mulligans

n39

mitä mieltä kyseisestä paikasta??

26

8252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LEIJONA

      Kävimme kotkasta kaverini kanssa kyseisessä paikassa viikolla,tuntui olevan kovin hiljaista. onko vkl;na vilkkaampaa,paikka oli kylläkin siisti!

    • dan

      Parempi mennä ohi, kun on noin mullikkamainen nimikin.
      Samanlaisia näkyvät olevan asiakkaatkin.

    • toivo

      = mullikkapaikka; miten noin kummia nimiä on syntynyt? Ei niitä muualla ole.

    • ean

      Missä semmoinen on?

    • bill

      Valkealan tytöt kai siellä käyvät, minkä mullikoitten hoidolta ehtivät.

    • MIE

      Kyllähän se on meitin ykkösmesta, jos näin koreaa ilmaisua voi käyttää. Kysykää vaikka Kuusaalaisilta, miks eivät enää Sommelossa käy?

      • näin on

        siellä nykyään tyhjää, ei ketään käy ja kuka sinne eksyykin siirtyy illan aikana mulligansiin, mulligans nimi peräisin golfin maailmasta ei navetasta.
        Kymenhovi hyvä vastus mulligansille, mulliganissa käy paljon yh:t,eronneet tai muuten vaan onnettomat íhmiset, en tietenkään tarkoita niitä jos pareittain sinne joku eksyy.Mutta varatut siellä vonkaamassa ja yh-äidit vonkaamassa muiden aviomiehiä sänkyynsä,,,,,,,sellasta kuultuna ja nähtynä.


      • hillybilly

        Sitten se ei kyllä ole meitin ykkös- eikä kakkosmestakaan.


      • Stetson-tyttö
        hillybilly kirjoitti:

        Sitten se ei kyllä ole meitin ykkös- eikä kakkosmestakaan.

        ...Mullyssä oli meininki paikallaan. Oltiin vierailemassa Kouvolassa, ja koko meidän poppoo (johon kuului myös lähiseudulla asuvia) oli oikein tyytyväinen paikan menoon, väkeen ja vähän palveluunkin. Tosin aktiivisuudella saa paikassa kuin paikassa hyvän meiningin :)


      • Sarita
        Stetson-tyttö kirjoitti:

        ...Mullyssä oli meininki paikallaan. Oltiin vierailemassa Kouvolassa, ja koko meidän poppoo (johon kuului myös lähiseudulla asuvia) oli oikein tyytyväinen paikan menoon, väkeen ja vähän palveluunkin. Tosin aktiivisuudella saa paikassa kuin paikassa hyvän meiningin :)

        Mulligansissa on aina hyvä meininki.


      • Tumpelo....87

        Tottakai pillua saa tosimies aina!!=) saisi olla tiukempaa juuri uunista tullutta...=)


      • Tumpelo....87

        Tälläinen valkealan absin kasvatti kaipaa vain suonikasta ja jäntevää, pillut on unohdettu. Miestenmiehiltä polvet notkahtaa kun pääsen imaisemaan.


    • tumpelo..87

      sänky vain natisee kun tälläinen tosi mies nai siemenet pilluun sisään lämmittämään!!=) mamman pojat kateellisia...valehtelee!!

      • tumpelo..87

        minulla on niin heikko sänky että pikkuliikkestäkin natisee. mielummin käyn mullissa tai valkealan absilla imuroimassa noita könsikkäitä kuivaksi. pillut on unohdettu kun ovat niin löysiä ja vaihdettu jäpiköitten tiukempiin paikkoihin


    • tumpelo..87

      kiimaisina mullin naiset halavat minut sisäänsä...huohottavat!! saisivat jumpata pillunsa tiukaksi vain...=)

    • Neitokainen..mulligans

      Tumpele on tosi komea mies kyllä ei mikään mamman poika!!=)

      • tumpelo..87

        Neitokaiseksisi olen muuttunut eli hyppäsin kaapista ulos. Tulkaa valkealan absille tai mulligaaniin ottamaan minut te orhit!


    • tumpelo..87

      mamero kuten nään minull faneja!!=) saan siementää pilluja niin paljon kuin haluan...=)

      • tumpelo..87

        Minulla on paljon faneja, miespuolisia. Siemennän silmät kiinni sinne aunukseen. Voisi kuvitella pilluksi vaikka koskaan sinne en ole päässyt


    • Tumpelo....87

      Siemenet pillussa mullin naiset tyytyväisenä hymyilee...olen mullin oikea mies enkä nynny!!=)

      • Tumpelo....87

        Siemenet persiissä mullin miehet tyytyväisenä hymyilee...olen mullin oikea poika enkä nynny!!=)


    • tumpelo..87

      mahtavasää twerkata ja olla pillun saaja kuningas...=)mamman pojat matkii ja kateellisina täällä ikisee!!=)

      • tumpelo..87

        Mahtavaa virkata omiin pikku kätösiin kun ei noilta muilta miehiltä saa...=} Kateeellisina katselette ja vielä yllätytte mitä mullin ja valkealan absin pöytien alapinnasta löytyy


    • tumpelo..87

      mammanpoika pää kiinni!!=) minä saan pillua siitä olet kade...=)

      • tumpelo..87

        Minä olen se Tom of Valkeala eli todellinen miestenmies. Absilta löydät, siellä vetelehdin ja haluttaessa annan makoisat imut


    • tumpelo..87

      mullin jatkoill pillua tuli taas kuin sangosta kaatamalla!!=) sekös nyheröitä harmittaa...=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe