Hei! Eikö kukaan todella tiedä Etelä-Suomesta lähellä Lahtea kanarilalintujen kasvattajia?
Olisin kiinnostunut hankkimaan linnun suoraan kasvattajilta, koska ainakin Lahdessa eläinkaupoissa ne ovat valtavan kalliita, jopa lähes 90 €/kpl ja liikkeet eivät anna takuuta esim. koiraan hyvästä laulutaidosta tai lintujen yleisestä terveydestä. Ne toimivat vain "rahat pois"-periaatteella.
Olen ymmärtänyt, että kasvattajilta saa terveempiä, elinvoimaisempia ja hinnaltaa edullisempia lintuja ym. eläimiä verrattuna eläinkauppoihin.
Nyt minua ei kiinnosta peipot, kuten joku aiemmista viesteistäni luuli, vaan vain kanariahempot tai muut hyvin laulavat lintulajit.
Kanariahemppo
5
465
Vastaukset
- peippo
löydät kanarioita muistaakseni alk. 50 euroa. Mutta siis eläinkaupasta. Kävin Itäkeskuksessa niitä juuri ihailemassa.
- Pia
Mulla on viime kesänä kuoriutuneita kanarianlintuja. Naaraita ja uroksia. Oliko sulla
naaras? Mulla olis tosi "miehekäs" upeasti
laulava kanaria. Väritykseltään punaoranssi-ruskea /intensiivi. Kiinnostaisiko? Onko sun lintu home vai intensiivi? Kahta intensiiviä ei voi pesittää keskenään. Sitten on pari oranssia urosta ja v.kelt. sekä rusk-oransseja naaraita. Hyvinkäällä. Puh. iltaisin tai vkoloppuisin 019-465432.- Hölmistynyt
Hei !
Mistä tietää, mikä on intensiivi ja home?
Ja miksei voi kahta intensiiviä pesittää?
Jukka - Pia
Hölmistynyt kirjoitti:
Hei !
Mistä tietää, mikä on intensiivi ja home?
Ja miksei voi kahta intensiiviä pesittää?
Jukkakatso sívut http://www.kolumbus.fi/andien/linnut.htm
- -a-
Pia kirjoitti:
katso sívut http://www.kolumbus.fi/andien/linnut.htm
Tässä kanarioista paljon asiaa, siitä pääseee muihin osoihin sivun yläreunasta: http://finaviary.tripod.com/kanarianhistoria.htm
Lisäsin tämän kun ed linkki ei auennut ollenkaan. Liekö muuttunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136