Kuka voittaisi?

esko

Jos tulisi joukko tappelu, mikä merkki voittaisi, mikä taas ruhjoutuisi pahasti? tälläinen lapsellinen maanantai galluppi :-)

28

2124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adde

      Että oinas voittais... jousimies yrittäis kovaa, mut se jäis pahasti jälkee oinaan raivos ja voimas... Skorppari ei viittis ees osallistua mokomaan, Härkäki vois olla aika kova faitissa... ja vaaka yrittäis koko joukkotappelun päällimmäisenä/sivullisena vähä mätkiä käsilaukulla muita...

    • Pihvi

      En ole vielä oikein päättänyt. aika moni voisi voittaa...

      Oinas iskisi nyrkeillään sellaista vauhtia että huh huh. Viha, vimma ja voitontahto olisi valtaisa.

      Härkä.. miksei voittaisi jos jaksasi vaivautua tappelemaan kunnolla.

      Kaksonen.. ei kuuluisi ihan voittajiin mutta ei kyllä häviäjiinkään.

      Rapu ei voittaisi. Liian hyväsydämminen pieksemään ketään. Tai.. no ehkä ryhtyisi tappeluun jos olisi oma perhe vaarassa. Silloin olisikin pelottava vastus!

      Leijona on yksi jota voisin veikata voittajiin. Hän ei tappelisi aatteidensa puolesta niinkään vaan voittamisen halusta. Hän haluaisi voittaa tappelun ja pistäisi kaiken peliin.

      Neitsyt ei voittaisi.. Liian sivistynyt ja rauhallinen tappelemaan..

      Vaaka.. Ei tappelisi.. Häipyisi vikkelään paikalta.

      Skorpioni voisi tapella jos sattuisi sellainen päivä eteen. Pirullinen tappelija joka kaivaisi vastustajalta silmät päästä. Yksi voitto suosikeista.

      Jousimies voisi hyvinkin voittaa jos jaksaa keskittyä loppuun asti.

      Kauris ei olisi häviäjä mutta ei voittajakaan.

      Vesimiehellä ei riitä sisua tappelemaan. Luikkisi karkuun.

      Kalat voisi olla yllättäjä. Herkän nynnyn kuoren allahan saattaa piillä peto.. Luulen ettei kuitenkaan voittaisi, mutta pärjäisi paremmin kuin esim. kauris.

      Siispä voittaja olisi Oinas, Leijona, Jousimies tai Skorpioni. Kuka heistä.. en tiedä...

      • Anonyymi

        Oon rapu ja osallistun aina tappeluihin välil jopa aloitan tappelun ja mun pikkuserkku on oinas ja pystyisin Pieksemään sen sillai et verta lentäs suusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon rapu ja osallistun aina tappeluihin välil jopa aloitan tappelun ja mun pikkuserkku on oinas ja pystyisin Pieksemään sen sillai et verta lentäs suusta

        Sä senkin hölmö! Kyl mä ainaki voittaisin sut! Ja muka kauris häviäis? Yks kauris paiskas mut maahan ku otettiin mittaa! (kauris oli poika ja mä tyttö)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä senkin hölmö! Kyl mä ainaki voittaisin sut! Ja muka kauris häviäis? Yks kauris paiskas mut maahan ku otettiin mittaa! (kauris oli poika ja mä tyttö)

        Ai niin olen oinas


    • miratsu

      kyllä kyllä kaksonen voitaa ko oon itekki kaksonen tv:mira törmi

    • vaaka.....

      eli : vaaka ottaisi turpaan että tuntuu, jos nyt semmoiseen rytäkkään joutuisi, tai luikkisi sivummalle kuten edellinen mainitsi...
      härkä todella tappelisi jos viitsisi...
      luultavasti oinas olisi innokkain, ja ylläri ylläri (kokemusta) kauris....

    • skorpioni

      Päällimmäisenä huitomassa olisi punanaamainen oinas.
      Vaaka olisi jo juossut karkuun ja vinkuisi kohtaloaan pakomatkalla.
      Alimmaisina vinkuisivat kalat ja rapu, heille on tehty vääryyttä.
      Skorpioni kyttäisi vierestä ja suunnittelisi kostoa, kunhan sopiva tilaisuus osuu kohdalle. Jaksaa kyllä odottaa vaikka vuosia.

      • Anonyymi

        Miks sanot et rapu vinkuis alan aina tapella ja oon vetänyt aika montaa tyyppii turpaan mun elämän aikana (oon rapu)


    • Peloton

      Kaksonen tai neitsyt voittaisi sillä he kaakattaisivat niin lujaan ääneen että kaikki muut luikkisivat karkuun. KAAk KAAk kAAK!!

    • Peloton

      Kaksonen tai neitsyt voittaisi sillä he kaakattaisivat niin lujaan ääneen että kaikki muut luikkisivat karkuun. KAAk KAAk kAAK!!

      • Anonyymi

        Vau, mä en säikkyis! Oinaat ei pelkää melkein mitään!


    • Säynävä

      Oinas, kuten joku mainitsikin jo, olisi punakkana ja hanakkana päällimmäisenä, eikä Härkäkään kaukana olisi. Kaksonen huutaisi ja huitoisi hurjasti (osumatta...) Rapu saattaisi, minun mielestäni, yllättää. Leijona tykkäisi johtaa osaston suoraan tuleen, mutta ei siitä itsestään välttämättä olisi kuin esittämään erinomaista. Neitsyt ja Vaaka sivaltaisivat kielellään, Neitsyt lisäkkä älykkäänä näpertelisi pommin ja Vaaka torjuisi tulta jäätävällä kylmyydellä. Skorpioni ei antaisi ikinä periksi, revansseja riittäisi. Jousimies pinkoisi Uralille asti, jo pelkästään nähdäkseen mualimaa. Kauris olisi paras poteroituja, joka sitkeästi jatkaisi kunnes vastapuoli lopettaa taiston kyllästyneisyyttään. Vesimies kyllästyisi ensimmäisenä... ja Kalat viinaspäissään onnistuisi huitomaan vain itseään turpiin.

      • Säynävä

        lisäkkä = lisäksi

        (suom. huom.)


    • pienoinen

      että riippuu tietenkin joukkotappelun syy, mutta loppupelissä siellä olisi rapu, neitsyt ja kauris taistelemassa. En osaa arvella mikä täysin alakynteen jäisi, mutta mitä oinaita tunnen he eivät koskaan edes vaivaudu riitelemään mistään. Kaksonen saattaisi olla siellä alimmaisena lytyssä kertomassa vitsejä muille..

      • vaaka-Marilyn

        Oman temperamenttini tuntien...minä voittaisin tai ainakin olisin sinnikkäimpänä tappelemassa. Ei pidä paikkaansa, että vaaka luikkisi pakoon...paskapuhetta. Jos joku väittää muuta niin tavataan koulun jälkeen =) =) =)


      • Anonyymi

        Just näin mun pikkuserkku on oinas ja aina ku haluun tapella sen Kaa se vaa luikkii pillittäen karkuun (oon rapu)


    • Leohoroscope

      Ite oon leijona ja tuntuu et pystyisin tappamaa vaik jonku omil käsil

    • Anonyymi

      Pikkuserkkuni on oinas ja hän ei pärjäisi sekuntiakaan tappelussa ja vaaka taas lähtisi kantelemaan aikuisille koska ei uskalla tapella leijona pärjäisi suhteellisen hyvin ravulla sama kun leijonalla ...

    • Anonyymi

      Vaaka ei pelkäisi tappeluita mutta haluaisi välttää kaiken turhan väkivallan eikö itse sitö alottaisi ilman hyvää syytä.

    • Anonyymi

      Jousimies (eli minä) Voittaaa!! :)

    • Anonyymi

      Ota yhteys. Tosi Hot mimmi tiedossa.

    • Anonyymi

      Kyllä oinas vetäis alusta loppuun ruhjeitta

    • Anonyymi

      Oinas on mestari fyysisessä väkivallassa kun taas vaaka on tunnettu mestari henkisessä väkivallassa. Skorpioni on myös henkisen väkivallan mestari. Härkä ei ole kovin väkivaltainen merkki eikä neitsyt eikä rapu sillä näistä erityisesti härkä ja rapu eivät harjoita henkistä väkivaltaa eikä fyysistä väkivaltaa paitsi että suuttuessaan härkä ja rapu on hankalia jos ylipäänsä härkä suuttuu koska härällä on tunnetusti pitkä pinna ja härkä ei tykkää väkivallasta koska on usein pasifisti&rauhaisa luonne. Neitsyt on myös tyypillinen väkivallaton luonne. Neitsyissä on paljon rauhaa rakastavia. Ylipäänsä maskuliiniset merkit kuten vaaka, oinas, jousimies, kaksonen, vesimies, kauris ja skorpioni on pahimpia väkivaltaisia merkkejä sillä osa näistä sortuu henkiseen väkivaltaan ja osa tai aika moni heistä on myös halukas harjoittamaan fyysistä väkivaltaa. Vaaka on ehkä pahuudessaan kaikkein pahin, koska vaaka on tunnettu tunnekylmyydestä ja julmuudesta kun se tunnettuun tapaansa soittaa suuta kaikille.

      • Anonyymi

        Maskuliinisiin merkkeihin lisään leijonan ja leijona on tyypillinen fyysisen väkivallan harjoittaja, sillä on oikea johtajaluonne ja kukkoilija joka näyttää kaapin paikan.


    • Anonyymi

      Nää on näitä lasten leikkejä kun ei tunneta asioita.

    • Anonyymi

      Tappelussa tulisi tasapeli oinaan ja skorpionin välillä kauris olisi maassa jo 5 sekunnin jälkeen

      • Anonyymi

        Toi on niin totta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1345
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1142
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe