Onko kellään kokemuksia Citrislim novosta? Onko auttanut laihduttamisessa? Haluaisin pudottaa painoa pari kiloa, mutta se on hyvin hidasta pelkällä painonvartijoiden pisteiden laskemisella. Ajattelin, että nopeuttaisiko Citrislim novo laihduttamistani. Kertokaa kokemuksianne. Kiitos kaikille, jotka viitsivät vaivautua! :)
Citrislim novo
6
3468
Vastaukset
- SnowAngel
Hei!
Mä aloitin just tänään Citrislimin käytön. En tiedä vielä minkälaisia vaikutuksia on, mutta saa nyt nähdä! Tsemppiä sulle laihdutukseen!- SnowAngel
Mä sain allergisia oireita tuosta Citrislimistä kun oon allerginen sitruunalle. Mitähän mä voisin tehdä ku mulla on vielä 96 tablettia jäljellä?
- ppp
SnowAngel kirjoitti:
Mä sain allergisia oireita tuosta Citrislimistä kun oon allerginen sitruunalle. Mitähän mä voisin tehdä ku mulla on vielä 96 tablettia jäljellä?
SnowAngel,
jos olet allerginen citrislimille, voisin ostaa sinulta nuo loput kapselit...itse kun oon ajatellu kokeilla samaa tuotetta. - jonna74
ppp kirjoitti:
SnowAngel,
jos olet allerginen citrislimille, voisin ostaa sinulta nuo loput kapselit...itse kun oon ajatellu kokeilla samaa tuotetta.mitä tuo citrislim maksaa?? onko sillä vaikutusta?? täytyis saada 30kiloo pois..
- morsmaikun mamma
Hei!
Minä käytin Citrislimiä viime keväänä, kun halusin saada muutaman kilon pois tyttären häihin. Se toimi! Olen kokeillut silloin tällöin muutamia vastaavia tuotteita, mutta Citrislim oli näistä ehdottomasti paras. Nyt pitäisi taas saada kesäolo, mutta en ole toistaiseksi löytänyt Citrislimiä. Etsintä jatkuu...- onneton hakija
juu.kyllä lähti.kolme kuukautta -12kg.sokerit ja rasvat huippu hyvät.nyt on ongelma.citrislim novoa ei saa enää mistään.on kuulemma lopetettu.tai pitääkö sitä tilata kalliilla hinnalla jostain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745