miehinen mies ei pahoinpitele naisia,, sellainen mies ei saa omistaa edes koiraa..sellainen mies/nainen ei saa olla lääkäri ....jos minä maksan kyllä on saatava sama hoito kuin rikaskin/samalla ihmisoikeudella vaikka täällä ion joku joka yrittää lyödä mua maahan ..vain Sika sen tekee ihmis/sika..pohjolan törpöt ei ole miehiä /missä ovat kunnon ihmiset??
Mies ei Pahoinpitele/naisia
3
252
Vastaukset
- Jep
Hieno mies ei lyö naista hattu päässä!
- vihainen
Tullin kautta pitkin vihreätä linjaa vaan hakemaan sitä tarunhohtoista ulkomaalaista miestä, jolle sadun prinssitkään eivät pärjää!
Nouseepahan täällä asuvien naisten taso.- Nainen
-Miksi täytyy mennä ulkomaille etsiin miehiä?? ja prinssiä on joka paikassa.. en mä nyt tarkiota että miehen on oltava presiis ..mutta ei hän saa hakata naistaan ,,mies on aina vahvempi..ja moni mies ei jätä naistaan rauhaan vaikka nainen on saanut eron ja elää omaa elämää..mini mies luulee että he omistaa jonkin naisen että vain heillä on oikeus häneen ja vielä pitää vankinaan kotona..mä olen ruotsissa nähnyt monta esimerkkiä..ei vain suomalaiset ..ruotsin mies on vieläkin kamalampi naisiaan kohtaan...suomalaisista miehistä minulla on vain ollut hyvää kokemusta ..*IHANIA**kaikki miehet ovat prinssiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597