onko kukaan syntynyt 21.6?
mitä mieltä olette, kaksoset vai rapu?
eikös se raja mene jostain kello 12.00 tai jtn..
itse olen syntynyt 21.6.1983 aamulla. jos löytyy muita, kertokaa itsestänne. olisi kivaa lukea. :)
21.6?
8
1916
Vastaukset
- Mä vaan
Mä olen syntynyt 21.6. illalla ja pidän itseäni kaksosena. Sen voi selvittää esim luonnehoroskoopeista, että kumpi tuntuu olevan lähempänä sun omaa luonnettas. Rapu on koti-ihminen, kun taas kaksonen on kuin elohiiri, aina monta rautaa tulessa, ei saa mitään valmiiksi, kyllästyy nopeasti ja on kova flirttailemaan.
Vaikka kai se joku kellonaikakin on olemassa, että koska vaihtuu.- Harmi
Mieheni on syntynyt 21.6. ja olen sitä mieltä, että hän oli nuorempana selvästi kaksonen. Ei oikein tiennyt minkä helman perään halusi lähteä. Nyttemmin vanhoilla päivillään hän on hyvin rauhoittunut ja pitää koti-illoista. Mutta kyllä vieläkin tarvitsee sen miesten oman ajan esim. yksin kalastamassa.
- Monday
Se vähän riippuu minkä horoskoopin mukaan katsoo. Kaksonen vaihtuu Ravuksi 21. tai 22. päivä kesäkuuta, riippuen tosiaan horoskoopin "laatijasta". Tarkoitan tällä esim kirjaa tai nettisivua tm. Mielestäni 21. päivä syntynyt on selkeästi Kaksosen puolella, mutta koska olet syntynyt "notkossa" niin siussa voipi olla Ravunkin ominaisuuksia. Sitten tietty unohtamattakaan nousevaa ja kuumerkkiä ja muita huoneita :)
Itse olen syntynyt 22. päivä vaikka se on jo ravun puolella, niin silti monesti minulle on mainittu tuosta ns. notkosta. Koen, että tavallaan olen saanut kaksi horoskooppimerkkiä :) - Kolmonen
Mä olen kanssa syntynyt 21.6., ja joskus olen melkein kolmiulotteinen; kun kaksosen hiljaisempi puoli oikein on vallalla, ei paljon puutu ravunkäynnistä olo!
- kaksos nainen
syntynyt 210675..ja täysin kaksos luonne...vierivä kivi ei sammaloidu...mun kohdalla ainakin:)syntynyt 18.40.
- Tehothegamer
Synnyin 21.6 ja pidän itseäni kaksosena
- Kaksonej
21.6 oon minäki syntynyt kaksosena pidän itseäni
- hevosssonni
itse tunnen olevani perseeseen ammuttu hevossonni ja oon syntyny 21.6.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921460Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231238- 50978
- 70920
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56812
- 102794
- 82790
- 32725