siinäpä se sit olikin... :)suolakivi on tarjolla mut se ei nuole sitä... what should do?
Miksi hamsteri nuolee kättä?
9
2740
Vastaukset
- Nöpsö
Eikös se tunnu kivalta, kun hamsu nuolee? Minusta se on ystävällinen ele. Eipähän ainakaan pure. Voithan koittaa pestä kädet ennen kuin alat käpälöidä hamsua niin että sun hurmaava suolan ym. makusi/hajusi haihtuu. Ei tarvitse olla huolissaan, jos hamsu ei välitä suolakivestä, itse se tietää suolan tarpeensa parhaiten. Joskus jopa jyväseoksissa on suolaa. Liika on aina pahasta.
- Tiinu
nuoleminen johtuu myös siitä, että on ollut juuri toinen hamsu kädessä. Varsinkin jos uros haistaa naaraan hajun kädessä.
- -jenni9011-
no toi sun kädessä haisee jokin toinen haju tai sit kun oot koskenut vaikka jotai ruokaa niin se haluu nuolla sitä...munkin käppäri nuolee joka päivä ja ei oo toista hamsuu mut kissoi on ja se haistaa vaik sen hajun ja nuolee...jos on vähänkin jotain ruokaa käsissä se rupee nuolee heti...minunkin mielestä se vois olla ystävän ele!
Minun hamsu on tosi hyvin kesyyntynyt viikossa ja ei enään puree, ennen kesyyntymistä se puri ja jyrsi mun kättä ja käsi verellä!- Rölli...:P
Kyllä hamsterisi luultavasti sitä suolakiviveä nuolee,mutta niin vähän ettei sitä huomaa. Ja kyllä hamsu osaa piättää huolen suolan tarpeestaan...se nuolee sitä kiveä sillon kun se on tarpeen..:)
Hamsteri tarkoittaa varmasti vain hyvää kun se nuolee käsiäsi..;) Minusta se on aika hellyyttävää...;D
- mira
Hamsteri nuolee kättä ihan huvin vuoksi, samalla tavalla kun koira nuolee kättä.
siinä voi olla jotain hajuja tai niin vähänkin ruokaa että se haistaa sen ja nuolee sitten.
se ei liity mitenkään suolakiveen.
kyllä se nuolee suolakiveä sitten kun tarvii (suolakivi voi kestää monen hamsterin elämän ajan) - hamsut
-meilläki alko nolee mun mielest ehk hiemän sulosta... :p mut luulisin kans et on joku ystävälline ele ,ainakin luulisin...mielestäni ei liity yhtään suolakiveen.....
- 11v.tyttö
Moi!
Joo mullakin nuolee,ja on noin 4kk ikäinen talvikko ei ennen oo nuollu paitsi vähän aikaa sitte se alko? Sitä ei kiinnosta jos kädessä on ruokaa se vaan nuolee sormia? : D
Muutenkii hyviä nevoja saa antaa- Anonyymi
Juu mulla aivan sama homma mutta hamsteri on 6viikkoa
✨🐹
- Talvikon omistaja
Omakin hamsterini nuolee ja ei siitä mitään haittaa sille ole ollut :) Ystävällinen ele lähinnä :3... Hamsuni on nyt n. 2,5v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201