vähän viileämpi. Mut ei siellä palella tarvi maaliskuussakaan, ihan hyvän rusketuksenkin saa ;)Sielä voi kyllä olla aika hiljaista, tarkoitan et turisteja ei ehkä oo paljoa sillon. Esimerkiks viime huhtikuussa kun olin siellä, ni turisteja oli vaan jotain parikymmentä. Rannat on ainakin tyhjiä...toisaalta ihan hyvä näin. Saa kaikki palvelut itelle ;) Hyvää reissua sulle!!
- kapu
Liian aikaista aurinkolomalle Turkkiin maaliskuussa.Kävin kerran,rannalla ei ollut ketään,eikä siel ois tarennutkaan...
- Marmarisko
Jos haluat todella lämpimään en suosittele Turkkia vielä Maaliskuussa kylmä on ja nimimerkillä kokemusta on!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078