Olen hankkimassa purjetta ja päätymässä Aura Sailsiin, onko kokemuksia heidän purjeista ja toimituksista?
Kokemuksia Aura Sailsista
11
3367
Vastaukset
- Timppa.
Veneeni mukana tuli Aura Sails purjeet ja , täytyy kyllä sanoa että olen ollut kaikkea muuta kuin tyytyväinen. Muoto on suoraan P:stä ja esim. vahvikkeiden ja helojen mitoituksessa oli selkeästi tingitty.
Toissa syksynä tuli mitta täyteen ja ostin Rouhiaisen Masalta Elvströmiltä uuden rullan ja ison ja täytyy sanoa ettei näiden kahden neulomon tuotteista voi edes puhua samana päivänä....
Usein se kaikkein halvin ei käytössä kuitenkaan ole edullisin.
Mulla oli edellisessäkin veneessä Masan tekemät purjeet ja oli 9 vuoden käytön jälkeen yllättävän hyvässä kunnossa.- Hilta
Minulla on hyviä kokemuksia Aura-sailssista.
Tilasin vuosi sitten If-veneeseen ison ja fokan ja ei mitään moittimista ei toimituksessa kuin myöskään purjeiden toimivuudessa.
Positiivista oli palvelu sähköpostin kautta, kun jotain kyseli tuli vastaus lähes välittömästi ja muutenkin puhelimitsekin homma toimi.
- reiska
Pieni neulomo Herttoniemessä on ollut hintakilpailussa edullinen, osaavat kuulemma muuttaa spinnunkin genaakkeriksi. Onko Hartikin purjeista kokemuksia?
- Ohlsonisti
Olen saanut Aura Sailsilta aina loistavaa palvelua ja aikataulut ja hinnat pitävät kutinsa, suosittelen
- Jussi Juonio
Teetin itsetehtyyn sprayhoodin pari purjerengasta hankin uuden mantookivaijerin päätetöineen heiltä, palvelu oli erinomaista - jäi oikein hyvä maku - purjevalinta kääntyi North Sailsin eduksi, AuraSails purjeista en osaa sanoa - Northin suhteen ei myöskään valittamista siitäkään, palvelu hyvää.
- Make
Aura Sails säästää materiaali kustannuksissa. Esim. veneeni rullagenoan kangas on erittäin ohutta ja on jo 4 vuoden käytön jälkeen erittäin venynyt.
Taisin aikoinani purjetta hankkiessani säästää väärässä paikassa.
Olen myös huomannut muiden neulomoiden(Elvström ja North) vahvikkeiden olevan huomattamasti laajempia ja paksumpia. - Puuveneilijä
Make kirjoitti:
Aura Sails säästää materiaali kustannuksissa. Esim. veneeni rullagenoan kangas on erittäin ohutta ja on jo 4 vuoden käytön jälkeen erittäin venynyt.
Taisin aikoinani purjetta hankkiessani säästää väärässä paikassa.
Olen myös huomannut muiden neulomoiden(Elvström ja North) vahvikkeiden olevan huomattamasti laajempia ja paksumpia.Kannattaa muistaa myös purjeissa niinkuin melkein missä tahansa että halvalla ei koskaan saa hyvää. Jos pyytää halvinta mahdollista tarjousta ja vielä tinkii siitäkin, niin jostain sen purjemaakarin on se kate kuitenkin revittävä. Eli sitten pannaan ohuempaa ja halvempaa kangasta ja vähemmän vahvikkeita, halvemmat juoksija ja renkaat. Tarjouksessa on yleensä mainittu kankaan paino ja laatu. kannattaa vertailla tarjouksia jotka ovat vastaavia. Kyselin aikoinani omaan paattin purje- ja rulla-tarjouksia neljästäkin eri purjeneulomosta ja päädyin kalliimpaan kun se oli paras. "Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa"
Kysyin Northin Telkolalta miksi teidän tarjous on 20 % kalliimpi kuin muitten ja hän pyysi saada tiedot muista tarjouksista ja selitti sitten miksi. Yhdessä oli heikompilaatuinen kangas(Uv ja venymisen kesto) toisessa oli paljon halvemmat vain liukulaakeroidut rullalaitteet (Profurl) Kun toisessa oli rullalaakeroidut (Furlex) Myös Northin käyttämä Hasselforsin pronssi/happonen vanttiruuvi on laadukkaamppi mutta kalliimpi jne. - perheveneilijä
Aura-Saila on satojen veneilijöiden luottofirma, ja ainakin minulla on pelkästään hyviä kokemuksia purjeitteni huolloista ja korjauksista. Mm. rullagenoan UV-suoja oli käynyt hauraaksi ja neulomo suositteli sen uusimista - eräiden muiden korjausten ohella. Minulle tehtiin seikkaperäisesti selkoa siitä, mitä kangas- ja värivaihtoehtoja oli, ja sain suosituksen laadukkaan ja pitkäikäisen materiaalin valinnasta. Alkuperäinen purjeeni oli ollut käytössä 10 kautta. Suositeltu uusi materiaali kestäisi puolitoista kertaa pidempään. Aika näyttää. Minulla on Aura-Sailsin ammattitaitoon ja laatuun täysi luottamus.
- kaiken.laista
Mulla on veneessä yksi Aura Sailsin spinnu. Päivänvalossa sitä ei oikein kehtaa käyttää, eikä vika ole värien valinnassa.
- Hanseli
Minulla ja kuulmani mukaan parilla muullakin on AuraSailsilla vaihdettu aurinkosuoja kestänyt vain yhden kauden jonka jälkeen alkaa snörppinaru paistaa läpi. Vene Hanse 385.
- boonr
Toivottavasti aloittaja ei ole odotellut näiden viimeisimpien kommentoijien kokemuksia ihan 13 vuotta sentään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274