Tytöt kylpylässä

Ninni

Olin ystävättereni Sannan kanssa lyhyellä kylpylälomalla Katinkullassa. Olin ensimmäistä kertaa siellä, samoin Sanna. Olimme kuulleet Katinkullan saunamaailmasta, jossa sekä miehet että naiset olivat ilman rihman kiertämää. Päätimme oitis mennä tutustumaan kylpylän palveluihin.

Pukukopeilta suuntasimme suoraan kohti saunamaailmaa. Emme kumpikaan arkailleet esitellä sulojamme. Saunaosastolla vaikutti melko hiljaiselta. Vain muutamia ihmisiä oli näköpiirissä. Olimme hieman pettyneitä. Saunamaailma koostui neljästä saunasta, kahdesta poreammeesta ja roomalaistyyppisestä uima-altaasta. Peseytymisen jälkeen suuntasimme höyrysaunaan.

Sanna halusi jo mennä ylös varsinaiseen kylpyläosastoon. Minä ajattelin vielä jäädä vähäksi aikaa lillumaan poreammeeseen. Istuin poreammeessa ja katselin, näkyisikö komeita uroksia näköpiirissä. Toisesta höyrysaunasta tulikin juuri nuori komearaaminen mies. Nuorukainen tuli minun kanssa samaan poreammeeseen. Hän kävi istumaan minua vastapäätä. Hän katseli häpeilemättä suoraan rintojani. Ne näkyivät kohtalaisen hyvin poreitten lomassa. Ajattelin hieman kiusoitella nuorta miestä ja kohottauduin hieman ylös. Nännini tulivat näkyviin poreitten seasta. Näin kuinka nuorukaisen katse terästäytyi.

Äkkiä tunsin, kuinka vieraat varpaat lähestyivät jalkoväliäni. Alkuun ajattelin laittaa stopin moiselle röyhkeydelle. Mutta olin itsekin jo hieman kiihottunut, joten sallin varpaitten tulla karvoitukselleni. Avasin hieman reisiä, jolloin kaverilla oli vapaa reitti suoraan pilluuni. Tunsin kuinka isovarvas tunkeutui pilluni sisään. Vartaloni hieman värähti tuon tuntemattoman jalan tunkeutumisesta pyhimpääni. Se alkoi tuntumaan taivaallisen hyvältä. Nuori tuntematon mies nai minua varpaillaan.

Ajattelin hieman itsekin osallistua toimintaan. Ojensin oman jalkani kohti nuorukaisen jalkoväliä. Varpaani kohtasivat pian täydessä juhlakunnossa olevan kalun. Otin kalun pään varpaitteni väliin ja aloin varpaillani runkata häntä. Aloimme olla molemmat jo hyvin kiihtyneessä tilassa.Ihmisiä parveili ympärillä, mutta kukaan ei aavistanut, mitä me puuhailimme. Se toisaalta lisäsi kiimaani entisestään.

Ajattelin, että minun oli pakko saada muutakin pilluuni kuin pelkät varpaat. Vinkkasin nuorukaiselle, että tulee perässäni löylyluolaan. Löylyluola on pimeä höyryinen huone, jossa on sisällä tuoleja. Menin edeltä saunaan. Nuori mies jäi odottamaan seisokin helpottamista. Siirsin yhden tuoleista perimmäiseen nurkkaan. Näin kuinka ovi avautui ja nuorukainen tuli saunaan puolijäykkä kalu heiluen. Ohjasin hänet tuolille istumaan. polvistuin hänen eteensä ja otin hänen kalunsa suuhuni. En ehtinyt sitä kauaa imeä, kun se oli taas täydessä juhlakunnossa. Nousin seisomaan ja käänsi takapuoleni nuorukaiseen päin. Laskeuduin hänen syliinsä hajareisin ja ohjasin hänen jäykän kalunsa tiukkaan kosteaan pilluuni. Kalu painui ääriään myöten pilluni perukoille. Aloin keinuttelemaan lantioitani. Sitten kohottauduin vähän ylös. Kalu liukui pilluni huulille, jolloin laskeuduin taas alas. Aloin vähitellen kiihdyttämään tahtia. Tunsin että nuorukaisen huippu lähestyi. koko ajan pelkäsin, että joku tulee saunaan. Toisaalta se taas kiihotti minua lisää. Joukko miehiä, jotka näkevät minut naimassa tätä nuorukaista...

En halunnut, että kaverini laukeaa vielä. Käskin hänen nousta seisomaan. Itsekin kohottauduin pystyyn. Nojasin käsillä polviini ja nuorukainen pani minua takaapäin minkä ehti. Pilluni litisi irstaasti. Oma huippunikin lähestyi. Nuori mies ei kestänyt pitempään. Hän laukesi sisääni vaimeasti karjahtaen. Pilluni supisteli hänen kalunsa ympärillä. Polveni tärisivät.

Kävelin horjuvin askelin peseytymään. Puin uimapuvun päälle ja menin ylös kylpyläosastolle. Sanna oli jo ehtinyt ihmetellä, mihin oikein olin jäänyt! Kerroin hänelle, mitä ilman hän oli jäänyt...

23

34834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • innokas kylpijämies

      Kiihottava juttu. Ei kuitenkaan vissiin tosi?

      Tulee itsekin käytyä paikassa sillointällöin ja jotakin vastaavaa olen fantasioinut...

      Käytkös itse siellä usein? ;)

      • Ninni

        Uskokoon ken haluaa, totuuden tietää vain minä ja kyseinen kaveri :-). katinkullassa olen käynyt vain tämän kerran, muualla sitten useammin.


      • innokas kylpijämies
        Ninni kirjoitti:

        Uskokoon ken haluaa, totuuden tietää vain minä ja kyseinen kaveri :-). katinkullassa olen käynyt vain tämän kerran, muualla sitten useammin.

        Et taida sitten asua ihan vuokatin nurkilla?

        Ois jännä sopia saunamaailmaan tärskyt...

        Ei taida muut paikat olla katinkullan tasoisia?


      • Ninni
        innokas kylpijämies kirjoitti:

        Et taida sitten asua ihan vuokatin nurkilla?

        Ois jännä sopia saunamaailmaan tärskyt...

        Ei taida muut paikat olla katinkullan tasoisia?

        Asun melko kaukana Vuokatista... Tosin kokemukset Katinkullasta oli sen verran mukavia, että tulen varmaan joskus muulloinkin käymään siellä :-)

        Kyllä Katinkulta on ollut tähän mennessä paras paikka, varsinkin sen saunamaailman ansiosta :-)


      • ihku>>>

        oli todella hyvä "tarina"..kylläpäs se auttoi..***wirn***


    • uima poika

      oliks toi sit hyväki tarina?? liian nopeest kerrottu.

    • sivustaseuraaja

      Todella loistava novelli. Lisää tälläisiä!

    • AAAAA

      Kostuin litimäräksi, pillu on kostea ja litisee...

    • Toyota Corolla XL

      SAIRASTA

    • Ninni

      Täältä tullaan taas, Katinkulta. Varasin juuri viikon kylpylälomapaketin ensi kesäksi. Toivottavasti siitä tulee yhtä ikimuistoinen kuin viime kerrasta...

      • W__

        No, millon? :D


      • Ninni
        W__ kirjoitti:

        No, millon? :D

        Viikon 25 vietän Katinkullassa :) Vielä viisi pitkää viikkoa ja sitten uudet seikkailut kutsuvat...


      • W__
        Ninni kirjoitti:

        Viikon 25 vietän Katinkullassa :) Vielä viisi pitkää viikkoa ja sitten uudet seikkailut kutsuvat...

        Sehän on Provinssi-viikonloppu, ei sillon voi minnekään lähteä :)


      • W__
        Ninni kirjoitti:

        Viikon 25 vietän Katinkullassa :) Vielä viisi pitkää viikkoa ja sitten uudet seikkailut kutsuvat...

        Kerrohan nyt sitten hieman suunnitelmistasi siellä :-D


      • Ninni
        W__ kirjoitti:

        Kerrohan nyt sitten hieman suunnitelmistasi siellä :-D

        Ajattelin rentoutua ja nautiskella... Ainakin kylpylän puolella tulen viihtymään. Ja en laita pahakseni, vaikka viime vuotiset kokemukset toistuisivat :)


      • W__
        Ninni kirjoitti:

        Ajattelin rentoutua ja nautiskella... Ainakin kylpylän puolella tulen viihtymään. Ja en laita pahakseni, vaikka viime vuotiset kokemukset toistuisivat :)

        Eikö tuo ole vähän vaarallista? Nykyään niin paljon tautejakin liikkeellä ja ei siellä ehdi mitään ehkäisyä käyttää? ;) Korjaa jos olen väärässä :)


      • Ninni
        W__ kirjoitti:

        Eikö tuo ole vähän vaarallista? Nykyään niin paljon tautejakin liikkeellä ja ei siellä ehdi mitään ehkäisyä käyttää? ;) Korjaa jos olen väärässä :)

        Riskinotto kiehtoo minua... Pillerit suojaa omalta osaltaan :)


      • W__
        Ninni kirjoitti:

        Riskinotto kiehtoo minua... Pillerit suojaa omalta osaltaan :)

        Älä nyt viitsi, raskaaksi on aina kiva tulla :) Mutta onko siellä saunassa tosiaan aina noin vähän porukkaa jos tuommoinen on mahdollista? Mitä jos joku olisi yllättänyt teidät (ooh)? Vai joko myönnät, että juttusi oli keksittyä? ;)


      • W__
        Ninni kirjoitti:

        Viikon 25 vietän Katinkullassa :) Vielä viisi pitkää viikkoa ja sitten uudet seikkailut kutsuvat...

        Oliko kivaa kylpyläs? :)


      • Ninni
        W__ kirjoitti:

        Oliko kivaa kylpyläs? :)

        Oli :) Vaikka ilmat ei suosinut, niin ei se kylpemistä haitannut :)


      • W___
        Ninni kirjoitti:

        Oli :) Vaikka ilmat ei suosinut, niin ei se kylpemistä haitannut :)

        Uusiksi taas koska? Ja uusiutuivatko viimevuotiset kokemukset? :]


      • Ninni
        W___ kirjoitti:

        Uusiksi taas koska? Ja uusiutuivatko viimevuotiset kokemukset? :]

        Mahdollisesti vuoden päästä... Viime vuotiset kokemukset eivät ihan sellaisenaan uusiutuneet, mutta tuli uusia kokemuksia :-)


    • aiai

      Namikas taru!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe