kaverin kanssa saunassa.(n+n)

*annah.k*

oli lauantai,kaverillani oli saunavuoro ja hän pyysi minua kanssaan saunomaan.suostuin,koska minulla ei ollut muutakaan tekemistä ja puoli kuudelta odotinkin jo kaveriani hänen ovellaan.puolen tunnin kuluttua ajattelin,että onpa saunominen ihanaa ja heitin kunnolla löylyä samalla jutellen ystäväni kanssa niitä näitä.hikisessä saunassa oli niin kuuma,että päätin mennä jo pesulle.ystäväni meni pukuhuoneeseen juomaan saunaoluttaan ja minä aloin peseytyä.siinä itseäni suihkutellessa ajattelin kokeilla kuulemaani masturbointivinkkiä,johon käytettiin suihkua.poistin suihkun käsiosan ja pienensin painetta.suihku tuntui ihanalta klitoristani vasten ja aloin voihkia.en huomannut lähestyvää ystävääni ja juuri kun olin saamassa, otti hän suihkun kädestäni.menimme saunaan ja ystäväni alkoi nuolla kiihottunutta klittaani.voihkin ja inisin ja ystäväni alkoi työntää kahta sormea sisääni nopeuttaen välillä tahtia.pian sain todella kovan orgasmin ja vavahtelin kauan sen voimasta.sanoin ystävälleni,että myös hänen on saatava oma osansa ja aloin vuorostani nuolla häntä.hänen kiimainen herkkunsa maistui uskomattoman hyvältä enkä voinut vastustaa härnäystä.annoin kieleni vaeltaa hänen häpykummullaan joka oli aivan posliini.menimme taas suihkulle ja laitoin kiihottuneen ystäväni penkille istumaan.aloin suihkuttamaan hänen klitoristaan ja tunsin,että hän saisi pian.vielä vähän....aaaaah...,kiljahti ystäväni saadessaan valtavan orgasmin,mutta annoin suihkun olla vielä klittaa vasten.kaverini inisi saadessaan monta orgasmia peräkkäin ja minä nautin tästä paljon enemän kuin miehistä.pian huomasimme suruksemme,että löylyaikamme oli päättynyt,joten nuolimme vielä tosiamme hetken ja lähdimme saunasta.....voin kirjoittaa lisää johonkin vahvempaan osa-alueeseeni jos haluatte......

6

22799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2oo4

joo tottakai lisäää!!!

• Minä

Juttu eteni ehkä turhan nopeasti. Voit toki kirjoittaa lisää, mutta pitempi stoori olisi parempi..

• >pillu>
        Minä kirjoitti:

Juttu eteni ehkä turhan nopeasti. Voit toki kirjoittaa lisää, mutta pitempi stoori olisi parempi..

en todellakaan usko tohon juttuun!!!!

• sumu
        >pillu> kirjoitti:

en todellakaan usko tohon juttuun!!!!

nii vasta vuonna 0789485769q384693876

• faldo

kirjottaistkos lisää seksijuttuja

• Pieni toive

En kirjoita tätä millään pahalla, mutta jos jatkat, pieni pyyntö.

Voisitko yrittää aloittaa lauseet isoilla kirjaimilla ja jättää pisteen jälkeen yhden välilyönnin. Myös muutama kappalejako olisi paikallaan. En halua vaikuttaa ylisivistyneeltä tahi pilkunnussijalta, mutta tekstiä olisi paljon helpompi seurata. Silti, tarinahan on se tärkein. Ja tämä tarina ja aihe oli minun mielestäni hyvä. Jatkoa vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      267
      17522
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      187
      12454
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      73
      6202
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      29
      5088
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      74
      5020
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      54
      4162
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      51
      3753
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3692
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      62
      3286
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3149
    Aihe