toimiiko msm-rikki?

yrjänä

onko msm-orgaaninen rikki nimisellä tuotteella mitään tekoa?
kokemuksia?

9

9982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      tosin krooniseen kipuun en oo syöny enkä näin ollen kovin monen päivän kuuria, mutta suuria annoksia kerralla kylläkin.kyllähän monet viisaat siihen uskoo, mut varmaan ei tulosta odotettavissa parissa päivässä.mulla oireet on voinu mennä ohi iteekseenkin siis(esim.hartiajäykkyys), kun ei niin jatkuvaa.

      • jyrki

        Niin kuin kaikissa MSM:stä puhuvista lähteistä on luettavissa niin vaikutus on huomattavissa parissa viikossa, ja kuukauden kuluttua on huomattava ero.


    • rita

      Kärsin kaikenlaisista epämääräisistä nivel-, ym. kivuista kaikissa raajoissani, olkapäässä ja lonkissa. En saanut nukuttua paljoakaan, koska ei löytynyt mitään sellaista nukkuma-asentoa, ettei olisi ollut kipuja. Luin sattumalta MSM-pillereistä ja päätin kokeilla. Otin yhden pillerin aamuisin ja jo kahden viikon kuluttua kivut alkoivat hellittää, kuukauden kuluttua kivut olivat lähes kokonaan poissa. Nykyään otan kolme pilleriä päivässä ja kivut ovat olleet poissa lähes kokonaan jo yli puoli vuotta.
      Suosittelen lämpimästi kokeilemaan MSM:ää.

      • BaseBoy

        Hyvät msm:n käyttäjät!
        kannattaa kokeilla jauhemaista tuotetta, koska se on paljon halvempaa eikä siinä ole pillereiden päällysteaineita vatsaa ärsyttämässä.
        Jauheesta voi tehdä monenlaisia sovellustuotteita, kun lisää sitä hammastahnaan (valkaisee hampaita), shampoohon (tuuheuttaa hiuksia), hierontavoiteeseen (vie kipua ja rentouttaa) ja nenäsumutteeseen (avaa sieraimet ja vähentää kuorsausta). Yritäpä pillereistä samaa!
        Tietoja löytyy www.fi/msm tai www.ihmemaa.fi/kivunhallinta


      • selkävamma

        msm todellaki toimii,2006 lääkärit ehdottivat alaselän jäykistämistä,kulumavammojen vuoksi.panakodi piti kivut poissa 3-5h eli niit sai ottaa aikamonta päivässä.2007 lueskelin nettiä ja etin vaihtoehto tuotteita,ettei tarttis mennä leikkauksee.sattumalta löysin msm ja ekan koesatsin hain luontaistuote kaupasta, olivat pillereitä.oma annokseni oli 8kpl päivässä ennenku auttoivat,eli reilusti yli mitä purkissa lukee.nykyisin käytän jauhetta ja ruokalusikallinen päivässä,pitää kivut loitolla,tosin voin olla välillä parikin viikkoa ilman,jolloin kivut rupeavat hiljallee palaamaa


    • Parempi toimia !

      Aloitin tänään jauheen käytön, c-vitamiinin kanssa ja odotukset ovat korkealla, sillä yritän päästä eroon kortisonista ja Oxiklorinista, jotka ovat reumalääkkeitä.

    • Matti34

      Kyllä minulla on ollut vasemmassa polvessa pistävää kipua. Aloitin MSM käytön 4 vuotta sitten ja sellaista kipua ei ole enää, kun vähänkin tuntuu polvessa minä otan 2-3 teelusikallista ja kipua ei ole. En ole MSM mannekiini mutta kaverilta kuulin että heidän perheessä joillakin oli ollut samallaiset kivut kun mulla. Ainakin kehoitan käyttämään, koska vuosia minä olen selvinnyt.
      Matti Huttunen
      Kuopio

    • msm kokeilua

      Itse aloitin kaksi päivää sitten Cocovin MSM-jauheen käyttämisen. Näin alussa olen ottanut ½tl 3x päivässä, mutta pikkuhiljaa voisi kokeilla nostaa määrää vaikka ruokalusikalliseen 3x päivässä. MSM:n käytön aloitin koska maaliskuun alussa aloitan XT-core liikuntaurakan ja toivon että msm auttaa pitämään paikat vetreinä :) Kuullut myös että parantaa ihoa, kollageenin ansiosta joten eipä sekään haitaksi ole ;) Uskaltaa tätäkin kokeilla koska luonnontuote-> "MSM:ää pidetään yhtenä puhtaimmista aineista biologiassa ja lääketieteessä, kuten esimerkiksi vettä. Se prosessoidaan merivedestä ja sitä on tutkittu yli 30 vuoden ajan. MSM:n lisääminen ruokavalioon on täysin turvallista. Yliannostus on käytännössä mahdotonta, sillä keho luonnostaan huuhtelee pois kaiken ylimääräisen. Monet terveydenhuollon asiantuntijat pitävät MSM:ää yhtenä ihmisen hyvinvoinnin perusosana."

      • kiitos.

        -- ja sitä on tutkittu yli 30 vuoden ajan.--

        Missä tutkimustulokset ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe