Minä olen 36-vuotias nainen ja minulla on huono
kuulo ja minulla on oikeassa korvassa kuulokoje.
Kysyisin onko alle nelikymppisiä huonokuuloisia
ihmisiä ja mistä heidät tavoittaa?
Olen käynnyt kuulohuolto yhdistyksen toiminnassa
mukana, mutta siellä kaikki on vanhoja mummoja ja
ja vaareja,tunnen oloni orvoksi vanhojen ihmisten joukossa.
Sattumalta löysin netistä moottorikorvat.net
nettisivut, jotka on tarkoitettu alle 16-vuotiaille. Onko yli kolmekymppisille huonokuuloisille mitään omia sivuja? Tiedän että on kuulohuoltollton omat sivut vanhemmille ihmisille, mutta toivoisin että olisi myös omaikäisteni huonokuuloisille omat nettisivut.
Olisi hyvä jos olisi ihan oma keskustelupalsta
meille huonokuuloisille,jossa voisimme jakaa kokemuksiamme ja tukea toisiamme arjen keskellä.
Huonokuuloisuus
5
2147
Vastaukset
- vika
Eipä niitä sivuja taida paljon olla. Paikallisyhdistysten toiminnassa näyttää olevan enemmän vanhempia ihmisiä, enemmistö eläkeläisiä. Saattaa olla, että nuoremmilla on elämän muut kiireet verottamassa käytettävissä olevaa aikaa. Mikään ei estä käyttämästä kyseistä palstaa omien tuntojen julkaisupaikkana. Palsta kun tulee tutuksi, niin saattaa saada laajempaakin mielenkiintoa huonokuuloisten joukossa.
- Niisku
Mainitsemasi www-sivut www.moottorikorvat.net/forum ei ole tarkoitettu ainoastaa alle 16-vuotiaille vaan sivuilla on kaikenikäisiä ihmisiä. Suurin osa ihmisistä on n. 18-30v. eli nuoria aikuisia. Tervetuloa tutustumaan!
osoitehan oli siis www.moottorikorvat.net/forum - simpukkakorva
itse olen vm 62 ja tuolla on uusi yhteisö tehty ja käy tutustumassa ja tehdään siitä kiva ja meidän näköinen ja tervetuloa
simpukkakorva - simpukkakorva
sori unohdin laittaa sen linkin !
groups.msn.com/huonokuulo - jokke
Hei kaikki on muuten niin eli toiminta on retuperällä?olen itsekkin ollut joskus toiminnassa mmukana on vain liian vanhoja nuorille?eli nyt pitäisi kampanjoida erilaisiin ikäryhmiin tuntuma.siksi saataisiin omat tiimit toimimaan.mikäli homma ei toimi on syy vain yksi..??rohkeus.nyt sitten vain vetäjä rupee kartoittaa kaikki huonokuuloiset HELSINKI alueelta kuinka monta prosenttia on ?????eli siis kaikille ikäryhmille omat iltamat ja sivut tulee kun homma vetää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006524
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313900törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303315Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3811792- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471053Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889