Moi! =)
Mulla on ollut jo pian kuukauden ajan jatkuvaa veristä vuotoa emättimestä. Siis kuin kuukautisvuoto mutta niukkaa: pikkuhousunsuoja riittää. olen nyt menossa tämän takia maanantaina gynekologille mutta ajattelin täältä kysäistä voisko joku jo hieman ennakkoon auttaa onko jostain vakavasta kyse? En syö pillereitä, pillerit loppuivat vuosi sitten mutten ole saanut aikaiseksi mentyä aiemmin lääkäriin. Synnytyksestä on aikaa 2 vuotta ja edellisestä papakokeesta jo kolme vuotta. pelottaa jos on jotain vakavaa kuten kohdunkaulan syöpä tms... =(
Jatkuva vuoto?
3
1506
Vastaukset
- hoitsu
Kuulostaa jonkin sortin hormonihäiriöltä...jos ei kerta ole kipuja, jotenkin kuukautiset on jäänyt päälle. En tietysti ole lääkäri, hän osaa varmasti selvittää syyn.
Jokatapauksessa hyvä kun menet, eikä kannata pelätä. Jopa syöpä on tänäpäivänä hoidettavissa todella hyvin, että ei sitäkään kannata pelätä...
rohkeutta sinulle ja tsemppiä, kyllä se siitä=)
Kerrohan sitten mitä se tohtori sinulle sanoo=) - Sparkle
Ihana nähdä, että joku muukin kärsii samasta pulmasta! Mulla on ollut tuollaista vuotoa jo yli 40 päivää, enkä ymmärrä syytä! En ole uskaltanut lääkäriin, sillä pari vuotta sitten jouduin todella pitkään lääkärikierteeseen kuukautisten pois jäämisen vuoksi. Kerrothan, mitä lääkärisi sanoi!!!!!!!
- Anonyymi
Vuoti ajattelee talossa jossa karkki kiukut,ei käy enää sisällä.
Laita tuotetta tomaattia kun metalli purkki tomaatti ei ole toiselle sekä lukee lehdet äidilleen talous mania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768