Top 12!!!!

Hevonen

Listaa merkit "parhaimmasta" huonoimpaan. Eli ylimmäksi "paras" ja alimmaksi "huonoin".
Mä alotan :)

Rapu
Oinas
Leijona
Skorpioni
Vaaka
Vesimies
Härkä
Kauris
Neitsyt
Kalat
Jousimies
Kaksonen

Eli Rapu "paras" :) Kaksonen "huonoin" :(

Listatkaa! eikä tarvitse kenenkään ottaa vakavasti vaikka se oma merkki olisikin alimmaisena :) En itsekkään omaa merkkiäni listannut kovin ylös...

38

3260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X-gem

      Etpäs kovinkaan paljon sosiaalista älykkyyttä osoittanut "listallasi".
      Tuo kertoo vain enemmän sinusta ja moraalittomasta taipuuksestasi luokitella ihmiset hyviin ja pahoihin. Ja vähän luulen, että olet laatinut listasi "kateuden perusteella!.

      Häpeäsin, jos edustamani aurinkomerkki olisi sinun listallasi ensimmäisenä.

      Olen ylpeä, kun saan olla listallasi viimeisenä!

      Mikä on oma merkkisi? Tulen tästälähtien sijoittamaan sen omalla listallani viimeiseksi!

      Noh, eihän tätä nyt aivan tosissaan tarvitse ottaa!

      • Capricorn

        Oh oh! Kylläpä veti kaksonen herneen nenään :) Huumorintajua saa olla ja näitä hömppä galluppeja ei tarvitse ottaa tosissaan. Itsekkin tosin olisin laittanut kaksosen viimeiseksi, sen verran rupesi ärsyttämään tuo meuhkaamisesi. Hemmetin tosikot!


      • Hevonen

        Olishan se pitänyt arvata että joku suuttuu... Leikkimielinen gallup ja heti alkaa narina. Olen Jousimies, ja kuten sanoin en itseänikään korkealle nostanut. Kateudesta en sanoisi tämän johtuvan vaan siitä että tunnen tasan yhden kaksosen ja tämä kyseinen kaksonen puhuu pahaa kaikista työpaikallamme. Olemmekin liittoutuneet muiden kanssa ja päättäneet että jos kerrankin vielä avaa suunsa päästäkseen sieltä jotain ilkeää niin joku meistä pistää hänet ojennukseen. simerkki, tämä kaksonen valehteli työkaverimme tehneen abortin vaikka tämä ei ollut (on nyt 7 kuulla raskaana)... Paskoja kokemuksia. Sitä paitsi tämä on vaan leikkimielinen gallup, en siltikkään inhoa kaikkia kaksosia, kun vain tapaisin jonkun toisenlaisen kaksosen ensin..


      • X-Gem
        Hevonen kirjoitti:

        Olishan se pitänyt arvata että joku suuttuu... Leikkimielinen gallup ja heti alkaa narina. Olen Jousimies, ja kuten sanoin en itseänikään korkealle nostanut. Kateudesta en sanoisi tämän johtuvan vaan siitä että tunnen tasan yhden kaksosen ja tämä kyseinen kaksonen puhuu pahaa kaikista työpaikallamme. Olemmekin liittoutuneet muiden kanssa ja päättäneet että jos kerrankin vielä avaa suunsa päästäkseen sieltä jotain ilkeää niin joku meistä pistää hänet ojennukseen. simerkki, tämä kaksonen valehteli työkaverimme tehneen abortin vaikka tämä ei ollut (on nyt 7 kuulla raskaana)... Paskoja kokemuksia. Sitä paitsi tämä on vaan leikkimielinen gallup, en siltikkään inhoa kaikkia kaksosia, kun vain tapaisin jonkun toisenlaisen kaksosen ensin..

        Kirjoitin viestini hymyssä suin. Ajattelin, että piruilenpas minäkin. En edes usko näihin juttuihin.
        Avasin viestisi ainoastaan siksi, koska se nyt sattui olemaan tuossa ensimmäisenä ja otsikkokin oli varsin kiinnostava.

        Lueppas oikein tarkasti tekstini viimeinen lause!


      • tyttö
        X-Gem kirjoitti:

        Kirjoitin viestini hymyssä suin. Ajattelin, että piruilenpas minäkin. En edes usko näihin juttuihin.
        Avasin viestisi ainoastaan siksi, koska se nyt sattui olemaan tuossa ensimmäisenä ja otsikkokin oli varsin kiinnostava.

        Lueppas oikein tarkasti tekstini viimeinen lause!

        taas morkkaat kaksosia senkun vain lisää maanrakoon! kukaan ei oikein usko...


      • X-gem
        tyttö kirjoitti:

        taas morkkaat kaksosia senkun vain lisää maanrakoon! kukaan ei oikein usko...

        Tarkoitit varmaan nimim. Hevosta? Äläppäs tyttö pieni välitä hänestä. Hän on varmaan se sama oinas, joka esiintyy monella eri nimimerkillä ja katsoo velvollisuudekseen murjoa kaksosia.

        Tuossa viestissään hän väittää laskevansa leikkiä, mutta heti seuraavassa hengenvedossa sortuukin itse ilkeään arvosteluun.

        Nyt en minäkään enää laske leikkiä! Eli, äläppäs hevonen (ym. multipersoona) ole raukkis! Viestien lukijoissa saattaa olla aivan nuoria, herkkiä ja ikäville arvosteluille alttiita ihmisiä. He eivät välttämättä ymmärrä sun "huumoriasi". Voisit antaa heille paremman mielen, mutta sensijaan sinä kaunaisena poljetkin heikompia.

        Sulle tyttö pieni toivotan hyvää ja iloista elämää. Olet paljon parempi kuin tuo inhottava hevonen.


      • June
        X-gem kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan nimim. Hevosta? Äläppäs tyttö pieni välitä hänestä. Hän on varmaan se sama oinas, joka esiintyy monella eri nimimerkillä ja katsoo velvollisuudekseen murjoa kaksosia.

        Tuossa viestissään hän väittää laskevansa leikkiä, mutta heti seuraavassa hengenvedossa sortuukin itse ilkeään arvosteluun.

        Nyt en minäkään enää laske leikkiä! Eli, äläppäs hevonen (ym. multipersoona) ole raukkis! Viestien lukijoissa saattaa olla aivan nuoria, herkkiä ja ikäville arvosteluille alttiita ihmisiä. He eivät välttämättä ymmärrä sun "huumoriasi". Voisit antaa heille paremman mielen, mutta sensijaan sinä kaunaisena poljetkin heikompia.

        Sulle tyttö pieni toivotan hyvää ja iloista elämää. Olet paljon parempi kuin tuo inhottava hevonen.

        Olen samaa mieltä. lukijoissa saattaa olla myös perheen pienimpiä. Etkös sanonut, että et usko näihin asioihin


      • X-gem
        June kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. lukijoissa saattaa olla myös perheen pienimpiä. Etkös sanonut, että et usko näihin asioihin

        No nyt kun osuin tänne palstalle, selasin muutaman päivän aikana läpi lähes jokaisen viestin. Tutkijatyyppinä halusin tietää, kuinka tosissaan ihmiset ottavat nämä horoskoopiluonteet. Aika tosissaan ottavat. Noh, ehkä itsekkin aloin ottaa enemmän tosissani.
        Huomasin myös pieniä suhtautumiseroja eri aurinkomerkkipalstojen välillä. Sitä en osaa vielä sanoa, mitkä tekijät vaikuttavat kunkin palstan henkeen.


      • Hevonen
        X-gem kirjoitti:

        No nyt kun osuin tänne palstalle, selasin muutaman päivän aikana läpi lähes jokaisen viestin. Tutkijatyyppinä halusin tietää, kuinka tosissaan ihmiset ottavat nämä horoskoopiluonteet. Aika tosissaan ottavat. Noh, ehkä itsekkin aloin ottaa enemmän tosissani.
        Huomasin myös pieniä suhtautumiseroja eri aurinkomerkkipalstojen välillä. Sitä en osaa vielä sanoa, mitkä tekijät vaikuttavat kunkin palstan henkeen.

        Olen 26-vuotias (s.30.11.1977) joten en enää ole "perheenpienin" :). Ja kuten sanoin en vihaa kaksosia, mutta jos joku pitää valita niin se on kaksonen josta en niin hirveästi pidä,kun ei ole kuin se yksi kokemus siitä merkistä. Kuten myös sanoin olen jousimies enkä mikään oinas :)


      • Maruca
        tyttö kirjoitti:

        taas morkkaat kaksosia senkun vain lisää maanrakoon! kukaan ei oikein usko...

        En minäkään pidä siitä, kun jotain merkkiä morkataan yhden tapauksen perusteella, vaikka se olis muka leikkiä.
        En pidä siitäkään, että ihmisiä listataan hyviin ja pahoihin.

        Minä ainakin pidän kaksosia lahjakkaimpina ja kivoimpina ihmisinä.

        En tiedä, kannattaako kovin nuorena edes ajatella näitä asioita. En tiedä, kannattaako se koskaan?


      • Haikala
        Maruca kirjoitti:

        En minäkään pidä siitä, kun jotain merkkiä morkataan yhden tapauksen perusteella, vaikka se olis muka leikkiä.
        En pidä siitäkään, että ihmisiä listataan hyviin ja pahoihin.

        Minä ainakin pidän kaksosia lahjakkaimpina ja kivoimpina ihmisinä.

        En tiedä, kannattaako kovin nuorena edes ajatella näitä asioita. En tiedä, kannattaako se koskaan?

        Kalat (minä itse tietysti:)
        Härkä, oma mieheni :)
        Rapu
        Neitsyt
        Oinas
        Leijona
        Jousimies
        Kauris
        Vaaka
        Skorpioni
        Kaksonen
        Vesimies

        Kalat rules the world!


      • Skorpioni
        Hevonen kirjoitti:

        Olishan se pitänyt arvata että joku suuttuu... Leikkimielinen gallup ja heti alkaa narina. Olen Jousimies, ja kuten sanoin en itseänikään korkealle nostanut. Kateudesta en sanoisi tämän johtuvan vaan siitä että tunnen tasan yhden kaksosen ja tämä kyseinen kaksonen puhuu pahaa kaikista työpaikallamme. Olemmekin liittoutuneet muiden kanssa ja päättäneet että jos kerrankin vielä avaa suunsa päästäkseen sieltä jotain ilkeää niin joku meistä pistää hänet ojennukseen. simerkki, tämä kaksonen valehteli työkaverimme tehneen abortin vaikka tämä ei ollut (on nyt 7 kuulla raskaana)... Paskoja kokemuksia. Sitä paitsi tämä on vaan leikkimielinen gallup, en siltikkään inhoa kaikkia kaksosia, kun vain tapaisin jonkun toisenlaisen kaksosen ensin..

        Meijän "jengissä" on kans yks kaksonen. Se osaa kyllä olla rasittava. Yrittää päisään "itsemurhaa" ja kerjää huomiota ja sääliä ja jos jollain muulla menee huonosti, ni se on vaan ihan onessaan. Sen suurin rakkaus on varmaan kaikenlaiset skandaalit....ihime hössöttäjä ja jos se pitää hauskaa ja ei pääse kaiken keskipisteex, ni taas tehään "itsaria". Sit se vielä yrittää rikkoa toisten välejä ja pääsee kaikesta mielistelemällä ja puhumalla(ite ei anna mitään anteeks)Ei silti se on avoin ja reipas/tekevä.... Seuraavassa viestissä tieten lukee että skorpparit ne vaan jauhaa kavereista paskaa:)... mutta oon jo raivokohtauksen partaalla.....ei kaikki varmaan tollasia oo...


      • aquaman
        Skorpioni kirjoitti:

        Meijän "jengissä" on kans yks kaksonen. Se osaa kyllä olla rasittava. Yrittää päisään "itsemurhaa" ja kerjää huomiota ja sääliä ja jos jollain muulla menee huonosti, ni se on vaan ihan onessaan. Sen suurin rakkaus on varmaan kaikenlaiset skandaalit....ihime hössöttäjä ja jos se pitää hauskaa ja ei pääse kaiken keskipisteex, ni taas tehään "itsaria". Sit se vielä yrittää rikkoa toisten välejä ja pääsee kaikesta mielistelemällä ja puhumalla(ite ei anna mitään anteeks)Ei silti se on avoin ja reipas/tekevä.... Seuraavassa viestissä tieten lukee että skorpparit ne vaan jauhaa kavereista paskaa:)... mutta oon jo raivokohtauksen partaalla.....ei kaikki varmaan tollasia oo...

        Samanalaisen kaksosen tunnen minäkin. Ettei vaan olisi sama henkilö? Skorpionit on toista maata kuin kaksoset. Skorpioni on lojaali ja sitkeä sissi. Eräs läheisin rakkaani on skorpioni ja aivan mahtava tyyppi!

        Listani

        Härkä
        Skorpioni
        Oinas
        Rapu
        Kauris
        Vaaka
        Jousimies
        Leijona
        Vesimies (mii mii)
        Kalat
        Neitsyt
        Kaksonen


      • Neitsytmies
        aquaman kirjoitti:

        Samanalaisen kaksosen tunnen minäkin. Ettei vaan olisi sama henkilö? Skorpionit on toista maata kuin kaksoset. Skorpioni on lojaali ja sitkeä sissi. Eräs läheisin rakkaani on skorpioni ja aivan mahtava tyyppi!

        Listani

        Härkä
        Skorpioni
        Oinas
        Rapu
        Kauris
        Vaaka
        Jousimies
        Leijona
        Vesimies (mii mii)
        Kalat
        Neitsyt
        Kaksonen

        Pannaampas nyt lista uusiksi. Jos nyt täällä kaunan perusteella arvostellaan, niin otetaampa esim. Viiltäjä Jack, joka oli muistaakseni skorpiooni. Eli kaikki skorpioonit ovat siis sarjamurhaajia!

        Eli teidän "puusilmäisten" iloksi pannaan merkit seuraavaan järjestykseen:

        Kaksoset (paras)
        Neitsyt
        Kalat
        Kauris
        Härkä
        Oinas
        Vaaka
        Leijona
        Krapu
        .
        .
        .
        . Vesimies, Skorpiooni, Jousimies (nämä huonoimmat) Noh, naurattaako nyt poijjaat?


      • Leonoora
        Skorpioni kirjoitti:

        Meijän "jengissä" on kans yks kaksonen. Se osaa kyllä olla rasittava. Yrittää päisään "itsemurhaa" ja kerjää huomiota ja sääliä ja jos jollain muulla menee huonosti, ni se on vaan ihan onessaan. Sen suurin rakkaus on varmaan kaikenlaiset skandaalit....ihime hössöttäjä ja jos se pitää hauskaa ja ei pääse kaiken keskipisteex, ni taas tehään "itsaria". Sit se vielä yrittää rikkoa toisten välejä ja pääsee kaikesta mielistelemällä ja puhumalla(ite ei anna mitään anteeks)Ei silti se on avoin ja reipas/tekevä.... Seuraavassa viestissä tieten lukee että skorpparit ne vaan jauhaa kavereista paskaa:)... mutta oon jo raivokohtauksen partaalla.....ei kaikki varmaan tollasia oo...

        Mä puolestani tunnen aika läheisesti erään skorpioonin, sisareni avomies.
        Sisareni allergiasta huolimatta hän polttaa sisällä ja vain ärjähtelee. Hän ei anna penniäkään vuokraan, ei ruokaan, mutta kun ite saa työttömyyskorvauksen, niin katoaa moneks päiväks. Itkee sitten takaisin. Hakkaa sisartani ja heittelee hänen tavaroitaan parvekkeelta ulos.
        Kerran hajotti oven, että pääsi sisälle.
        Yrityksistämme huolimatta emme ole saaneet häntä häädettyä. Uhkailee kavereillaan.
        Näit tapauksia on joka merkissä. En ole kuitenkaan nii tyhmä (paitsi nyt), et tulisin tänne haukkumaan, kun tämähän pitäisi olla sellainen foorumi, jossa ihmisiä yritetään saada ymmärtämään toisiaan.


      • Nasse-setä
        Neitsytmies kirjoitti:

        Pannaampas nyt lista uusiksi. Jos nyt täällä kaunan perusteella arvostellaan, niin otetaampa esim. Viiltäjä Jack, joka oli muistaakseni skorpiooni. Eli kaikki skorpioonit ovat siis sarjamurhaajia!

        Eli teidän "puusilmäisten" iloksi pannaan merkit seuraavaan järjestykseen:

        Kaksoset (paras)
        Neitsyt
        Kalat
        Kauris
        Härkä
        Oinas
        Vaaka
        Leijona
        Krapu
        .
        .
        .
        . Vesimies, Skorpiooni, Jousimies (nämä huonoimmat) Noh, naurattaako nyt poijjaat?

        Osuipas kohdalleen nuo kolme vipaa. Täällä on näköjään alettu haukkumaan muita merkkejä?
        Annampa minäkin sitten tulla. En muuten kuin tuolle varskarille vastinetta.
        Minun tuntemani vesimies on melkoinen lasileuka marmattaja, itkijä, joka pupu pöksyissä pötkii pakoon, kun vähäänkään jokin uhkaa. Sitten alkaa kova selittely miksi hän teki noin. Jos hänelle vähänkään vihjaa virheistä, hän pitää monta päivää mykkäkoulua. Työpaikalla hän yrittää lahjoa herroja puolelleen tarjoamalla heille karamelleja yms. pikku lahjuksia.....äh, melkoinen tapaus!
        Mutta paskat! Ei yhden tapauksen perusteella ketään voi luokitella!
        Kaksoset sijoittaisin minäkin sanotaan nyt vaikka parhaimmaksi merkiksi!!!
        Vestkarit, skorput, jouskarit olkoot nyt tällä kerralla viimeisiä, siis pahimpia.
        Ja oon myös sitä mieltä että ei mitään merkkiä tulisi ruotia, koska tällä foorumilla liikkuu myös keskenkasvuisia lapsia!


      • X-gem
        Nasse-setä kirjoitti:

        Osuipas kohdalleen nuo kolme vipaa. Täällä on näköjään alettu haukkumaan muita merkkejä?
        Annampa minäkin sitten tulla. En muuten kuin tuolle varskarille vastinetta.
        Minun tuntemani vesimies on melkoinen lasileuka marmattaja, itkijä, joka pupu pöksyissä pötkii pakoon, kun vähäänkään jokin uhkaa. Sitten alkaa kova selittely miksi hän teki noin. Jos hänelle vähänkään vihjaa virheistä, hän pitää monta päivää mykkäkoulua. Työpaikalla hän yrittää lahjoa herroja puolelleen tarjoamalla heille karamelleja yms. pikku lahjuksia.....äh, melkoinen tapaus!
        Mutta paskat! Ei yhden tapauksen perusteella ketään voi luokitella!
        Kaksoset sijoittaisin minäkin sanotaan nyt vaikka parhaimmaksi merkiksi!!!
        Vestkarit, skorput, jouskarit olkoot nyt tällä kerralla viimeisiä, siis pahimpia.
        Ja oon myös sitä mieltä että ei mitään merkkiä tulisi ruotia, koska tällä foorumilla liikkuu myös keskenkasvuisia lapsia!

        Solidaalisuutta kuitenkin vielä löytyy! Eli kiitos Neitsytmies, Leonoora ja Nasse-setä!

        Lyhyt tuttavuuteni tähän foorumiin loppuu kuitenkin tähän. Aluksi olin innostunut ja luin melkein jokaisen viestin.

        Täällä on meno aivankuin autopalstalla pahimmillaan.Merkkejä asetellaan paremmuusjärjestykseen, omaa merkkiä ylistetään ja muita merkkejä murkkupoikamaisesti haukutaan.

        Lisäksi seuraava pikkutytön lähettämä viesti pysäytti. Hänelle ei löytynyt lohduttajaa. Kuinka sitten minä, aikuinen mies löytäisin täältä mitään syvempää?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&conference=596&posting=22000000002392585


      • AQUAfemale
        X-gem kirjoitti:

        Solidaalisuutta kuitenkin vielä löytyy! Eli kiitos Neitsytmies, Leonoora ja Nasse-setä!

        Lyhyt tuttavuuteni tähän foorumiin loppuu kuitenkin tähän. Aluksi olin innostunut ja luin melkein jokaisen viestin.

        Täällä on meno aivankuin autopalstalla pahimmillaan.Merkkejä asetellaan paremmuusjärjestykseen, omaa merkkiä ylistetään ja muita merkkejä murkkupoikamaisesti haukutaan.

        Lisäksi seuraava pikkutytön lähettämä viesti pysäytti. Hänelle ei löytynyt lohduttajaa. Kuinka sitten minä, aikuinen mies löytäisin täältä mitään syvempää?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&conference=596&posting=22000000002392585

        Kylläpä kaksonen heti älähti kun sai osakseen vähän arvostelua. Noh.. Kaipa sekin kertoo jotain..


      • oinasneiti
        Leonoora kirjoitti:

        Mä puolestani tunnen aika läheisesti erään skorpioonin, sisareni avomies.
        Sisareni allergiasta huolimatta hän polttaa sisällä ja vain ärjähtelee. Hän ei anna penniäkään vuokraan, ei ruokaan, mutta kun ite saa työttömyyskorvauksen, niin katoaa moneks päiväks. Itkee sitten takaisin. Hakkaa sisartani ja heittelee hänen tavaroitaan parvekkeelta ulos.
        Kerran hajotti oven, että pääsi sisälle.
        Yrityksistämme huolimatta emme ole saaneet häntä häädettyä. Uhkailee kavereillaan.
        Näit tapauksia on joka merkissä. En ole kuitenkaan nii tyhmä (paitsi nyt), et tulisin tänne haukkumaan, kun tämähän pitäisi olla sellainen foorumi, jossa ihmisiä yritetään saada ymmärtämään toisiaan.

        Tunnen myös kolme skorppari miestä jotka pieksee vaimojaan, juoksee myös vieraissa ja juopottelee mutta en silti tuomitse koko merkkiä sillä tunnen myös aivan ihania skorpioneja (naisia). tunnen myös ilkeitä kaksosia, mutta tunnen myös aivan mielettömän hyviä tyyppejä jotka ovat kaksosia. Meitä jokaista on moneksi. Varmasti jokainen tuntee oinaitakin joita inhoaa. Oinas se varmaan on vihatuin merkki...


      • KAKSONEN!!!
        Hevonen kirjoitti:

        Olen 26-vuotias (s.30.11.1977) joten en enää ole "perheenpienin" :). Ja kuten sanoin en vihaa kaksosia, mutta jos joku pitää valita niin se on kaksonen josta en niin hirveästi pidä,kun ei ole kuin se yksi kokemus siitä merkistä. Kuten myös sanoin olen jousimies enkä mikään oinas :)

        KAksoset on parhaita!!!! turha ruveta väittää muuta. mua nii ärsytäää!!!! Ite oot kaksnaamanen pelle jousimies!!! ja kaikki kauriit on kans paskoi


      • Anonyymi

        Kertoo susta tosi paljon se, että heti ku joku postaa jotain läpällä ja sä otat sen heti tosi tosissaan ja alat ragee


    • vesimiesnainen

      Mä pidän valtavasti kaksosmiehistä. Tosin mulla menossa tällä hetkellä jonkinlainen oinaskausi. En tekisi mitään listaa. Tutustun mielelläni avoimin mielin kaikkien tähtimerkkien edustajien kanssa. Kaikilla meillä on hyvät ja huonot puolet.

    • jakomielinen :)

      Oinas
      Härkä
      Leijona
      Kaksonen
      Neitsyt
      Vaaka
      Skorpioni
      Rapu
      Vesimies
      Jousimies
      Kauris
      Kalat

      Oinas ykkösenä sillä parasystäväni on oinas :) Hyvä tyyppi! Kalat "huonoin", no johtuu varmaan siitä etten tunne yhtään kalaa, en tunne merkkiä... Olen itse kaksonen, nouseva rapu, kuu rapu.

    • Sadoll

      Rapu
      Kalat
      Vesimies
      Härkä
      Jousimies
      Oinas
      Neitsyt
      Kauris
      Leijona
      Kaksonen
      Skorpioni
      Vaaka

      arvaan että näin. Jos joutuisin autiolle saarelle pariksi vuodeksi yhden lähimpänä omaa merkkiään olevan ihmisen kanssa kerrallaan (joka merkin kanssa erikseen) en tietäisi vieläkään koska sen jälkeen pitäisi vielä ottaa huomioon henkilöiden sukupuoli

    • Kalatar

      oinas
      kalat
      kaksonen
      härkä
      rapu
      vesimies
      kauris
      skorppari
      neitsyt
      vaaka
      jousimies
      leijona

    • Lyrá

      1. Skorpioni(eli minä! ^^)
      2. Rapu(Mun ihna bestis!)
      3. Kaksonen(Toinen ihna kamu)
      4. Leijona
      5. Härkä
      6. Vaaka
      7. Oinas
      8. Jousimies
      9. Kalat
      10. Kauris
      11. Vesimies
      12. Neitsyt

    • ceelia

      Henkilökohtainen mielipiteeni

      Vaaka
      Oinas
      Jousimies
      Skorpioni
      Leijona
      Härkä
      Neitsyt (minä!)
      Kalat
      Kauris
      Vesimies
      Kaksonen
      Rapu

      • kaxonen80

        Neitsyt(liikaa parjattu merkki,hyviä tyyppejä!)
        Kalat
        Leijona
        Kaksoset
        Rapu
        Oinas
        Jousimies
        Vesimies
        Vaaka
        Kauris
        Skorpioni(liian omahyväisiä ja "tuulella käyviä")


    • Januzka

      No pitää kai sitten yrittää vastata tähän vähän kyseenalaiseen kyselyyn. Vähän funtsimista se vaati:

      1. Kaksoset
      2. Neitsyt
      3. Jousimies
      4. Krapu
      5. Kauris
      6. Skorpiooni
      7. Vesimies
      8. Härkä
      9. Vaaka
      10.Leijona
      11.Kalat (oikeastaan kalat kuuluisi ylemmäksi, mutta en nyt jaksa muuttaa)
      12.Oinas (harmillinen uhoaja ja juoruaja, mutta ehkä sattunut vain omalle kohdalleni)

      Oma merkkini löytyy tuolta puolivälin paikkeilta.

    • Robin(r)

      En osaa arvioida kaikkia merkkejä ja nämä viisi "suosikkiani" voivat olla aurinkomerkkinä, aksendanttina tai kuumerkkinä.

      #Kauris
      #Leijona
      #Kalat
      #Rapu
      #Skorpioni

    • jos minäkin sitten...

      kalat (itse olen, ja tulen toimeen parhaiten)
      kauris
      vesimies
      härkä
      rapu
      skorpioni
      vaaka
      kaksonen
      oinas
      leijona
      jousimies
      neitsyt (en vain siedä, vaikka kuumerkkinäni onkin)

    • yx vaan

      rapu
      oinas
      vesimies
      skorpioni
      kaksonen
      tässä ne 5 ehkä vaikuttavinta

      • OinasN

        Listataan, listataan vaikka näin (ei tosin "ehdoton" lista eli liikkumavaraa on:

        Jousimies
        Leijona
        Rapu
        Oinas (mä ymmärrän meitä ;)
        Skorpioni
        Vaaka
        Kaksoset
        Neitsyt
        Härkä
        Vesimies
        Kauris
        Kalat

        Viimeiset ei järjestyksessä, kalat yleensä vetää pinnani tiukalle holtittomuudellaan, kauriiden kanssa en tule pid.päälle toimeen ja veskarit ärsyttäviä muuten vain..!
        Ja ottakoon tosissaan kuka haluaa.


      • Neitsyt (n)
        OinasN kirjoitti:

        Listataan, listataan vaikka näin (ei tosin "ehdoton" lista eli liikkumavaraa on:

        Jousimies
        Leijona
        Rapu
        Oinas (mä ymmärrän meitä ;)
        Skorpioni
        Vaaka
        Kaksoset
        Neitsyt
        Härkä
        Vesimies
        Kauris
        Kalat

        Viimeiset ei järjestyksessä, kalat yleensä vetää pinnani tiukalle holtittomuudellaan, kauriiden kanssa en tule pid.päälle toimeen ja veskarit ärsyttäviä muuten vain..!
        Ja ottakoon tosissaan kuka haluaa.

        Oinas
        Härkä
        Neitsyt
        Leijona
        Kauris
        Kaksonen
        Rapu
        Vaaka
        Jousimies
        Kalat
        Vesimies
        Skorpioni


      • ****
        OinasN kirjoitti:

        Listataan, listataan vaikka näin (ei tosin "ehdoton" lista eli liikkumavaraa on:

        Jousimies
        Leijona
        Rapu
        Oinas (mä ymmärrän meitä ;)
        Skorpioni
        Vaaka
        Kaksoset
        Neitsyt
        Härkä
        Vesimies
        Kauris
        Kalat

        Viimeiset ei järjestyksessä, kalat yleensä vetää pinnani tiukalle holtittomuudellaan, kauriiden kanssa en tule pid.päälle toimeen ja veskarit ärsyttäviä muuten vain..!
        Ja ottakoon tosissaan kuka haluaa.

        pääsi tässä listassa ansaitsemalleen paikalle: Jousimiehet ovat presidenttiainesta (Koivisto, Halonen...) ja emännöivät kuninkaan hovissa (Silvia). Pyrkikää parempaan.


    • tyttö

      1.Leijona (poikaystävä)
      2.Skorpioni (hyvät mies- ja naispuoliset ystävät)
      3.Rapu (pari hyvää naisystävääni)
      4.Oinas (hyviä mies- sekä naisystäviä)
      5.Kaksonen (miesystäviä mukavia)
      6.Kalat (sisareni)
      7.Kauris (miespuolisia kavereita)
      8.Neitsyt (naispuolinen hyväystävä)
      9.Härkä (yritin suhdetta härän kanssa, ei toiminut juurikaan)
      10.Vesimies (naispuolinen ystävä mutta eri aalloilla ollaan)
      11.Jousimies (ei toimi miehen eikä naisen kanssa)
      12.Vaaka (tunnen kaksi miestä... :()

      itse oon rapu. ja tein tän listan sen mukaan että ketä tunnen ja miten tuun toimeen heidän kanssa.

      • oinas-vaaka

        Minä myös listaamaan!

        1.Rapu (mieheni,läheinen ystäväni)
        2.Skorpioni (isäni, läheinen ystävä)
        3.Oinas (minä itse, 4 miespuolista ystävää)
        4.Leijona (Miespuolinen ystävä, kummityttö)
        5.vaaka (äiti)
        6.Kauris (miespuolisia ystäviä)
        7.Kalat (Ystävä, työkaveri)
        8.Vesimies(Useita tuttavia)
        9.Härkä (Isoisä, ystävä)
        10.Kaksonen (Ystävä,ex-poikaystävä..)
        11.Jousimies (Kaksi opiskelu kaveria)
        12. Neitsyt (en tunne yhtäkään...)


    • Anonyymi

      No siis mä ennen tein näitä listauksia parhaat ja huonoimmat mutten enää koska kun eräs nainen tällä palstalla kirjoitti niin viisaasti niin opin ettei kannata tehdä listauksia. Kaikki merkit pitää ottaa vastaan kunnioittavasti. Olen itse aurinko härkä, nousu neitsyt ja kuu kauris. Kartallani muistaakseni paljon jousimiestä, vaakaa ja skorpionia jos oikein muistan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe