Miksi hamsteri nuolee kättä?

BonBon&mä

siinäpä se sit olikin... :)suolakivi on tarjolla mut se ei nuole sitä... what should do?

11

2922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöpsö

Eikös se tunnu kivalta, kun hamsu nuolee? Minusta se on ystävällinen ele. Eipähän ainakaan pure. Voithan koittaa pestä kädet ennen kuin alat käpälöidä hamsua niin että sun hurmaava suolan ym. makusi/hajusi haihtuu. Ei tarvitse olla huolissaan, jos hamsu ei välitä suolakivestä, itse se tietää suolan tarpeensa parhaiten. Joskus jopa jyväseoksissa on suolaa. Liika on aina pahasta.

• Tiinu

nuoleminen johtuu myös siitä, että on ollut juuri toinen hamsu kädessä. Varsinkin jos uros haistaa naaraan hajun kädessä.

• -jenni9011-

no toi sun kädessä haisee jokin toinen haju tai sit kun oot koskenut vaikka jotai ruokaa niin se haluu nuolla sitä...munkin käppäri nuolee joka päivä ja ei oo toista hamsuu mut kissoi on ja se haistaa vaik sen hajun ja nuolee...jos on vähänkin jotain ruokaa käsissä se rupee nuolee heti...minunkin mielestä se vois olla ystävän ele!
      Minun hamsu on tosi hyvin kesyyntynyt viikossa ja ei enään puree, ennen kesyyntymistä se puri ja jyrsi mun kättä ja käsi verellä!

• Rölli...:P

Kyllä hamsterisi luultavasti sitä suolakiviveä nuolee,mutta niin vähän ettei sitä huomaa. Ja kyllä hamsu osaa piättää huolen suolan tarpeestaan...se nuolee sitä kiveä sillon kun se on tarpeen..:)
        Hamsteri tarkoittaa varmasti vain hyvää kun se nuolee käsiäsi..;) Minusta se on aika hellyyttävää...;D

• mira

Hamsteri nuolee kättä ihan huvin vuoksi, samalla tavalla kun koira nuolee kättä.
      siinä voi olla jotain hajuja tai niin vähänkin ruokaa että se haistaa sen ja nuolee sitten.
      se ei liity mitenkään suolakiveen.
      kyllä se nuolee suolakiveä sitten kun tarvii (suolakivi voi kestää monen hamsterin elämän ajan)

• hamsut

-meilläki alko nolee mun mielest ehk hiemän sulosta... :p mut luulisin kans et on joku ystävälline ele ,ainakin luulisin...mielestäni ei liity yhtään suolakiveen.....

• 11v.tyttö

Moi!

Joo mullakin nuolee,ja on noin 4kk ikäinen talvikko ei ennen oo nuollu paitsi vähän aikaa sitte se alko? Sitä ei kiinnosta jos kädessä on ruokaa se vaan nuolee sormia? : D
      Muutenkii hyviä nevoja saa antaa

• Anonyymi

Juu mulla aivan sama homma mutta hamsteri on 6viikkoa
        ✨🐹

• Talvikon omistaja

Omakin hamsterini nuolee ja ei siitä mitään haittaa sille ole ollut :) Ystävällinen ele lähinnä :3... Hamsuni on nyt n. 2,5v

• Anonyymi

Se ei varmaan oo mitenkään paha juttu(: munki hamsu nuolee kättä

• Anonyymi

Ensinnäkin hamsterit eivät tarvitse suolakiveä jos ne saavat tarpeeksi hyvää ruokaa. Liika suola voi olla todella vaarallista hamsterille. Suosittelen ottamaan sen pois! Itse suosittelen Naturen hamsterin ruokaa hamsterille. On ihan normaalia että hamsteri nuolee kättäsi. Se voi haistaa jotain hyvän tuoksuista kädessäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      303
      2663
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      48
      2532
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      121
      1700
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1380
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1370
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1245
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      142
      1203
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1069
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1060
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      1000
    Aihe