Minusta tämä kirja oli jotenkin ällistyttävä!
Se-se oli vain niin yksinkertainen.Ihan tuli niin outo olo.Hieno teos...Mitä mieltä Te?
Super naiivi
3
331
Vastaukset
- snitch
LOISTAVA!
ainoa keksimäni sana Supernaiiville...:)
niin lapsenomaisen yksinkertainen ja kutkuttavan hauska! - monna
Luin sen joskus yli vuos sitten, mutta vieläki naurattaa kun muistelen sitä! tykkäsin siit tosi paljon! se oli tosissaan aika erilainen kirja, mut tosi omalaatusella tavalla hyvä ja etenkin hauska. Ptääkin kaivaa se uudestaan esille...=)
- Nuorikriisissä
Kirja oli aivan mahtava! Sain paljon lohtua sen tarinasta ja se auttoi minua ymmärtämään monia asioita paremmin. Suosittelen kirjaa niille, jotka ajattelevat ettei millään ole mitään väliä tai että elämällä ei ole väliä. Aikuisille suosittelen kirjaa samasta syystä, sillä kuten kirjan päähenkilöllä, aikuisillakin on yhtä lailla kriisejä, ja tämä kirja auttaa (ainakin minua) ajattelemaan asioita eri tavalla ja miettimään, että kaikella on tarkoitus ja koskaan ei kannata luopua kaikesta toivosta, aina voi nousta ylös!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714959Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893454- 453411
- 502639
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 141399
- 701037
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035