Siinä elegantti tyttönen ja pärjäisi myös maailmalla! Hänen olisi pitänyt voittaa.
Krista Järvinen
26
4871
Vastaukset
- ggg
Mun mielestä kauhean koppavan näköinen, ei ollenkaan luonnollinen
- kuin myös
Joo, ja eikö ole jännää kuinka 19-vuotias voi näyttää kolmekymppiseltä. Lisäksi todella outo kävelytyyli tällä Kristalla.
- Piitu
kuin myös kirjoitti:
Joo, ja eikö ole jännää kuinka 19-vuotias voi näyttää kolmekymppiseltä. Lisäksi todella outo kävelytyyli tällä Kristalla.
Kamelimaisesti käveli. Eikä ollut vartalossa kurveista tietoakaan. Tosi tasapaksu pökkelö. Missä vyötärö? Eipä näkynyt. Kyllä oikea missi voitti!
- että näin!
Paitsi että tyttö on koppanan näkönen, on hänellä myös uneliaat silmät! Kuulin myös, että tyttö on ollu kiertueella kovin ylpeä, kulkenu nokka pystyssä ja kehunu koko ajan itteensä miten erinomainen on! Aika ärsyttävää!!!
- 884
että näin! kirjoitti:
Paitsi että tyttö on koppanan näkönen, on hänellä myös uneliaat silmät! Kuulin myös, että tyttö on ollu kiertueella kovin ylpeä, kulkenu nokka pystyssä ja kehunu koko ajan itteensä miten erinomainen on! Aika ärsyttävää!!!
tapaus: tämä k järvinen, Olisin mm hänen Tt Kiertuettaan katsomassa tampereella
- armi kuusela fani
että näin! kirjoitti:
irvokkaan näkönen näytti myös vanhalta ja huumeiden käyttäjältä
- 885
armi kuusela fani kirjoitti:
irvokkaan näkönen näytti myös vanhalta ja huumeiden käyttäjältä
MITEN MUKA HÄN OLI FROSTELLIN NÄKÖINEN EI OLLUT TIPPAAKAAN
- mixi
Osallistuu Miss Eurooppa-kisaan.
- Tina
Krista oli kyllä ehdottomasti kurvikkain, muuta näyttivät enemmän nälkäkurjilta (ainakin suurin osa). Koppavaa ei Kristasta saa tekemälläkään, sen verran mukava tyttö on kyseessä.
Ja kyllä Krista ainakin luonnossa näyttää ihan ikäiseltään.
Mutta kaikilla on mielipiteeseensä oikeus, tämä oli minun. - 555
Olisin Samassa Bussissa
- Karo
Kristan olis pitänyt voittaa. se oli kaikkein parhaimman näköinen nehän oli kloonei ne muut suurinpiirtein
- blaaaaaaa
Krista on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana muija et huhhuh!!!!!
- paskat
blaaaaaaa kirjoitti:
Krista on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana muija et huhhuh!!!!!
ei näyttäny siltä
- ttt
paskat kirjoitti:
ei näyttäny siltä
Ois voinu hyvin olla ton ikäinen
- 885
paskat kirjoitti:
ei näyttäny siltä
SÄÄLI VAIN ETTEI OLE MUUTTAMASSA HELSINKIIN
- Kyllä
paskat kirjoitti:
ei näyttäny siltä
Kanssani samassa koulussa ollut Krista on syntynyt vuonna 1984.
- 999
ttt kirjoitti:
Ois voinu hyvin olla ton ikäinen
MISSEJÄ KEHIIN. EIKS SE OLLUKAAN SYNTYNYT 1985 19 VUOTIAS. EI SE MUN MIELESTÄ OO 1984 SYNTYNYT. ON KAUNIS MINUNKIN MIELESTÄNI.
- 555
Voittaa ens vuonna
- Porvoolainen
Se on muuten totta että tämä kulkee nokkapystyssä ja on itseään HYVIN paljon täynnä. Seurusteli seitsemän vuotta erään miehen kanssa, ja oho kun tuli missihommat niin sai jäädä miesystävä. On muuten harvinaisen tyhmä ihminen, ja HYVIN HYVIN itserakas. Hyvä ettei voittanut, vaikka sitä tekopirteää ja itserakasta hymyä sai katsella. Älkää antako nätin ulkokuoren hämätä sisällä, kylmä ja itsestään ylpeä ihminen, the real BITCH.
- Minttu, Porvoo
Ja kukas katkera se täällä kirjoittelee... Etpä mahda Kristaa edes tuntea.
- 555
Minttu, Porvoo kirjoitti:
Ja kukas katkera se täällä kirjoittelee... Etpä mahda Kristaa edes tuntea.
No eikös hän ole 1985 syntynyt; Heidi willmannista tulee mieleen ursula rainio.
- Minttu
555 kirjoitti:
No eikös hän ole 1985 syntynyt; Heidi willmannista tulee mieleen ursula rainio.
No kyllä Krista edelleenkin on ihan vuosimallia 1984. Voi herranjumala, kai minä sen tiedän kun hänet tunnenkin.
- Judge
sen sanoisi kauniisti, näytti tyttö olevan aika tuhdissa kunnossa ainakin vyötärön seutuvilta...
- Minä
Tuhdissa kunnossa? Terveeltä hän minusta näytti.
- 999
POSEERAS EILEN ALASTONKUVISSA
- 999
999 kirjoitti:
POSEERAS EILEN ALASTONKUVISSA
viime viikkojen aikana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241