Itse ajelen met.sinisellä 320 sedanilla vuosimallia 2000.
Millaisella BMW:llä sinä ajelet
321
18941
Vastaukset
- Emppu E34
no niin no...
- werfsghdf
...
- q3ggt54q32
werfsghdf kirjoitti:
...
rgaqgtatg
- enoomulkkuvaikkaluul
Mulla femmalainen, sellanen missä on aivan sikana paukkuja. Värikin on sellanen magee tumman sininen. Ei oo vielä miljoonaa ajettu, alle 200 tuhatta kilometriä. Toin sen ruottista, otin faijalta lainaa.
Ehkä kaikkein parasta on avaimenperä: Se on sellanen aitoo kromii olevaa, jossa lukee "5". - 113
onko laskusarjaa?
- awerbly
316
2 ov
valkoinen
vm. 1986
320 000 km- Sotiris
320d -99
met. musta
150 tkm.
Varusteitakin on.
Jos vertaa edellisiin autoihin, Audi 90 Quattron ajo-ominaisuudet oli paremmat, mutta kulutuslukemat pahemmat (2.2E), tehojen ollessa samat.
- Seiska(E32)
Metallimusta 735i -87, mittarissa 330tkm, varusteet ilmastoinnista absien ja luistoneston kautta kattoluukkuun.
seiska
ps. 530 V8 edelleen haaveissa, tyhjät pullot vielä keräämättä, mutta hyvä alku jo on...- tietäjä
Saat aikas kauan haaveilla V8 bemarista...
Bemarilla ei ole V8 koneita, et haaveile sä vaan, typerys... - Emppu E34
tietäjä kirjoitti:
Bemarilla ei ole V8 koneita, et haaveile sä vaan, typerys...Taitaa nimimerkkisi olla vain toiveajattelua. Ennenkuin alat noin tylysti toista tyrmäämään, hanki edes hieman tietoa asiasta...
- Kassu
tietäjä kirjoitti:
Bemarilla ei ole V8 koneita, et haaveile sä vaan, typerys...Mikäs tietäjä sä olet, Bemarilla on V8 koneita. Ota edes vähän selvää ennen kuin tuut aukomaan suutas/kirjottamaan paskaa.
- haaveilija
tietäjä kirjoitti:
Bemarilla ei ole V8 koneita, et haaveile sä vaan, typerys...V8 löytyy M5 bemarin nokalta, että semmottii...
- E28=>E34
haaveilija kirjoitti:
V8 löytyy M5 bemarin nokalta, että semmottii...
niitä kasikoneita on E34:ssa ollut malleissa 530 ja 540 sekä E39 malleissa 540 ja M5. Notta semmottii...
- Kassu
haaveilija kirjoitti:
V8 löytyy M5 bemarin nokalta, että semmottii...
muunkin Bemarin nokalta V8 löytyy..
- keke
tietäjä kirjoitti:
Bemarilla ei ole V8 koneita, et haaveile sä vaan, typerys...varsinainen tietäjä, ei paljon tieto ainakaan päätä pakota. TYPERYS!
- Jari-65
olis jouten -94 mallinen kaikilla tarpeellisilla varusteilla nettiauto id:1429817.
- pate59
ajan autolla eli honda accord diesel.
on auto verrattuna bemariin - Ranskiss
tietäjä kirjoitti:
Bemarilla ei ole V8 koneita, et haaveile sä vaan, typerys...Muistaisin BMW:llä olleen ainakin takavuosina V8 Diesel versioinen 7-sarjalainen?
- bmw kasit on suorii
E28=>E34 kirjoitti:
niitä kasikoneita on E34:ssa ollut malleissa 530 ja 540 sekä E39 malleissa 540 ja M5. Notta semmottii...
Eikös ne ole SUORA kaseja eikä VEE kaseja?! no iha sama meikälle
- BMW V8 730i
tietäjä kirjoitti:
Bemarilla ei ole V8 koneita, et haaveile sä vaan, typerys... - 250D
bmw kasit on suorii kirjoitti:
Eikös ne ole SUORA kaseja eikä VEE kaseja?! no iha sama meikälle
Tietääkö joku milloin viimeiset henkilöautojen suoratkasit on tehty?
joskus 1930 luvulla amerikassa? - 6-syl
pate59 kirjoitti:
ajan autolla eli honda accord diesel.
on auto verrattuna bemariinOlin uudehkon accordin kyydissä hiekkatiellä. Rämisi pahasti kuin Korean ihme. Bemari ei rämise vaikka on ajettu yli 320 000 km.
- bemaristi2
tietäjä kirjoitti:
Bemarilla ei ole V8 koneita, et haaveile sä vaan, typerys...ensinnäkin kyllä bemarilta v8 koneita löytyy esim. m5, 540, 740, 750
- Näillä
520i sedan
met. tummanvihreä
1995
aj. 128 000km
316i 2d sedan
punainen
1989
aj. 308 000km - plop
E34 525i VM 1992
210000km
Myynnissä - bimmer
-310000km
-metallinharmaa- Tyytyväinen
vm 2000 523i Touring, erittäin hyvä ellei täydellinen, aikaisemmin ajellut Ford,Peugeot,Toyota,Opel ja nyt vasta päässyt AUTON rattiin
- Ihan hyvä eka auto.
316i Coupe VM´94
- Bmw
Bmw 320d vm.2000
- Sotiris
Musta 320d -99, aj. 150tkm., eikä oo ensimmäinen Bmw, mutta saattaa olla viimeinen.
- ????
Miksi viimeinen? Etkö ole tyytyväinen?
Aika vanhaa kalustoa näyttää bemarimiehillä olevan_) - Sotiris
???? kirjoitti:
Miksi viimeinen? Etkö ole tyytyväinen?
Aika vanhaa kalustoa näyttää bemarimiehillä olevan_)Vikalistaa (E46): Webaston ohjainyksikkö sökö, varaosana ei myydä, koko webasto meni uusiks, (C-malli johon saa osiakin). Alatukivarret ja takakumit vaihtoon. Käsijarrukengät jumissa. Lämmityslaitteen puhallin ääntää. Museosta kotoisin oleva kasettisoitin vaihtoon, autossa monitoimiratti, Jvc:n soittimen johtosarja ratin välille maksaa 160E, jäi hankkimatta.
- BEMU
Sotiris kirjoitti:
Vikalistaa (E46): Webaston ohjainyksikkö sökö, varaosana ei myydä, koko webasto meni uusiks, (C-malli johon saa osiakin). Alatukivarret ja takakumit vaihtoon. Käsijarrukengät jumissa. Lämmityslaitteen puhallin ääntää. Museosta kotoisin oleva kasettisoitin vaihtoon, autossa monitoimiratti, Jvc:n soittimen johtosarja ratin välille maksaa 160E, jäi hankkimatta.
Pelkästään sun köyhyydessä. Olisit ostanut uutena.
- janza
318i vm. 88, met. hopea..
- E39TOURING
520i -98 touring triptronik,ilmastointi,monitoimiratti,yms
mittarissa 231000Km........matka jatkuu!!!! - rape
emmillään, ku en oo mulkero....
- amis
Mulla on kunnon Volvo !!
- Amazon
kunnon volvo...hmmm, kyllä siinä varmaan kunto kasvaakin kun työntelee aamuisin volvoa käyntiin.
Itsellä on E-39 520:n enkä vaihtaisi minkäänlaiseen volvoon paitsi ehkä amazoniin joka taitaa täyttää vielä auton tunnusmerkit takavetoisena. - keke
sulla on varmaan käyny muutaman kerran mielessä tuo biisi myydään volvo..........
- keke
Amazon kirjoitti:
kunnon volvo...hmmm, kyllä siinä varmaan kunto kasvaakin kun työntelee aamuisin volvoa käyntiin.
Itsellä on E-39 520:n enkä vaihtaisi minkäänlaiseen volvoon paitsi ehkä amazoniin joka taitaa täyttää vielä auton tunnusmerkit takavetoisena.asiallinen mielipide!
- kysely
koskenut rohjo volvoja vaan bemua...Tää ei koskaa halu volvoa moni vikasia tiedän kun lähellä on ihminen joka korjauttaa kerran kuukaudessa volvoaan.
Tiedän toisenkin..ja jos kokemus on se en ostas.Ja muutenkaan en ostas lännen autoja:-(.
Mullapa on on bemu ha hah hah ja oma on ei velka auto! ja kaunis onkin mun aarre..Lähtee bemu käsistä aika ketterään tilanteita ollut..
t.Eräs nainen - x5 neito
kun volvo voiman pesä korjaa koko kesä ei kestäny mitn.. o renkaat jo 120 ja etu ja takapää 140 kaikki tohjona. Volvon maasturi huoltoon 160 ja oh hoh..mittarit näyttää kaikki tietsikas punasta....johtuu mistä? Ovien pehmusteet ei pysy kiinni ym ym... otan osaa. Nyt bmw.. taivaallista:)
- JUSTIINSAJOO
Amazon kirjoitti:
Itsellä on E-39 520:n enkä vaihtaisi minkäänlaiseen volvoon paitsi ehkä amazoniin joka taitaa täyttää vielä auton tunnusmerkit takavetoisena.Kyllä siinä kunto kasvaa ku saa bemaria työntelee käyntiin, kaikki varmaa ties tuonki et ei olis sun tarvinnu erikseen kertoa.
- Juuso
-97 318ti Compact, met. punainen, 119tkm. Hyvin menee!
toistaiseksi :( Tarkoitus tuoda kesällä 528 Touring.
- Pete
X5 4.4iA 01 Musta,55 tuhatta mittarissa.Tuontiauto.
- Pete
Että 4 Bmw Aikaisemmat 1502,320,325i,ja nyt tämä X5,Vielä lisäisin että auto on inva-varrustein.
- HURRAA
Piiri piéni pyörii. Miten ajat sillä tarhaan?
- Incognito
Hopea 635 -83
- ///M3 3,2
320i Touring -89
635 CSI -82
Ja keväällä luultavasti 525i -01 step. navi. tv jne. jne.(Saksasta tottakai!!)- Viiru
Mä ajelen japanilaisilla bemareilla, tottakai!!)
- Jester
Viiru kirjoitti:
Mä ajelen japanilaisilla bemareilla, tottakai!!)
ekkönää ymmärrä`? juokko nää pillillä piimää?! ookkonää o'uulusta? saksasta hankittu halvemmalla eikä mitään suomiautoja perkele. tana kele ttu
- pyorahullu
Ei ongelmia. BUENO
- sakic
320i e30 touring -90 Ruisku peltisatsi ja uusi putkisto, hieman yli 20 heppaa lisää tehoa madallus, kattoluukku kaikki lasit tummat isompaa alua jne.jne.
- Skodamies
Ei oo Skodan voittanutta, ocu 1.8T vm. 2003 pesee kaikki Bemut mennen tullen!
- feng
nimittäin itsetunnosta...
- noin
säälittävää en ole täällä nähnytkään. Oikein tuli tippa linssiin vuoksesi...
- Skeida
feng kirjoitti:
nimittäin itsetunnosta...
Ai te pojut tarvitte autoa itsetunnon kohotukseen, voi teitä pikku paskiaisia.
- feng
Skeida kirjoitti:
Ai te pojut tarvitte autoa itsetunnon kohotukseen, voi teitä pikku paskiaisia.
ollaan Bemaripalstalla ;)
- Eicca
Hommaa kunnon auto! äläkä aja tollasella itäautolla! Se on ku kylpyamme julkisella paikalla.
- JPS
Tällähetkellä 318 cabrio -95 ja tietenkin met.musta...
- Tommy
tämmösellähän mä
- E32
eli BMW 730 i, vm 90 ajettu 210tkm, jo 6 vuotta ollut ja hieno on edelleenkin ;)
- mpower
e34 M5 touring! aikas harvinainen! kolme suomessa! myytävänä! vm-92
- M-Power
BMW M3´94
Mukava pirssi
- keke
ajelen saksasta tuomallani farmarilla ja olen tyytyväinen kuten valtaosa bemarin omistajista on. auto on met.sininen vm.95 525i touring
- rahtari
touring on kuorma-auto
- Kassu
rahtari kirjoitti:
touring on kuorma-auto
keskittyiset siihen rahtaamisees vaan..
- rahtari
Kassu kirjoitti:
keskittyiset siihen rahtaamisees vaan..
Sori, Kasimir_)
- tepi
nyt alla 316i -92
- jee39
Tollaisella on tullut kurvailtua 10kk ja 27000km.
Aikaisemmin mm 2*cossu, 2*Mi16, Dodge lill red truc 500hv, manta, XM, 309gti,yms.......n15kpl - rahtari
Olen johdossa! Mulla on 325 ci vm. 2002.
Pistäkää paremmaksi.
Äkkiä bemarikauppaan, hopihopi!- mpower
sanoo vielä bemariks! ;D
- jpk
On yksi kolmesta Vehon aikoinaan maahantuomasta, kertoi BMW:n Möykkymäki (?).Olen toinen omistaja,kilometrejä 700 000,koneelle ei ole tehty mitään (hihnanvaihdot tietysti).Mitäs sanotte?
- Hartza
Musta 733ia vm-79 (E23)
- tora
e36 325i coupe-92
- Turbodog
...
- Vääntö
530dA -01, aj. 80tkm. Ihan jees kone, automaatti on taidettu ottaa bensakoneesta, kierrättää aivan turhaan yli vääntöalueen.
- eka bemari
320i touring-96
- jari
520iA -99 automaatti. Xenon-valot, valkoiset vilkut, ei nahkapenkkejä, ajettu 67.000km.
- Blondi
Väri metallin sininen,
ainoa hienous on kattoluukku, hih :)
Ja tietenkin kaunis kuski :)- Brunette Bardot
Mä ajan mieluummin blondilla kuin BMW:llä!
- 113
Brunette Bardot kirjoitti:
Mä ajan mieluummin blondilla kuin BMW:llä!
onko laskusarjaa?
- Odotellessa
metal.harmaa. Mut vasta toukokuussa...
- jep
itellä olis mielessä hommata e36 2.5! aattelin saksasta tuotua hinnan vuoksi...kannattaakohan?!
- Juuso
eka bemari: 320/6 -78 (E21)
toinen: 520i -88 (E34)
kolmas: 318i -88 (E30)
neljäs: 320i -88 (E30),
eli aika kauan meni, ennen kuin uskoin. Yhtään hyvää bemaria minulla ei ole ollut, hinta-/laatusuhde oli max. surkea, melutaso sentään erinomainen.
Sorry vaan. :)- Pop
E46 330dA -02 65tkm. Edellinen 320d -99
En muuta merkkinä ihan heti osta. Viestihaaran aloittajalle suosittelen myös muiden kuin vm 88 bemareiden kokeilemista. - vertailija
Pop kirjoitti:
E46 330dA -02 65tkm. Edellinen 320d -99
En muuta merkkinä ihan heti osta. Viestihaaran aloittajalle suosittelen myös muiden kuin vm 88 bemareiden kokeilemista.Samaa mieltä. Mistähän muuten johtuu, että juuri BMW on merkkinä sellainen, ettei sitä koskaan verrata samaa vuosikertaa oleviin "kilpailijoihin"?
- x5 on x5
x5, ei tosin oma mutta käytössä päivittäin. hyvä, mahtava auto.
- Mies
E23, talvisin tallissa, kesäisin ajossa...
- 2.0 eGT 150 hv
siinä jää bemaritki kakkoseksi..
Jake- bemaristi
ei hoppee oo häppee
- bmwrules1
just joo, ehkä kuvitelmissas, monet bemarit on yli 150 heppasia vakiona
- takaveto
..ja on muuten kaikkien aikojen paras Bemari!
- kake
kelpaa ajella.
- katiska
Sekö se oli, joka seisoi Hämeenlinnan tiellä tässä eräänä iltana?
- Kalluppi
Näyttää Bemari kiinnostavan, kun on näin paljon ilmestynyt lukijoita.;)
Who fuck is Hämeenlinna??!
Onko se jotain syötävää??!!
Mun Benjamiini ei ole Hämeenlinnaa nähnytkään!
- mulkku
ETTÄ SEMMOSTA
- Tero
itse ajelen kahdella bemarilla.. bmw M3 vm.2001 ja bmw 525 tds vm.1995
- Robinsson
Oletko kokeillut ajaa samaan aikaan molempia?
Kokeilepa, helvetin hyvät ajo-ominaisuudet!
- Eicca
Mul o 1502 vm. -76 keltanen.
Ei pahasti ruosteessa ja finlandian
kattoluukku ja pikkuratti.
Kilsoist ei varmaa voi sanoo...- Make
Ja velkaa olen pankille vieläkin 13000 euroa, mutta hauskaa on ollu ja ilman vikoja, eikä liikenteessä isotella niinkuin ennen, kun mulla oli Nissan Bluebird Turbo!
- Jööran
Mä tiedän, se on sellainen sitruunan keltainen.
Tosi paha väri_)
- JII
met.hopea kaikilla hilavitkuttimilla..
- huh,huh
Onko siinä myös venäläinen perseensuristin?
- JII
huh,huh kirjoitti:
Onko siinä myös venäläinen perseensuristin?
Jep, kuuluu vakiona!
- Night Rider
JII kirjoitti:
Jep, kuuluu vakiona!
Löytyykö pilluvalot?
- Asijantuntija
Ajan polkupyörällä tai taksilla.
Köyhät ajaa itse autoa.
Köyhät kyykkyyn.- kaiken mä joisin
Onko sulla polkupyöräkortti?
- fazer
325ia -93
- bemarityttö
Pihasta tosiaan löytyy 328i e36 m3-look.
Sillä minä ajelen.
- on kulkupeli mulla
325i coupe, metallimusta. Täysin vakio lukuunottamatta M3 etupuskuria ja mittariston kromirinkuloita, sekä 16" valsseja. Löytyy sähköherkut, ilmastointi, nahkapenkit, luistonesto ja ns. iso ajotietokone. Kohta pyörähtää 300tkm mittariin ja toimii kuin unelma sekä kiihtyy ja kulkee kuin mikäkin. Ei tarvetta vaihtaa autoa!
- 330
e46 330ci vm.01
- keijo Gallup
320dA Touring -06
Edelliset bemarit: 11 kpl kattaen mallisarjat: E121, E12, E21, E28, E30, E34, E39, E46 ja E90
Edelliset muut merkit (4 kpl): Ford, toyota, VW - 740
Niin pitää tyytyä vain yhteen seiskaan eli 740iA.
- ihan...
vm. 95?
- 740
ihan... kirjoitti:
vm. 95?
On vielä uudempi mutta paskaakos se sinulle kuuluu mikä vuosi.
- ...................
320i vm -06. Paras autoni tähän asti. Allekirjoitan Platon kommentit (tosin tässä ajetaan -05 320 dieselillä):
http://www.youtube.com/watch?v=BCRD56bLLZw- vaari 53vaan
mutta onkohan jäänyt pikkasen murrosikä päälle ?
voi olla että kannattaa miettiä, enne kuin siitä jotain peruuttamatonta huonoa seuraa - ...............
vaari 53vaan kirjoitti:
mutta onkohan jäänyt pikkasen murrosikä päälle ?
voi olla että kannattaa miettiä, enne kuin siitä jotain peruuttamatonta huonoa seuraaMitäs se ukki meinaa? Onko ukilla jäänyt puberteetti päälle?
- Sillä
............... kirjoitti:
Mitäs se ukki meinaa? Onko ukilla jäänyt puberteetti päälle?
On viidenkympin villitys. Se haluu bemarin mutta muija ei anna ostaa.
- ................
Sillä kirjoitti:
On viidenkympin villitys. Se haluu bemarin mutta muija ei anna ostaa.
Kannattaisi ukin suostutella se eukko harrikan ostoon. Sen saa halvemmallakin. Kuinka nämä keski-iän ylittäneetkin jaksaa provoilla katkerana BMW-palstalla...melko surullista.
- ajettiin,
usa:SSA muutama viikko, ei hassumpi,
perheessä on vain Primeraa, Passattia jA
tyttärille ostin juuri Avensis farkut kun kortin saivat - tyytyväinen,,
E90 320D 2006. Ensimmäinen diesel-autoni, mutta aivan varmasti ostan jatkossakin BMW:n dieselin.
- kerro yksikin
hyvä syy. Ei ainakaan teho tai vääntö tai kulutus. Muilta merkeiltä löytyy nuo mallit. Takavetokaan se ei voi olla, koska kuka on niin tyhmä että ostaisi ympärivuotiseksi ajokiksi takavetoisen. Onko se vain ja ainoastaan se yököttävä munuainen keulalla?
- 740
kerro yksikin kirjoitti:
hyvä syy. Ei ainakaan teho tai vääntö tai kulutus. Muilta merkeiltä löytyy nuo mallit. Takavetokaan se ei voi olla, koska kuka on niin tyhmä että ostaisi ympärivuotiseksi ajokiksi takavetoisen. Onko se vain ja ainoastaan se yököttävä munuainen keulalla?
Nyt kun olen selanut näitä juttuja niin sinähän sankari olet.
Sama kirjoittaja terrorisoi koko foorumia.
Mitäs se sinulle kuuluu millä kukin ajaa
HANKI ELÄMÄ vai oletko niin kateellinen, että on pakko täällä skeidaa heittää.
Tosin, et osanut vastata mitään kun sitä itse täällä prään kuulutit noihin ongelmiin.
KTS kysymys vanteista. - BMW 320D E90
kerro yksikin kirjoitti:
Tehoa 163hp ja vääntöä 340NM. Mielestäni varsin riittävät lukemat perheautolle, jolla ajan käytännössä vain matka-ajoa. Takavetoisuus ei ole nykypäivän luistonestojärjestelmillä mikään ongelma, jos sitä luulet. Munuaisten vuoksi en autoani ostanut, mutta sitäkin enemmän vaakakupissa painoivat BMW:n loistaviksi todetut diesel-moottorit, auton ulkonäkö, runsas varustelu ja laadukkuus kauttaaltaan.
Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama millä autolla kukakin ajaa, koska jokainen tekee varmasti valintansa omien mieltymystensä mukaan. Tosin en kyllä ymmärrä miten joku ostaa Citroenin tai Peugeotin umpisurkean laadun vuoksi. ;)
- BBBBB
E60 530 xdA ja E92 M3 on ajossa.
- hoh!!
mikä pleikkarin peli kyseessä?
- BBBBB
hoh!! kirjoitti:
mikä pleikkarin peli kyseessä?
??
En tiedä, mulla ei oo pleikkaria. - sama...
BBBBB kirjoitti:
??
En tiedä, mulla ei oo pleikkaria.mikä pelikone sinulla on.
- BMW:hen
Ajelin ennen A6 audilla nykyään 523i --1999, BMW:llä mutta ei vielä oikein käsitystä k.o autosta yhden kerran huollossa virtalukon pohjan rikkoontumisen vuoksi, audi ei kertakaan 5 uoden aikana.
- Opeliin
Minä taas luovuin BMW:stä, tulipahan ajettua viiteen vuoteen kokonaista 4tkm.
- ostanut...
Opeliin kirjoitti:
Minä taas luovuin BMW:stä, tulipahan ajettua viiteen vuoteen kokonaista 4tkm.
Opelia sillä Bemun diesel moottorilla?
- sdfghjkl
ostanut... kirjoitti:
on ainoa opeli jota ees viitsii harkita,on edes hyvä moottori.
- elpaso1
ostanut... kirjoitti:
530da 06 on muuten mukava kärri ajella
- siinäkin...
elpaso1 kirjoitti:
530da 06 on muuten mukava kärri ajella
sama moottori kuin Opelissa? Ei mikään ihmekään kun on niin tehottoman tuntuinen. Toista maata on MB:n, Jaguarin ja Audin isot dieselit, ne sentään kulkee.
- ajan...
KARRRRVAISELLA JA PINKILLÄ BEMARILLA!!!
- aikas
gay biili.
- vähän...
juuri seitsemää matka-ajoa ja noin 10 kaupunkia. Älä edes kuvittele audia samankokoisela moottorilla... Ihan oikeasti miltein kaksinkertainen kulutus ja teholuokka sama, kumminkin suoritusarvotki paljon huonommat!
- katkeruutta...
Audia kohtaan? Vai miten Audi muka liittyy aloitukseen? BMW:ltä tosin ei löydy yhtäkään oikeasti isoa ja tehokasta dieseliä, toisin kuin Audilta.
- hiekkalaatikkolla
katkeruutta... kirjoitti:
Audia kohtaan? Vai miten Audi muka liittyy aloitukseen? BMW:ltä tosin ei löydy yhtäkään oikeasti isoa ja tehokasta dieseliä, toisin kuin Audilta.
Osta kuorma-auto jos isoa dieseliä kaipaat. Minäkin muistan ajan jolloin dieselin ääni kuullosti hienolta, olin muistaakseni 9-vuotias.
Oletko sinä muuten se, joka herättää minut joka aamu iloisella dieselin (Audi) kalinalla? - sinulla...
hiekkalaatikkolla kirjoitti:
Osta kuorma-auto jos isoa dieseliä kaipaat. Minäkin muistan ajan jolloin dieselin ääni kuullosti hienolta, olin muistaakseni 9-vuotias.
Oletko sinä muuten se, joka herättää minut joka aamu iloisella dieselin (Audi) kalinalla?ole varaa asuntoon kun näköjään nukut yösi jonkun autotallissa tai parkkipaikalla?
- hiekkalaatikolla
sinulla... kirjoitti:
ole varaa asuntoon kun näköjään nukut yösi jonkun autotallissa tai parkkipaikalla?
...mutta parkkipaikka on vissiin liian lähellä (alle 100 metriä), että autosi (Audisi) kilinä kuuluu aamulla sisälle asti. Ja on tuplalasit, eikä vedä sisälle, eikä muiden naapureiden autojen käynnistykset keskeytä unta.
- jossain...
hiekkalaatikolla kirjoitti:
...mutta parkkipaikka on vissiin liian lähellä (alle 100 metriä), että autosi (Audisi) kilinä kuuluu aamulla sisälle asti. Ja on tuplalasit, eikä vedä sisälle, eikä muiden naapureiden autojen käynnistykset keskeytä unta.
betonihelvetissä kun teillä on yhteinen parkkipaikka? Minä ainakin säilytän autoani ihan omassa autotallissa.
- Ei suuri päällikkö
jossain... kirjoitti:
betonihelvetissä kun teillä on yhteinen parkkipaikka? Minä ainakin säilytän autoani ihan omassa autotallissa.
...asua niin ettei naapurin toimet häiritse, niin silloin tuskin ajaa BMW:llä tai Audista nyt puhumattakaan. Tai sitten on velkaa suut ja sormet täynnä. Minulla ei ole varaa asua niin suurella tontilla, mutta toisaalta eipä ole velkaakaan.
- Olly
Ja tykkään.
- ylpeä
Tuli tommonen hommattua. Aikaisemmin oli sunny ja vaikka ei ollut ihan vakio niin kalpenee kyllä tälle. Eipä juurikaan kylän miehet enään vittuile, on meinaan uutta putkea ja säädettävä lauta perässä. Eipähän jää jalkoihin. Isot alut hommattu vielä kun vähän laskee niin alkaa olla paketti kasassa.
Ps mimmikin tykkää... - ............
ylpeä kirjoitti:
Tuli tommonen hommattua. Aikaisemmin oli sunny ja vaikka ei ollut ihan vakio niin kalpenee kyllä tälle. Eipä juurikaan kylän miehet enään vittuile, on meinaan uutta putkea ja säädettävä lauta perässä. Eipähän jää jalkoihin. Isot alut hommattu vielä kun vähän laskee niin alkaa olla paketti kasassa.
Ps mimmikin tykkää...poikaystävän kans 125i cabriolet, kyl meiän kaveri kundit dikkaa. Tuuppaa muuten täydel kaasul ihanasti takaa.
- 113
onko laskusarjaa?
- kyllä tämösellä
Lada samara 1993 242000km ruosteinen
- vm. -07 itsellä
"V8 löytyy M5 bemarin nokalta, että semmottii..."
M5:ssa on kylläkin V10 - M5:ssä
vm. -07 itsellä kirjoitti:
"V8 löytyy M5 bemarin nokalta, että semmottii..."
M5:ssa on kylläkin V10on V8.
- 740
M5:ssä kirjoitti:
on V8.
Siis M5:een on ollut seuraavat koneet:
S38B35 suora 6, malissa E28/M5
S38B36 suora 6, mallissa E34. 88-91
S38B38 suora 6, mallissa E34 -91 >
S62B50 v8, mallissa E39
S85B50 v10, mallissa E60 - penarilla
740 kirjoitti:
Siis M5:een on ollut seuraavat koneet:
S38B35 suora 6, malissa E28/M5
S38B36 suora 6, mallissa E34. 88-91
S38B38 suora 6, mallissa E34 -91 >
S62B50 v8, mallissa E39
S85B50 v10, mallissa E60535iA -96 V8
- rahulisti
penarilla kirjoitti:
535iA -96 V8
polkupyörällä soikeilla vanteilla kuoppasta tietä ilman satulaa
- ..........
kaltaiselleni miehekkäälle homolle sopiva auto on juuri se minkä omistan, eli BMW X3 3.0d vm. 04. Siis aivan ihana.
- *Pärre*
Auto on 125i cabrio, tosin se on puoliksi minun poikaystäväni.
- MK
Nykyinen autoni on BMW X3 3.0 dA, vm.2008. Toistaiseksi olen ollut autooni tosi tyytyväinen. Edellinen autoni oli BMW 525d touring vm.2004 ja ei ollut siinäkään moitteen sijaa.
- pitäisikään
olla 525d:stä pahaa sanottavaa, sillä onhan siinä Opelin moottori.
- hyvä juttu
pitäisikään kirjoitti:
olla 525d:stä pahaa sanottavaa, sillä onhan siinä Opelin moottori.
Sinähän se huumoriveikko olet.
Eipä taida bemun keulilta löytyä ooppelin moottoria, varsinkaan 525d:n. - ..........
hyvä juttu kirjoitti:
Sinähän se huumoriveikko olet.
Eipä taida bemun keulilta löytyä ooppelin moottoria, varsinkaan 525d:n.Opel Omegassa ja BMW:ssä käytettiin samaa moottoria. Lisää löydät vaikka googlella.
- ooppeli....
.......... kirjoitti:
Opel Omegassa ja BMW:ssä käytettiin samaa moottoria. Lisää löydät vaikka googlella.
Jos bemarin kone on jonkun ooppelin nokalla, niin tekeekö se myös bemarin koneista ooppelin moottoreita? Onko BMW:n moottorit samalla logiikalla myös Land Roverin koneita, kun bemari on sillekin myynyt moottoreita?
Ehkä muutamalle muullekin valmistajalle kelpaisi bemarin dieselit, maailman parhaita kun ovat. - ooppeli....
.......... kirjoitti:
Opel Omegassa ja BMW:ssä käytettiin samaa moottoria. Lisää löydät vaikka googlella.
Jos bemarin kone on jonkun ooppelin nokalla, niin tekeekö se myös bemarin koneista ooppelin moottoreita? Onko BMW:n moottorit samalla logiikalla myös Land Roverin koneita, kun bemari on sillekin myynyt moottoreita?
Ehkä muutamalle muullekin valmistajalle kelpaisi bemarin dieselit, maailman parhaita kun ovat.
- 520DAT Business
E61 520DAT Business, 2008., 28 000 km
- on...
e36 320i aj. 270 tkm.
- kaikilla herkuilla
Musta
- sininehä se
2003 varmari ja ecu päivitettynä.....60-120 km /h 4.82 sek
- on kaikkein parhain..
Ajelen polleana bmw e36 328i Touringilla vm.-95
tummansininen
-Typykkä
- vm 99
kiva peli, pellin alta löytyy garretin 25..:D
- naapurien
naama on kateudesta vihreä.
- alle 300
sarjan bemarit ole paskoja? 500 sarjasta ylöspäin on kunnon bemareita:) 300sarja ja alle on köyhiä varten jotka kuvittelee itsestään liikoja:) pellejä kaikki:) ostakaa edes kunnon bemari eikä mitään vitun 316 rimpulaa...
- ???
alle 300 kirjoitti:
sarjan bemarit ole paskoja? 500 sarjasta ylöspäin on kunnon bemareita:) 300sarja ja alle on köyhiä varten jotka kuvittelee itsestään liikoja:) pellejä kaikki:) ostakaa edes kunnon bemari eikä mitään vitun 316 rimpulaa...
meitsi ajelee 316 vm1987 bemarilla ylpeänä luu ulkona. BMW POVER
- varmasti
No täytyyhän naapureiden olla kateellisia, jos pihassa on malli jota BMW ei ole edes valmistanut....
- ^t-t^
varmasti kirjoitti:
No täytyyhän naapureiden olla kateellisia, jos pihassa on malli jota BMW ei ole edes valmistanut....
525i ja ihan kohtalaisesti rakennettu, jotta päät kääntyisi vähän edes niillä jotka aina halveksivasti bemareita katsoo :DD
http://www.minunauto.com/auto/19085 - musta kisu
^t-t^ kirjoitti:
525i ja ihan kohtalaisesti rakennettu, jotta päät kääntyisi vähän edes niillä jotka aina halveksivasti bemareita katsoo :DD
http://www.minunauto.com/auto/19085Joskus vielä kun saisi kyydit M3:sella niin olisin taivaassa..
- 520 1988 E34
musta kisu kirjoitti:
Joskus vielä kun saisi kyydit M3:sella niin olisin taivaassa..
7 0-7 BEMARIA < KORTIN KERA <
1. 520 1979 VIHREÄ
2. 520 1980 VIHREÄ
3. 520 1981 PUNAINEN
4. 316 1982 PUNAINEN
5. 316 1983 PUNAINEN
6. 520 1984 SININEN
7. 520 1985 PUNAINEN
8. 520 1986 PUNAINEN
9. 316i 1987 PUNAINEN
10. 316I 1988 PUNAINEN
11. 316I 1989 PUNAINEN
12. 316 TOURING 1990 PUNAINEN
13. 1800 1966 SININEN
14. 1800 1967 SININEN
15. 520 1990 PUNAINEN
16. 520 1991 PUNAINEN
17. 728 1979 PUNAINEN
18. 635 CSI 1980 VALKOINEN
19. 635 CSI 1981 VALKOINEN - Biimerboy
520 1988 E34 kirjoitti:
7 0-7 BEMARIA < KORTIN KERA <
1. 520 1979 VIHREÄ
2. 520 1980 VIHREÄ
3. 520 1981 PUNAINEN
4. 316 1982 PUNAINEN
5. 316 1983 PUNAINEN
6. 520 1984 SININEN
7. 520 1985 PUNAINEN
8. 520 1986 PUNAINEN
9. 316i 1987 PUNAINEN
10. 316I 1988 PUNAINEN
11. 316I 1989 PUNAINEN
12. 316 TOURING 1990 PUNAINEN
13. 1800 1966 SININEN
14. 1800 1967 SININEN
15. 520 1990 PUNAINEN
16. 520 1991 PUNAINEN
17. 728 1979 PUNAINEN
18. 635 CSI 1980 VALKOINEN
19. 635 CSI 1981 VALKOINENmielenkiintoista
- bemmari
Ajelen -01 325 bemaria, jenkeistä tuotu muuttoautona vuonna 2005. Hienot on varusteet :-))
- wanna BMW
Paljon tahdot siitä?? Ja mitä varusteita siinä on?
Jenkeistä tuoduissa on yleensä paremmat varusteet
- b
5.4 V12 Taideteos!
- juuri...
tosi gay BMW:n. Löytyy karvaa sisältä ja hilettä ulkoota. Niin ja malli on E46 325i cabrioa, ihku!
- bggdgh
mun ex auto oli 1988 318 e30 bmw m10 moottorilla,mut nykyään toyota yaris 2001
- bemarimies50000000
Ajelen vuoden 2004 (E60) 530 automatic
Hamann Puskurit ja sivuhelmat ja Hartgenin 19" vanteilla.
ajettu 97tkm - 190kw
tyytyväinen olen ollut ... aiemmin oli 325i -e46 ...01
- E46*
"ajan" rikkinäisellä ja likaisella E46 316i:llä. Tosin ajot on jäänyt aika vähiin kun hinausauto on sitä enemmän kuljettanut, joskus olen myös työntänyt.
- jigolo
328 touring -96
- Beamer23
328 touring -96 ajettu 218 tkm
316 (1.8) -87 ajettu 130 tkm
530DAT -05 ajettu 180 tkm - diiisel
Opel Bemariksi kun siinä on sama moottori kuin Bemuissa, eli 2.5 litranen diesel?
- jölle
.
- uusiobemaristi
Kakkosautona BMW 535iA, viininpunainen, ajettu n.370000km. Kivasti kehrää :-)
- jepjepjee
Otsikon mukaisella...
- --------
paskaisella Bemarilla.
- front242
BMW 320i Cabriolet E93 vm.2008 ajettu 11500km. Perheemme kakkosauto :-)
- ja Z3 -96
.
- ++++++
gay autot.
- ...tt.....
vm 2008 ykkössarjalaisella pikkukoneella. eka bemari, mutta ei varmasti viimeinen.
naiselle sopiva ralliauto.- BMW335i
mutta ralliautoa?? ruahahahaaaa!! 1 sarjalaisista 130i on vasta nopea.
- Bem-Ari
Sattui niin hyvä tilaisuus omalle kohdalleni, että oli ihan pakko ostaa ko. auto syksyllä. Olen ollut hankintaani todella tyytyväinen. Mittarissa on tosin vasta 50tkm, joten mitään vikoja ei saisi ollakaan. Mielestäni 3-ovinen 1-sarjalainen on ilo silmälle, ja tilaakin on mukavasti kahdelle aikuiselle matkatavaroille. Tällaiselle keski-ikäiselle dieselkone on sopivan taloudellinen ja minulle tehoa on aivan riittävästi (143hv), kun en harrastele aktiivisesti "liikennevalokisoja". Niissähän se autojen paremmuus nykyään kuulemma ratkaistaan ;-), ainakin näiden palstojen mukaan. Onhan tuossa automaattiloorassa tietysti sport-asento ja Steptronic, mutta köröttelen yleensä keppi normaalissa D-asennossa. Ei ole ollut mitään ongelmia takavedolla näillä talvikeleillä liikkeellelähdön tai liukkauden vuoksi. Jos ajellaan liukkauden takia penkkaan, on vika yleensä ratin ja penkin välissä, ei automerkissä tai vetotavassa.
Olen kyllä huomannut liikenteessä, että jotenkin kummasti tuo bemari tuntuu provosoivan muita ihmisiä liikenteessä ja saa kaikki skodat ja pirkka-audit kiihdyttelemään. No, suotakoon se ilo heille ;-) Jokainen ajaa merkillä, jonka on itse valinnut. - BIG DICK 71
ISO JA VAHVA 4,4 V8.!! 540 vm.2003.
- M5 99
kelpaa toi mopo malli? Mulla on M5, tosin vuodelta 99, mutta silti se päihittää tuon mopon vaikka pakilla.
- BIG DICK 71
M5 99 kirjoitti:
kelpaa toi mopo malli? Mulla on M5, tosin vuodelta 99, mutta silti se päihittää tuon mopon vaikka pakilla.
IHAN SAMA ONKO 300 VAI 400 .. NÄÄ SAATANAN LAIN SÄÄTÄJÄT PITÄÄ SIITÄ HUOLEN ,ET EI TÄÄLÄ MONTAA KERTAA PÄÄSE KUNNOLLA "TESTAAMAAN"..
- E36 M3
BIG DICK 71 kirjoitti:
IHAN SAMA ONKO 300 VAI 400 .. NÄÄ SAATANAN LAIN SÄÄTÄJÄT PITÄÄ SIITÄ HUOLEN ,ET EI TÄÄLÄ MONTAA KERTAA PÄÄSE KUNNOLLA "TESTAAMAAN"..
Kiihdyttely sallittuun nopeuteen ei ole laitonta. M5 kiihtyy taatusti paljon reippaammin kuin sinun Bimer. M5:sen ajo-ominaisuudet ovat myös niin paljon paremmat että huh huh. M5 vs 540i on vähän sama kuin polkupyörä vs moottoripyörä.
- mahmud tel hassan
E36 M3 kirjoitti:
Kiihdyttely sallittuun nopeuteen ei ole laitonta. M5 kiihtyy taatusti paljon reippaammin kuin sinun Bimer. M5:sen ajo-ominaisuudet ovat myös niin paljon paremmat että huh huh. M5 vs 540i on vähän sama kuin polkupyörä vs moottoripyörä.
camry twincam 2.2 se kulkea tosi hyvin.vaikka on vuodelta 91.teidän bemut ei tollasia kilsoja kestä.490tkm!!!
- iso kalu myös vm71
E36 M3 kirjoitti:
"huh HUH"" paistaa kiroituksistasi.. että olet finni naamainen kusiotsa!!!ei tietoa todellisuudesta!
- Grande Jorma
iso kalu myös vm71 kirjoitti:
"huh HUH"" paistaa kiroituksistasi.. että olet finni naamainen kusiotsa!!!ei tietoa todellisuudesta!
Onko rankkaa jos sinun piimeriä vähän moititaan?
- 113
E36 M3 kirjoitti:
onko laskusarjaa?
- *e46*
mikä on aina rikki, eli en hirveästi pysty ajelee. Malli on e46 316i ja met. hopea, 15" aluvanteet löytyy ja kromattu putkenpää.
- ottow
MÄ Ajelen 535d -09
- i
BMW 325
Siinä on leveät koristerenkaat, koristevanteet ja kiiltävä pakoputkenpää. - upimartilainen
Tojota korolla t-sport
- nauraessa
Polkupyörällä en tiedä edes merkkiä.... ööö olisko sama kun poliisimopolla..... Mutta mulla on kuiteski bmw räpätin laitettu pinnojen väliin....
- Olly
Toiminut kuin sveitsiläinen kello jo 10 vuotta. Kesäautona, ja monta Euroopan reissua palvellut.
GT auto, sanan varsinaisessa merkityksessä, bonuksena uteliaat uudet ystävät, jotka ovat kiinnostuneita "new-timeristä". - Kalluppi.
Joku on nostanut vanhan galluppini ylös:)
Tuolloin vuonna 2004 omistin e46 320i-n, mutta nykyään ajelen 523i-llä - kloiu
540i 6v man touring vm 2003. Aika kiva menovehje, seuraavakin varmaan bemu
- 88
Nyt on alla vm. 88 E 30 318 i Bemari, väriltään punainen. M40 koneella ja venttiilit naputtaa niin että varmasti kuulee. Aikaisempia autoja on ollut vaikka mitä merkkejä ja yksi penarikin, vm 88 318 M10 koneella. Mainittakoon vielä GSI Kadett mitä eukko ei suostunut millään kuskaamaan. Kaikissa autoissani on ollut omat vikansa ja omat hyvätkin puolensa, jääköön siis luettelematta mutta toinen tykkää äitistä ja toinen äitin tyttärestä :)
- tla19900
...
- diissel
on Opel Omega 2.5 diesel, teknisesti täysin sama kuin BMW.
- P
Maanantaina haetaan kotiin. Taitaa lexus Rx450h jäädä kakkosautoksi.
- .....
P kirjoitti:
Maanantaina haetaan kotiin. Taitaa lexus Rx450h jäädä kakkosautoksi.
ole olemassa. Muuten hyvä kusetus.
- Bimulli
elikkä musta 523i sedan vm.-96 2.5 suora kutonen. ajettu 190 00
- J.I.
BMW 325i 24V E34 TOURING VM.-92
- 2010.
318 i business sport vuosimallia 2010
-vetokoukku
-metalliväri
-17" vanteet
-xenonvalot
-sport-alusta
-sport-istuimet
-nahkaratti- asddsfa
Vetokoukku sopii bemariin yhtä hyvin kuin hajuvesi lihapulliin.
- 330d ja hajis
Nimimerkissähän se jo näkyy. Kyykytän köyhät mennentullen. Harmi kun hyvät rantakelit meni, toivottavasti pian taas pääsee biitsille.
- Ylpeä omistaja
E36 mallisen 320i Bemun. Niin ja omalla rahalla ostettu eikä mikään "velkabiili".
- Janne Jokinen.
Juuri näin, juuri näin! Ja vittuako sitä kalliimpaa ostamaan, kun halvemmastakin saa jopa hienomman
näköisen amistuuninkiauton kun vähän laittelee ja hyvin kelpaa. Kelpaahan ne 80 luvun bemut niin monelle amiksellekin.
- bemu-eki
e30 316, mutta unelmissani siintää pinkki 125i cabriolet jolla olisi aivan ihanaa ajaa poikaystäväni kanssa!
- ruiskukone
E30 316i -89. Kone hyvässä kunnossa, liekkitarrat konepellissä, musta karvaratti, karvanopat, cd & usb, kaunis neito mukana ja lisää tuuninkia tulossa. Ensibemariksi oikein hyvä peli!
- 316 kuski
ruiskukone kirjoitti:
E30 316i -89. Kone hyvässä kunnossa, liekkitarrat konepellissä, musta karvaratti, karvanopat, cd & usb, kaunis neito mukana ja lisää tuuninkia tulossa. Ensibemariksi oikein hyvä peli!
"sarjan bemarit ole paskoja? 500 sarjasta ylöspäin on kunnon bemareita:) 300sarja ja alle on köyhiä varten jotka kuvittelee itsestään liikoja:) pellejä kaikki:) ostakaa edes kunnon bemari eikä mitään vitun 316 rimpulaa... "
500 sarja se paska on. Kunnon perus amisbemari on 300 sarjanen, miksi ostaa kalliimpaa kun näyttävätkin hienommilta, hieno kori ja jos osaa tuunata niin vielä siistimpi.
kova sinä olet huutelemaan internetissä vai mitä rimpula? - Erich Honecker
316 kuski kirjoitti:
"sarjan bemarit ole paskoja? 500 sarjasta ylöspäin on kunnon bemareita:) 300sarja ja alle on köyhiä varten jotka kuvittelee itsestään liikoja:) pellejä kaikki:) ostakaa edes kunnon bemari eikä mitään vitun 316 rimpulaa... "
500 sarja se paska on. Kunnon perus amisbemari on 300 sarjanen, miksi ostaa kalliimpaa kun näyttävätkin hienommilta, hieno kori ja jos osaa tuunata niin vielä siistimpi.
kova sinä olet huutelemaan internetissä vai mitä rimpula?Tuuppaa juntti poikakaveriasi pakoputkeen ja aja se antiikkinen Bemusi Kuusankosken SEOlle. Ai niin et voi ajaa kun et ole korttia vielä saanut.
- HOHOHOHHHOOO
Ei sinulle voi kuin nauraa :D
Hillitön purkautuminen. Helpottiko edes? :D
HAHAHAHAAAAA HEHEHEHEHEEEEE!! - Erich Honecker
HOHOHOHHHOOO kirjoitti:
HAHAHAHAAAAA HEHEHEHEHEEEEE!!Jannelta loppui taas keski-olut kesken aamuyöstä ja nyt se avautuu Lasol pierussa tänne. Kivasti on Lasol vienyt Jannelta loputkin aivosolut! Janne näyttäisi olevan tyhmä, katkera ja persaukinen. Mahtava yhdistelmä. Ei muuta kuin Biltemaan katselemaan sopivaa köyttä, jonka jatkoksi voisit itsesi pujoittaa.
T. Aimo Nahkonen
Helsinki, Finnland
[email protected] - Janne.
Erich Honecker kirjoitti:
Jannelta loppui taas keski-olut kesken aamuyöstä ja nyt se avautuu Lasol pierussa tänne. Kivasti on Lasol vienyt Jannelta loputkin aivosolut! Janne näyttäisi olevan tyhmä, katkera ja persaukinen. Mahtava yhdistelmä. Ei muuta kuin Biltemaan katselemaan sopivaa köyttä, jonka jatkoksi voisit itsesi pujoittaa.
T. Aimo Nahkonen
Helsinki, Finnland
[email protected]Älä nyt Aimo ala vittuilemaan :) Kun uskalsit kirjoittaa mailisi niin miksi et
tulisi käymään meilläpäin? ilmoittele maililla niin jutellaan lähemmin.
Tiesitkö Aimo että netissä vittuileminen ei kerro sinusta vielä mitään. Se, että
pidät itseäsi varakkaana, ei kerro sinusta mitään.
Ei kannata alkaa tappelemaan jos ei ole varma kenen kanssa. Siinä voi rikaskin
saada pahasti siipeensä, vaikkei mua niin toisten tulot kiinnosta.
taidat olla minua köyhempi. Kerrohan Aimo-poika missä haluat että tinttaan turpaan
niin laitetaan asia eteenpäin :) Älä esitä täällä mitään, tule sanomaan suoraan vaan.
varoilla kehuva mulkku ei mulle pärjää kadulla, sitä voit kokeilla.
laita puhelimes vielä tähän niin otan yhteyttä. - Aimo Nahkonen
Janne. kirjoitti:
Älä nyt Aimo ala vittuilemaan :) Kun uskalsit kirjoittaa mailisi niin miksi et
Tiesitkö Aimo että netissä vittuileminen ei kerro sinusta vielä mitään. Se, että
taidat olla minua köyhempi. Kerrohan Aimo-poika missä haluat että tinttaan turpaan
niin laitetaan asia eteenpäin :) Älä esitä täällä mitään, tule sanomaan suoraan vaan.
laita puhelimes vielä tähän niin otan yhteyttä.Olen homo ja auon päätäni netissä. Olen harkinnut hirttäväni itseni
bilteman köyteen ja olen pienimulkkuinen. Rahaa on mutta en tee sillä
mitään, silti piti ostaa tuo kallis auto mutta ei siinä ollut tarpeeksi munaa
teinibemareille... vituttaahan se kun en muutenkaan uskalla muualla
ulista paitsi täällä suomi24:ssä.
niin ja omistan paratiisin ja käyn töissäkin 24/h. olen rumakin ja kukaan
ei anna pillua minulle.
terveisin T. Aimo Nahkonen
Helsinki, Finnland
[email protected]
jos minua joku loukkaa, niin nostan syytteen. olenhan varakas. - Janne.
HOHOHOHHHOOO kirjoitti:
HAHAHAHAAAAA HEHEHEHEHEEEEE!!"Ei sinulle voi kuin nauraa :D
Hillitön purkautuminen. Helpottiko edes? :D"
ymmärtäähän sen kun finniposki-teinimurkulla ei ole elämää ja
varat on vanhempien varassa, niin poskea pitää soittaa.
ei mulla ole mitään hävettävää... mulla on 316i bmw, sulla ei ole yhtä hyvää.
taidat olla homokin. Ota tosta Aimo Nahkosesta itsellesi mulkunjatke.
mä lähden tästä vaimon kanssa baanalle taas huomenna. hyvää päivänjatkoa! hehheh.. - FinnF
Janne. kirjoitti:
Älä nyt Aimo ala vittuilemaan :) Kun uskalsit kirjoittaa mailisi niin miksi et
laita puhelimes vielä tähän niin otan yhteyttä.Ei jumalauta mikä jätkä, ties kuin kauan terrorisoinnut erinetti foorumeita ja eipä näy meno muuttuneen nytkää mihinkään suuntaan.
- e 39
diesel.
"autoa ei ole varustettu vetokoukulla"- reijo-70
318i, vm-09. Käteisellä ostettu, pari muuta määräaikaistalletusta korkoa kasvamassa. 2012 taas seuraava malli persaukisten naapurien kuolattavaksi!
- suoli24 pellet
onko tämä suoli24 joku vitun riitely ja väittelykeskustelu vai mikä vittu tämä on olevinaan?
onhan näitä puupäitä jotka vittuilee joko sitten puhelimessa tai netissä, muualla ei sanota mitään.
sopii hyvin tämä keskustelu muutamille pelleille joilla on helppoa vittuilla koneen takaa.
aja sinä saatana vaikka 2011 mallin bemarilla, minä vitut siitä piittaan. mä ajelen millä mua huvittaa ja niin tekee kaikki muutkin. neidit ne piilovittuilee, miehet sanoo asiansa suoraan.
Ei muuta kun karvanopat heilumaan ja kaasu pohjaan, ja leuka pystyssä eteenpäin!
yks päivä näin vierekkäin 300 sarjan bemun ja uudemman. 300 sarjan bemu näytti hienommalta.
oli varmaan kannattavaa tuhlata tonneja uudempaan siksi kun se on "uudempi". tuuninkia ei ollut
yhtään ketään, ei edes muijaa. Tarviihan siihen uudempaan sotanorsuun isompi kone kun ei se
muuten liiku sillä korilla yms. tainnut kusi nousta päähän vai mitä?
sinuna laittaisin rahani halvempaan 300 sarjalaiseen ja käyttäisin loput rahat muihin asioihin.
ei voi olla yksi vitun auto noin tärkeä, mutta ihan sama. ota vaan velkabiili alles, muista samalla
polkea poikaystävääs.
t. perheellinen mies :) - Aito aikuinen
suoli24 pellet kirjoitti:
onko tämä suoli24 joku vitun riitely ja väittelykeskustelu vai mikä vittu tämä on olevinaan?
onhan näitä puupäitä jotka vittuilee joko sitten puhelimessa tai netissä, muualla ei sanota mitään.
sopii hyvin tämä keskustelu muutamille pelleille joilla on helppoa vittuilla koneen takaa.
aja sinä saatana vaikka 2011 mallin bemarilla, minä vitut siitä piittaan. mä ajelen millä mua huvittaa ja niin tekee kaikki muutkin. neidit ne piilovittuilee, miehet sanoo asiansa suoraan.
Ei muuta kun karvanopat heilumaan ja kaasu pohjaan, ja leuka pystyssä eteenpäin!
yks päivä näin vierekkäin 300 sarjan bemun ja uudemman. 300 sarjan bemu näytti hienommalta.
oli varmaan kannattavaa tuhlata tonneja uudempaan siksi kun se on "uudempi". tuuninkia ei ollut
yhtään ketään, ei edes muijaa. Tarviihan siihen uudempaan sotanorsuun isompi kone kun ei se
muuten liiku sillä korilla yms. tainnut kusi nousta päähän vai mitä?
sinuna laittaisin rahani halvempaan 300 sarjalaiseen ja käyttäisin loput rahat muihin asioihin.
ei voi olla yksi vitun auto noin tärkeä, mutta ihan sama. ota vaan velkabiili alles, muista samalla
polkea poikaystävääs.
t. perheellinen mies :)Perheellinen mies, mutta puheet ja kielenkäyttö kuin murkulla. Oletko varma, että olet perheellinen. Perheellinen ei tarkoita sitä, että asuu vielä iskän ja äiskän kanssa samassa perheessä.
- Aimo Nahkonen
Aito aikuinen kirjoitti:
Perheellinen mies, mutta puheet ja kielenkäyttö kuin murkulla. Oletko varma, että olet perheellinen. Perheellinen ei tarkoita sitä, että asuu vielä iskän ja äiskän kanssa samassa perheessä.
Itse olen ainakin perheellinen. asun miesystäväni kanssa ja adoptoimme lapsenkin.
Käymme usein DTM ravintolassa ja illalla sitten tuunailemme vuoteessa. naiset ei
kiinnosta.
Helsinki, Finnland
[email protected] - Janne.
Aimo Nahkonen kirjoitti:
Itse olen ainakin perheellinen. asun miesystäväni kanssa ja adoptoimme lapsenkin.
Käymme usein DTM ravintolassa ja illalla sitten tuunailemme vuoteessa. naiset ei
kiinnosta.
Helsinki, Finnland
[email protected]rupes naurattamaan ihan pirusti.. johtuu noista aimon jutuista :) hahhah...
jotenkin jäi sellainen olo että pari mätämunaa sai siipeensä juuri äsken :)
t. bmw 316i ja naisia riittää. - Janne.
Janne. kirjoitti:
rupes naurattamaan ihan pirusti.. johtuu noista aimon jutuista :) hahhah...
jotenkin jäi sellainen olo että pari mätämunaa sai siipeensä juuri äsken :)
t. bmw 316i ja naisia riittää.Aimo älä pilaa bemarin mainetta! Aimo nyt pois täältä, hus!
t. bmw 316i
-tosimiesten auto
-tosimiesklubin jäsen vuodesta -82
-suomen suurimulkkuisin naistennaurattaja ( apu lehti 2004 )
nyt EI enempää tai tukehdun nauruun.. :):) - Nahkosen akan poika
Janne. kirjoitti:
Aimo älä pilaa bemarin mainetta! Aimo nyt pois täältä, hus!
t. bmw 316i
-tosimiesten auto
-tosimiesklubin jäsen vuodesta -82
-suomen suurimulkkuisin naistennaurattaja ( apu lehti 2004 )
nyt EI enempää tai tukehdun nauruun.. :):)Aimo....! Sinusta on tehty pilaa tällä palstalla. Miksi teet itsestäsi naurunalaisen? tiesitkö että vain tosimiehet ajavat bmw:llä? Sinuna tekisin rikosilmoituksen tahallisesti nimenlevittämisestä ellet sitten ollut tosissasi juttujesi suhteen.
Tuo "Nahkonen" viittaisi kyllä muuteltuun sukunimeen. Kutsutaanko sinua "Aimo Nahkaksi". Ja "Tero Nuppi" on rakkaasi?
Voisitko kiitos palata takaisin sinne.... Toyota palstalle ( ei millään pahalla toyoteroja kohtaan ). Kunhan pelleilen vaan.
- meg_88
Tällä hetkellä ajoautona
330 XD -99
sekä
318 avo -94
Molemmat myynnissä, jos jotakuta kiinnostaa([email protected])!
Edellinen ajoauto
740 -95
Ikävä on seiska sarjalaista, aivan huippu auto. Varmasti vielä joskus sellainen löytyy omalta parkkikselta, jos vaan sopiva löytyy. - Tiimana
Vuosimallia 02
- jajkhajhjd
-Vuosimalli 1998
-360 000km
-Hyvää on pienet käyttökustannukset, luotettavuus, alustan jämäkkyys, ei kuki!, muutenkin antaa hintaansa nähden paremman auton kuvan!
-Hyvä auto tämmöselle köyhälle opiskelijalle!
-olen kolmas omistaja
Huonoa on, että syö oljyä. Noin litra menee 8000-9000km kohden, riippuu öljystä. Tämä on mielestäni hyväksyttävää kilsoihin nähden. Tuuletin vikisee kylmänä, mutta muusta ei ole sanomista. Auto on hyvä ajaa ja kohtuullisen hauskakin, ei tylsimmästä päästä. Luistonesto on talvella lapissa ehdoton!! Ei ole vielä ollu semmosta pakkasta, ettei ole lähteny käyntiin. Pakkasilla auto on kyllä jäykkä!! Eikä auto kovinkaan lämmin ole, pahvi keulassa auttaa hieman. Jäykkyys tulee esille jo pikkupakkasilla, mihin en ole muissa ajamissani autoissa törmännyt. Penkinlämmittimet olemattomat! Aikaisemmin suhtauduin baijerilaisiin skeptisesti, mutta tämän yksilön ansiosta tuleva autokin on todennäköisesti bmw. Haavena joku 500sarjaa, että mahtuu enemmän tavaraa mukaan. - M-tech
jajkhajhjd kirjoitti:
-Vuosimalli 1998
-360 000km
-Hyvää on pienet käyttökustannukset, luotettavuus, alustan jämäkkyys, ei kuki!, muutenkin antaa hintaansa nähden paremman auton kuvan!
-Hyvä auto tämmöselle köyhälle opiskelijalle!
-olen kolmas omistaja
Huonoa on, että syö oljyä. Noin litra menee 8000-9000km kohden, riippuu öljystä. Tämä on mielestäni hyväksyttävää kilsoihin nähden. Tuuletin vikisee kylmänä, mutta muusta ei ole sanomista. Auto on hyvä ajaa ja kohtuullisen hauskakin, ei tylsimmästä päästä. Luistonesto on talvella lapissa ehdoton!! Ei ole vielä ollu semmosta pakkasta, ettei ole lähteny käyntiin. Pakkasilla auto on kyllä jäykkä!! Eikä auto kovinkaan lämmin ole, pahvi keulassa auttaa hieman. Jäykkyys tulee esille jo pikkupakkasilla, mihin en ole muissa ajamissani autoissa törmännyt. Penkinlämmittimet olemattomat! Aikaisemmin suhtauduin baijerilaisiin skeptisesti, mutta tämän yksilön ansiosta tuleva autokin on todennäköisesti bmw. Haavena joku 500sarjaa, että mahtuu enemmän tavaraa mukaan.E34 520IA -90
E34 525i -90
E30 325i cabriolet
- södee...
Pinkki Z4 vm-10,siihen mahtuu mun käsilaukku ja meikkitarvikkeet sekä viereen istumaan mun poikaystävä.Mul on siis tosi pieni,mut se ei haittaa ku on tää ihqu bemu alla kuten ei mun poikakaveriakaan,se on sopivan tilava meidän kundien välisiin nautintoihin ;)
- keijo vaan
ai minäkö alentuisin ajamaan bemarilla, en ikinä ikinä ikinä ikinä ikinä ikinä ikinä ikinä
- keijovaanvalehtelee
keijo vaan kirjoitti:
ai minäkö alentuisin ajamaan bemarilla, en ikinä ikinä ikinä ikinä ikinä ikinä ikinä ikinä
puhua alentumisesta, kun kohdallasi liikkuminen jalan, pyöräillen tai julkisilla kulkuvälineillä(pummilla tietenkin) on taloudellinen pakko....
- södee...
Tuollainenhan se tyypillinen BMW-tyyppi on,no ehkä ei ylipainonen,mut muilta osin täsmää täydellisesti :)
- 113
södee... kirjoitti:
Tuollainenhan se tyypillinen BMW-tyyppi on,no ehkä ei ylipainonen,mut muilta osin täsmää täydellisesti :)
onko laskusarjaa?
- .
Hehe, näitä vastauksia kun katselee niin on tosi "rahamiehet" asialla...muutaman tonnin kippoja kaikki... :D
- M-Sport 99
itse ajat? Polkupyörällä?
- - Janne.
ja sinulla sitten pankkilainalla hankittu 40k bemari eli "rahamies".
mitenkäs se käteiskauppa suoriutuu "rahamieheltä"?
- BMW-keräilijä
Jotain tällasta...
http://www.youtube.com/watch?v=EfcW63RaPZI
on ajossa. - M5
mä oon keski-ikänen homoseksuaali ja mä tykkään käydä aina lukion pihalla tällä kun tiedän et trendikkäät ja ihana nuoret poitsut tulee mun kyytiin,ne antaa mulle sitten pakoputkeaan palkaksi kyydeistä.Siis aivan ihqu peli sellaseen,voitteks te kuvitella,oih =) Tosihomojen auto siis.
- 850 V12
Onhan noita kelkkoja ollut 525 tdsa vm 99.. 530 tdsa vm 00... JA 850ia 5L V12 vm 91...NO nykysin ajelen JEEP GRAND CHEROGEELLÄ 2.7 CRD VM 02 ihan jees..
- Säälijä.
Suurella osalla ongelmajätettä toi penari, mutta olkaa ylpeitä priimium autoilijoita 80-90-luvun penarillanne :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- FinnF
Minä ajelin aikoinaan helkama ax:llä mutta eräs kuusankoskelainen varasti sen niin
nyt minä ajelen sitten isin ladalla ja keräilen homopoikia kyytiin minkä kerkiän!
t: Late
mopopoika kotkasta - kova poika :)
FinnF kirjoitti:
Minä ajelin aikoinaan helkama ax:llä mutta eräs kuusankoskelainen varasti sen niin
nyt minä ajelen sitten isin ladalla ja keräilen homopoikia kyytiin minkä kerkiän!
t: Late
mopopoika kotkastaHienoa Late! ties kuinka monia foorumeja olet häiriköinyt ja saanut banaaneja.. voi voi.
jaksat vieläkin molottaa täällä vaikka just puhelimessa keskusteltiin.
Etköhän paukkaa taas koputtelemaan ovelle niin paukataan sua seuraavaksi kunnolla turpiin :)
kunhan olen paikan päällä.
tämä nettihörhö on sellainen rämäpää ettei ihmekään jos se on saanut pataansa jo useammalta :)
mutta jatka toki sitä molotusta, sittenpä näet kannattaako ihan mitä tahansa kovistella :D - anonyyminä täällä
kova poika :) kirjoitti:
Hienoa Late! ties kuinka monia foorumeja olet häiriköinyt ja saanut banaaneja.. voi voi.
jaksat vieläkin molottaa täällä vaikka just puhelimessa keskusteltiin.
Etköhän paukkaa taas koputtelemaan ovelle niin paukataan sua seuraavaksi kunnolla turpiin :)
kunhan olen paikan päällä.
tämä nettihörhö on sellainen rämäpää ettei ihmekään jos se on saanut pataansa jo useammalta :)
mutta jatka toki sitä molotusta, sittenpä näet kannattaako ihan mitä tahansa kovistella :D"enhän minä mitään. mitä nyt vaan vähän tulen tänne väliin lässyttämään vanhoja ja unohdin
tyystin mitä oltiin sovittu puhelimessa"
jepjep.... toivotaan että se sopimus pitääkin, joten jätä ne lässyttämiset väliin ellet
uskalla kirjoittaa nimelläsi. - finnfaitteri!
anonyyminä täällä kirjoitti:
"enhän minä mitään. mitä nyt vaan vähän tulen tänne väliin lässyttämään vanhoja ja unohdin
tyystin mitä oltiin sovittu puhelimessa"
jepjep.... toivotaan että se sopimus pitääkin, joten jätä ne lässyttämiset väliin ellet
uskalla kirjoittaa nimelläsi.Niin että pidäpä "FinnF" se moloturpa kiinni. Kyllä sinut tiedetään. Eikös sunlaisten
parikymppisten mopopoikien olis parempi pitää turpa pienemmällä ettei isot pojat
tule sua nipistelemään. Uho sulla on kova, mutta et ole vielä päässyt kokeilemaan
miltä tuntuu saada pataansa vahvemmaltaan. tarvitko apureja mukaan? :) heheh..
jätkä itkee täällä netin suojissa voi voi.. paukkusen pojan ei kannattas pahemmin
nimitellä ettei tule abc:llä vielä sanomista myöhemmin :)
kato isot pojat opettaa eikä se häpeä ole täällä ketään pilkata jos sen nimellään
uskaltaa tehdä. että tui tui sinne kotkaan vaan pikku naperolle. toiko äiti jo puuron pöytään? - fghjgty
finnfaitteri! kirjoitti:
Niin että pidäpä "FinnF" se moloturpa kiinni. Kyllä sinut tiedetään. Eikös sunlaisten
parikymppisten mopopoikien olis parempi pitää turpa pienemmällä ettei isot pojat
tule sua nipistelemään. Uho sulla on kova, mutta et ole vielä päässyt kokeilemaan
miltä tuntuu saada pataansa vahvemmaltaan. tarvitko apureja mukaan? :) heheh..
jätkä itkee täällä netin suojissa voi voi.. paukkusen pojan ei kannattas pahemmin
nimitellä ettei tule abc:llä vielä sanomista myöhemmin :)
kato isot pojat opettaa eikä se häpeä ole täällä ketään pilkata jos sen nimellään
uskaltaa tehdä. että tui tui sinne kotkaan vaan pikku naperolle. toiko äiti jo puuron pöytään?sinäkin itket netissä nimierkin takana ja uhkailet :D
Olet vähintään yhtä nolo kuin tuo finni :D - lainaks vaan
fghjgty kirjoitti:
sinäkin itket netissä nimierkin takana ja uhkailet :D
Olet vähintään yhtä nolo kuin tuo finni :Dnaapurilta varastamalla bmw:llä minä ajelen luistossa,
- vai trendiä?
lainaks vaan kirjoitti:
naapurilta varastamalla bmw:llä minä ajelen luistossa,
"mä oon keski-ikänen homoseksuaali ja mä tykkään käydä aina lukion pihalla tällä kun tiedän et trendikkäät"
Mikä on mielestäsi "keski-ikäinen"? Aika outo sanamuoto kieltämättä. koko sana pitäisi poistaa käytöstä ettei nämä pikkupojat änge aina lässyttämään ja kitisemään tänne trendeistä.
20v pikkupoikien kun on ihan turha elvistellä kun ne bemarit nimenomaan on tehty aikuisille miehille eikä nuorille pikkupojille.
bmw kuuluu miesten sarjaan eli 30 eteenpäin, ota siitä opiksi alku-ikäinen.
- BMW rocks!
Haluisin ajella BMW M3 E46 vuosimallia 2001 :) Unelma-auto!
- Bimme
BMW 325
-93
-ml n.80 000
-tuning - j.kukka
E36 316i sedan vm:1993. Valkoinen
- Tietty 600-sarjan
tai 800-sarjan Fiateilla. Museorekisterissä molemmat. Kyllä lähtee, liukkaalla nimittäin.
- firebird-70
E46 metallinmusta 328 sedan vm. 1998
- BeeÄmVee
Z4, sDrive 35i
- E60 550i
Vajaa tehoinen romu. Itselläni on 550i ja sitä voi sentään kutsua jo autoksi. Z4 on naisten auto. Jos pitäisi jokin BMW avo tai coupe valita, niin ei muuta miehekästä vaihtoehtoa ole kuin 6-sarja.
- Hä?
Itte ajan Bentleyllä, mutta kaverilla on -87 mallin Nissan, jonka nokassa lukee BMW.
Onko se aito vai väärennös? - MunanWenyttäjä
Se on aito. BMW eli Baijerilainen MunanWenytin on nimenomaan tuo merkki, joka liimataan jonkin perheauton konepeltiin.
Baijerissa tehdään ainoastaan näitä merkkejä. Autot tehdään nykyään Japanissa, Espanjassa tai Turkissa. - teputeuski
1200RT mp. vm.2006 Huippupeli!!!
- bimmer e39
535i v8,suomiauto,150tkm ajettu ja aina hymyssä suin!
- Bemari number 1
Nyt, e34 525 touring, e34 520, ja e21 315 Bemareilla tienpäällä.
Kokemusta yhteensä yli 700 thkm ja 23 vuotta, luotettavia kilometrejä!!!
730i e32 oli auto jolla ajoi vaikka yli 1000km/vrk väsymättä. - Bemari number 0
juujuu ja lehmät lentää, Lada Nivalla sinä ajelet
- 550i
Otettiin ja velkaannuttiin vähän poikakaverin kanssa, kun vaihdettiin -94 316i compac, tähän nykyiseen 316i E46 -04 sedaniin. Onhan tää uus paljon iqumpi ku se vanha.
Usein käydään BMW:n nettisivuilla, kun siel on se auton rakennussimulaattori, 550i olis unee. - S50 B32
Kesäisin on Z3 M Roadster alla (S50B32 moottori). Tekee sen minkä lupaakin, eli antaa ajonautintoa :)
- jak333
Tulipa hommattuu kukausi sitte tuommoinen 335ix coupe e93 siisti pelihä tuo on kun lastun kävi toissa viikolla laitatuttamassa nyt kulkee sen minkä uskaltaa ite ajaa.. :D
- GT-R
alkuperäiselle kyselijälle: en minkäänlaisella bimmerillä,ajelen nissan gt-r:llä.
- partavesi_kundi
Minä itse ajan Audilla, mutta poikaystävällä on BMW 120i.
- _BMWkundi_
http://4.bp.blogspot.com/_fgZMEw9l700/TS-TCw87dkI/AAAAAAAAAyM/j3okIx4-wl8/s1600/pink20bmw203.jpg
Vaihettii just poikaystävän kaa tällaiseen. - bmw530d
Olen ajanut bemulla vuodesta -2002 ja tuskin merkkiä vaidan,jos maailmankirjat eivät aivan sekoa. Ensin oli 523i, sitten 525i ja nyt 530d niin se X! pyllyssä. hyviä ajettavia ja kohdallani ollut "tuuri",ettei 523:n kytkinpaketin remonttia isompaa ole ollut .Ps. nämä 2 viimeistä ovat automaatteja ja voin sanoa tienpäällä liikkuneena,että keppivaidetta en nää osta.
- Viljoke85
BMW 535d Touring M-sport -05
Eipähän ole ollut Baijerin helmes moitittavaa, takaisin oli palattava BMW:n rattiin parin epätoivosen VAG-konsernin rottelon jälkeen. 8) - 530da
Se on niinkuin kotiin tulis,kun penkille istahtaa.Ja ei se kilomerimääräkään haittaa mitä on edessäpäin.kyllä on mukava peli....ja kerkiää.
- MAuto_kundi
Vähän aikaa seukkasin kundin kans jolla oli 316i ja voin sanoo et ostan bemarin heti ku saan ajokortin.
- SL
520DA -2010 E60.
Ei ihmeempää valittamista.
alkup. Dunlop 225/50/17 rengaskerta tosin vaihtokelpoinen
jo 45.000 km ajon jälkeen vaikka ajot olleet siistejä. - autonvaihtaja
Omistanut 325i m-sport -06 ja 530iA -04.Nykyään alla 320da -09.
- pauripoika
mina olen pikku-poika pauri laukkunen ja mina ajaa pmveellä.
mina olla kiukkuluontonen poika kirjottelee motonetti mina suuttua
kohta mina koputtaa ovi - Velkainen
116i vm. 2009
- -Janne.
Minun tyylikkäällä miesystävälläni on 14cm komea "nahkabemari". Autoksi meille riittää vallan hyvin VW Golf, toki GTi.
- X5
X5 3 l bensa kaikilla mausteilla. En ole ennen törmännyt sähköiseen ristisseläntuen korkeussäätöön, myös apukuskin puolella. Ja jos tulee mieleen jollekin sanomista törmäilystä niin säästä lukijat : )....
- Kyllä kulkee
BMW 535i vm. 2012 Xdrive 105 450, 48 e. Viime viikolla sain. Kyllä jää tolla koneella ja nelivedolla teidän pienet 316 rimpulat valoihin.
- vituxmään
Ajelen BMW 318 D twin turbo A mainio automaatti toimii kuin ajatus värinä met.havanna vuosimalli 2012
- Carnut
2002 Z8 - 133,000 kilsaa lasissa.
- olg-200
jos ajais joskus ni 14 bemarilla
1. 2002 1969
2. 520 1988
3. 520 1989
4. 520 1990
5. 320 1988
6. 320 1990
7. 520 1991
8. 520 1992
9. 2002 1972
10. 2002 1973
11. 520 1988
12. 316 1991
13. 316 1997
14. 750i 1992 - <<<<<
olg-200 kirjoitti:
jos ajais joskus ni 14 bemarilla
1. 2002 1969
2. 520 1988
3. 520 1989
4. 520 1990
5. 320 1988
6. 320 1990
7. 520 1991
8. 520 1992
9. 2002 1972
10. 2002 1973
11. 520 1988
12. 316 1991
13. 316 1997
14. 750i 1992jos joskus ajais ni 19 bemarilla
1. 2002 1971
2. 520 1976
3. 2002 1972
4. 2002 1973
5. 520 1988
6. 2002 1974
7. 2002 1975
8. 316i 1979
9. 520 1983
10. 520 1984
11. 520 1985
12. 520 1986
13. 520 1987
14. 520 1988
- 520d
Vuoden vanha ja paljon varusteita. Kohta menee 20.000km rikki. Ei ole Audia ikävä :)
- Imola Red
BMW 530 DA 2001 232.000 km Haittaakse?
- ^t-t^
E34 m5 3.6
- fererre
ite F10 M5
- f
BMW 540 vm. 2008 m-sport
- nj
320d e46
- BaijerinMulkWist
AUTOT tehdään Japanissa...
- 15+15
535i V8 e39
- Harsko.
Heinäkuussa ajan 320i Sport Line 2012
- e46 <3
320ci, e46 2006
- 320i
Ajan uudella 320i F30 sedan Sport Linella.
- pillypoika
Onko pieni mun_kkipossu
- pienimunanen teini
En tällä hetkellä millään, ennen ajelin e30 318iS:llä
Tällähetkellä kiikarissa e34 525 mtech 1 E60 530D 412tkm eikä mitään vikaa.
- 330d ja hajis
330d:llä, ainakin suomi24 palstoilla...
- 730da
Teiden kuninkaalla...
- 328i GT
Heti kun tulee myyntiin.
- Pinsetti poika
Miulla on sellane iso BEEÄMMWEE Ostin sen siks ko pippeli ei tullu enää ulos sokeripalojen ja pinsetin kaa mutta kun BEEÄMMWEE TULI PIHAA NI KYLLÄ TULI KYRVÄLLE KOKOA ! B----------->
- Ric-Racing
Morjes!
Useimmiten ajan M-malleilla.
Niitä on tullut omistettua yli 20 jo. Kaikki uutena ostettu.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648