Mitä toimenpiteitä vaatii Yamaha 40 hv:n muuttaminen 50 hv:ksi? Onko järkevää suhteessa muutoskustannuksiin. Kyseessä vähän ajettu kone 80-luvulta.
Yamaha 40 hv:sta 50 hv
5
6664
Vastaukset
- kippari
YKSINKERTAISTA JA HALPAA -
MENE HUOLTOLIIKKEESEEN JA TILAA UUDET TARRAT KONEKOPPAAN
JA SITTEN VAAN AJALEEN.
jos kone tuntuu tehottomalta tai että vauhtia jää puuttumaan , tehoja olis mutta kun ei kiihdy, tarkista onko sulla oikea potkurikoko ja nykyisen potkuri oikein laskeutuva.
saattaa olla "mutu" säädössä pajavasaran alta.
runkonopeusaluksen kippari - Tietoa
Tarroja varmasti saa,mutta muutakin täytyy tehdä,
et saa tehoja lisää.Kaasarin säätö ja mahdollinen
kuristin pois sekä lisää kierroksia.
Oma kokemus on,et ei kannata tehdä.
Kannattaa vaihtaa ennemmin isompaan vaikka 60 hp:een.Kulutus kasvaa enemmän koneen "isonnuksella" kuin vastaava hyöty.Jos
rahapussi kestää,niin mikäs siinä.- YAMMU
Muutos 40->50 isommat kaasuttimet, uusi pakoputki, sytytyksen säätö, imuläppien säätö. Jos löydät vanhan 50 hp Yammun joka rikki ja otat siitä osat saattaa kannattaakin. Tein kyseisen toimen piteen vuosia sitten´ja kyllä sitä tulee noin 10hp lisää. Parasta on että kone on vaihdon jälkeen kuten alkuperäinen 50hp, joten kestävyyden kanssa ei ole ongelmia.
- Jussi
Käsittääkseni kaasareissa on eroa, sekä pakoputksessa, imuläpistä en ole varma, voi kannattaa hyvinkin, jos jostain löytyy esim 50 heppasen korjauskelvottomaksi mennyt yläpää, uusilla osilla ei mitään järkee...
- Juuso
40VETOL:sta saa n. 20 EUR:lla 50hp.
Voit ostaa esim Kesmotorsilta suoraan ns. muovisen osan kaasuvivustoa, joka säätää kaasuttimissa olevien läppien avautumista.
Tieto suoraan Kesmotorsin kaverilta vene04 messuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822