21.6?

aspi

onko kukaan syntynyt 21.6?
mitä mieltä olette, kaksoset vai rapu?
eikös se raja mene jostain kello 12.00 tai jtn..

itse olen syntynyt 21.6.1983 aamulla. jos löytyy muita, kertokaa itsestänne. olisi kivaa lukea. :)

8

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

      Mä olen syntynyt 21.6. illalla ja pidän itseäni kaksosena. Sen voi selvittää esim luonnehoroskoopeista, että kumpi tuntuu olevan lähempänä sun omaa luonnettas. Rapu on koti-ihminen, kun taas kaksonen on kuin elohiiri, aina monta rautaa tulessa, ei saa mitään valmiiksi, kyllästyy nopeasti ja on kova flirttailemaan.
      Vaikka kai se joku kellonaikakin on olemassa, että koska vaihtuu.

      • Harmi

        Mieheni on syntynyt 21.6. ja olen sitä mieltä, että hän oli nuorempana selvästi kaksonen. Ei oikein tiennyt minkä helman perään halusi lähteä. Nyttemmin vanhoilla päivillään hän on hyvin rauhoittunut ja pitää koti-illoista. Mutta kyllä vieläkin tarvitsee sen miesten oman ajan esim. yksin kalastamassa.


    • Monday

      Se vähän riippuu minkä horoskoopin mukaan katsoo. Kaksonen vaihtuu Ravuksi 21. tai 22. päivä kesäkuuta, riippuen tosiaan horoskoopin "laatijasta". Tarkoitan tällä esim kirjaa tai nettisivua tm. Mielestäni 21. päivä syntynyt on selkeästi Kaksosen puolella, mutta koska olet syntynyt "notkossa" niin siussa voipi olla Ravunkin ominaisuuksia. Sitten tietty unohtamattakaan nousevaa ja kuumerkkiä ja muita huoneita :)
      Itse olen syntynyt 22. päivä vaikka se on jo ravun puolella, niin silti monesti minulle on mainittu tuosta ns. notkosta. Koen, että tavallaan olen saanut kaksi horoskooppimerkkiä :)

    • Kolmonen

      Mä olen kanssa syntynyt 21.6., ja joskus olen melkein kolmiulotteinen; kun kaksosen hiljaisempi puoli oikein on vallalla, ei paljon puutu ravunkäynnistä olo!

    • kaksos nainen

      syntynyt 210675..ja täysin kaksos luonne...vierivä kivi ei sammaloidu...mun kohdalla ainakin:)syntynyt 18.40.

    • Tehothegamer

      Synnyin 21.6 ja pidän itseäni kaksosena

    • Kaksonej

      21.6 oon minäki syntynyt kaksosena pidän itseäni

    • hevosssonni

      itse tunnen olevani perseeseen ammuttu hevossonni ja oon syntyny 21.6.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe