Maailmanpyörässä tytön kanssa...

jatsu

Olin n.14 vuotias, mutta jo aika kehittyneen näköinen. Rintani oliva edustavat ja kiihotion usein, kun luokkani pojat silloin tällöin puristivat niitä.

Olin tietenkin "äkäinen". Eihän pikkukaupungin tyttö siihen aikaa voinut antaa poikien näpeltää itseään. Kotina sitten usein kaikenlaista kuvitellen, tyydytin itseni uneen.

Eräänä lauantaina, kun vanhempani eivät olleet kotona, laitoin parhaat asuni ylleni, tei upean meikin ja livahdin paikallisen urheuluseuran lavalle tansseihin.

Sain tanssia lähes kok illan, mutta erikoisesti minua kiinnosti eräs minua huomattavasti vanhempi poika, tai oikeastaan mies jo. Hän oli tumma, hiukan kiharahiuksinen. Hänen kasvonsa olivat sellaiset iloisen nauravaiset ja tanssinkin useita pelejä hänen kanssaan. Kun hän illan lopussa pyysi ulos kävelylle, en sanonut mitään, nyökkäsin vaan ja niin askeleemme vei lavaa ympäröivään metsään. Toisesta silmäkulmasta näin, että siellä oli muitakin seikkailijoita ja niin tulin itsekin rohkeammaksi.

Hetken kulutta hän sulki minut tuliseen suudelmaan ja alkoi hyvällä kehoani vaatteiden päältä. Kun hänen kätensä alkoivat menemään hameen alle ja osuivat sukan yläreunassa paljaalle iholleni, säpsähdin hieman. Olin kuitenkin niin huumassa, että pyöritin itseäni voimakkaasti häntä vasten ja kun pojan sormet lopulta hyväillen työntyivät vakooni huokaisiin himosta. Hän ei edes ottanut pikkareita pois jalastani, vaan siityen hiukan, hän otti kädestäni kiinni ja vei sen kullilleen, mikä minusta oli valtavasti paljon suurempi, kuin ne monet esineet mitä sinne olin itse usein onanoidessani vienyt.

Tunsin kosteuteni valuvan reittäni myöten ja työnsin alavartaloan voimakkaasti häntä vasten, kun kyrpä ensimmäisen kerran elämässäni tunkeutui pilluuni.
Se oli valtavan ihan tunne, värisin kiihkosta, enkä edes tajunnut pyytää häntä olemaan varoivainen. Siinä puuta vasten naimme kuin viimeistä päivää ja kun sain valtavan, minua tärisyttävän orgasmin, tunsin kun hän huokaisten vetäisi kalunsa ulos ja laski spermansa karvoilleni. Tunsin sen valuvan sukkieni päällä reittäni myöten, mutta en välittänyt. Olin vihdoinkin saanut sitä mistä olin unelmoinut.

Sen jälkeen hän lyhyesti kertoi olleensa vain käymätiellään siellä, enkä enää koskaan nähnyt sitä ensimmäistä sanjkariani, mutta tosin usein unelmoinut hänestä, nytkin, kun olen jo yli 50-kymppinen aikuisten lasten äiti.

3

10228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häh

      ...tapahtui sille otsikkosi maailmanpyörälle?!?

    • Girlie

      Mäkään en tajunnu mitenm toi otsikko menikään? Maailmanpyörä ja joku tyttö.. Sehän oli jäkä kenen kaa naitki! :D

    • sexy

      eix tän pitäny olla maailmanpyörässä??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe